Laatste keer zal wel Derksen ofzo zijn geweest.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Gaat hij roken! Dat heb ik echt in tijden niet meer op tv gezien.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon zin in een peuk, dat zo ook nog gewoon kunnen hè.
Ja klopt. Vroeger zag je het sowieso vaker. Maar ik denk dat het niet doorgaat deze keer.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Theo van Gogh deed dat nog altijd in z'n talkshows. Daarna niet meer gezien. Dat roken dan, of ja, Theo ook niet.
Is nu werkelijk alles dat Teeuwen zegt of doet grappig, briljant of geweldig?quote:
je kunt er wel een grapje van maken om je eigen gebrek aan inzicht te verbloemen, maar echt grappig is het niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Goed zo jongen! Zeg nu ook je internetabonnement op. Het uitgespaarde geld kan naar Afrika!
Doet me denken aan Sonja in de jaren 80quote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef golfer het volgende:
Wat stoer. Hij durft te roken op TV. Wat een rebel, wat een revolutionair.
zomergasten lijkt me logischer.quote:
Daar rookt bijna iedereen omdat Wilfried gelukkig geen zeikerd is.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef YogaLove het volgende:
Katja zat bij 24 uur met... ook gewoon te roken.
Dat gevoel zal ook altijd terug koomen.quote:
Knap dat je dat zo zeker weet. Ik vind het sneu dat hij niet zonder kan, maar dit soort conclusies zou ik er niet aan willen verbinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef alors het volgende:
[..]Niet een paar uur zonder kunnen
Bovendien geloof ik dat niet. Dit is echt zo'n actie waar de geenstijlrukkertjes een keiharde plasser van krijgen, dat streelt zijn ego nogal.
Nee, maar als je het vergelijkt met andere mensen die op tv verschijnen... duidelijk meer dan gemiddeld.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is nu werkelijk alles dat Teeuwen zegt of doet grappig, briljant of geweldig?
Ik denk ook dat men er teveel achter zoekt eerlijk gezegdquote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef rubbereend het volgende:
al die mensen die als hij gaat roken nu dat verbinden aan stoer en rebels en met opzet dat doen associërenwie weet is hij wel gewoon verslaafd
tussen de fragmenten doorquote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tom Barman deed t stiekem, tussen 2 fragmenten door, maar vergat dat t fragment ook ergens weer afliep.
Wie weet is het gewoon een chocoladesigaret.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef rubbereend het volgende:
al die mensen die als hij gaat roken nu dat verbinden aan stoer en rebels en met opzet dat doen associërenwie weet is hij wel gewoon verslaafd
Die hebben geen filter.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie weet is het gewoon een chocoladesigaret.
En Tygo te blowen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef YogaLove het volgende:
Katja zat bij 24 uur met... ook gewoon te roken.
Ja, en als je lekker zit te ouwehoeren wil je daar een lekker sigaretje bij.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef rubbereend het volgende:
toedels.quote:
Nice one.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft nog geen peuk aangestoken of hij is al afgebrand.
Dat was zijn bedoeling natuurlijk ook, effect dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Alleen het pakken van de sigaret heeft in ieder geval al effect, hier hebben we het er nu ook al een paar minuten over.
Heel Nederland zit op het puntje van z'n stoel. Zal ie wel? Zal ie niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Alleen het pakken van de sigaret heeft in ieder geval al effect, hier hebben we het er nu ook al een paar minuten over.
Zegt dat wat over z'n actie of over de rest van dit programma?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat hij die sigaret gewoon tijdens het volgende fragment gaat oproken en hem alvast heeft gepakt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was zijn bedoeling natuurlijk ook, effect dus.
Ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt dat wat over z'n actie of over de rest van dit programma?
Veel leuker geloof dan die zeikerige gereformeerden en moslims.quote:
Ja dat is een goede vraag.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt dat wat over z'n actie of over de rest van dit programma?
Ja idd, valt me tegen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef remlof het volgende:
Half tien geweest en Hans heeft nog niet gejankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |