Of de leeftijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan zijn stippen lijken lichter te worden. Maar hij heeft nog wel een kort lontje soms. Al kan dat ook het weer zijn..
Superstoer! Heel erg leuk, daar gaat Cas vast heel veel plezier mee hebben.quote:
Mijn zusje whatsapp-te net ook al een foto van mijn neefje. Net zo'n stippenmans. Ze hebben elkaar vorige week dinsdag gezien, dus blijkbaar ook nog besmettelijk. Eens kijken of ze er daar achter kunnen komen wat het is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:32 schreef Soempie het volgende:
Beterschap voor Daan, Df. Lijkt me gek om niet te weten wat het nu precies is.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Zoe, ik heb ook geen grote drinkers hier. Ik ook niet trouwens, zolang de ontlasting zacht bij, en zij er verder geen last van hebben, dan geloof ik het wel..
Daan krijgt het wel aangeboden, maar als hij het niet wil, dan niet. Met dit warme weer probeer ik dan nog eens een keer sap extra, maar vaak doet hem dat ook weinig.
Ja dan is het fijn dat er bv isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef bitterend het volgende:
Soms als ik merk dat ze niet lekker is (veel huilen snachts) dan geef ik dr nog de borst maar dat is nu meer een uitzondering(je zal zien dat ze vannacht 5 keer wakker gaat worden lol)
Daarnaast krijgt hij nog vocht binnen met fruit en avondeten dus dat is toch prima. Heb de afgelopen tijd regelmatig info opgezocht over drinken & hoeveel. Maar meer dan wat S nu drinkt krijg ik er eigenlijk niet in.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:47 schreef Kyara het volgende:
Ik vind 2 liter voor een dreumes echt heel erg veel en ik kan me niet voorstellen dat dat gezond is.
Ik vind zelf dat M goed drinkt. Hij krijgt een volle beker (150 ml) bij ontbijt, lunch en avondeten. En bij zijn fruit en snack drinkt hij ook wel een paar slokken. Misschien totaal meer richting 600 ml.
Dat zou kunnen. Ik ben misschien na het maandenlang overgeven van S en het om het uur/2uur bv drinken ook wel wat onzeker. Wil graag dat ze goed eet en drinkt en na die maanden is wat ze nu drinkt opeens zo weinig. Maargoed daarnaast geeft ze ook bijna niet meer over.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef clauwheee het volgende:
Maar Zoe, als ze vier keer per nacht drinkt, ook al weet je niet hoeveel misschien, compenseert ze dan niet wat ze overdag mist? Mijne krijgt tussen 19 en 7 bijvoorbeeld niks. Vaak regelen ze het zelf, en volgens mij zijn de luiers van S prima.
I. slaapt in een heel dun pakje van H&M:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:56 schreef bitterend het volgende:
OH wat schattigmisschien kan je S meer overdag aanbieden dat ze snachts minder drinkt??
Hoe slapen jullie kleintjes nu? R is alleen met luier en slaapzak in bed! het is 29c op onze slaapkamer
Bij onze muurstickers zat een plastic dingetje om de lucht eruit te strijken. Dat ziet er ongeveer zo uit: http://www.heerlijketaart(...)terialen/mat112.htmlquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef hilliebillie het volgende:
Zoë wat fijn dat je nu zelf het kamertje op hebt kunnen knappen! Dat moet wel een lekker gevoel geven!
Hier zijn we ook bezig met een nieuw kamertje voor Jelle ook ivm de tweede opkomst.. Maar de muur texen heeft mooi m'n man gedaan, heb daar momenteel gewoon de fut niet voor.. Maar goed ik heb wat voorbereidend werk gedaan (gordijnen besteld verspul gehaald) en ik mag de afwerking doen, muurstickers plakken.. Dus dan heb ik toch het gevoel ook zelf wat gedaan te hebben![]()
Heeft iemand daar misschien ervaring mee met muurstickers? Zie nu in de beschrijving staan dat je iets kunt/moet gebruiken om alle lucht achter de sticker uit te krijgen, iemand die weet hoe zoiets heet en waar dat te koop is (bouwmarkt??)
Klopt, die Prikkweg is inderdaad niet chemischl.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:16 schreef Kuukske het volgende:
VSM heeft ook spul voor muggen enzo. Prrrrikweg heet het geloof ik.
VSM is volgens mij niet chemisch?
Google maar eens op 'rakel'quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef hilliebillie het volgende:
Heeft iemand daar misschien ervaring mee met muurstickers? Zie nu in de beschrijving staan dat je iets kunt/moet gebruiken om alle lucht achter de sticker uit te krijgen, iemand die weet hoe zoiets heet en waar dat te koop is (bouwmarkt??)
quote:
Billie is gek op Innocent Smoothiequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Soempie het volgende:
Op warme dagen geef ik wel extra fruit (druiven, (water)meloen) of komkommer en tomaatjes. En als we sinaasappels hebben dan pers ik die voor hem, dat gaat er altijd goed in.En er staat tijdens het spelen en onderweg een rietjesbeker klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Weet je nog waar die slaapzak vandaan komt? Lijkt me ideaal met dit weer!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met de vlekken, Df? En wat een goed idee om van citroenmelisse zelf thee te maken!
Hier slaapt M. in een heel dunne slaapzak (niet die van de Hema, maar echt een die meer weg heeft van een lakentje).
Drinken hou ik eerlijk gezegd niet eens bij.Bij de maaltijden krijgt hij melk ('s morgens en 's middags) of water ('s middags en 's avonds). Bij de tussendoortjes ook water of thee. Ik merk inderdaad dat hij meer drinkt als hij aan tafel zit.
Op warme dagen geef ik wel extra fruit (druiven, (water)meloen) of komkommer en tomaatjes. En als we sinaasappels hebben dan pers ik die voor hem, dat gaat er altijd goed in.En er staat tijdens het spelen en onderweg een rietjesbeker klaar.
Hier vanmorgen naar de bouwmarkt geweest samen. M. met zo'n mandje met wieltjes laten lopen. Erg leuk, maar het duurde wel echt een eeuwigheid voor we klaar waren.![]()
Nee, helaas. Ik heb ze gekregen van een vriendin en ben ze verder nog nooit ergens tegengekomen. Ze is op vakantie en ze knipt overal de labels uit, dus dat kan ik zo ook niet navragen of nakijken. Ik gok dat ze ze uit Frankrijk heeft meegenomen trouwens.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Weet je nog waar die slaapzak vandaan komt? Lijkt me ideaal met dit weer!
Dank, hij is leuk hèquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef Soempie het volgende:
S.Wat lief! Speelt hij dan ook theekransje met z'n poppen en knuffels? En heeft hij ook interesse in auto's of gereedschap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fee-nix op 17-07-2013 16:01:50 ]
Heb ik ook ja. Die zijn van katoen en best wel dun. Heel fijn met dit weer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij hebben trouwens een dergelijke zomerslaapzak van Prenatal!
2 onderzoekjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef Soempie het volgende:
Kyara, mooie timing van M.Wat wordt er onderzocht in het babylab, dit keer? En ga je er ook met de meisjes heen (nu of later)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door bitterend op 18-07-2013 12:34:32 ]**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Dat ze vies mag worden haalde ik nu juist uit jouw post.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:01 schreef PureEvil het volgende:
Volgens mij heb ik hier een discussie opgestartWas nou niet helemaal de bedoeling haha, Cristel mag natuurlijk ook gewoon vies worden hoor, net als die andere 2
![]()
Het babybadje voldoet ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, heb je geen wasteiltjes of kleine kratjes ofzo, vast ook reuze leuk.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Een foto zegt meer dan duizend woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de beschrijving van M. op de schommel.![]()
Wij hebben een picknicktafel, maar dat vind ik niet lekker zitten als M. buiten speelt. Ik vond een knalgele plastic tuinstoel van de IKEA wel een goed plan. Alleen nu wil M. daar steeds op zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef bitterend het volgende:
Wij hebben niksgeen eens tuin meubels!
![]()
Zodra ik er zit gooit hij de bal daar waar hij niet mag komen (achter een hekje tussen de planten het onkruid) en roept dan: 'uhoh! Mama!!! uhoh!' Waarmee hij bedoelt dat ik die bal moet pakken. Zodra ik de bal heb en me omdraai zit meneer mooi weer in de stoel met een big smile.![]()
Dit weekend nog maar een stoel halen.
Hier is het na het middagslaapje wel lekker in de tuin. 's Morgens hebben we de zon en dan is het echt niet fijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Maar dit is natuurlijk wel super!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:35 schreef Kuukske het volgende:
Das knap van S Zoe. Meiden zijn altijd heel vlot met zindelijk worden toch? Ik heb er bij Billie nog niet bij nagedacht
.
Billie heeft wel besloten dat het tijd werd om zelf naar boven te klauteren op de trap. JD of ik houden em nog wel vast maar hij gaat als een speer.
En hij stapte vandaag kennelijk los bij m'n ouders. Daar schrok ie zo van dat ie keihard begon te huilen.
Ik heb hier op de klerenkast luierbroekjes die lisa al een tijd niet past in maat 4 volgens mij ook duits zal eens voor je kijken straks!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Octo ga ik me eens in verdiepen![]()
Het hoeft van mij ook niet , maar hij geeft het zelf aan dus ja wat doe je dan? Ik vind nergens luierbroekjes in krielkip maatdenk dat is misschien habdiger..
hoop ergens in oktober ja.. Eerder kan niet ivm paspoort geneuzelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:31 schreef Tinuviel het volgende:
Evenstar ben jij weleens in NL? Ik heb net luierbroekjes maat 4 gekocht, die echt krap zaten bij de mijne.
Zoe, wat knap van S.
Billie gaat trap lopen en stapjes zetten
Phaidra had net in ons peuterboekje gelezen over angsten van 0-2 jaar. Kan het zijn dat hij bang is voor iets of idd gewoon een droom?stapjes van I.
De onze staat en stapt net zoals jouw I. Gisteren weer wat losse stapjes in de tuin.
Fee, S en de ervaringen met plassen en poepen.gefeliciteerd KZ met je grote jarige dochter! En welkom here.
Ja, ik zwaai ze in het ene topic uit en verwelkom ze in het anderequote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:24 schreef Clubsoda het volgende:
Handig Kyara dat jij beide topics voor ons monitort!
Ik dacht duitsland xdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik woon in Engeland Sam. Maar ja die weet ik dat ze bestaan , heb ze hier voor meneer, meer ter aangeving waar hij qua maat zit
Oh, ja, kloptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:25 schreef Kyara het volgende:
Jij leest hier ook alvast mee?
(ik moest even checken of ik deze foto niet in het verkeerde topic heb geplaatst)
Ja, jij maakt ze zo ook van heel dichtbij meequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het wel weer grappig om die verschuivingen te zien.
Oh, dat is wel leuk! Ik kijk t ff aanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:28 schreef bitterend het volgende:
Tante kom je mee picknicken 24 augustus?
Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Komt zo trouwens iemand van healthvisitors hier samen een plan op stellen ivm zijn eetweigeren
ik weet niet het begon een beetje raar en gaf me een naar gevoelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
KZ welkom met je mooie dreumes! Leuk feest gehad vandaag?
Soesa ook al stiekem hier
Tinu, het verschil met een gewone nachtmerrie is dat kinderen dan makkelijk gewekt kunnen worden en getroost willen worden. Met nachtangst raken ze van contact juist in paniek. Hier kan je wel wat lezen erover:
http://www.kinderneurolog(...)p/pavornocturnus.php
Kyara, wat een lol op de schommel
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Psssst Aventura... gefeliciteerd met je peuter.
Cyntiaaa jij alvast een hele fijne dag met Cas, dat de koekjes maar mogen smaken hihi.
Ik heb hier ook al in geen eeuwigheid gepost over mijn niet meer zo dreumes. Mijn heerlijke mannetje gaat elke dag met sprongen vooruit, niks niet meer dreumes maar een hele heuse peuter al ondertussen. Theekransjes met zijn beer en knuffeleendjeen elke dag weer een paar nieuwe woorden en zo. Time flies...
Nu weer druk verder met de voorbereidingen voor het feestje voor mijn tuinkabouter aanstaande zondagAju paraplu!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ga je/jullie missen! Tot over een paar maanden![]()
Je moet echt op tijd zijn want ze zijn vaak binnen 5 minuten weer wegquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:59 schreef Soempie het volgende:
Oja, je haalt de foto's elke keer weer weg. In het babytopic mis ik ze daarom elke keer (als ik meelurk), maar nu heb ik ze niet gemist.
Ik ga jullie missen hier!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
Welkom kz met een mooie dochter! Wat een leuk haar heeft ze![]()
En dag peutertjes, tot snel!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef Kyara het volgende:
M weet nu wat billen zijn. Dus wij staan in de rij bij de kassa, meisje voor ons in een (iets te) strakke broek, M dwars door de winkel "BILLEN"!![]()
gelukkig articuleert hij nog niet zo goed mijn reactie was "Ja, pinnen, mama gaat pinnen, dit is een pinkassa....
er zullen vast nog heel veel meer van dit soort moment volgen....
Ik heb hetzelfde gelezen maar op dat moment stond ik gewoon echt met mijn mond vol tandenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Mooie redding.![]()
Ik las laatst een artikel over zulke momenten met wel handige adviezen. Het meer naar het algemene trekken als ze een opmerking maken over een specifiek iemand, onder andere. Bijvoorbeeld als je kindje roept: 'die mevrouw is dik!'. Dat je dan vertelt dat er mensen zijn in allerlei maten. Al hoor ik ook wel mensen sussen en dan zie ik dat ze proberen hun zoon of dochter -tevergeefs- af te leiden.
Beamen vind ik wel een mooie: 'ja, dat zijn billen. Mama en M. hebben ook billen, kijk maar'.
Als ze zo klein zijn constateren ze eigenlijk alleen maar, toch? Ik vind het daarom nog niet gênant (tot M. het zelf door een winkel gaat roepen, misschien.).
Ah, nog zo een. M idem dito hoor....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:51 schreef NotTheSame het volgende:
Verder hadden we gisteren een 9 maanden jonger vriendinnetje hier. Een behoorlijk vinnige tante, ze pakt steeds Draakjes speelgoed af. Draakje had echt zoiets van WTF, maar deed verder niks mee. Sterker nog, laterna gaf ze gewoon maar alvast d'r speelgoed aan het meisje! Hopelijk gaat dat straks op de psz beter want ze mag best wel een beetje voor zichzelf opkomen.
Ja, kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gelezen maar op dat moment stond ik gewoon echt met mijn mond vol tanden
was zeg maar soort cb wikverpleegkundigequote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:51 schreef NotTheSame het volgende:
Welkom nieuwe dreumessen en tot zien nieuwe peuters!
Kyara, mooie redding haha!
Soempie, jeuzus, das nog es uitslapen!!
Evenstar, wat een hork van een dietiste zeg!
Maar hopelijk wil O. spelenderwijs toch opnieuw kennis maken met eten!
Hier weinig nieuw te melden. De wonden in Draakjes gezicht genezen prima, ze zit er zelf ook niet aan te pulken dus het zal wel netjes genezen.
Verder hadden we gisteren een 9 maanden jonger vriendinnetje hier. Een behoorlijk vinnige tante, ze pakt steeds Draakjes speelgoed af. Draakje had echt zoiets van WTF, maar deed verder niks mee. Sterker nog, laterna gaf ze gewoon maar alvast d'r speelgoed aan het meisje! Hopelijk gaat dat straks op de psz beter want ze mag best wel een beetje voor zichzelf opkomen.
Achja, het zal wel loslopen.
Fijn dat er nu een plan ligt waar je je goed bij voelt. Maar jeetje, echt tactvol was ze nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik weet niet het begon een beetje raar en gaf me een naar gevoelalsof het mijn schuld was dat oliver niet eet
want ik voed hem teveel hij mag maar 2 a 3 voedingen per 24 uur... want ik overvoed hem en daardoor eet hij niet , en vroeg ze ofdat er nog meer kinderen kwamen waarop ik zei nee, dat ik hem dan als mijn kleine baby zag en niet wilde dat hij groter werd.. ik heb nogal bot gereageerd daarop dat oliver en arwen evenveel betekenen , dat er een vermoeddelijke oorzaak is en dat de dietiste me orders gegeven heeft.
Dat hem ontzeggen en laten huilen voor 3 dagen want dan moet hij toch echt wel etenik niet in mee ga want ik ga geen machtspelletjes spelen, daarmee help ik hem niet en mezelf niet.
Dat hij niet voor niets niet eet en zijn eten uitspuugt. Toen veranderde haar toen en kwam ze met wat ideetjes qua spelletjes/spelen met eten wat nu komende 2 weken onze taak is, dus lekker laten viezerikken met bonen in tomatensaus bijv. of spelen met maizena en water dus vooral voelen voelen voelenen dat vind ik helemaal prima en lijkt me een fijnere en betere aanpak dan machtsspelletjes spelen
..
Yeah wij hebben hetzelfde badje. En mijn bikkel van een dreumes ging er rustig in zitten nadat ik het met koud water uit de tuinslang had gevuld. Dat durfden de kleuters deels niet eens.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:22 schreef bitterend het volgende:
Ik ben zooooooo blij met onze tuin met dit weer!! R zit al 2.5 uurtjes in het Sesamstraat badje onder de parasol![]()
Goed zo L!!quote:Op zondag 21 juli 2013 19:59 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie, hij is niet altijd zo blij met koud water, maar nu wel.
Nu ben ik wel benieuwd naar dat filmpje.
Oh en mijn dreumes kan gewoon zelf opstaan door zich op te drukken, midden in de kamer en zonder op iets anders te steunen.
Wat knap dat hij dat zo kan. Het ziet er ook elke keer zo schattig uit als ze zo opstaan.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:59 schreef Tinuviel het volgende:
Soempie, hij is niet altijd zo blij met koud water, maar nu wel.
Nu ben ik wel benieuwd naar dat filmpje.
Oh en mijn dreumes kan gewoon zelf opstaan door zich op te drukken, midden in de kamer en zonder op iets anders te steunen.
Mijnes ook ! en al 2 stapjes losquote:Op zondag 21 juli 2013 20:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goed zo L!!Mijnes doet dat ook opeens. Die innerlijke drive om van alles te leren, ik vind het fascinerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten ajb
[ Bericht 42% gewijzigd door kleinzusje op 21-07-2013 22:49:55 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dank je, wat lief van je !quote:Op zondag 21 juli 2013 21:42 schreef Troeta het volgende:
lekker grietje, nog gefeliciteerd kleinzusje!!
Vrijdag en vandaagquote:Op zondag 21 juli 2013 22:42 schreef Mineola het volgende:
Ik was op tijd! KZ, wat een scheet! Leuke dag gehad gister?
Ze is ook wel gehecht hoor maar hij krijgt haar zelden getroost. Nou heb maar gewoon even gebeld. Ze licht nu te slapen.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef Soempie het volgende:
Leuke reacties op het filmpje.Was dus vorig jaar, toen hij 11 maanden was.
Sam, moeilijker voor jou dan voor je meisje dus. En als het goed is is ze aan haar papa toch ook goed gehecht?
M. gaat woensdag voor het eerst een hele dag naar z'n opa en oma. Vorig jaar is hij wel een paar keer een aantal uur geweest en hij heeft er ook wel geslapen (bij opa en oma op de kamer, wij in een andere kamer maar wel in huis), maar dit is toch weer anders. Komt helemaal goed, hij is stapelgek op ze. Vorige week zijn we er nog geweest en sindsdien vraagt hij elke ochtend: 'oma? opa? ttzzooo (z'n tante)?' en dan wijst hij naar de deur of de auto.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dametje op de wipkip(ze ging zelf met 2 voetjes naast elkaar zitten
)
[ Bericht 11% gewijzigd door Zoë23 op 22-07-2013 15:46:18 ]
Je hebt van die hekjes die je tegen de wand draaid. Die passen ook tussen deurkozijnen etc. Ideaal met dit weer :-)quote:Op maandag 22 juli 2013 19:20 schreef Tinuviel het volgende:
Sam spannend. Zo te horen ging het goed.
Wat leuk logeerpartijtjes of dagjes bij oma van de twee M's.
Phaidra, dat is balen! S'nachts doe ik bijna 100%, meestal is het ook puur voeden. Schone luier etc. Doe ik dan meestal mee. S'avonds doe ik het naar bed brengen na de voeding, maar als hij later huilt gaat lief ook vaak.
Zoe, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
Liet net de kleine spelen met deur open. Was hij ineens naar buiten, probeerde op de glijbaan te klimmen. Ik als een flits erachteraan, want daar staat nog een gevuld badje buiten.
Wij hebben ook een portabel traphekje, dat past daar misschien ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:59 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Je hebt van die hekjes die je tegen de wand draaid. Die passen ook tussen deurkozijnen etc. Ideaal met dit weer :-)
Ja hij loopt idd ook los. Vandaag echt al een meter ongeveer (6-8 stapjes?). Elke dag een klein stukje verder! Het ziet er zo koddig uitquote:Op maandag 22 juli 2013 22:37 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: Geen tanden inderdaad. 0 komma 0 hahaha. Ach het komt. We hadden met 4 maanden al VSM en Dentinox in huis gehaald, maar nee....
Loopt jouw mannetje al los ? Ja he ? Was op een filmpje toch ?
Hier nu echt 4 stapjes los ! en dansen met de armen omhoog. Zo super cute !![]()
Zoe: sorry, ben een muts wat foto’s betreft.
Wat is je meisje groot geworden. Dat haar ! Echt niet te geloven. Kan ze al praten ? En los lopen ?
Tinu: Goed dat je het zag. Lekker een badje in de tuin. Wij zijn weer naar het bos geweest. Ditmaal op de fiets (45 minuten) Heerlijk ! Wat leuk dat hij steeds meer ontdekt. Foto’s aan de muur ! Zo lief !
Volgende week maandag is Elise.jarig.;)quote:Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: geef jij ook een seintje als de baby's van Troeta, Son, Soesa en SE jarig zijn ? Ik red 2 topics bijna nietHoe doe jij dat ?????
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Volgende week maandag is Elise.jarig.;)
En die van Soesa is volgende week woensdag jarig.
De dames van se en Troeta weet ik niet precies. Maar ook ergens in de buurt
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Jij ook al stiekem hier
? Ik lees hier ook al mee!
Tot volgende week
Neequote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Beetje voorbereiden![]()
Ze is ook echt geen baby meer.
Ja inderdaad. Dat heb ik ook iddquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, E. ook niet idd. Dat merk je ook nu wel in het babytopic vind ik, je groeit er uit. Nog heel even! (Vandaag was mijn uitgerekende datum vorig jaar
).
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat heb ik ook idd
Gek idee is dat heHet verschil met vorig jaar nu he
Hij is 18 maanden geweest.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Hoe oud is M nu ? En wat maakt het uit ? Elke baby/dreumes zn/haar eigen tempo. In alles ! Ja ook met tandjes
Ik snap 't, je wilt ook gewoon graag dat M. kan lopen. Zowel voor hemzelf als voor jou. Maar echt, het komt vanzelfquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hij is 18 maanden geweest.
En het is helemaal waar wat je zegt maar ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik het eigenlijk een heel klein beetje frustrerend begin te vinden. En dan steekt zo'n opmerking zoals van Phaidra, ondanks alle smileys en goede bedoelingen toch best wel. Net zoals al die lopende baby's in het babytopic. Het is allemaal heel goed te relativeren maar gevoelsmatig is het net weer even anders.
En 12,5 kg is gewoon zwaar om mee rond te zeulen.
Dat wordt flink shoppenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:11 schreef bitterend het volgende:
Ik moet vandaag wel naar de stad, gelukkig hebben ze airco in de bijenkorf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond deze mooi: http://www.kadocus.nl/juniorbed-bopita-belle-roze.html alleen een beetje te duur. Het bed van S hebben we voor 10euro gekocht + verf van ongv 26euro. (en een een nieuw matras en beddengoed natuurlijk maar dat zit ook niet bij de prijs van het bopita bed)
[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 23-07-2013 10:52:43 ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:02 schreef Soempie het volgende:
Zoë, wat een leuk meisje heb je toch. WipkipfotoEn het bedje is mooi geworden! Echt een grote-meisjes-bed al! Wanneer wil je haar over naar dit bed?
Hier komt M. moeilijker in slaap. Ook een beetje mijn schuld gisteravond. Ik vond het te warm voor z'n lakentjesslaapzak, dus alleen een luier (en onderbroek erover, omdat hij anders z'n luier uit doet). Dat was dus niet zoals normaal en m'n muppet heeft 2 uur in bed staan springen en stampen, hard lachend. Terugleggen werkte niet en na 2 uur riep hij papa en wees hij naar z'n slaapzak: 'aan'. Vervolgens was hij zo in slaap.
![]()
Gelukkig slaapt hij wel uit met dit weer en na het ontbijt gaan we met dit weer lekker lang samen in bad. Dan is het nog maar kort voor hij weer naar bed gaat.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn baby slaapt ook het beste met haar slaapzak aan, anders voelt het raar denk ik
. Vraagje, waar heb jij je 'lakentjesslaapzak' vandaan? Ik ben daarnaar op zoek maar kan tot nu toe niet echt iets vinden eigenlijk.
Ziet er goed uit KZ'tjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:36 schreef kleinzusje het volgende:
Geen idee of het wat is hoor Soesa, maar was voor je aan het zoeken. De mijnes slaapt zonder.
Hier binnen liever niet naakt, aangezien hij nogal graag op de bank of luie stoel zit en die geen lederen bekleding hebben is het niet goed af te poetsen want de plas trekt er meteen dan en de poep is er ook niet makkelijk uit te krijgen (bij de stoelen dan de bekleding van de bank kan in de was) dus dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
Hillie: Ik laat haar hier vaak naakt rondkruipenDan maak ik het wel schoon. Buiten trek ik haar altijd wat aan omdat iedereen haar kan zien. Tsja, dat wil ik gewoon niet.
Sorry! Het was juist níet mijn bedoeling om je rot te laten voelen, maar dat is duidelijk mislukt. Ik vond het een grappig gegeven dat de mini van KZ begon me stapjes exact op het moment dat ze 1 werd en maakte daar een opmerking over. Bedacht dat het voor jou misschien niet leuk was om lezen en voegde daarom die opmerking toe. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het je wat frustreert, zeker met je meiden erbij zou het gewoon makkelijk zijn... Wilde je echt niet kwetsenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hij is 18 maanden geweest.
En het is helemaal waar wat je zegt maar ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik het eigenlijk een heel klein beetje frustrerend begin te vinden. En dan steekt zo'n opmerking zoals van Phaidra, ondanks alle smileys en goede bedoelingen toch best wel. Net zoals al die lopende baby's in het babytopic. Het is allemaal heel goed te relativeren maar gevoelsmatig is het net weer even anders.
En 12,5 kg is gewoon zwaar om mee rond te zeulen.
Ja mee eens. Maar ik moet zeggen dat ik het ook lastig blijf vinden om niet te vergelijken. Bij m'n oudste heb ik t mezelf echt af moeten leren, werd er alleen maar erg ongelukkig van namelijk, omdat hij met alles heel erg achterloopt. Ik merk wel dat dat scheelt nu met S. Ik maak me eigenlijk nergens meer druk omquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef kleinzusje het volgende:
Maar je zorgen maken is wat anders dan meegaan in het ontzettende vergelijken wat ik steeds mee om me heen zie. Het lijken soms wel circus dieren waar een kunstje mee geoefend wordt.
Hier heb ik een hele dunne slaapzak van de prenatal en zij heeft alleen een luier aan. Ze was wakker tot 9 uur! is bijna nooit voorgekomen. We hebben haar op gegeven moment gewoon naar beneden mee genomen zo dat ze energie kwijt kon raken. Ze speelde heel lief met haar bal en las in haar boerderij boekje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, wat een leuk bedje. Fijn, dat ze er goed in slaapt.
Bitterend, klinkt als een goede dag.
Hier is in slaap komen ook moeilijk met de hitte. Gisteren ging het wat langer duren en vanavond ook, meneer is nog wakker. Hij is ook zeer gewend aan de slaapzak en slaapt nu zonder slechter, maar ik weet niet zeker of het daarvan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |