quote:Op maandag 22 juli 2013 23:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Volgende week maandag is Elise.jarig.;)
En die van Soesa is volgende week woensdag jarig.
De dames van se en Troeta weet ik niet precies. Maar ook ergens in de buurt
 . Jij ook al stiekem hier
. Jij ook al stiekem hier  ? Ik lees hier ook al mee!
? Ik lees hier ook al mee!  

quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Jij ook al stiekem hier
? Ik lees hier ook al mee!
Tot volgende week

Neequote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Beetje voorbereiden
Ze is ook echt geen baby meer.
 , E. ook niet idd. Dat merk je ook nu wel in het babytopic vind ik, je groeit er uit. Nog heel even! (Vandaag was mijn uitgerekende datum vorig jaar
, E. ook niet idd. Dat merk je ook nu wel in het babytopic vind ik, je groeit er uit. Nog heel even! (Vandaag was mijn uitgerekende datum vorig jaar  ).
 ).

Ja inderdaad. Dat heb ik ook iddquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, E. ook niet idd. Dat merk je ook nu wel in het babytopic vind ik, je groeit er uit. Nog heel even! (Vandaag was mijn uitgerekende datum vorig jaar
).
 Het verschil met vorig jaar nu he
 Het verschil met vorig jaar nu he  

quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat heb ik ook idd
Gek idee is dat heHet verschil met vorig jaar nu he
 . Nu is het grote terugdenken pas echt begonnen
. Nu is het grote terugdenken pas echt begonnen  . Leuk hoor, kleine meisjes worden (veel te snel) groot
. Leuk hoor, kleine meisjes worden (veel te snel) groot  .
 . 

Hij is 18 maanden geweest.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:35 schreef kleinzusje het volgende:

Hoe oud is M nu ? En wat maakt het uit ? Elke baby/dreumes zn/haar eigen tempo. In alles ! Ja ook met tandjes

Ik snap 't, je wilt ook gewoon graag dat M. kan lopen. Zowel voor hemzelf als voor jou. Maar echt, het komt vanzelfquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hij is 18 maanden geweest.
En het is helemaal waar wat je zegt maar ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik het eigenlijk een heel klein beetje frustrerend begin te vinden. En dan steekt zo'n opmerking zoals van Phaidra, ondanks alle smileys en goede bedoelingen toch best wel. Net zoals al die lopende baby's in het babytopic. Het is allemaal heel goed te relativeren maar gevoelsmatig is het net weer even anders.
En 12,5 kg is gewoon zwaar om mee rond te zeulen.
 . Ieder kindje heeft z'n eigen tempo. Ik denk dat E. nog bezig is met tanden krijgen tegen de tijd dat ze 3 is
 . Ieder kindje heeft z'n eigen tempo. Ik denk dat E. nog bezig is met tanden krijgen tegen de tijd dat ze 3 is  
  . Ik heb dat gevoel zelfs al af en toe in het babytopic. Baby'tje die (een stuk) jonger zijn dan E. die al kunnen lopen langs tafels e.d. toen E. dat nog niet kon, of die al meer kletsen dan E. of die meer haar hebben
. Ik heb dat gevoel zelfs al af en toe in het babytopic. Baby'tje die (een stuk) jonger zijn dan E. die al kunnen lopen langs tafels e.d. toen E. dat nog niet kon, of die al meer kletsen dan E. of die meer haar hebben  
  .
 .

Boterham gegeten, 1,5 beker water gedronken, even geschommeld en om half 7 begon hij weer over boven, bed en tijger. Hij weer naar bed, mama weer naar bed en heerlijk geslapen tot 09.00 uur (ik tot 8 uur ivm voeden van de meisjes).
  Boterham gegeten, 1,5 beker water gedronken, even geschommeld en om half 7 begon hij weer over boven, bed en tijger. Hij weer naar bed, mama weer naar bed en heerlijk geslapen tot 09.00 uur (ik tot 8 uur ivm voeden van de meisjes). 

Dat wordt flink shoppenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:11 schreef bitterend het volgende:
Ik moet vandaag wel naar de stad, gelukkig hebben ze airco in de bijenkorf

kan het me goed voorstellen dat het frustrerend is. Ookal weet je dat elk kind z'n tempo heeft en jou M is slim (vind ik, als ik de verhalen zo lees!) hij doet het super goed
 kan het me goed voorstellen dat het frustrerend is. Ookal weet je dat elk kind z'n tempo heeft en jou M is slim (vind ik, als ik de verhalen zo lees!) hij doet het super goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond deze mooi: http://www.kadocus.nl/juniorbed-bopita-belle-roze.html alleen een beetje te duur. Het bed van S hebben we voor 10euro gekocht + verf van ongv 26euro. (en een een nieuw matras en beddengoed natuurlijk maar dat zit ook niet bij de prijs van het bopita bed)
[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 23-07-2013 10:52:43 ]

(tijdrekken e.d. En slaapt nu op z'n nieuwe kamer in peuterbed dus ook weer even wennen met in slaap vallen omdat hij er een tijd niet in gewild had) als hij slaapt dan slaapt ie ook de nacht door.. Al wordt ie in z'n grote bed wel eerder wakker dan in z'n ledikant (daar ging ie zelf weer in slapen, nu klimt ie er meteen uit en komt naar ons toe, maar goed zolang het niet voor 7 uur is vind ik het goed)
 (tijdrekken e.d. En slaapt nu op z'n nieuwe kamer in peuterbed dus ook weer even wennen met in slaap vallen omdat hij er een tijd niet in gewild had) als hij slaapt dan slaapt ie ook de nacht door.. Al wordt ie in z'n grote bed wel eerder wakker dan in z'n ledikant (daar ging ie zelf weer in slapen, nu klimt ie er meteen uit en komt naar ons toe, maar goed zolang het niet voor 7 uur is vind ik het goed) 

En het bedje is mooi geworden! Echt een grote-meisjes-bed al! Wanneer wil je haar over naar dit bed?
 En het bedje is mooi geworden! Echt een grote-meisjes-bed al! Wanneer wil je haar over naar dit bed? ). Dat was dus niet zoals normaal en m'n muppet heeft 2 uur in bed staan springen en stampen, hard lachend. Terugleggen werkte niet en na 2 uur riep hij papa en wees hij naar z'n slaapzak: 'aan'. Vervolgens was hij zo in slaap.
  ). Dat was dus niet zoals normaal en m'n muppet heeft 2 uur in bed staan springen en stampen, hard lachend. Terugleggen werkte niet en na 2 uur riep hij papa en wees hij naar z'n slaapzak: 'aan'. Vervolgens was hij zo in slaap.   

wel fijn dat hij het duidelijk kan aangeven.
 wel fijn dat hij het duidelijk kan aangeven. Ik heb er iig nooit een probleem van gemaakt en gekeken naar wat het prettigst is voor haar. Ook goed advies gekregen van dames op het forum.)
 Ik heb er iig nooit een probleem van gemaakt en gekeken naar wat het prettigst is voor haar. Ook goed advies gekregen van dames op het forum.) 

Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:02 schreef Soempie het volgende:
Zoë, wat een leuk meisje heb je toch. WipkipfotoEn het bedje is mooi geworden! Echt een grote-meisjes-bed al! Wanneer wil je haar over naar dit bed?
Hier komt M. moeilijker in slaap. Ook een beetje mijn schuld gisteravond. Ik vond het te warm voor z'n lakentjesslaapzak, dus alleen een luier (en onderbroek erover, omdat hij anders z'n luier uit doet). Dat was dus niet zoals normaal en m'n muppet heeft 2 uur in bed staan springen en stampen, hard lachend. Terugleggen werkte niet en na 2 uur riep hij papa en wees hij naar z'n slaapzak: 'aan'. Vervolgens was hij zo in slaap.

Gelukkig slaapt hij wel uit met dit weer en na het ontbijt gaan we met dit weer lekker lang samen in bad. Dan is het nog maar kort voor hij weer naar bed gaat.
 . Mijn baby slaapt ook het beste met haar slaapzak aan, anders voelt het raar denk ik
. Mijn baby slaapt ook het beste met haar slaapzak aan, anders voelt het raar denk ik  . Vraagje, waar heb jij je 'lakentjesslaapzak' vandaan? Ik ben daarnaar op zoek maar kan tot nu toe niet echt iets vinden eigenlijk.
. Vraagje, waar heb jij je 'lakentjesslaapzak' vandaan? Ik ben daarnaar op zoek maar kan tot nu toe niet echt iets vinden eigenlijk.

Dan maak ik het wel schoon. Buiten trek ik haar altijd wat aan omdat iedereen haar kan zien. Tsja, dat wil ik gewoon niet.
  Dan maak ik het wel schoon. Buiten trek ik haar altijd wat aan omdat iedereen haar kan zien. Tsja, dat wil ik gewoon niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |