Ja, een luiaard! Al groeit er gelukkig niet een heel ecosysteem op me.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:45 schreef Kyara het volgende:
Een luiaard Soempie?
oh, en ik las hetzelfde
ik vond het te heet voor wat dan ook.....
Leuke foto PE!
Verbeterd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef PureEvil het volgende:
't is nooit te heet om te sexen stil te liggen.
Ik dacht hetzelfde, wat zegt dat over ons?!?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:48 schreef Fee-nix het volgende:
MuahahaWat denken jullie wel niet van me
. Ik vond 'om kinderen te hebben' al grappig, maar deze is nog veel leuker, hehehe.
En true: ook te heet om kinderen te verwekken!![]()
Dat we weten hoe baby's gemaakt wordenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, wat zegt dat over ons?!?
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:07 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
En dat we het er blijkbaar over eens zijn dat je dat met dit weer niet doet
Hihi, hier idem. Maar het is wel zwaarder als je het niet gewend bent, is mijn ervaring. Als het een week of twee beter gaat en dan opeens weer 3x wakker, ben ik ook veel brakker dan als we zoals nu elke nacht 3x eruit moeten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is een standaard nacht hier Sam
Al ging het voor het warm werd wat beter. Nu te warm en koorts, dus dat slaapt ook voor geen meter.
Ik heb het hier ook tijden gehad maar het gaat zoveel beter de laatste tijd. Ik hoop dat t bij jullie ook beter gaat binnenkortquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is een standaard nacht hier Sam
Al ging het voor het warm werd wat beter. Nu te warm en koorts, dus dat slaapt ook voor geen meter.
Ohquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij Floris staat zn deurklink omhoog, zodat hij zijn kamer niet uit kan. Nou komt hij zijn bed niet uit maar toch.
Wij laten de deur eigenlijk nooit open (ook nooit.gedaan bij hem), dus dat gaat automatisch goed.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ohdat is een veel simpelere oplossing.
Toch vind ik het eng, wat alshaar deur niet goed dicht doet ofzo. (we gaan er snachts nog wel 2x naar toe) daar heb je met een wat ouder kindje denk ik wat minder last van?
Niet? Grappig zou je wel verwachten. Het lijkt me vooral voor ons tzt een verandering: ineens kunnen ze zelf het bed uitkomen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:15 schreef laziness het volgende:
Op MP toevallig goedkoop een peuterbed kunnen scoren dus meteen maar neergezet en meneer heeft niet op of omgekomen van de verandering.
Hij klom al uit het ledikantquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:24 schreef Jipster het volgende:
[..]
Niet? Grappig zou je wel verwachten. Het lijkt me vooral voor ons tzt een verandering: ineens kunnen ze zelf het bed uitkomen!
Och Soempie, gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:57 schreef Soempie het volgende:
Wat een boevenkoppie heeft Faye op die foto's.Beterschap!
Hier ook even eenM. krijgt een zusje.
Hier ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:50 schreef Kyara het volgende:
Echt leuk Soempie!
Hier een dreumes die niks wil. Bij het minste of geringste piepen en huilen. Echt last van de warmt geloof ik.
Ik ook! Soempie je kan t aan ons wel vertellen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:07 schreef Kyara het volgende:
Ik ben nou al benieuwd welke naam M's sussje krijgt
Fijn dat het goed is gedaan Soemp!
M is hier ook al vroeg naar bed gegaan (met zand en al....). Gisteravond was hij ook nog even wakker. Uiteindelijk zat ie om 22.00 uur nog even op de schommel om af te koelen....
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:56 schreef Fee-nix het volgende:
Twee meisjes:
Midas, Fenna en Jolijn
Midas, Olivia en Mirthe
Midas, Daphne en Stella
Midas, Lena en Evi
Midas, Ella en Flore
Midas, Fleur en Julia
Midas, Carlijn en Feline
Midas, Eva en Sophie
Midas, Eline en Paula
Midas, Nena en Maud
Midas, Arwen en Juno
Midas, Ayla en Lune
Midas, Livia en Ise
Midas, Linde en Annemijn (hier was m'n inspiratie een beetje op... )
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:42 schreef Kyara het volgende:
Olivia, Maud, Livia en Ayla (de laatste was al afgeschoten door man).
En D's 2e naam is E.lena. Dus die staat er indirect ook tussen.
Ik kwam laatst ook al mijn lijstje tegen toen ik net zwanger was van M, daar stonden ook al 3 namen in(en D's naam was toen geveto'd door man
)
Liedjes zingen, kiekeboe-spelletjes, met een vormenstoof spelen, muziek maken op een houten xylofoon, met water spelen, bekers stapelen, inlegpuzzelen (snapt hij nog niet zo), met water klooien / badderen bij mooi weer... Uhm... *verder denkt*quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Wat voor activiteiten/ spelletjes doen jullie met je dreumes ?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Liedjes zingen, kiekeboe-spelletjes, met een vormenstoof spelen, muziek maken op een houten xylofoon, met water spelen, bekers stapelen, inlegpuzzelen (snapt hij nog niet zo), met water klooien / badderen bij mooi weer... Uhm... *verder denkt*
Boerderij, eendjes, boodschappen doen (M. laten 'bliepen', fruit en groenten af laten wegen, stickers plakken, enz.), speeltuin (binnen of buiten), boswandeling, strandje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
Hier spreekt even de trotse moeder![]()
Ik kan het nog niet filmen, maar het gaat hier zo snelVandaag al 6 stapjes los. Ik ben zo trots. Had ik echt nooit verwacht, loop de hele dag met een glimlach. Zelf vindt ze het zo leuk om te oefenen. Ze straalt en probeert steeds verder en meer.
Ik doe niks. Ze wil ook niet geholpen worden. Niet aan de hand en niet aan de loopmuis. Alleen vanuit staan ( vanuit los zitten omhoog) naar "iets" .
Buiten:quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:41 schreef Soempie het volgende:
En nu kan ik via de babyfoon horen hoe m'n man een verhaal aan het voorlezen is, terwijl hij denkt dat ik de stad al in ben. Zooo lief samen.![]()
En toen ik net zei dat ik weg zou gaan trok M. een pruillip. Ook wel weer heel schattig. Dat was ook over zodra ik uit zicht was, want ik hoorde allemaal gelach op de trap.
In welke stadsdeel woon je?quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Heb je tips ? In Amsterdam bitterend ?
We hebben hier al een naam, gelukkig. Was wel keuze- en bedenkstress geweest als het een jongetje was geweest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef Jipster het volgende:
Leuk soempie, meisjesnaam bedenken ook! Ik heb gisteren nog mijn/onze keuzestress in het namentopic gezet
quote:
Kende het niet ( uit de buurt) maar leuk !quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Oh Bitterend en Kleinzusje, nu mis ik AmsterdamMijn favoriete plek in Amsterdam was Terrasmus in het Erasmuspark. De enigs plek die ik ken waar ze koffie in de zandbak serveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |