quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn baby slaapt ook het beste met haar slaapzak aan, anders voelt het raar denk ik
. Vraagje, waar heb jij je 'lakentjesslaapzak' vandaan? Ik ben daarnaar op zoek maar kan tot nu toe niet echt iets vinden eigenlijk.

Ziet er goed uit KZ'tjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:36 schreef kleinzusje het volgende:
Geen idee of het wat is hoor Soesa, maar was voor je aan het zoeken. De mijnes slaapt zonder.
 Ik ga er vanavond even goed voor zitten!
 Ik ga er vanavond even goed voor zitten!

Hier binnen liever niet naakt, aangezien hij nogal graag op de bank of luie stoel zit en die geen lederen bekleding hebben is het niet goed af te poetsen want de plas trekt er meteen dan en de poep is er ook niet makkelijk uit te krijgen (bij de stoelen dan de bekleding van de bank kan in de was) dus dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
Hillie: Ik laat haar hier vaak naakt rondkruipenDan maak ik het wel schoon. Buiten trek ik haar altijd wat aan omdat iedereen haar kan zien. Tsja, dat wil ik gewoon niet.
 van de week al een ondergeplast kussen van de tuinset gehad
 van de week al een ondergeplast kussen van de tuinset gehad   

Sorry! Het was juist níet mijn bedoeling om je rot te laten voelen, maar dat is duidelijk mislukt. Ik vond het een grappig gegeven dat de mini van KZ begon me stapjes exact op het moment dat ze 1 werd en maakte daar een opmerking over. Bedacht dat het voor jou misschien niet leuk was om lezen en voegde daarom die opmerking toe. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het je wat frustreert, zeker met je meiden erbij zou het gewoon makkelijk zijn... Wilde je echt niet kwetsenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hij is 18 maanden geweest.
En het is helemaal waar wat je zegt maar ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik het eigenlijk een heel klein beetje frustrerend begin te vinden. En dan steekt zo'n opmerking zoals van Phaidra, ondanks alle smileys en goede bedoelingen toch best wel. Net zoals al die lopende baby's in het babytopic. Het is allemaal heel goed te relativeren maar gevoelsmatig is het net weer even anders.
En 12,5 kg is gewoon zwaar om mee rond te zeulen.

. Hij ging wel van t weekend voor t eerst zonder slaapzak en dat was inderdaad keten en rollebollen in bed
. Hij ging wel van t weekend voor t eerst zonder slaapzak en dat was inderdaad keten en rollebollen in bed  . Maar hij viel evengoed vanzelf in slaap. Duurde alleen iets langer dan normaal
. Maar hij viel evengoed vanzelf in slaap. Duurde alleen iets langer dan normaal  .
.Ja mee eens. Maar ik moet zeggen dat ik het ook lastig blijf vinden om niet te vergelijken. Bij m'n oudste heb ik t mezelf echt af moeten leren, werd er alleen maar erg ongelukkig van namelijk, omdat hij met alles heel erg achterloopt. Ik merk wel dat dat scheelt nu met S. Ik maak me eigenlijk nergens meer druk omquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef kleinzusje het volgende:
Maar je zorgen maken is wat anders dan meegaan in het ontzettende vergelijken wat ik steeds mee om me heen zie. Het lijken soms wel circus dieren waar een kunstje mee geoefend wordt.
 . Wel zo fijn. (Maargoed nou is S ook echt een 'modelbaby' dus ja... heb ook niks om me zorgen over te maken)
. Wel zo fijn. (Maargoed nou is S ook echt een 'modelbaby' dus ja... heb ook niks om me zorgen over te maken)

Hier heb ik een hele dunne slaapzak van de prenatal en zij heeft alleen een luier aan. Ze was wakker tot 9 uur! is bijna nooit voorgekomen. We hebben haar op gegeven moment gewoon naar beneden mee genomen zo dat ze energie kwijt kon raken. Ze speelde heel lief met haar bal en las in haar boerderij boekje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, wat een leuk bedje. Fijn, dat ze er goed in slaapt.
Bitterend, klinkt als een goede dag.
Hier is in slaap komen ook moeilijk met de hitte. Gisteren ging het wat langer duren en vanavond ook, meneer is nog wakker. Hij is ook zeer gewend aan de slaapzak en slaapt nu zonder slechter, maar ik weet niet zeker of het daarvan komt.

Ik voel me net een sloth (hoe heet dat dier ook alweer in het Nederlands?) met dit weer.
  Ik voel me net een sloth (hoe heet dat dier ook alweer in het Nederlands?) met dit weer.  

haha wat soempie zegt dacht ik ook
 haha wat soempie zegt dacht ik ook
 en vrolijk haha.
 en vrolijk haha.  lekker afkoelen in het water!
 lekker afkoelen in het water!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |