in ieder geval geen zwarte thee of thee met theïne
 in ieder geval geen zwarte thee of thee met theïne  

), ze vindt het ook een heel leuk ding. Die vul ik met water en zet hem op de grond. En dan gaat ze af en toe zelf aan zitten lurken... Misschien proberen voor de extra?
), ze vindt het ook een heel leuk ding. Die vul ik met water en zet hem op de grond. En dan gaat ze af en toe zelf aan zitten lurken... Misschien proberen voor de extra? 

Bij de maaltijden krijgt hij melk ('s morgens en 's middags) of water ('s middags en 's avonds). Bij de tussendoortjes ook water of thee. Ik merk inderdaad dat hij meer drinkt als hij aan tafel zit.
 Bij de maaltijden krijgt hij melk ('s morgens en 's middags) of water ('s middags en 's avonds). Bij de tussendoortjes ook water of thee. Ik merk inderdaad dat hij meer drinkt als hij aan tafel zit.  En er staat tijdens het spelen en onderweg een rietjesbeker klaar.
 En er staat tijdens het spelen en onderweg een rietjesbeker klaar.  

Wat wordt er onderzocht in het babylab, dit keer? En ga je er ook met de meisjes heen (nu of later)?
 Wat wordt er onderzocht in het babylab, dit keer? En ga je er ook met de meisjes heen (nu of later)?

Billie is gek op Innocent Smoothiequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Soempie het volgende:
Op warme dagen geef ik wel extra fruit (druiven, (water)meloen) of komkommer en tomaatjes. En als we sinaasappels hebben dan pers ik die voor hem, dat gaat er altijd goed in.En er staat tijdens het spelen en onderweg een rietjesbeker klaar.
 . Laatst was het in de bonus bij AH dus alleen dan koop ik 't , en meneer kwam iedere keer mijn drinken halen
. Laatst was het in de bonus bij AH dus alleen dan koop ik 't , en meneer kwam iedere keer mijn drinken halen  .
. 

M viel wel in slaap op de fiets naar huis (we waren ook al wezen zwemmen vanmorgen). Met een bungelhoofd
  M viel wel in slaap op de fiets naar huis (we waren ook al wezen zwemmen vanmorgen). Met een bungelhoofd   
  Qua thee lust hij volgens mij, ook pure groene thee terwijl dat best bitter is.
 Qua thee lust hij volgens mij, ook pure groene thee terwijl dat best bitter is.  

Met dit weer bied ik hem wel extra water aan. Wat hier trouwens het beste werkt om hem wat extra te laten drinken is S. zijn serviesje en een bak water te geven. In plaats van denkbeeldige thee drinkt hij dan mini kopjes water
 Met dit weer bied ik hem wel extra water aan. Wat hier trouwens het beste werkt om hem wat extra te laten drinken is S. zijn serviesje en een bak water te geven. In plaats van denkbeeldige thee drinkt hij dan mini kopjes water   

S. wordt echt steeds meer een peutertje...
 S. wordt echt steeds meer een peutertje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.

Weet je nog waar die slaapzak vandaan komt? Lijkt me ideaal met dit weer!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met de vlekken, Df? En wat een goed idee om van citroenmelisse zelf thee te maken!
Hier slaapt M. in een heel dunne slaapzak (niet die van de Hema, maar echt een die meer weg heeft van een lakentje).
Drinken hou ik eerlijk gezegd niet eens bij.Bij de maaltijden krijgt hij melk ('s morgens en 's middags) of water ('s middags en 's avonds). Bij de tussendoortjes ook water of thee. Ik merk inderdaad dat hij meer drinkt als hij aan tafel zit.
Op warme dagen geef ik wel extra fruit (druiven, (water)meloen) of komkommer en tomaatjes. En als we sinaasappels hebben dan pers ik die voor hem, dat gaat er altijd goed in.En er staat tijdens het spelen en onderweg een rietjesbeker klaar.
Hier vanmorgen naar de bouwmarkt geweest samen. M. met zo'n mandje met wieltjes laten lopen. Erg leuk, maar het duurde wel echt een eeuwigheid voor we klaar waren.

Wat lief! Speelt hij dan ook theekransje met z'n poppen en knuffels? En heeft hij ook interesse in auto's of gereedschap?
 Wat lief! Speelt hij dan ook theekransje met z'n poppen en knuffels? En heeft hij ook interesse in auto's of gereedschap?  Nee, helaas. Ik heb ze gekregen van een vriendin en ben ze verder nog nooit ergens tegengekomen. Ze is op vakantie en ze knipt overal de labels uit, dus dat kan ik zo ook niet navragen of nakijken. Ik gok dat ze ze uit Frankrijk heeft meegenomen trouwens.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Weet je nog waar die slaapzak vandaan komt? Lijkt me ideaal met dit weer!

Dank, hij is leuk hèquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef Soempie het volgende:
S.Wat lief! Speelt hij dan ook theekransje met z'n poppen en knuffels? En heeft hij ook interesse in auto's of gereedschap?

.
 . . Zag dat het over genoeg drinken ging (S drinkt denk ik zo'n 500-600 ml) en kleding bij het slapen (lekker luchtig natuurlijk!).
. Zag dat het over genoeg drinken ging (S drinkt denk ik zo'n 500-600 ml) en kleding bij het slapen (lekker luchtig natuurlijk!).  .
 .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fee-nix op 17-07-2013 16:01:50 ]

(wel met korte pauze's tussen de woordjes): "zusjes eten melk"
 (wel met korte pauze's tussen de woordjes): "zusjes eten melk"  

(en leuk stoeltje trouwens
   (en leuk stoeltje trouwens   )
 ) 
    Zo'n dagje samen is ook wel lekker af en toe he
   Zo'n dagje samen is ook wel lekker af en toe he  

Lekker banjeren door de 'tuin', in de grond zitten woelen, en natuurlijk ook ff met je kont in het zaagsel gaan zitten
  Lekker banjeren door de 'tuin', in de grond zitten woelen, en natuurlijk ook ff met je kont in het zaagsel gaan zitten   

Heb ik ook ja. Die zijn van katoen en best wel dun. Heel fijn met dit weer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij hebben trouwens een dergelijke zomerslaapzak van Prenatal!

.
. .
. 

2 onderzoekjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef Soempie het volgende:
Kyara, mooie timing van M.Wat wordt er onderzocht in het babylab, dit keer? En ga je er ook met de meisjes heen (nu of later)?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door bitterend op 18-07-2013 12:34:32 ]**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |