SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Sex met een x
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Van Die Antwoord naar de seksuele voorkeuren van Hansie.
Wilfried
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik heb het idee dat Hans Teeuwen heel erg bezig is met hoe hij overkomt. Op de onzekere manier zeg maar.![]()
ja, ben het met je eensquote:Op zondag 28 juli 2013 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] Gewoon grappig dat hij iets als die antwoord gaat bespreken alsof het een stuk moderne kunst is
![]()
![]()
![]()
even een vraag over Wouter Bos, waarom is hij nu de baas van het VUMC?
Hij had toch een mooie andere baan?There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.![]()
kei sexy[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We zijn nu al beland bij bestialiteiten. Dat gaat nog iets worden.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
zou aanduwen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
Haar kun je toch in de verste verte nog niet sexy vindenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
je ziet bijna nooit meer een duo met man en vrouw?
Vrij vaak juist
Volgens mij omdat de zorg meer bij zijn hart lag.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef De_Fietser het volgende:
Hij had toch een mooie andere baan?know'm sayin?
word? word.![]()
Niet perse mee eens, maar ik vind het dan aan de presentator om het gesprek de andere kant op te krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb het idee dat Hans Teeuwen heel erg bezig is met hoe hij overkomt. Op de onzekere manier zeg maar.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Ze is op de foute manier sexy.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
Haar kun je toch in de verste verte nog niet sexy vinden![]()
dat zal het zijn. (kan ik me bijna niet voorstellen)quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij omdat de zorg meer bij zijn hart lag.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
quote:
Zo, topic gaat hard.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Straks nog een stukje Gummo waarschijnlijk.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
zal er wel mee te maken hebben dat iedereen wel wil zien wat Hans te zeggen heeft. Interessante man is het zeker.quote:There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Voor het geld iig niet, want hij moet erop inleveren.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:05 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dat zal het zijn. (kan ik me bijna niet voorstellen)know'm sayin?
word? word.![]()
Vraag me vooral af waarom hij nooit meer bij VI aan tafel schuift.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef De_Fietser het volgende:
Hij had toch een mooie andere baan?![]()
![]()
Ah, men leeft weer in de oude tijd, alsof er geen nieuwe helden opstaan.
Ik noem een Odd Future, mensen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien is het inderdaad zo dat hij dit leuker vind, of misschien is hier meer eer aan te behalen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Voor het geld iig niet, want hij moet erop inleveren.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Het valt me tegen tot nu toe. Hopelijk komt er nog een interessante discussie over vrijheid van meningsuiting ed.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
wie?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijken of dat net zo gaat bij Nelleke Noordervliet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of mensen die zeggen dat er tegenwoordig geen goede muziek meer gemaakt wordt. Zucht.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Odd Future, mensen.![]()
Umm.. ja! Oja! Moeder Teresa! Umm, we gaan Moeder Teresa zien! Umm..
...hij moet er nog een beetje inkomen.![]()
![]()
Nah. Ik vind het eigenlijk slecht.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Dat bedoelde ik ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen dat er tegenwoordig geen goede muziek meer gemaakt wordt. Zucht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik denk het niet hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijken of dat net zo gaat bij Nelleke Noordervliet.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Theo van Gogh komt nog wel ter sprake.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Het valt me tegen tot nu toe. Hopelijk komt er nog een interessante discussie over vrijheid van meningsuiting ed.![]()
wajoo wilfried de jong al 55 ziet er jonger uit had rond 40 ingeschatAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
ja vreselijkquote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Wilfried de Jong is wel lekker ongemakkelijk aan het interviewen, trouwens.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Je weet toch allang hoe hij daar over denkt? Waarom dan weer dat thema?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Het valt me tegen tot nu toe. Hopelijk komt er nog een interessante discussie over vrijheid van meningsuiting ed."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Geneuzel over filmpjes, sja, blijft dat zo doorgaan?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Het valt me tegen tot nu toe. Hopelijk komt er nog een interessante discussie over vrijheid van meningsuiting ed.:')![]()
Ah YES! Hitchens, ik word op mn wenken bediend. Hoopte al dat hij de revue zou passeren. Met name een speech over free speech. Wel jammer dat die ws niet wordt getoond.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Ik dacht laatst even aan vorig seizoen en toen moest ik weer denken aan dat mens, die 'trendwatcher'Met dat verhaal over trends en dat bedrijven haar grof geld betalen voor onzin die op de gemiddelde mode of lifestyle blog ook wel te vinden is
know'm sayin?
word? word.![]()
Het loopt nog steeds niet lekker allemaalquote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Wilfried de Jong is wel lekker ongemakkelijk aan het interviewen, trouwens.
ze zijn fucking nice.![]()
vroeger was het wel beter.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen dat er tegenwoordig geen goede muziek meer gemaakt wordt. Zucht.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Ik ben het eens met je maar om nou Odd Future te noemen als nieuwe helden...vind ik zoiets als Die Antwoord toch meer hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Odd Future, mensen.![]()
Hij ziet er jonger uit, maar rond de 40 echt niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
wajoo wilfried de jong al 55 ziet er jonger uit had rond 40 ingeschat"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Moeder Theresa, die gaan we toch niet verheerlijken, hoop ik?Als het pannen van daken waait
Filosofengeneuzel.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Friek_ het volgende:
En dan noemt 'ie godverdomme Daniel Dennett niet, terwijl dat het beste is van het stel.![]()
Je moet Hans er sterk onder houden, want het maakt hem niet uit waar hij over grapt, maar dat doet Wilfried helemaal niet. Valt me tegen, ik dacht dat Wilfried Hans wel zou aankunnen.
Maar het is ook lastig dat Hans niet zoveel te melden heeft over fragmenten. Dan vervalt het allemaal een beetje in slap gedoe.Koel en donker bewaren![]()
Juist niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef shmoopy het volgende:
Moeder Theresa, die gaan we toch niet verheerlijken, hoop ik?![]()
Die hebben wel een hele beweging teweeg gebracht. Ik ben ook geen grote fan ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je maar om nou Odd Future te noemen als nieuwe helden...vind ik zoiets als Die Antwoord toch meer hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toevallig heb ik vorige week The Missionary Position nog gelezen... Al wist ik al wel hoe ie over Moeder Teresa dacht.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Ja, en dat bij zomergasten, hoe komen ze erop!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geneuzel over filmpjes, sja, blijft dat zo doorgaan?"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
waar gaat het heen met de wereld.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en dat bij zomergasten, hoe komen ze erop!There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Ik heb het nooit eerder gezien, maar als we 3 uur filmpjes gaan bespreken op deze manier dan weet ik niet of ik het volhouquote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en dat bij zomergasten, hoe komen ze erop!:')![]()
Dat hoop ik ook nietquote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef shmoopy het volgende:
Moeder Theresa, die gaan we toch niet verheerlijken, hoop ik?![]()
![]()
Dan denk ik dat je gaat afhaken schat.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gezien, maar als we 3 uur filmpjes gaan bespreken op deze manier dan weet ik niet of ik het volhou![]()
Valt mij ook tegen.... als je ziet hoe hij dat deed met tygo in 24-uur met bijvoorbeeld... dat was echt geniaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Valt me tegen, ik dacht dat Wilfried Hans wel zou aankunnen.ze zijn fucking nice.![]()
Hitchens was zwaar kritisch op haar.quote:It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Mooi, dat criminele wijf kan niet vaak genoeg ontmaskerd worden.quote:Als het pannen van daken waait
dit jaquote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen.... als je ziet hoe hij dat deed met tygo in 24-uur met bijvoorbeeld... dat was echt geniaal.![]()
Al die mensen ook die menen zich te moeten bemoeien met het publieke debat.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik had er veel van verwacht, maar het valt me flink tegen/ Wilfried de Jong is toch een van de betere interviewers maar het loopt voor geen meter.A mind with a heart of it's own![]()
ja maar dat was niet live, dit welquote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen.... als je ziet hoe hij dat deed met tygo in 24-uur met bijvoorbeeld... dat was echt geniaal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: