Weet je wel gelijk waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef Vogeltje88 het volgende:
Wel heel zuur dat je na zo'n aflevering en na zo'n uitspraak opeens wordt aangeklaagd voor een milieufeit.
Nou ja, dat vind ik dus zo erg.. dat die lui van het scherm zo stom waren die afspraak te schenden en dat ze daarmee gelijk heeft gekregen, terwijl haar gezeik niet zo zeer om die afspraak ging maar alleen maar over een uitzicht wat er toch al niet wasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Fok! genoeg mensen die het strafrecht als heilig verklaren en het blijven verdedigen.
Dat er gevoelsmatig geen fuck van klopt maakt niet uit.
Milieupolitie is de stasi.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef alpeko het volgende:
Maakt men hier serieus een zaak van? Geef gewoon een boete.
Waarschijnlijk een strafbeschikking gehad maar niet willen betalenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef alpeko het volgende:
Maakt men hier serieus een zaak van? Geef gewoon een boete.
Je bent FOK!erquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:49 schreef gers het volgende:
Misschien vinden ze me wel een gek mens , zelfkennis
Een rechter die iets aanvoelt... - Sommige NWS-users (ik zal geen namen noemen) kunnen daar nog wat van leren.quote:
Hebben ze het nog niet over de coniveren gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel erger dan dat windscherm.
Artikel 5 is toch toedeledoekie rijbewijs ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef tralalala het volgende:
Artikel 9a, altijd beter dan artikel 5!
De rechter?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef gers het volgende:
Laffe uitspraak als het een mocro was geweest dan was die de klos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |