Zo nu en dan heb ik een verjaardag en wordt er verwacht dat ik met een kaart aan kom zetten. Aangezien ik nogal vergeetachtig ben vergeet ik vaak een kaart in huis te halen, dus is dit een alternatief. Even gauw een kaart in elkaar knutselen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:59 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kaarten knippen en knutselenHeb je ook een KPK?
Verder is het een goed topic.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:01 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Zo nu en dan heb ik een verjaardag en wordt er verwacht dat ik met een kaart aan kom zetten. Aangezien ik nogal vergeetachtig ben vergeet ik vaak een kaart in huis te halen, dus is dit een alternatief. Even gauw een kaart in elkaar knutselen.
Niet de schaar die met MIJN geld betaald isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:03 schreef Marie30 het volgende:
Alles wat in jullie huis ligt, is van haar... deal with it.
Dan nogquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:04 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Niet de schaar die met MIJN geld betaald is
En dit jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:04 schreef Thomas B. het volgende:
Eelt... was niet het eerste waar ik aan dacht met je dramatische opbouw.
Foto van moeders in schaarstand met het knutselschaartje in hand?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht dat het een opbouw naar de schaarfoto was
Ach ja, ik houd mijn klacht graag spannend, zelfs als het over eelt gaatquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:04 schreef Thomas B. het volgende:
Eelt... was niet het eerste waar ik aan dacht met je dramatische opbouw.
Doet TS' moeder ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
de enige keren dat ik een schaar gebruik is om mijn tarrels weg te knippen
Nee de schaar.zit ergens anders inquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Foto van moeders in schaarstand met het knutselschaartje in hand?
Doet ze al jaren. Had ze ook wel een eigen schaar voor, maar die is pleiten. Nu gebruikt ze blijkbaar mijn schaar. Zeer triest inderdaadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef MichaelScott het volgende:
Is je moeder soms een mongool?
Een schaar gebruiken om eelt te verwijderen.
Zeker mee door gaan. Er zijn al genoeg zouteloze kuttopics op dit forum. Vooral het stukje over kaarten maken was erg intrigerend en de anti-climax kwam precies op het juiste moment.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Ach ja, ik houd mijn klacht graag spannend, zelfs als het over eelt gaat
Veel dank voor het complimentquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zeker mee door gaan. Er zijn al genoeg zouteloze kuttopics op dit forum. Vooral het stukje over kaarten maken was erg intrigerend en de anti-climax kwam precies op het juiste moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |