Heel veel plezier alvast met de verjaardag. Wat gaan jullie geven?
 Heel veel plezier alvast met de verjaardag. Wat gaan jullie geven?

Of de leeftijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan zijn stippen lijken lichter te worden. Maar hij heeft nog wel een kort lontje soms. Al kan dat ook het weer zijn..
 Ik had ook weer zo'n bundeltje eigengereidheid in huis vanmorgen die het maar niet kon verkroppen dat dingen niet zo gingen als hij in zijn hoofd had (hij wil overal deksels en doppen op en afdraaien maar dat kan hij nog helemaal niet, arm ding). Maar beterschap voor Daan!
 Ik had ook weer zo'n bundeltje eigengereidheid in huis vanmorgen die het maar niet kon verkroppen dat dingen niet zo gingen als hij in zijn hoofd had (hij wil overal deksels en doppen op en afdraaien maar dat kan hij nog helemaal niet, arm ding). Maar beterschap voor Daan! 

Superstoer! Heel erg leuk, daar gaat Cas vast heel veel plezier mee hebben.quote:

Mijn zusje whatsapp-te net ook al een foto van mijn neefje. Net zo'n stippenmans. Ze hebben elkaar vorige week dinsdag gezien, dus blijkbaar ook nog besmettelijk. Eens kijken of ze er daar achter kunnen komen wat het is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:32 schreef Soempie het volgende:
Beterschap voor Daan, Df. Lijkt me gek om niet te weten wat het nu precies is.

niet altijd hoor maar ik kan me een paar keer goed voor de geest halen.
 niet altijd hoor maar ik kan me een paar keer goed voor de geest halen. ging de een even op de grond liggen kwam de andere erbij
 ging de een even op de grond liggen kwam de andere erbij   ging de een, een kant op kwam de andere bij! echt zoooo leuk om te zien! zijn moeder was ook erg aardig!
 ging de een, een kant op kwam de andere bij! echt zoooo leuk om te zien! zijn moeder was ook erg aardig!  ze gaat ook soms expres op dr voet staan en duwt haar
 ze gaat ook soms expres op dr voet staan en duwt haar   jammer maar ik vond het zo fijn om te zien hoe ze genoot van dat lieve jochie.
 jammer maar ik vond het zo fijn om te zien hoe ze genoot van dat lieve jochie. 

wat schattig
 wat schattig 

En in zijn wang te knijpen als ie zich niet geschoren heeft
  En in zijn wang te knijpen als ie zich niet geschoren heeft  En als je bij een plaatje van een zebra vraagt "wat is dat?" dan zegt hij ook papa
 En als je bij een plaatje van een zebra vraagt "wat is dat?" dan zegt hij ook papa   

boefje
 boefje 

quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Zoe, ik heb ook geen grote drinkers hier. Ik ook niet trouwens, zolang de ontlasting zacht bij, en zij er verder geen last van hebben, dan geloof ik het wel..
Daan krijgt het wel aangeboden, maar als hij het niet wil, dan niet. Met dit warme weer probeer ik dan nog eens een keer sap extra, maar vaak doet hem dat ook weinig.
 is ook een slechte drinker en in mijn familie ook veel slechte drinkers dus dat komt me wel bekend voor. En idd als je het aanbied..
 is ook een slechte drinker en in mijn familie ook veel slechte drinkers dus dat komt me wel bekend voor. En idd als je het aanbied.. 

), soms in de middag(afhankelijk van tijdstip lunch), en water bij het eten. Ik denk dat 500cc hier ook een aardige gok is.
 ), soms in de middag(afhankelijk van tijdstip lunch), en water bij het eten. Ik denk dat 500cc hier ook een aardige gok is.  

(je zal zien dat ze vannacht 5 keer wakker gaat worden lol)
 (je zal zien dat ze vannacht 5 keer wakker gaat worden lol)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |