Zeiden wij destijds ook allemaal, Meester Visser luisterde niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:43 schreef zoem het volgende:
Plaats dan gewoon een windscherm zonder opvallend knalrood traliewerk
Altijd weer een echter.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Acht van de tien keer krijgt degene gelijk die je het niet gunt.
Vreselijke vent ookquote:
Die komt er ook al voor het rokenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef trovey het volgende:
En nu kijkt ze tegen een groene heg aan. Het is wachten op een nieuwe zaak.
In dit geval zeker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Acht van de tien keer krijgt degene gelijk die je het niet gunt.
juist niet dan ziet ze constant achter de geraniumsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die wens je echt een gebroken heup toe..
Windscherm plaatsen...opgelost!quote:
Op Fok! genoeg mensen die het strafrecht als heilig verklaren en het blijven verdedigen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het echt zó erg dat die vrouw nog gelijk heeft gekregen ook he..
Doe eens niet ninjaen.quote:
Ik heb zo'n idee dat dat hier niet veel uitmaakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
juist niet dan ziet ze constant achter de geraniums
http://forum.fok.nl/quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef Plasterk het volgende:
Iemand een linkje naar het forum waarop negatieve reacties zijn geplaatst over die zuurpruim?
Moet je je ook niet mee voorstellen in engelandquote:
Weet je wel gelijk waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef Vogeltje88 het volgende:
Wel heel zuur dat je na zo'n aflevering en na zo'n uitspraak opeens wordt aangeklaagd voor een milieufeit.
Nou ja, dat vind ik dus zo erg.. dat die lui van het scherm zo stom waren die afspraak te schenden en dat ze daarmee gelijk heeft gekregen, terwijl haar gezeik niet zo zeer om die afspraak ging maar alleen maar over een uitzicht wat er toch al niet wasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Fok! genoeg mensen die het strafrecht als heilig verklaren en het blijven verdedigen.
Dat er gevoelsmatig geen fuck van klopt maakt niet uit.
Milieupolitie is de stasi.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef alpeko het volgende:
Maakt men hier serieus een zaak van? Geef gewoon een boete.
Waarschijnlijk een strafbeschikking gehad maar niet willen betalenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef alpeko het volgende:
Maakt men hier serieus een zaak van? Geef gewoon een boete.
Je bent FOK!erquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef gers het volgende:
Misschien vinden ze me wel een gek mens , zelfkennis
Een rechter die iets aanvoelt... - Sommige NWS-users (ik zal geen namen noemen) kunnen daar nog wat van leren.quote:
Hebben ze het nog niet over de coniveren gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel erger dan dat windscherm.
Artikel 5 is toch toedeledoekie rijbewijs ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef tralalala het volgende:
Artikel 9a, altijd beter dan artikel 5!
De rechter?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef gers het volgende:
Laffe uitspraak als het een mocro was geweest dan was die de klos
De veren van Connie?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben ze het nog niet over de coniveren gehad.
Die ondernemen nooit actie. Iemand had hier eens zijn hele huisraad op straat geflikkerd. Deden ze niets mee want geen bewijs. Welk bewijs hebben ze hier dan?quote:
dat vlees moet je laten bestreven , even geduld dusquote:
En vaak inclusief EMGquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
Artikel 5 is toch toedeledoekie rijbewijs ?
/koosmodus
Zaterdag dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:52 schreef gers het volgende:
[..]
dat vlees moet je laten bestreven , even geduld dus
zij maakte toch der achterplaats schoon toen Ms visser er was?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die ondernemen nooit actie. Iemand had hier eens zijn hele huisraad op straat geflikkerd. Deden ze niets mee want geen bewijs. Welk bewijs hebben ze hier dan?
Ik vind haar die jas niet misstaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef tralalala het volgende:
Please Jetske,doe doe stomme gele jas uit.
Ze had toch een pijp in de grond waar ze afval (zeik en stront?) in afvoerde? Lijkt me erger dan een kruiwagentje mest op je landje gooien als het vriest, en dat is ook verboten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel erger dan dat windscherm.
Zometeen gezellig een topshow met Jan. En morgen met Johan.quote:
Jouw speklapje was dan ook geen hangbuikzwijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:53 schreef gers het volgende:
Heel jong ?
mijn speklapjes leven niet zo lang hoor
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:54 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je nou kijkuh wat een uitzicht!
[ afbeelding ]
het waren toch varkens ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Jouw speklapje was dan ook geen hangbuikzwijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit behoorlijk veel verschil tussen de rassen ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
het waren toch varkens ?
zit daar dan een verschil tussen ?
Jup, heb ze inderdaad wel beter gezien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matig showtje, had er meer van verwacht.
[ afbeelding ]
Jetske met die bult op d'r kop.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:54 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Idd. 365 dagen p/j moet ze er tegenaan kijken. Heeft dat wijf niks beters te doen dan de hele dag naar buiten te loeren?quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:22 schreef marzman het volgende:
Dat rode scherm ja, waar mensen zich aan kunnen iriteren. Er zitten zelfs ramen in dus haar uitzicht heeft ze zelfs nog en dan hopen dat ze er een uit hun handen laten vallen. Verschrikkelijk mens. Het zou maar je familie zijn.
Staat haar niet..het is een afschuwelijke jasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef tralalala het volgende:
Please Jetske,doe doe stomme gele jas uit.
En Meester Visser had al de goede oplossing bedacht voor dat bushokje, gemeente verprutst het weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
De uitspraken van mr. Visser hebben grote gevolgen voor de partijen. In Alphen a/d Rijn moet een grote notenboom om. Jetske gaat kijken hoe de tuin van Nelleke van Osch er nu bij staat. Ze constateert dat de buren die de boom weg wilde hebben hun huis te koop hebben gezet. In Krimpen a/d IJssel besloot mr. Visser dat het bushokje, dat bijna tegen Sjaan Schutte haar balkonnetje stond, weg moest. Maar de gemeente heeft inmiddels het bushokje tijdelijk op de plek gezet waar omwonenden weer bijzonder ongelukkig van worden. Sterker nog ze hebben een bezwaar ingediend bij de gemeente. Jetske wordt geconfronteerd met woedende buurtbewoners.
Het bushokje was ook een toppertje.
Genietenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
De uitspraken van mr. Visser hebben grote gevolgen voor de partijen. In Alphen a/d Rijn moet een grote notenboom om. Jetske gaat kijken hoe de tuin van Nelleke van Osch er nu bij staat. Ze constateert dat de buren die de boom weg wilde hebben hun huis te koop hebben gezet. In Krimpen a/d IJssel besloot mr. Visser dat het bushokje, dat bijna tegen Sjaan Schutte haar balkonnetje stond, weg moest. Maar de gemeente heeft inmiddels het bushokje tijdelijk op de plek gezet waar omwonenden weer bijzonder ongelukkig van worden. Sterker nog ze hebben een bezwaar ingediend bij de gemeente. Jetske wordt geconfronteerd met woedende buurtbewoners.
Het bushokje was ook een toppertje.
Geen hokje, alleen een paal, laat ze lekker in de regen wachten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:58 schreef BlueMage het volgende:
Gewoon die buslijn opheffen, is dat gezeik ook afgelopen.
Ze is vroeger gewoon de plaatselijke dame van lichte zeden geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
We zijn zeer bekend, wat aan kapsones ook he?
Ja ik keek voetbal, maar ik zocht een uitweg, toen zag ik dit staan in MyAtquote:
Haha, ze heeft niks anders...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
Mevrouw Schutte heeft speciaal voor de gelegenheid dezelfde blouse als tijdens de vorige opnames weer aangetrokken. Dat houdt de dingen wel lekker overzichtelijk.
Die vent woont bij die deuren daar op de achtergrond, niks voor zijn deur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Dit gaat niet opgelost worden. Niemand wil die halte voor de deur
Nee maar hij zeikt wel, waar ze dat ding ook neerzetten, ze blijven zeiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Die vent woont bij die deuren daar op de achtergrond, niks voor zijn deur.
idd, Niemand wil em voor de deur maar willen wel voor de deur instappenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Dit gaat niet opgelost worden. Niemand wil die halte voor de deur
Nah ik zie geen leuke mannen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
Dit kan alleen worden opgelost met een kooigevecht.
Moddergevecht tussen de kleindochters.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
Dit kan alleen worden opgelost met een kooigevecht.
Ventolin (blauw)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef alors het volgende:
Bij mij zat ook een meisje in de klas met astma dat stiekem rookte, twee trekjes, en dan weer een hijs aan dat apparaatje!
Je ruikt het toch meteen? Het stinkt zo verschrikkelijk. Maarja dan zeggen ze ongetwijfeld dat ze tussen rokers stonden.quote:
Daarom rookte ik altijd menthol: ik dacht dan ruiken ze het nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Je ruikt het toch meteen? Het stinkt zo verschrikkelijk. Maarja dan zeggen ze ongetwijfeld dat ze tussen rokers stonden.
We weten niet of pa en moe ook roken of niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Je ruikt het toch meteen? Het stinkt zo verschrikkelijk. Maarja dan zeggen ze ongetwijfeld dat ze tussen rokers stonden.
Ik moest aan dit topic denken:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ze houdt de boel niet echt bij, zal op andere plekken ook wel zo zijn.
Ik moest even denkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ze houdt de boel niet echt bij, zal op andere plekken ook wel zo zijn.
Zo'n knappert als jij moet helemaal niet rokenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom rookte ik altijd menthol: ik dacht dan ruiken ze het niet
Kan me goed voorstellen dat een enorme boom kopers kan afschrikkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Misschien was de verkoop wel juist de reden dat ze de boom weg wilden hebben.
Ik ben geen knappert gek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zo'n knappert als jij moet helemaal niet roken
*karinageilert alertquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:53 schreef Snowsquall het volgende:
Boom weg en toch ruzie..........
@Karina; foto niet van jezelf?
jawel hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:53 schreef Snowsquall het volgende:
Boom weg en toch ruzie..........
@Karina; foto niet van jezelf?
Niet zo raar doen jelle.quote:
Promo niet gezien, maar de omschrijving ook:quote:
quote:Brigit werd overrompeld door de onverwachte komst van vijf buitenlandse werknemers die in haar huis gestald werden. Volgens tegenpartij Catharina een volstrekt legale handeling, omdat ze een contract had met de makelaar. Toch oordeelde mr. Visser in het voordeel van Brigit. Maar de verhuizing uit Brigit's huis verloopt niet helemaal soepel, en dus kijkt de politie toe.
uh, oke.quote:
Een nieuwe herhaling.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
Is dit nieuw of ook weer herhaling???
Update.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
Vissen heb ik nog niet gezien, gelukkig komt de hele zaak bijna in zijn geheel nogmaals langs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
nieuw + recapquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
Dit is een lolwtfbbq aflevering.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Dit was wel heel bizar, je huis opeens verhuurd aan Polen
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou dat dus echt niet pikken als eigenaar van dat huis.
Waarom staat "dame" tussen aanhalingstekens?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Al vond ik het ook vreemd dat die makelaar niet gedaagd werd. Hij had dat huis weer aan die blonde "dame"verhuurd.
Nou ja vind jij het een damequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Waarom staat "dame" tussen aanhalingstekens?
enge rat.quote:
Opent wel mogelijkheden, ik wil wel een andere baan, contractje sturen, maandag sta ik op de stoep.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Dat mens ook, ze had het contract gestuurd, dus vond ze dat ze haar gang wel kon gaan. Het zou een mooie boel worden als de wereld zo werkte!
En gaan zeuren als ze niet 2 miljoen per maand betalen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Opent wel mogelijkheden, ik wil wel een andere baan, contractje sturen, maandag sta ik op de stoep.
Lekker pittigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Chai het volgende:
Ah de sterke vrouw heeft haar kapsel ook wat meer kracht laten uitstralen.
Die makelaar had ik er meteen uitgeknikkerd als je zo omgaat met je klanten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef trovey het volgende:
Ondertussen is de makelaar nog steeds nergens te vinden.
Maar ze zag het voor deze keer door de handen.quote:
Ik dacht de makelaar te zien.....niet de goede maar wel een makelaar blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef themole het volgende:
[..]
Die makelaar had ik er meteen uitgeknikkerd als je zo omgaat met je klanten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef Adelante het volgende:
Wat een sjappie makelaar met z'n c&a pak
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef tralalala het volgende:
Hij doet me aan Saul denken
Better call Saul!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef tralalala het volgende:
Hij doet me aan Saul denken
Better call Saul!
Dat dusquote:
Zullen ze ook vast wel gedaan hebben denk ik. Het moet wel heel vreemd zijn als je na zoiets bij dezelfde makelaar blijft...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef themole het volgende:
[..]
Die makelaar had ik er meteen uitgeknikkerd als je zo omgaat met je klanten.
quote:
Kan ie worden opgeroepen soms?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Ohja die trotse handhaver met z'n portofoon
Ik doe het gewoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef OProg het volgende:
Na dertig jaar heb je er gewoon recht op natuurlijk.
iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Zelfs in de studioquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Die is gewoon uit Koot en Bie komen wandelen.quote:
Iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
En de volgende week stonden er nog 10 man op de stoep voor een vergunning.
Ik wil op de stoep hier parkeren...emotionele redenenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef alors het volgende:
Prachtig ja, niet in de berm kunnen parkeren wegens emotionele redenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |