Ja, een luiaard! Al groeit er gelukkig niet een heel ecosysteem op me.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Kyara het volgende:
Een luiaard Soempie?
oh, en ik las hetzelfde
ik vond het te heet voor wat dan ook.....
Leuke foto PE!
Verbeterd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef PureEvil het volgende:
't is nooit te heet om te sexen stil te liggen.
Ik dacht hetzelfde, wat zegt dat over ons?!?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:48 schreef Fee-nix het volgende:
MuahahaWat denken jullie wel niet van me
. Ik vond 'om kinderen te hebben' al grappig, maar deze is nog veel leuker, hehehe.
En true: ook te heet om kinderen te verwekken!![]()
Dat we weten hoe baby's gemaakt wordenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, wat zegt dat over ons?!?
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:07 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
En dat we het er blijkbaar over eens zijn dat je dat met dit weer niet doet
Hihi, hier idem. Maar het is wel zwaarder als je het niet gewend bent, is mijn ervaring. Als het een week of twee beter gaat en dan opeens weer 3x wakker, ben ik ook veel brakker dan als we zoals nu elke nacht 3x eruit moeten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is een standaard nacht hier Sam
Al ging het voor het warm werd wat beter. Nu te warm en koorts, dus dat slaapt ook voor geen meter.
Ik heb het hier ook tijden gehad maar het gaat zoveel beter de laatste tijd. Ik hoop dat t bij jullie ook beter gaat binnenkortquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is een standaard nacht hier Sam
Al ging het voor het warm werd wat beter. Nu te warm en koorts, dus dat slaapt ook voor geen meter.
Ohquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij Floris staat zn deurklink omhoog, zodat hij zijn kamer niet uit kan. Nou komt hij zijn bed niet uit maar toch.
Wij laten de deur eigenlijk nooit open (ook nooit.gedaan bij hem), dus dat gaat automatisch goed.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ohdat is een veel simpelere oplossing.
Toch vind ik het eng, wat alshaar deur niet goed dicht doet ofzo. (we gaan er snachts nog wel 2x naar toe) daar heb je met een wat ouder kindje denk ik wat minder last van?
Niet? Grappig zou je wel verwachten. Het lijkt me vooral voor ons tzt een verandering: ineens kunnen ze zelf het bed uitkomen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:15 schreef laziness het volgende:
Op MP toevallig goedkoop een peuterbed kunnen scoren dus meteen maar neergezet en meneer heeft niet op of omgekomen van de verandering.
Hij klom al uit het ledikantquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:24 schreef Jipster het volgende:
[..]
Niet? Grappig zou je wel verwachten. Het lijkt me vooral voor ons tzt een verandering: ineens kunnen ze zelf het bed uitkomen!
Och Soempie, gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:57 schreef Soempie het volgende:
Wat een boevenkoppie heeft Faye op die foto's.Beterschap!
Hier ook even eenM. krijgt een zusje.
Hier ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:50 schreef Kyara het volgende:
Echt leuk Soempie!
Hier een dreumes die niks wil. Bij het minste of geringste piepen en huilen. Echt last van de warmt geloof ik.
Ik ook! Soempie je kan t aan ons wel vertellen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:07 schreef Kyara het volgende:
Ik ben nou al benieuwd welke naam M's sussje krijgt
Fijn dat het goed is gedaan Soemp!
M is hier ook al vroeg naar bed gegaan (met zand en al....). Gisteravond was hij ook nog even wakker. Uiteindelijk zat ie om 22.00 uur nog even op de schommel om af te koelen....
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:56 schreef Fee-nix het volgende:
Twee meisjes:
Midas, Fenna en Jolijn
Midas, Olivia en Mirthe
Midas, Daphne en Stella
Midas, Lena en Evi
Midas, Ella en Flore
Midas, Fleur en Julia
Midas, Carlijn en Feline
Midas, Eva en Sophie
Midas, Eline en Paula
Midas, Nena en Maud
Midas, Arwen en Juno
Midas, Ayla en Lune
Midas, Livia en Ise
Midas, Linde en Annemijn (hier was m'n inspiratie een beetje op... )
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:42 schreef Kyara het volgende:
Olivia, Maud, Livia en Ayla (de laatste was al afgeschoten door man).
En D's 2e naam is E.lena. Dus die staat er indirect ook tussen.
Ik kwam laatst ook al mijn lijstje tegen toen ik net zwanger was van M, daar stonden ook al 3 namen in(en D's naam was toen geveto'd door man
)
Liedjes zingen, kiekeboe-spelletjes, met een vormenstoof spelen, muziek maken op een houten xylofoon, met water spelen, bekers stapelen, inlegpuzzelen (snapt hij nog niet zo), met water klooien / badderen bij mooi weer... Uhm... *verder denkt*quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Wat voor activiteiten/ spelletjes doen jullie met je dreumes ?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Liedjes zingen, kiekeboe-spelletjes, met een vormenstoof spelen, muziek maken op een houten xylofoon, met water spelen, bekers stapelen, inlegpuzzelen (snapt hij nog niet zo), met water klooien / badderen bij mooi weer... Uhm... *verder denkt*
Boerderij, eendjes, boodschappen doen (M. laten 'bliepen', fruit en groenten af laten wegen, stickers plakken, enz.), speeltuin (binnen of buiten), boswandeling, strandje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
Hier spreekt even de trotse moeder![]()
Ik kan het nog niet filmen, maar het gaat hier zo snelVandaag al 6 stapjes los. Ik ben zo trots. Had ik echt nooit verwacht, loop de hele dag met een glimlach. Zelf vindt ze het zo leuk om te oefenen. Ze straalt en probeert steeds verder en meer.
Ik doe niks. Ze wil ook niet geholpen worden. Niet aan de hand en niet aan de loopmuis. Alleen vanuit staan ( vanuit los zitten omhoog) naar "iets" .
Buiten:quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:41 schreef Soempie het volgende:
En nu kan ik via de babyfoon horen hoe m'n man een verhaal aan het voorlezen is, terwijl hij denkt dat ik de stad al in ben. Zooo lief samen.![]()
En toen ik net zei dat ik weg zou gaan trok M. een pruillip. Ook wel weer heel schattig. Dat was ook over zodra ik uit zicht was, want ik hoorde allemaal gelach op de trap.
In welke stadsdeel woon je?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Heb je tips ? In Amsterdam bitterend ?
We hebben hier al een naam, gelukkig. Was wel keuze- en bedenkstress geweest als het een jongetje was geweest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef Jipster het volgende:
Leuk soempie, meisjesnaam bedenken ook! Ik heb gisteren nog mijn/onze keuzestress in het namentopic gezet
quote:
Kende het niet ( uit de buurt) maar leuk !quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Oh Bitterend en Kleinzusje, nu mis ik AmsterdamMijn favoriete plek in Amsterdam was Terrasmus in het Erasmuspark. De enigs plek die ik ken waar ze koffie in de zandbak serveren
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Dat ik deze week opeens vond dat mijn kind naar natte hond rook?![]()
Als je ook de prullenbak buiten hebt gezet omdat die opeens heel erg stinkt zou ik er een test aan wagenquote:
Is hier ook twee keer gelukt hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:48 schreef NotTheSame het volgende:
De pil gebruik ik niet meer na m'n vorige zwangerschap maar door m'n PCOS zal ik hoogstwaarschijnlijk toch niet zwanger raken. En als het wel zo is is het zeker welkom.
Heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
Al kan ik me helemaal geen ander kindje dan S. voorstellen nog
Dit is zo herkenbaar! En nu we weten dat het een meisje wordt, kan ik me helemaal geen voorstelling maken van het kindje. M. met staartjes en een roze truitje aan, ofzo.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
![]()
Wens voor een tweede komt hier (o.a.) voort uit de wens voor een broertje of zusje voor S. Dus ik hoop maar dat hij het leuk gaat vindenEn daarnaast is het vooral een kwestie van gevoel, nog zo'n vrolijke rommelkont
Al kan ik me helemaal geen ander kindje dan S. voorstellen nog. Als ik nu aan twee kinderen denk dat zie ik gewoon S-en aan tafel zitten
Ik rammel hier ook niet hoor, maar ik ben geloof ik de enige vrouw ter wereld die de zwangerschap op zich geheel niet prettig vindquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Nee hoor Bitterend, ik rammel ook niet
Haha ja de bevalling... En herstel erna.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik rammel hier ook niet hoor, maar ik ben geloof ik de enige vrouw ter wereld die de zwangerschap op zich geheel niet prettig vindover een bevalling nog maar te zwijgen
![]()
Ja, lekker meehelpen.... zo'n driftbui omdat je niet in de ogen van je zusje mag prikken en zo....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef Soempie het volgende:
En S. kan straks lekker meehelpen. Hij is al zo'n goede poppenmoeder.Dat zie ik mijn M. ook niet doen.
M was natuurlijk veeeeeel jonger toen zijn zusjes kwamen dus hij is inmiddels wel gewend. Als wij (mijn man en ik) ons met de meisjes bezighouden vindt hij het helemaal prima. Maar als oma er is dan begint hij nu toch wel een beetje om aandacht te vragen en als dat niet snel genoeg komt, dan wordt hij wel een beetje geïrriteerd...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:55 schreef Jipster het volgende:
Ik vind het nog spannend straks de komst van zijn zusje want J. Is best nog jaloers en mamagericht. Hebben anderen dat ook?
Hier ook, maar mij hebben ze nog 18 uur laten doorpuffen. En toen lukte het toch zelf en was een ks niet nodigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:59 schreef TimeJumper het volgende:
Na 5 uur weeën had ik nog maar 2 centimeter ontsluiting, toen werd het een keizersnee
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:02 schreef Jipster het volgende:
Ik heb me vorige keer nergens, behalve of mijn kind nog leefde, om druk kunnen maken omdat spoed en snel. Dat geeft me nu dus de mogelijk wel alle risico's van ks en toestanden fijntjes rond te laten gaan in mijn hoofd
![]()
Jee de barbarenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier ook, maar mij hebben ze nog 18 uur laten doorpuffen. En toen lukte het toch zelf en was een ks niet nodig
Waarom besloten ze dat zo snel eigenlijk? Want dat is toch niet extreem langzaam? Zo lang was je nog niet bezig. Ik deed 12 uur over 2cm en daarna wee opwekkers aan en dat ging een stuk vlotter. Waarom deden ze dat bij jou niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:59 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben net een olifant die kunnen ook een bevalling tegenhoudenNa 5 uur weeën had ik nog maar 2 centimeter ontsluiting, toen werd het een keizersnee
![]()
De verpleging sprak troostende woorden uitmaar het waren tranen van blijdschap
ik scheet zowat in mijn broek als ik die nog aanhad
voor een "gewone" bevalling
Misschien dat R het niet leuk meer vond? Bij mij duurde het ook lang maar de conditie van M werd regelmatig gecheckt: hartslag en bloed uit zijn hoofd. Hij deed het heel goed maar als dat niet het geval was, dan hadden ze ook eerder ingegrepen (is mij later verteld).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom besloten ze dat zo snel eigenlijk? Want dat is toch niet extreem langzaam? Zo lang was je nog niet bezig. Ik deed 12 uur over 2cm en daarna wee opwekkers aan en dat ging een stuk vlotter. Waarom deden ze dat bij jou niet?
Nouuuu ik vond dat ik lang genoeg bezig wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom besloten ze dat zo snel eigenlijk? Want dat is toch niet extreem langzaam? Zo lang was je nog niet bezig. Ik deed 12 uur over 2cm en daarna wee opwekkers aan en dat ging een stuk vlotter. Waarom deden ze dat bij jou niet?
en ik ook heeel zeker niet....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef bitterend het volgende:
Vraag me soms af of ik de enige ben hier die niet rammelt??
Ik zag net in z&g dat het al aardig opschiet. Spannend hoor!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:32 schreef hilliebillie het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe Jelle op z'n zusje reageert straks. Hij is wel hel lief voor baby's maar laatst had ik een baby op schoot die huilde en toen begon hij zelf ook. Ben ook wel benieuwd hoe ik een eigenwijze dreumes onder controle houd als ik bijvoorbeeld aan het voeden ben ofzo..
Je vond bv-poep toch zo lekker ruiken? (of krijgt ze fv?)quote:Op zondag 28 juli 2013 10:20 schreef bitterend het volgende:
Tinugoed zeg!!
Ik was op kraamvisite en de baby had op mijn schoot gepoeptwist niet hoe snel ik haar aan haar moeder moest terug geven
Ook voor de kleintje van kz een![]()
![]()
http://www.recreatieschap(...)nd.asp?Gebied=Twiskequote:Op zondag 28 juli 2013 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Is er meer info over de meet ? Plaats/tijd etc. ? Ergens ?
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:04 schreef bitterend het volgende:
[..]
http://www.recreatieschap(...)nd.asp?Gebied=Twiske
Doesstrand!
10 juli was het eerste voorzichtige stapje los! Ging best snel volgens mijquote:Op zondag 28 juli 2013 11:59 schreef kleinzusje het volgende:
Knap Phaidra![]()
Hoeveel tijd zat er tussen het begin en nu bij jullie ? En wat merk je praktisch voor verschil met kruipen ? Waar je extra op moet letten ? veiligheid ?
Ik telde 20 stapjes ! 20 whahahaha. Maar ze kruipt nog meer dan ze stapt, dus noem het nog geen lopenEn ik tel ook de schuivende tussenpasjes
Zodra het kan/lukt een filmpje !
Dat klinkt op zich goed maar ik wil liever niet met al die kindjes dicht bij het water zitten. Even afgeleid en je kind kan verzuipenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:30 schreef bitterend het volgende:
Parkeren is 3.50 en de automaten accepteren contant geld, chip en cc.
Zelf dacht ik tussen 10 en 11 ontmoeten maar weet niet wat jullie hadden in gedachten?
Als iemand trouwens een andere plek wil of weet dan is het ook goed!
Bij het kiosk daar zijn trouwens WC's!
Ik merk ook dat ik sinds 2 maanden ook echt pas vollop geniet! Ze is ineens zon lieverd. Voor de goede orde daaarvoor ook al maar e was zo moeilijk. Dt ik mezelf beter voel werkt waarschijnlijk ook mee :-)quote:Op maandag 29 juli 2013 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
Oh super knap en schattig Tinu !![]()
![]()
Leuk Sam, wat gaat jouw meisje toch hard
quote:In het najaar zal er ook gestart worden met muzieklessen voor kinderen van 0 tot 2 jaar.
*naam*, onze muziekdocente, gaat ons helpen om ook voor de allerkleinste kinderen
een leuke muziekles voor te bereiden. Denk hierbij aan: muziek luisteren, bewegen, leren
kennen van instrumenten, geluiden, liedjes en versjes.
Wat leuk! Op ons kdv hebben ze ook muziek voor baby's en dat is I's favo onderdeelquote:Op maandag 29 juli 2013 17:19 schreef Kyara het volgende:
Op het kdv:
[..]M is dol op muziek maken. Ze waren al gestart voor de grotere kinderen maar nu dus ook voor de mini's
Ach gosquote:Op maandag 29 juli 2013 17:23 schreef Jipster het volgende:
Lig op bed met slapende zieke dreumes op me... Best vaak verkouden en koortsig, hebben jullie dreumesen dat ook? Nu incl. Vieze ontstoken ogen...
Dat is haske knap!quote:Op maandag 29 juli 2013 18:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
Omdat mijn kinderloze vrienden het volgende bericht waarschijnlijk niet op waarde kunnen schatten kom ik hier even trots binnenvallen: mijn kind heeft vandaag op het kvd op het potje gepoeptHij wilde blijkbaar zelf op het potje en wilde er niet af, tot er iets in zat dus
Waarschijnlijk toevalstreffer, maar toch hèWaar je als ouder wel niet trots op kan zijn
Ik ookquote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
Welkom met je vrolijke meisje Sonnetje! Ik moest laatst zo lachen om die foto van haar in het oerwoud
denk het ook dat ie er nog niet aan toe was, en in het begin ook misschien te vrijblijvend laten wennenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:02 schreef Tinuviel het volgende:
Fee, fijn, dat het zo goed ging.
Sonnetje leuke fotospam. Die middelste foto en die tuinfoto idd.
Hillie, hij is waarschijnlijk nog niet echt aan peuterbedje toe.
Jipster, muziek op schoot klinkt leuk.
Maar zitten op schoot is ook niet heel letterlijk eigenlijk hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:17 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
denk het ook dat ie er nog niet aan toe was, en in het begin ook misschien te vrijblijvend laten wennenMaar goed we willen niet forceren ofzo dus vandaar ook niet moeilijk over gedaan het bed weer weg te zetten
Muziek op schoot klinkt erg leuk!! Maar ben bang dat het niet iets is voor m'n kindje dat niet stil kan zitten of op schoot kan zitten als hij dat niet wil![]()
Er is niet continue muziek. Er is ook met instrumenten leren spelen en omgaan. En een opening en afsluiting waarbij een kind persoonlijk benaderd wordt door de juf maar dan wel in de kring zittend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
Tis toch ook veel leuker als ze mogen bewegen op muziek ?
Klopt R was ook als enige zoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef laziness het volgende:
Zo deed O. ook als enige bij muziek op schoot maar ik heb stug doorgezet want duur. Maar zat er wel ook elke keer met een hoofd als een boei
want hij was de enige die niet bleef zitten.
Ze kwamen ook met veertjes langs en mocht je kindje beetje mee spelen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
Tis toch ook veel leuker als ze mogen bewegen op muziek ?
Hahahaha ! Ja dat snap ik ! Leuk nieuwsgierig jongetje en jij met een rood hoofd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Er is niet continue muziek. Er is ook met instrumenten leren spelen en omgaan. En een opening en afsluiting waarbij een kind persoonlijk benaderd wordt door de juf maar dan wel in de kring zittend.
Er is nooit gezegd dat hij verplicht moest blijven zitten op de kring momenten maar hij ging vooral aan spullen in de woonkamer van de juf zitten en de andere kinderen bleven wel zitten dus dat voelt best ongemakkelijk hoor.
Ik na het verplichte fluitenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:35 schreef bitterend het volgende:
Ja ik moest vroeger op piano les van mijn moeder, maar de docent zei na 2-3 keer tegen mams dat ze mij hier geen plezier mee doeten toen mocht ik paardrijden
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik na het verplichte fluitenop gitaarles. Heb 4 maanden geoefend op "Yesterday" en toen mocht ik er af
Ik heb ze hier van huggies liggen en pampers easy pants. Maar die zijn volgens mij uit het assortiment. Van die van huggies weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb met peuterbed bij oudste gewacht tot bijna 3 jaar en toen ging het heel makkelijk.
Met zindelijkheid ben ik ook voor wachten tot ze er echt klaar voor zijn. Mijn manneke plast soms nog steeds zodra de luier open gaat en hij draait er niet naar om, dus besef is er echt nog niet.
Zoe, gaaf dat je meid dat al zo door heeft
PE, je nudist.
Weten jullie van welk merk er nog luierbroekjes bestaan zonder klittenband aan de zijkant. Ik zoek echt eentje, die je als een broekje optrekt en niet open/ dicht kunt maken met klittenband.
aldi/lidl...kruidvat volgens mij ook wel. Trek je aan als een onderbroek, en je kan de zijkant openscheuren geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb met peuterbed bij oudste gewacht tot bijna 3 jaar en toen ging het heel makkelijk.
Met zindelijkheid ben ik ook voor wachten tot ze er echt klaar voor zijn. Mijn manneke plast soms nog steeds zodra de luier open gaat en hij draait er niet naar om, dus besef is er echt nog niet.
Zoe, gaaf dat je meid dat al zo door heeft
PE, je nudist.
Weten jullie van welk merk er nog luierbroekjes bestaan zonder klittenband aan de zijkant. Ik zoek echt eentje, die je als een broekje optrekt en niet open/ dicht kunt maken met klittenband.
Ja precies die zoek ik. Dankje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:56 schreef PureEvil het volgende:
[..]
aldi/lidl...kruidvat volgens mij ook wel. Trek je aan als een onderbroek, en je kan de zijkant openscheuren geloof ik
Jumbo etc ook.quote:
Is dan handiger dan gewone luiers dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:56 schreef PureEvil het volgende:
[..]
aldi/lidl...kruidvat volgens mij ook wel. Trek je aan als een onderbroek, en je kan de zijkant openscheuren geloof ik
Ze sluiten minder goed aan want één pasvorm. Ik heb ze geprobeerd maar als je kind niet daadwerkelijk op het potje gaat is het risico op lekken vrij groot vond ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Is dan handiger dan gewone luiers dan?
Oh maar ik vind het geen probleem hoorquote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:49 schreef Tinuviel het volgende:
Bitterend ik vind het handig met aan en uittrekken omdat L niet wil liggen op de commode. Bij deze kan hij blijven staan en hoeft er alleen in te stappen. Als je kind stabiel staat en los loopt is het nog beter te doen. Dan hoeft hij alleen te liggen als hij gepoept heeft.
Wij ook niet. Het komt wanneer het komt. Voorlopig zet hij het potje alleen op zijn hoofd. Ook primaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:52 schreef bitterend het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het geen probleem hoorhet potje is aan mij gegeven door een collega en staat hier in de woonkamer omdat er geen andere plek voor is
wij doen er verder niks mee.
De mijne van 3 begint nu een beetje interesse te krijgenquote:
je moet zeker wennen, je zit de helft van de tijd in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Handig dat soort acties ja
Ik moet nog wennen aan mijn dreumes, maar heb dr vandaag amper gezien want moest werken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:48 schreef Xanteh het volgende:
Ze hebben weer leuke potjes bij de Lidl deze week, en wc verkleiners. Zat gisteren te twijfelen om een potje mee te nemen maar kan nog wel een jaar wachten. Vorig jaar hadden ze ze ook te koop dus neem aan volgend jaar weer.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij ook niet. Het komt wanneer het komt. Voorlopig zet hij het potje alleen op zijn hoofd. Ook prima
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn neefjes begonnen vlaams te praten door die 3 meiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |