Zeiden wij destijds ook allemaal, Meester Visser luisterde niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:43 schreef zoem het volgende:
Plaats dan gewoon een windscherm zonder opvallend knalrood traliewerk
Altijd weer een echter.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Acht van de tien keer krijgt degene gelijk die je het niet gunt.
Vreselijke vent ookquote:
Die komt er ook al voor het rokenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef trovey het volgende:
En nu kijkt ze tegen een groene heg aan. Het is wachten op een nieuwe zaak.
In dit geval zeker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Acht van de tien keer krijgt degene gelijk die je het niet gunt.
juist niet dan ziet ze constant achter de geraniumsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die wens je echt een gebroken heup toe..
Windscherm plaatsen...opgelost!quote:
Op Fok! genoeg mensen die het strafrecht als heilig verklaren en het blijven verdedigen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het echt zó erg dat die vrouw nog gelijk heeft gekregen ook he..
Doe eens niet ninjaen.quote:
Ik heb zo'n idee dat dat hier niet veel uitmaakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
juist niet dan ziet ze constant achter de geraniums
http://forum.fok.nl/quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:47 schreef Plasterk het volgende:
Iemand een linkje naar het forum waarop negatieve reacties zijn geplaatst over die zuurpruim?
Moet je je ook niet mee voorstellen in engelandquote:
Weet je wel gelijk waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef Vogeltje88 het volgende:
Wel heel zuur dat je na zo'n aflevering en na zo'n uitspraak opeens wordt aangeklaagd voor een milieufeit.
Nou ja, dat vind ik dus zo erg.. dat die lui van het scherm zo stom waren die afspraak te schenden en dat ze daarmee gelijk heeft gekregen, terwijl haar gezeik niet zo zeer om die afspraak ging maar alleen maar over een uitzicht wat er toch al niet wasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Fok! genoeg mensen die het strafrecht als heilig verklaren en het blijven verdedigen.
Dat er gevoelsmatig geen fuck van klopt maakt niet uit.
Milieupolitie is de stasi.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef alpeko het volgende:
Maakt men hier serieus een zaak van? Geef gewoon een boete.
Waarschijnlijk een strafbeschikking gehad maar niet willen betalenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef alpeko het volgende:
Maakt men hier serieus een zaak van? Geef gewoon een boete.
Je bent FOK!erquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef gers het volgende:
Misschien vinden ze me wel een gek mens , zelfkennis
Een rechter die iets aanvoelt... - Sommige NWS-users (ik zal geen namen noemen) kunnen daar nog wat van leren.quote:
Hebben ze het nog niet over de coniveren gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel erger dan dat windscherm.
Artikel 5 is toch toedeledoekie rijbewijs ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef tralalala het volgende:
Artikel 9a, altijd beter dan artikel 5!
De rechter?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef gers het volgende:
Laffe uitspraak als het een mocro was geweest dan was die de klos
De veren van Connie?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben ze het nog niet over de coniveren gehad.
Die ondernemen nooit actie. Iemand had hier eens zijn hele huisraad op straat geflikkerd. Deden ze niets mee want geen bewijs. Welk bewijs hebben ze hier dan?quote:
dat vlees moet je laten bestreven , even geduld dusquote:
En vaak inclusief EMGquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
Artikel 5 is toch toedeledoekie rijbewijs ?
/koosmodus
Zaterdag dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:52 schreef gers het volgende:
[..]
dat vlees moet je laten bestreven , even geduld dus
zij maakte toch der achterplaats schoon toen Ms visser er was?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die ondernemen nooit actie. Iemand had hier eens zijn hele huisraad op straat geflikkerd. Deden ze niets mee want geen bewijs. Welk bewijs hebben ze hier dan?
Ik vind haar die jas niet misstaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef tralalala het volgende:
Please Jetske,doe doe stomme gele jas uit.
Ze had toch een pijp in de grond waar ze afval (zeik en stront?) in afvoerde? Lijkt me erger dan een kruiwagentje mest op je landje gooien als het vriest, en dat is ook verboten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel erger dan dat windscherm.
Zometeen gezellig een topshow met Jan. En morgen met Johan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |