Haha ja de bevalling... En herstel erna.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik rammel hier ook niet hoor, maar ik ben geloof ik de enige vrouw ter wereld die de zwangerschap op zich geheel niet prettig vindover een bevalling nog maar te zwijgen
![]()
Ja, lekker meehelpen.... zo'n driftbui omdat je niet in de ogen van je zusje mag prikken en zo....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:35 schreef Soempie het volgende:
En S. kan straks lekker meehelpen. Hij is al zo'n goede poppenmoeder.Dat zie ik mijn M. ook niet doen.
M was natuurlijk veeeeeel jonger toen zijn zusjes kwamen dus hij is inmiddels wel gewend. Als wij (mijn man en ik) ons met de meisjes bezighouden vindt hij het helemaal prima. Maar als oma er is dan begint hij nu toch wel een beetje om aandacht te vragen en als dat niet snel genoeg komt, dan wordt hij wel een beetje geïrriteerd...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:55 schreef Jipster het volgende:
Ik vind het nog spannend straks de komst van zijn zusje want J. Is best nog jaloers en mamagericht. Hebben anderen dat ook?
Hier ook, maar mij hebben ze nog 18 uur laten doorpuffen. En toen lukte het toch zelf en was een ks niet nodigquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:59 schreef TimeJumper het volgende:
Na 5 uur weeën had ik nog maar 2 centimeter ontsluiting, toen werd het een keizersnee
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:02 schreef Jipster het volgende:
Ik heb me vorige keer nergens, behalve of mijn kind nog leefde, om druk kunnen maken omdat spoed en snel. Dat geeft me nu dus de mogelijk wel alle risico's van ks en toestanden fijntjes rond te laten gaan in mijn hoofd
![]()
Jee de barbarenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier ook, maar mij hebben ze nog 18 uur laten doorpuffen. En toen lukte het toch zelf en was een ks niet nodig
Waarom besloten ze dat zo snel eigenlijk? Want dat is toch niet extreem langzaam? Zo lang was je nog niet bezig. Ik deed 12 uur over 2cm en daarna wee opwekkers aan en dat ging een stuk vlotter. Waarom deden ze dat bij jou niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:59 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben net een olifant die kunnen ook een bevalling tegenhoudenNa 5 uur weeën had ik nog maar 2 centimeter ontsluiting, toen werd het een keizersnee
![]()
De verpleging sprak troostende woorden uitmaar het waren tranen van blijdschap
ik scheet zowat in mijn broek als ik die nog aanhad
voor een "gewone" bevalling
Misschien dat R het niet leuk meer vond? Bij mij duurde het ook lang maar de conditie van M werd regelmatig gecheckt: hartslag en bloed uit zijn hoofd. Hij deed het heel goed maar als dat niet het geval was, dan hadden ze ook eerder ingegrepen (is mij later verteld).quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom besloten ze dat zo snel eigenlijk? Want dat is toch niet extreem langzaam? Zo lang was je nog niet bezig. Ik deed 12 uur over 2cm en daarna wee opwekkers aan en dat ging een stuk vlotter. Waarom deden ze dat bij jou niet?
Nouuuu ik vond dat ik lang genoeg bezig wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:23 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom besloten ze dat zo snel eigenlijk? Want dat is toch niet extreem langzaam? Zo lang was je nog niet bezig. Ik deed 12 uur over 2cm en daarna wee opwekkers aan en dat ging een stuk vlotter. Waarom deden ze dat bij jou niet?
en ik ook heeel zeker niet....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:03 schreef bitterend het volgende:
Vraag me soms af of ik de enige ben hier die niet rammelt??
Ik zag net in z&g dat het al aardig opschiet. Spannend hoor!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:32 schreef hilliebillie het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe Jelle op z'n zusje reageert straks. Hij is wel hel lief voor baby's maar laatst had ik een baby op schoot die huilde en toen begon hij zelf ook. Ben ook wel benieuwd hoe ik een eigenwijze dreumes onder controle houd als ik bijvoorbeeld aan het voeden ben ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |