Ja, een luiaard! Al groeit er gelukkig niet een heel ecosysteem op me.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Kyara het volgende:
Een luiaard Soempie?
oh, en ik las hetzelfde
ik vond het te heet voor wat dan ook.....
Leuke foto PE!
Verbeterd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef PureEvil het volgende:
't is nooit te heet om te sexen stil te liggen.
Ik dacht hetzelfde, wat zegt dat over ons?!?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:48 schreef Fee-nix het volgende:
MuahahaWat denken jullie wel niet van me
. Ik vond 'om kinderen te hebben' al grappig, maar deze is nog veel leuker, hehehe.
En true: ook te heet om kinderen te verwekken!![]()
Dat we weten hoe baby's gemaakt wordenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, wat zegt dat over ons?!?
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:07 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
En dat we het er blijkbaar over eens zijn dat je dat met dit weer niet doet
Hihi, hier idem. Maar het is wel zwaarder als je het niet gewend bent, is mijn ervaring. Als het een week of twee beter gaat en dan opeens weer 3x wakker, ben ik ook veel brakker dan als we zoals nu elke nacht 3x eruit moeten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is een standaard nacht hier Sam
Al ging het voor het warm werd wat beter. Nu te warm en koorts, dus dat slaapt ook voor geen meter.
Ik heb het hier ook tijden gehad maar het gaat zoveel beter de laatste tijd. Ik hoop dat t bij jullie ook beter gaat binnenkortquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is een standaard nacht hier Sam
Al ging het voor het warm werd wat beter. Nu te warm en koorts, dus dat slaapt ook voor geen meter.
Ohquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij Floris staat zn deurklink omhoog, zodat hij zijn kamer niet uit kan. Nou komt hij zijn bed niet uit maar toch.
Wij laten de deur eigenlijk nooit open (ook nooit.gedaan bij hem), dus dat gaat automatisch goed.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ohdat is een veel simpelere oplossing.
Toch vind ik het eng, wat alshaar deur niet goed dicht doet ofzo. (we gaan er snachts nog wel 2x naar toe) daar heb je met een wat ouder kindje denk ik wat minder last van?
Niet? Grappig zou je wel verwachten. Het lijkt me vooral voor ons tzt een verandering: ineens kunnen ze zelf het bed uitkomen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:15 schreef laziness het volgende:
Op MP toevallig goedkoop een peuterbed kunnen scoren dus meteen maar neergezet en meneer heeft niet op of omgekomen van de verandering.
Hij klom al uit het ledikantquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:24 schreef Jipster het volgende:
[..]
Niet? Grappig zou je wel verwachten. Het lijkt me vooral voor ons tzt een verandering: ineens kunnen ze zelf het bed uitkomen!
Och Soempie, gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:57 schreef Soempie het volgende:
Wat een boevenkoppie heeft Faye op die foto's.Beterschap!
Hier ook even eenM. krijgt een zusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |