abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129243562
Kz, komt me bekend voor. De onze stapte ook niet achter zijn wagen bijvoorbeeld, maar wel langs tafel, bank etc.

Troeta, 3 augustus, dat duurt niet lang meer.

Helemaal gelijk KZ. Over mijn baby grappen ze, dat hij geen tandjes meer krijgt, omdat hij al sinds maanden geen nieuwe heeft gekregen. Ik geloof, dat hij ons wel herkent op de foto. In ieder geval is het een reuzeleuk spelletje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:15:25 #252
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129244226
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 23:01 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Volgende week maandag is Elise.jarig.;)
En die van Soesa is volgende week woensdag jarig.

De dames van se en Troeta weet ik niet precies. Maar ook ergens in de buurt
O+. Jij ook al stiekem hier ;)? Ik lees hier ook al mee!

Tot volgende week :)
pi_129244415
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:15 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

O+. Jij ook al stiekem hier ;)? Ik lees hier ook al mee!

Tot volgende week :)
:D
Beetje voorbereiden ;)
Ze is ook echt geen baby meer.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 08:32:42 #254
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129244435
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:31 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

:D
Beetje voorbereiden ;)
Ze is ook echt geen baby meer.
Nee :N, E. ook niet idd. Dat merk je ook nu wel in het babytopic vind ik, je groeit er uit. Nog heel even! (Vandaag was mijn uitgerekende datum vorig jaar O+ ).
pi_129244732
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:32 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nee :N, E. ook niet idd. Dat merk je ook nu wel in het babytopic vind ik, je groeit er uit. Nog heel even! (Vandaag was mijn uitgerekende datum vorig jaar O+ ).
Ja inderdaad. Dat heb ik ook idd
Gek idee is dat he :D Het verschil met vorig jaar nu he :D
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:01:29 #256
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129244817
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 08:55 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Dat heb ik ook idd
Gek idee is dat he :D Het verschil met vorig jaar nu he :D
:Y. Nu is het grote terugdenken pas echt begonnen :+. Leuk hoor, kleine meisjes worden (veel te snel) groot O+ .

* Tante_Soesa sluipt weer weg hier :W
pi_129244969
Jaaa, 7 augustus is mijnes jarig O+
Ik lees ook al stiekem mee hoor!
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:45:24 #258
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129245513
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
w/
Hoe oud is M nu ? En wat maakt het uit ? Elke baby/dreumes zn/haar eigen tempo. In alles ! Ja ook met tandjes ;)
Hij is 18 maanden geweest.
En het is helemaal waar wat je zegt maar ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik het eigenlijk een heel klein beetje frustrerend begin te vinden. En dan steekt zo'n opmerking zoals van Phaidra, ondanks alle smileys en goede bedoelingen toch best wel. Net zoals al die lopende baby's in het babytopic. Het is allemaal heel goed te relativeren maar gevoelsmatig is het net weer even anders.

En 12,5 kg is gewoon zwaar om mee rond te zeulen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:50:32 #259
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_129245594
Kyara, een dikke knuf voor jou meis. Ik kan me er iets bij voorstellen dat het je toch wel frustreert.
pi_129245615
Kyara, aan de andere kant praat die van jou als een malle! mijne van 20 maanden brabbelt alleen maar (wat ik overigens enorm schattig vindt, dus stoor me er niet aan).
Maar alleen om aan te geven hoe verschillend die kindjes zijn.

Ik ken trouwens nog meer kids die met 21 maanden zijn begonnen met lopen. Kind van mijn schoonzus is net 1 week voor haar tweede verjaardag gaan lopen en ik zelf 2 weken na mijn tweede verjaardag.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 09:52:22 #261
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129245626
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 09:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hij is 18 maanden geweest.
En het is helemaal waar wat je zegt maar ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik het eigenlijk een heel klein beetje frustrerend begin te vinden. En dan steekt zo'n opmerking zoals van Phaidra, ondanks alle smileys en goede bedoelingen toch best wel. Net zoals al die lopende baby's in het babytopic. Het is allemaal heel goed te relativeren maar gevoelsmatig is het net weer even anders.

En 12,5 kg is gewoon zwaar om mee rond te zeulen.
Ik snap 't, je wilt ook gewoon graag dat M. kan lopen. Zowel voor hemzelf als voor jou. Maar echt, het komt vanzelf :Y . Ieder kindje heeft z'n eigen tempo. Ik denk dat E. nog bezig is met tanden krijgen tegen de tijd dat ze 3 is ;) :'). Ik heb dat gevoel zelfs al af en toe in het babytopic. Baby'tje die (een stuk) jonger zijn dan E. die al kunnen lopen langs tafels e.d. toen E. dat nog niet kon, of die al meer kletsen dan E. of die meer haar hebben :@ :') .
  dinsdag 23 juli 2013 @ 10:07:17 #262
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129245932
Het is allemaal te relativeren en ik wil er ook niet teveel woorden aan vuil maken. Maar gevoel en verstand komen soms gewoon niet overeen. En dan kan je relativeren wat je wil, maar dat maakt geen bal uit met hoe het voelt.

Maar goed, kunnen jullie kindjes een beetje slapen met dit weer? M is gisteravond wakker geworden met dorst en vanochtend was hij kwart voor 6 wakker }:| Boterham gegeten, 1,5 beker water gedronken, even geschommeld en om half 7 begon hij weer over boven, bed en tijger. Hij weer naar bed, mama weer naar bed en heerlijk geslapen tot 09.00 uur (ik tot 8 uur ivm voeden van de meisjes).

Hij draagt nu alleen een luier en een hemdje (anders vind ik dat huid-op-huid zo vervelend met deze warmte). En straks lekker de tuin in met water spelen.
pi_129245983
Ze had gisteren moeite om in slaap te vallen, maar het was ook 33 boven. En ze is altijd om half 6 wakker warm of koud buiten :P
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129245997
Billie slaapt overdag meer nu. En die banjert in een luier rond. Buiten doen we niet echt aan nu. Tuin op het zuiden, maar met parasol en luifel nog steeds heet. Ik hou niet van die hitte en Billie vindt het badje ongeveer een minuut leuk.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_129246021
Ik moet vandaag wel naar de stad, gelukkig hebben ze airco in de bijenkorf :9
  dinsdag 23 juli 2013 @ 10:18:02 #266
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129246164
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:11 schreef bitterend het volgende:
Ik moet vandaag wel naar de stad, gelukkig hebben ze airco in de bijenkorf :9
Dat wordt flink shoppen :D

Wij hebben ook een tuin op het zuiden maar met schaduwdoek nog wel enigszins uit te houden. Binnen is het ook al 29 graden dus dat is ook niks...

Met water spelen geeft dan iig nog iets van verkoeling.
pi_129246541
Phaidra
Dankje!
Dat is wel fijn maar het huilen idd niet.. -O-

Kz
Geeftniets begrijp het wel
Ze kletst (kan een aantal woordjes zeggen en dingen goed duidelijk maken) en liep 4dgn voor haar 1e verjaardag.

Kyara
:* kan het me goed voorstellen dat het frustrerend is. Ookal weet je dat elk kind z'n tempo heeft en jou M is slim (vind ik, als ik de verhalen zo lees!) hij doet het super goed

Slapen, op vakantie was het 33+ in het huisje en S ging later op bed (10uur of later) omdat het dan wat afgekoeld was. Ze werd ook helemaal niet vervelend ofzo, veel energie en lekker spelen met andere kindjes (of opa oma en oom die een nachtje bleven slapen)
In het 1pers bed ging het ook erg goed.
Nu thuis is het ook erg warm en S geeft aan meer behoefte aan slaap te hebben. Gister overdag 2 slaapjes van totaal 5uren.

Haar nieuwe bedje is trouwens af! Zal zo een foto plaatsen
Edit;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond deze mooi: http://www.kadocus.nl/juniorbed-bopita-belle-roze.html alleen een beetje te duur :9. Het bed van S hebben we voor 10euro gekocht + verf van ongv 26euro. (en een een nieuw matras en beddengoed natuurlijk maar dat zit ook niet bij de prijs van het bopita bed)

[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 23-07-2013 10:52:43 ]
pi_129246551
Hier heeft jelle geen moeite met slapen, tenminste niet meer dan anders ;) (tijdrekken e.d. En slaapt nu op z'n nieuwe kamer in peuterbed dus ook weer even wennen met in slaap vallen omdat hij er een tijd niet in gewild had) als hij slaapt dan slaapt ie ook de nacht door.. Al wordt ie in z'n grote bed wel eerder wakker dan in z'n ledikant (daar ging ie zelf weer in slapen, nu klimt ie er meteen uit en komt naar ons toe, maar goed zolang het niet voor 7 uur is vind ik het goed)

Hier is het buiten in de schaduw van de boom wel te doen, en. Jelle speelt graag met z'n waterbaan (die het grootst deel van de dag dan wel weer in de zon staat) hij kan het erg goed uithouden in de zon (ik niet, maar moet hem toch nog wel regelmatig helpen met de baan)
Badje is ook maar kort leuk vaak en dan wil ie daarna het liefst nat en bloot naar binnen, maar das dus niet handig met een niet zindelijk dreumesje :P

En sowieso vind ie het niet heel erg om binnen te spelen waar het net wat koeler is, en dat vind mama ook wel fijn ;)
pi_129246647
Lisa slaapt over het algemeen goed ondanks de warmte. Wwl word ze snachts wakker om bij te tanken. Ze zweet enorm. In bed alleen een romper of een onderbroek en slaapzak overdag alleen een onderbroek. Anders trekt ze haar luier telkens uit
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:02:45 #270
30252 Soempie
Procreating
pi_129247207
Zoë, wat een leuk meisje heb je toch. Wipkipfoto *O* En het bedje is mooi geworden! Echt een grote-meisjes-bed al! Wanneer wil je haar over naar dit bed?

Hier komt M. moeilijker in slaap. Ook een beetje mijn schuld gisteravond. Ik vond het te warm voor z'n lakentjesslaapzak, dus alleen een luier (en onderbroek erover, omdat hij anders z'n luier uit doet :X ). Dat was dus niet zoals normaal en m'n muppet heeft 2 uur in bed staan springen en stampen, hard lachend. Terugleggen werkte niet en na 2 uur riep hij papa en wees hij naar z'n slaapzak: 'aan'. Vervolgens was hij zo in slaap. :')

Gelukkig slaapt hij wel uit met dit weer en na het ontbijt gaan we met dit weer lekker lang samen in bad. Dan is het nog maar kort voor hij weer naar bed gaat. :z
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:04:57 #271
30252 Soempie
Procreating
pi_129247250
hilliebillie, hoe gaat/ ging het in slaap vallen in het grote bed eerder? Klom hij er niet steeds uit?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129247413
Soempie
:D wel fijn dat hij het duidelijk kan aangeven.
Dankje! Ze heeft er vannacht al in geslapen (ze sliep eerder op een 2pers matras en later bij ons in bed. Ledikant vond ze echt niets. Misschien omdat ze zoveel overgaf (van bedtijd tot smorgens soms wel 4-5x) en slechte associatie met slapen had :? Ik heb er iig nooit een probleem van gemaakt en gekeken naar wat het prettigst is voor haar. Ook goed advies gekregen van dames op het forum.)
Op vakantie sliep ze in een 1pers bed en dat ging ook goed (wel met bedhekje natuurlijk) en camerababyfoon. Bedhekje heeft ze nu ook bij dit bed.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:12:20 #273
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129247455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:02 schreef Soempie het volgende:
Zoë, wat een leuk meisje heb je toch. Wipkipfoto *O* En het bedje is mooi geworden! Echt een grote-meisjes-bed al! Wanneer wil je haar over naar dit bed?

Hier komt M. moeilijker in slaap. Ook een beetje mijn schuld gisteravond. Ik vond het te warm voor z'n lakentjesslaapzak, dus alleen een luier (en onderbroek erover, omdat hij anders z'n luier uit doet :X ). Dat was dus niet zoals normaal en m'n muppet heeft 2 uur in bed staan springen en stampen, hard lachend. Terugleggen werkte niet en na 2 uur riep hij papa en wees hij naar z'n slaapzak: 'aan'. Vervolgens was hij zo in slaap. :')

Gelukkig slaapt hij wel uit met dit weer en na het ontbijt gaan we met dit weer lekker lang samen in bad. Dan is het nog maar kort voor hij weer naar bed gaat. :z
Herkenbaar :D. Mijn baby slaapt ook het beste met haar slaapzak aan, anders voelt het raar denk ik O+. Vraagje, waar heb jij je 'lakentjesslaapzak' vandaan? Ik ben daarnaar op zoek maar kan tot nu toe niet echt iets vinden eigenlijk.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 11:13:34 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129247489
Prenatal heeft wel vrij dunne slaapzakken vind ik. Hier gaan ze allemaal met alleen een luier in de slaapzak s nachts. Overdag zonder slaapzak.
pi_129247979
Wouw Zoe, wat echt !! O+

Slapen gaat hier prima. Alleen in luier met spaghettiromper (of zonder) bij ons in bed. Zonder slaapzak onder een lakentje. ^O^
Ze is wel wat vroeger wakker.

Vandaag even op het balkon in het badje, maar te warm.
Straks fietsen. De parken zijn erg druk nu, dus liever wat verder naar het bos.

Hillie: Ik laat haar hier vaak naakt rondkruipen :D Dan maak ik het wel schoon. Buiten trek ik haar altijd wat aan omdat iedereen haar kan zien. Tsja, dat wil ik gewoon niet.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')