Een nieuwe herhaling.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
Is dit nieuw of ook weer herhaling???
Update.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
Vissen heb ik nog niet gezien, gelukkig komt de hele zaak bijna in zijn geheel nogmaals langs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
nieuw + recapquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
Dit is een lolwtfbbq aflevering.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Dit was wel heel bizar, je huis opeens verhuurd aan Polen
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou dat dus echt niet pikken als eigenaar van dat huis.
Waarom staat "dame" tussen aanhalingstekens?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Al vond ik het ook vreemd dat die makelaar niet gedaagd werd. Hij had dat huis weer aan die blonde "dame"verhuurd.
Nou ja vind jij het een damequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Waarom staat "dame" tussen aanhalingstekens?
enge rat.quote:
Opent wel mogelijkheden, ik wil wel een andere baan, contractje sturen, maandag sta ik op de stoep.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Dat mens ook, ze had het contract gestuurd, dus vond ze dat ze haar gang wel kon gaan. Het zou een mooie boel worden als de wereld zo werkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |