Een nieuwe herhaling.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
Is dit nieuw of ook weer herhaling???
Update.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
Vissen heb ik nog niet gezien, gelukkig komt de hele zaak bijna in zijn geheel nogmaals langs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
nieuw + recapquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Adelante het volgende:
Dit is een lolwtfbbq aflevering.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Dit was wel heel bizar, je huis opeens verhuurd aan Polen
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou dat dus echt niet pikken als eigenaar van dat huis.
Waarom staat "dame" tussen aanhalingstekens?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Al vond ik het ook vreemd dat die makelaar niet gedaagd werd. Hij had dat huis weer aan die blonde "dame"verhuurd.
Nou ja vind jij het een damequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Waarom staat "dame" tussen aanhalingstekens?
enge rat.quote:
Opent wel mogelijkheden, ik wil wel een andere baan, contractje sturen, maandag sta ik op de stoep.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Dat mens ook, ze had het contract gestuurd, dus vond ze dat ze haar gang wel kon gaan. Het zou een mooie boel worden als de wereld zo werkte!
En gaan zeuren als ze niet 2 miljoen per maand betalen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Opent wel mogelijkheden, ik wil wel een andere baan, contractje sturen, maandag sta ik op de stoep.
Lekker pittigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Chai het volgende:
Ah de sterke vrouw heeft haar kapsel ook wat meer kracht laten uitstralen.
Die makelaar had ik er meteen uitgeknikkerd als je zo omgaat met je klanten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef trovey het volgende:
Ondertussen is de makelaar nog steeds nergens te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |