ja vreselijkquote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Wilfried de Jong is wel lekker ongemakkelijk aan het interviewen, trouwens.
Je weet toch allang hoe hij daar over denkt? Waarom dan weer dat thema?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Het valt me tegen tot nu toe. Hopelijk komt er nog een interessante discussie over vrijheid van meningsuiting ed.
Geneuzel over filmpjes, sja, blijft dat zo doorgaan?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Het valt me tegen tot nu toe. Hopelijk komt er nog een interessante discussie over vrijheid van meningsuiting ed.
Het loopt nog steeds niet lekker allemaalquote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Wilfried de Jong is wel lekker ongemakkelijk aan het interviewen, trouwens.
vroeger was het wel beter.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen dat er tegenwoordig geen goede muziek meer gemaakt wordt. Zucht.
Ik ben het eens met je maar om nou Odd Future te noemen als nieuwe helden...vind ik zoiets als Die Antwoord toch meer hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, men leeft weer in de oude tijd, alsof er geen nieuwe helden opstaan.
Ik noem een Odd Future, mensen.
Hij ziet er jonger uit, maar rond de 40 echt niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
wajoo wilfried de jong al 55 ziet er jonger uit had rond 40 ingeschat
Filosofengeneuzel.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Friek_ het volgende:
En dan noemt 'ie godverdomme Daniel Dennett niet, terwijl dat het beste is van het stel.
Juist niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef shmoopy het volgende:
Moeder Theresa, die gaan we toch niet verheerlijken, hoop ik?
Die hebben wel een hele beweging teweeg gebracht. Ik ben ook geen grote fan ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je maar om nou Odd Future te noemen als nieuwe helden...vind ik zoiets als Die Antwoord toch meer hebben.
Ja, en dat bij zomergasten, hoe komen ze erop!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geneuzel over filmpjes, sja, blijft dat zo doorgaan?
waar gaat het heen met de wereld.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en dat bij zomergasten, hoe komen ze erop!
Ik heb het nooit eerder gezien, maar als we 3 uur filmpjes gaan bespreken op deze manier dan weet ik niet of ik het volhouquote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en dat bij zomergasten, hoe komen ze erop!
Dat hoop ik ook nietquote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef shmoopy het volgende:
Moeder Theresa, die gaan we toch niet verheerlijken, hoop ik?
Dan denk ik dat je gaat afhaken schat.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gezien, maar als we 3 uur filmpjes gaan bespreken op deze manier dan weet ik niet of ik het volhou
Valt mij ook tegen.... als je ziet hoe hij dat deed met tygo in 24-uur met bijvoorbeeld... dat was echt geniaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Valt me tegen, ik dacht dat Wilfried Hans wel zou aankunnen.
Hitchens was zwaar kritisch op haar.quote:
Mooi, dat criminele wijf kan niet vaak genoeg ontmaskerd worden.quote:
dit jaquote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen.... als je ziet hoe hij dat deed met tygo in 24-uur met bijvoorbeeld... dat was echt geniaal.
ja maar dat was niet live, dit welquote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen.... als je ziet hoe hij dat deed met tygo in 24-uur met bijvoorbeeld... dat was echt geniaal.
Het hele basis idee is dat de gast zijn ideale televisieavond samenstelt. En aan de hand daarvan wordt het gesprek gevoerd. En dat kan dan uiteraard heel veel kanten op. Maar dat het over de filmpjes gaat is vrij logisch.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gezien, maar als we 3 uur filmpjes gaan bespreken op deze manier dan weet ik niet of ik het volhou
Das wel het concept ja, maar normaal gesProken is het meer een gesprek wat daar uit voortvloeit dan dat ze enkel de filmpjes besprekenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is beter in docu's.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik had er veel van verwacht, maar het valt me flink tegen/ Wilfried de Jong is toch een van de betere interviewers maar het loopt voor geen meter.
Dat concept is opzich oké maar we zijn al 50 minuten in en er is nog niet echt een heel boeiend gesprek geweest vind ikquote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das wel het concept ja, maar normaal gesProken is het meer een gesprek wat daar uit voortvloeit dan dat ze enkel de filmpjes bespreken
Teeuwen maakt het hem ook niet gemakkelijkquote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik had er veel van verwacht, maar het valt me flink tegen/ Wilfried de Jong is toch een van de betere interviewers maar het loopt voor geen meter.
24 uur met...nooit gezien?quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:14 schreef Fides het volgende:
Religieuze gestoorden kunnen niet vaak genoeg ontmaskerd worden.
quote:
ja maar dat was gewoon zo gemonteerdquote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Klopt. Maar het was wel intens
Daarbij heb je zoveel materiaal dat je naar believen kunt knippen en er altijd wel wat boeiends overblijft.quote:
Onzin. Dankzij hem, Dawkins, Harris enz is atheïsme in de wereld vooruit geholpen. En kritiek op religie wat beter mogelijk. Dus nee, niet schoppen om het schoppen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ben geen fan van Hitchens. Schoppen om het schoppen tegen religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |