Nee maar hij zeikt wel, waar ze dat ding ook neerzetten, ze blijven zeiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Die vent woont bij die deuren daar op de achtergrond, niks voor zijn deur.
idd, Niemand wil em voor de deur maar willen wel voor de deur instappenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Dit gaat niet opgelost worden. Niemand wil die halte voor de deur
Nah ik zie geen leuke mannen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
Dit kan alleen worden opgelost met een kooigevecht.
Moddergevecht tussen de kleindochters.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
Dit kan alleen worden opgelost met een kooigevecht.
Ventolin (blauw)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef alors het volgende:
Bij mij zat ook een meisje in de klas met astma dat stiekem rookte, twee trekjes, en dan weer een hijs aan dat apparaatje!
Je ruikt het toch meteen? Het stinkt zo verschrikkelijk. Maarja dan zeggen ze ongetwijfeld dat ze tussen rokers stonden.quote:
Daarom rookte ik altijd menthol: ik dacht dan ruiken ze het nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Je ruikt het toch meteen? Het stinkt zo verschrikkelijk. Maarja dan zeggen ze ongetwijfeld dat ze tussen rokers stonden.
We weten niet of pa en moe ook roken of niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Je ruikt het toch meteen? Het stinkt zo verschrikkelijk. Maarja dan zeggen ze ongetwijfeld dat ze tussen rokers stonden.
Ik moest aan dit topic denken:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ze houdt de boel niet echt bij, zal op andere plekken ook wel zo zijn.
Ik moest even denkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ze houdt de boel niet echt bij, zal op andere plekken ook wel zo zijn.
Zo'n knappert als jij moet helemaal niet rokenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom rookte ik altijd menthol: ik dacht dan ruiken ze het niet
Kan me goed voorstellen dat een enorme boom kopers kan afschrikkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Misschien was de verkoop wel juist de reden dat ze de boom weg wilden hebben.
Ik ben geen knappert gek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zo'n knappert als jij moet helemaal niet roken
*karinageilert alertquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:53 schreef Snowsquall het volgende:
Boom weg en toch ruzie..........
@Karina; foto niet van jezelf?
jawel hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:53 schreef Snowsquall het volgende:
Boom weg en toch ruzie..........
@Karina; foto niet van jezelf?
Niet zo raar doen jelle.quote:
Promo niet gezien, maar de omschrijving ook:quote:
quote:Brigit werd overrompeld door de onverwachte komst van vijf buitenlandse werknemers die in haar huis gestald werden. Volgens tegenpartij Catharina een volstrekt legale handeling, omdat ze een contract had met de makelaar. Toch oordeelde mr. Visser in het voordeel van Brigit. Maar de verhuizing uit Brigit's huis verloopt niet helemaal soepel, en dus kijkt de politie toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |