abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129248150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:12 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Herkenbaar :D. Mijn baby slaapt ook het beste met haar slaapzak aan, anders voelt het raar denk ik O+. Vraagje, waar heb jij je 'lakentjesslaapzak' vandaan? Ik ben daarnaar op zoek maar kan tot nu toe niet echt iets vinden eigenlijk.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129248178
Geen idee of het wat is hoor Soesa, maar was voor je aan het zoeken. De mijnes slaapt zonder.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:41:44 #278
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129248360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:36 schreef kleinzusje het volgende:
Geen idee of het wat is hoor Soesa, maar was voor je aan het zoeken. De mijnes slaapt zonder.
Ziet er goed uit KZ'tje ^O^ Ik ga er vanavond even goed voor zitten!
pi_129248503
Hier ook een slaapzak aan, dat wil hij zelf verder alleen een luier met onderbroekje. Begin van de nacht is hij dan flink aan het zweten maar in de ochtend is hij wel gewoon op goede temperatuur, dus ik denk dat zonder slaapzak in de loop van de nacht te fris zou zijn ook.

Soempie het in slaap vallen ging redelijk. Toen ik de kamer af liep klom ie er meteen uit en liep naar z'n ledikant in z'n oude kamer. Dus met hem afgesproken dat ik op z'n kamer zou blijven tot hij sliep omdat zon groot bed op een nieuwe kamer best wel spannend is. En hij ging meteen weer liggen en heb gewacht tot hij sliep. De eerste nacht duurde het even want hij kan nogal liggen woelen. De tweede nacht sliep hij zo. Hoop dat ik dat in de loop van de week een beetje af kan bouwen door bijvoorbeeld op de gang te wachten of zo. We zullen het wel zien ;)

Zoë mooi bedje! En leuk zo zelf opgeknapt :Y
Ging ze er meteen zelf in slapen? Of kwam ze er ook uit?

Ik ben zometeen ook wel benieuwd naar het middagslaapje of hij dat ook goed doet in z'n grote bed
pi_129248950
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:29 schreef kleinzusje het volgende:

Hillie: Ik laat haar hier vaak naakt rondkruipen :D Dan maak ik het wel schoon. Buiten trek ik haar altijd wat aan omdat iedereen haar kan zien. Tsja, dat wil ik gewoon niet.
Hier binnen liever niet naakt, aangezien hij nogal graag op de bank of luie stoel zit en die geen lederen bekleding hebben is het niet goed af te poetsen want de plas trekt er meteen dan en de poep is er ook niet makkelijk uit te krijgen (bij de stoelen dan de bekleding van de bank kan in de was) dus dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen ;) van de week al een ondergeplast kussen van de tuinset gehad :P

Buiten loopt hij wel bloot rond (als ie in het badje gaat) inkijk hebben we hier niet veel (ja de buren zouden het kunnen zien als ze er voor zouden gaan staan bij hun boven maar dan nog zien ze niet veel, en denk ook niet dat ze er op staan te kijken trouwens) maar als je echt veel inkijk hebt zou ik het ook niet doen denk ik..
pi_129249424
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hij is 18 maanden geweest.
En het is helemaal waar wat je zegt maar ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik het eigenlijk een heel klein beetje frustrerend begin te vinden. En dan steekt zo'n opmerking zoals van Phaidra, ondanks alle smileys en goede bedoelingen toch best wel. Net zoals al die lopende baby's in het babytopic. Het is allemaal heel goed te relativeren maar gevoelsmatig is het net weer even anders.

En 12,5 kg is gewoon zwaar om mee rond te zeulen.
Sorry! Het was juist níet mijn bedoeling om je rot te laten voelen, maar dat is duidelijk mislukt. Ik vond het een grappig gegeven dat de mini van KZ begon me stapjes exact op het moment dat ze 1 werd en maakte daar een opmerking over. Bedacht dat het voor jou misschien niet leuk was om lezen en voegde daarom die opmerking toe. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het je wat frustreert, zeker met je meiden erbij zou het gewoon makkelijk zijn... Wilde je echt niet kwetsen -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129249812
Slapen is redelijk drama momenteel. Gister van 20 tot 22 uur geslapen, daarna elke 20 min wakker (om 12 uur ben ik even met hem naar beneden gegaan omdat het daar koeler is) en toen met ventilator aan heeft hij weer geslapen van 1.30 tot 5.45. Hij slaapt nu alleen in luier en lakentje voor de 2e helft van de nacht.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129249813
Hier een dame van bijna 15 maanden die niet kruipt, staat of loopt. Begrijp de frustratie van Kyara wel ondanks dat veel mensen zeggen dat ieder kind zijn/haar eigen tempo heeft. Ik denk dat ik, persoonlijk, gewoon een bepaalde angst heb dat er misschien wat mis zou kunnen zijn. Aan de andere kant kletst ze wel weer veel en is een ontzettend makkelijk kind, kan zich prima zelf vermaken, eet en slaapt goed.
pi_129249934
Maar je zorgen maken is wat anders dan meegaan in het ontzettende vergelijken wat ik steeds mee om me heen zie. Het lijken soms wel circus dieren waar een kunstje mee geoefend wordt.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:27:12 #285
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129252316
Hier slaapt de dreumes nog prima gelukkig :). Hij ging wel van t weekend voor t eerst zonder slaapzak en dat was inderdaad keten en rollebollen in bed :P. Maar hij viel evengoed vanzelf in slaap. Duurde alleen iets langer dan normaal ;).

Zoë wat een leuk bedje is t geworden!

quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef kleinzusje het volgende:
Maar je zorgen maken is wat anders dan meegaan in het ontzettende vergelijken wat ik steeds mee om me heen zie. Het lijken soms wel circus dieren waar een kunstje mee geoefend wordt.
Ja mee eens. Maar ik moet zeggen dat ik het ook lastig blijf vinden om niet te vergelijken. Bij m'n oudste heb ik t mezelf echt af moeten leren, werd er alleen maar erg ongelukkig van namelijk, omdat hij met alles heel erg achterloopt. Ik merk wel dat dat scheelt nu met S. Ik maak me eigenlijk nergens meer druk om :). Wel zo fijn. (Maargoed nou is S ook echt een 'modelbaby' dus ja... heb ook niks om me zorgen over te maken)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 13:47:59 #286
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129253131
Ik maak me trouwens geen zorgen hoor. Deed ik al niet maar heb wel ter bevestiging de fysio van de tweeling even laten kijken. Hij zou het wel moeten kunnen. Gevalletje gemakzucht in combinatie met niet genoeg zelfvertrouwen. Met kruipen was ie trouwens ook vrij laat. Als ie maar van a naar b komt dan vindt ie het wel best.
pi_129258642
Fietsen was TE warm 8)7
Onder de douche gezet en nu in bed ! ^O^
pi_129258999
Mijn kind heeft vandaag 1 uur geslapen ipv 2/5/3 uur, ze was echt drijf nat toen ik haar uit bed heb gehaald. Maar ze was zo lief en gezellig de hele dag, zelfs toen we naar de stad gingen bus, tram, bijenkorf, bieb, cs, bus vond ze allemaal leuk!
Nu weer geprobeerd op bed te leggen met ventilator aan na 20 minuten weer wakker en weer gezellig!
Maf :9
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129259419
Klinkt als een gezellig dagje bitterend ^O^
pi_129265090
Zoe, wat een leuk bedje. Fijn, dat ze er goed in slaapt.

Bitterend, klinkt als een goede dag.

Hier is in slaap komen ook moeilijk met de hitte. Gisteren ging het wat langer duren en vanavond ook, meneer is nog wakker. Hij is ook zeer gewend aan de slaapzak en slaapt nu zonder slechter, maar ik weet niet zeker of het daarvan komt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:21:42 #291
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_129267461
Zoë, wat een leuk bed ! :)

Misschien heeft ze gewoon last gehad van de spijlen van het ledikant?

Cristel is gisteren voor het eerst in het 'zwembadje' gegaan (zandbak schelp) Beetje twijfelend nog...Maar vandaag bleef ze aan de gang (en het was koud water :@ ) Ben helemaal blij *O*
pi_129267570
Stoere meid O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129267654
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, wat een leuk bedje. Fijn, dat ze er goed in slaapt.

Bitterend, klinkt als een goede dag.

Hier is in slaap komen ook moeilijk met de hitte. Gisteren ging het wat langer duren en vanavond ook, meneer is nog wakker. Hij is ook zeer gewend aan de slaapzak en slaapt nu zonder slechter, maar ik weet niet zeker of het daarvan komt.
Hier heb ik een hele dunne slaapzak van de prenatal en zij heeft alleen een luier aan. Ze was wakker tot 9 uur! is bijna nooit voorgekomen. We hebben haar op gegeven moment gewoon naar beneden mee genomen zo dat ze energie kwijt kon raken. Ze speelde heel lief met haar bal en las in haar boerderij boekje.
Maar ik hoop dat de nachten wat minder warm worden voor al onze kindjes :*
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:33:13 #294
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129267959
Bitterend, wat lief dat ze zo vrolijk was, de hele dag! Klinkt gezellig. Maar ook: respect! Pff ik doe t je niet na met dit weer, winkelen :D

PE wat lief in t badje! Fijn he, als ze doorhebben dat dat best wel lekker is!

t Schijnt morgen al iets minder warm te worden. Gelukkig! Ik vind t heerlijk hoor, dat de zomer nu echt is begonnen, maar deze hitte van de afgelopen twee dagen vind ik echt niet te harden. Heb de afgelopen twee ochtenden dan ook in m'n moeders tuin gebivakkeerd: tuin op t noordwesten en heel veel schaduw in de ochtend. Hier in onze tuin, vol op t zuiden, is t niet uit te houden.

En vanavond zeg ik tegen m'n man: Pfff t is echt veel te heet om kinderen....
Ik wilde zeggen '...op te tillen', maar hij vult aan met '...te hebben'. Hehehe.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:37:09 #295
30252 Soempie
Procreating
pi_129268128
Ik dacht dat je 'te verwekken' wilde zeggen, toen ik het eerste deel las :o :@ :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129268163
_O- _O- _O-
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:41:22 #297
30252 Soempie
Procreating
pi_129268301
Ik vond het ook te heet om te winkelen. Gekke bitterend. :+ Ik voel me net een sloth (hoe heet dat dier ook alweer in het Nederlands?) met dit weer. ;(

Cristel heeft het wel mooi bekeken zo, in het badje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129268461
Fee :D haha wat soempie zegt dacht ik ook

Bitterend
Wat een lieverd O+

S is nogsteeds wakker :o en vrolijk haha.

PE
*O* lekker afkoelen in het water!
pi_129268464
Ja het was bloedheet!! ik was echt zeik nat van het zweet maar het moest wel...onze lieve collega gaat met pensioen en hij is al 15 jaar bij het bedrijf!
Was het iemand anders had het me niet geboeid :P
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:45:13 #300
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129268477
Een luiaard Soempie? :D
oh, en ik las hetzelfde :@

ik vond het te heet voor wat dan ook.....

Leuke foto PE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')