Ik had hem niet eerder gezien volgens mij.
 Ik had hem niet eerder gezien volgens mij.

Echt zwemmen heb ik nog steeds niet met haar gedaan. Wil ik vanaf september gaan doen. Nu is het spetteren in een mini of pierebadje.
 Echt zwemmen heb ik nog steeds niet met haar gedaan. Wil ik vanaf september gaan doen. Nu is het spetteren in een mini of pierebadje.

Was dus vorig jaar, toen hij 11 maanden was.
 Was dus vorig jaar, toen hij 11 maanden was. 

Leuk dat hij zo dol op ze is.
  Leuk dat hij zo dol op ze is.  

Ze is ook wel gehecht hoor maar hij krijgt haar zelden getroost. Nou heb maar gewoon even gebeld. Ze licht nu te slapen.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef Soempie het volgende:
Leuke reacties op het filmpje.Was dus vorig jaar, toen hij 11 maanden was.
Sam, moeilijker voor jou dan voor je meisje dus. En als het goed is is ze aan haar papa toch ook goed gehecht?
M. gaat woensdag voor het eerst een hele dag naar z'n opa en oma. Vorig jaar is hij wel een paar keer een aantal uur geweest en hij heeft er ook wel geslapen (bij opa en oma op de kamer, wij in een andere kamer maar wel in huis), maar dit is toch weer anders. Komt helemaal goed, hij is stapelgek op ze. Vorige week zijn we er nog geweest en sindsdien vraagt hij elke ochtend: 'oma? opa? ttzzooo (z'n tante)?' en dan wijst hij naar de deur of de auto.

Wat een verschil dan, I. heeft al 8 tanden en 4 kiezen! Ach ja, komt vanzelluf
 Wat een verschil dan, I. heeft al 8 tanden en 4 kiezen! Ach ja, komt vanzelluf  .
. 

peuters!
 peuters! wat knap!
 wat knap! wat vervelend. Sinds 2weken brengt mijn vriend S elke keer op bed (snachts na voeding breng ik haar wel zelf terug naar bed) en dat gaat super goed. Nu went ze er aan en voor mij ook prettig.
 wat vervelend. Sinds 2weken brengt mijn vriend S elke keer op bed (snachts na voeding breng ik haar wel zelf terug naar bed) en dat gaat super goed. Nu went ze er aan en voor mij ook prettig.  pff .
 pff .  ze was zo lief (lekker spelen, zwemmen, goed slapen (!!) en eten en dansen
 ze was zo lief (lekker spelen, zwemmen, goed slapen (!!) en eten en dansen   ) echt genieten.
 ) echt genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dametje op de wipkip(ze ging zelf met 2 voetjes naast elkaar zitten
)
[ Bericht 11% gewijzigd door Zoë23 op 22-07-2013 15:46:18 ]

.
. . En hij vindt het ook vervelend dat ik er 's nachts steeds uit moet, maar ik wil liever geen grote drama's 's nachts (zeker niet nu iedereen met de ramen open slaapt, zaterdag had hij om 5 uur de buurvrouw wakker gemaakt
. En hij vindt het ook vervelend dat ik er 's nachts steeds uit moet, maar ik wil liever geen grote drama's 's nachts (zeker niet nu iedereen met de ramen open slaapt, zaterdag had hij om 5 uur de buurvrouw wakker gemaakt  ).
).

Je hebt van die hekjes die je tegen de wand draaid. Die passen ook tussen deurkozijnen etc. Ideaal met dit weer :-)quote:Op maandag 22 juli 2013 19:20 schreef Tinuviel het volgende:
Sam spannend. Zo te horen ging het goed.
Wat leuk logeerpartijtjes of dagjes bij oma van de twee M's.
Phaidra, dat is balen! S'nachts doe ik bijna 100%, meestal is het ook puur voeden. Schone luier etc. Doe ik dan meestal mee. S'avonds doe ik het naar bed brengen na de voeding, maar als hij later huilt gaat lief ook vaak.
Zoe, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
Liet net de kleine spelen met deur open. Was hij ineens naar buiten, probeerde op de glijbaan te klimmen. Ik als een flits erachteraan, want daar staat nog een gevuld badje buiten.

Wij hebben ook een portabel traphekje, dat past daar misschien ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:59 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Je hebt van die hekjes die je tegen de wand draaid. Die passen ook tussen deurkozijnen etc. Ideaal met dit weer :-)

Ja hij loopt idd ook los. Vandaag echt al een meter ongeveer (6-8 stapjes?). Elke dag een klein stukje verder! Het ziet er zo koddig uitquote:Op maandag 22 juli 2013 22:37 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: Geen tanden inderdaad. 0 komma 0 hahaha. Ach het komt. We hadden met 4 maanden al VSM en Dentinox in huis gehaald, maar nee....
Loopt jouw mannetje al los ? Ja he ? Was op een filmpje toch ?
Hier nu echt 4 stapjes los ! en dansen met de armen omhoog. Zo super cute !
Zoe: sorry, ben een muts wat foto’s betreft.
Wat is je meisje groot geworden. Dat haar ! Echt niet te geloven. Kan ze al praten ? En los lopen ?
Tinu: Goed dat je het zag. Lekker een badje in de tuin. Wij zijn weer naar het bos geweest. Ditmaal op de fiets (45 minuten) Heerlijk ! Wat leuk dat hij steeds meer ontdekt. Foto’s aan de muur ! Zo lief !
 .
. Sorry Kyara
 Sorry Kyara  

Ze wil ook niet aan de hand. Alleen aan de bank, tafel enzulks.
  Ze wil ook niet aan de hand. Alleen aan de bank, tafel enzulks. . Ik  laat haar helemaal haar eigen manier en tempo bepalen. Vind het al zo hard gaan.
 . Ik  laat haar helemaal haar eigen manier en tempo bepalen. Vind het al zo hard gaan. 

Hoe doe jij dat ?????
  Hoe doe jij dat ?????

ik verwelkom ze hier ook wel weer idd
  ik verwelkom ze hier ook wel weer idd 

Volgende week maandag is Elise.jarig.;)quote:Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: geef jij ook een seintje als de baby's van Troeta, Son, Soesa en SE jarig zijn ? Ik red 2 topics bijna nietHoe doe jij dat ?????

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |