Nee maar hij zeikt wel, waar ze dat ding ook neerzetten, ze blijven zeiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Die vent woont bij die deuren daar op de achtergrond, niks voor zijn deur.
idd, Niemand wil em voor de deur maar willen wel voor de deur instappenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Dit gaat niet opgelost worden. Niemand wil die halte voor de deur
Nah ik zie geen leuke mannen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
Dit kan alleen worden opgelost met een kooigevecht.
Moddergevecht tussen de kleindochters.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
Dit kan alleen worden opgelost met een kooigevecht.
Ventolin (blauw)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef alors het volgende:
Bij mij zat ook een meisje in de klas met astma dat stiekem rookte, twee trekjes, en dan weer een hijs aan dat apparaatje!
Je ruikt het toch meteen? Het stinkt zo verschrikkelijk. Maarja dan zeggen ze ongetwijfeld dat ze tussen rokers stonden.quote:
Daarom rookte ik altijd menthol: ik dacht dan ruiken ze het nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Je ruikt het toch meteen? Het stinkt zo verschrikkelijk. Maarja dan zeggen ze ongetwijfeld dat ze tussen rokers stonden.
We weten niet of pa en moe ook roken of niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Je ruikt het toch meteen? Het stinkt zo verschrikkelijk. Maarja dan zeggen ze ongetwijfeld dat ze tussen rokers stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |