abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129210854
Soempie, wat een lief filmpje O+

Nog meer badjes verhalen.

Ik wil ook weer eens met de kinderen gaan zwemmen, maar dat wordt nadat wij de controle bij de kno arts hebbengehad voor de buisjes.

KZ, dan wonen we denk ik best dicht bij elkaar.

Phaidra, klinkt alseen pittige nacht. Sterkte vandaag!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129211117
Soemp, de mini en ik vonden je filmpje leuk! O+ Ik had hem niet eerder gezien volgens mij.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129212348
Phaidra: dank :*
Tinu: we waren met de auto naar het bos. Half uurtje rijden :) Echt zwemmen heb ik nog steeds niet met haar gedaan. Wil ik vanaf september gaan doen. Nu is het spetteren in een mini of pierebadje.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129213721
Pff vandaag voor het eerst een dag weg van mijn meisje. Ze is bij papa thuis en ik aan het oppassen de hele dag. Mis haar nu al en ben pas 1,5 uur weg.. ze was er denk aan toe ze keek niet op of om toen ik wegging..
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  maandag 22 juli 2013 @ 11:26:07 #230
30252 Soempie
Procreating
pi_129214674
Leuke reacties op het filmpje. O+ Was dus vorig jaar, toen hij 11 maanden was.

Sam, moeilijker voor jou dan voor je meisje dus. En als het goed is is ze aan haar papa toch ook goed gehecht? :*

M. gaat woensdag voor het eerst een hele dag naar z'n opa en oma. Vorig jaar is hij wel een paar keer een aantal uur geweest en hij heeft er ook wel geslapen (bij opa en oma op de kamer, wij in een andere kamer maar wel in huis), maar dit is toch weer anders. Komt helemaal goed, hij is stapelgek op ze. Vorige week zijn we er nog geweest en sindsdien vraagt hij elke ochtend: 'oma? opa? ttzzooo (z'n tante)?' en dan wijst hij naar de deur of de auto. :D O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 22 juli 2013 @ 11:33:41 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129214888
M gaat volgende week ook een dagje naar oma. Weer eens wat anders dan oma bij ons.
pi_129215089
Sam: Gaat het goed thuis ? Leuk zo'n dag met haar vader O+
Soempie: Echt knap hoor met 11 maanden ^O^ Leuk dat hij zo dol op ze is.
Kyara: Spannend. Beetje kindvriendelijk huis ?

Wat praten jullie dreumessen al veel/goed zeg _O_
Hier nog geen woordjes en geen tanden :D
pi_129215490
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef Soempie het volgende:
Leuke reacties op het filmpje. O+ Was dus vorig jaar, toen hij 11 maanden was.

Sam, moeilijker voor jou dan voor je meisje dus. En als het goed is is ze aan haar papa toch ook goed gehecht? :*

M. gaat woensdag voor het eerst een hele dag naar z'n opa en oma. Vorig jaar is hij wel een paar keer een aantal uur geweest en hij heeft er ook wel geslapen (bij opa en oma op de kamer, wij in een andere kamer maar wel in huis), maar dit is toch weer anders. Komt helemaal goed, hij is stapelgek op ze. Vorige week zijn we er nog geweest en sindsdien vraagt hij elke ochtend: 'oma? opa? ttzzooo (z'n tante)?' en dan wijst hij naar de deur of de auto. :D O+
Ze is ook wel gehecht hoor maar hij krijgt haar zelden getroost. Nou heb maar gewoon even gebeld. Ze licht nu te slapen.

Wat leuk dat M zo graag bij zijn oma en opa is!

Hier maar een paar woordjes maar ze begrijpt wel veel. Als ik vraag wil je naar bedje toe knikt ze nee of loopt naar de deur als ik eten/drinken geef gaat ze zitten etc<3
pi_129217125
Geen tanden KZ? :D Wat een verschil dan, I. heeft al 8 tanden en 4 kiezen! Ach ja, komt vanzelluf ;).

Woordjes nog niet heel veel (3-5), maar hij begrijpt wel steeds meer. I. is momenteel veel te druk met stappen en klimmen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 22 juli 2013 @ 14:19:16 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_129220174
Dat filmpje O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_129221595
Kz foto's gemist -O-
Gefeliciteerd!

En nog meer jarigen zag ik *O* peuters!

Tinu
*G* wat knap!

Phaidra
:( wat vervelend. Sinds 2weken brengt mijn vriend S elke keer op bed (snachts na voeding breng ik haar wel zelf terug naar bed) en dat gaat super goed. Nu went ze er aan en voor mij ook prettig.
We hebben de afspraak dat als ze na 20-30min niet slaapt ze naar beneden gaat, spelen etc en na een tijdje weer proberen. (vriend kon S ook nooit op bed brengen, S moest altijd huilen en bij mij werd ze rustig en niet eens om bv. Ik vond dat ze ook moest leren dat het bij haar papa ook oké is en dat ze dan ook lekker kan slapen)

Evenstar
-O- pff .

We zijn een lang weekend weggeweest.. Naar Brabant.
Ik heb echt van S genoten O+ ze was zo lief (lekker spelen, zwemmen, goed slapen (!!) en eten en dansen *; ) echt genieten.
Edit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dametje op de wipkip :9 (ze ging zelf met 2 voetjes naast elkaar zitten :D )

[ Bericht 11% gewijzigd door Zoë23 op 22-07-2013 15:46:18 ]
pi_129225276
Zoë wat een heerlijk meisje heb jij toch! Schattig jurkje ook. Fijn dat jullie het leuk gehad hebben O+.

Naar bed brengen lukt mijn vriend wel, al duurt het bij hem langer en huilt I. wel soms. Maar als hij 's nachts wakker wordt is het momenteel drama, dan is het echt krijsen bij mijn vriend en als ik het daarna overneem is hij direct stil. Echt sneu voor mijn vriend ;(. En hij vindt het ook vervelend dat ik er 's nachts steeds uit moet, maar ik wil liever geen grote drama's 's nachts (zeker niet nu iedereen met de ramen open slaapt, zaterdag had hij om 5 uur de buurvrouw wakker gemaakt :@).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129228545
Sam spannend. Zo te horen ging het goed.

Wat leuk logeerpartijtjes of dagjes bij oma van de twee M's.

Phaidra, dat is balen! S'nachts doe ik bijna 100%, meestal is het ook puur voeden. Schone luier etc. Doe ik dan meestal mee. S'avonds doe ik het naar bed brengen na de voeding, maar als hij later huilt gaat lief ook vaak.

Zoe, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

Liet net de kleine spelen met deur open. Was hij ineens naar buiten, probeerde op de glijbaan te klimmen. Ik als een flits erachteraan, want daar staat nog een gevuld badje buiten. ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129232195
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:20 schreef Tinuviel het volgende:
Sam spannend. Zo te horen ging het goed.

Wat leuk logeerpartijtjes of dagjes bij oma van de twee M's.

Phaidra, dat is balen! S'nachts doe ik bijna 100%, meestal is het ook puur voeden. Schone luier etc. Doe ik dan meestal mee. S'avonds doe ik het naar bed brengen na de voeding, maar als hij later huilt gaat lief ook vaak.

Zoe, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

Liet net de kleine spelen met deur open. Was hij ineens naar buiten, probeerde op de glijbaan te klimmen. Ik als een flits erachteraan, want daar staat nog een gevuld badje buiten. ;)
Je hebt van die hekjes die je tegen de wand draaid. Die passen ook tussen deurkozijnen etc. Ideaal met dit weer :-)
pi_129235423
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:59 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Je hebt van die hekjes die je tegen de wand draaid. Die passen ook tussen deurkozijnen etc. Ideaal met dit weer :-)
Wij hebben ook een portabel traphekje, dat past daar misschien ook.

Ik vond het nu prima. Hij mocht nog een paar keer glijden. Toen naar binnen gedaan en deur dicht gedaan, maar blijkbaar niet goed genoeg, want met ertegenaan leunen ging de deur weer open. Dus mocht hij nog een keertje glijden en toen gingen we naar boven. Was ook geen drama.

En hij toont nu interesse in foto's op de muur waar wij opstaan, zo leuk!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129235912
Phaidra: Geen tanden inderdaad. 0 komma 0 hahaha. Ach het komt. We hadden met 4 maanden al VSM en Dentinox in huis gehaald, maar nee....

Loopt jouw mannetje al los ? Ja he ? Was op een filmpje toch ?

Hier nu echt 4 stapjes los ! en dansen met de armen omhoog. Zo super cute ! *;

Zoe: sorry, ben een muts wat foto’s betreft.
Wat is je meisje groot geworden. Dat haar ! Echt niet te geloven. Kan ze al praten ? En los lopen ?

Tinu: Goed dat je het zag. Lekker een badje in de tuin. Wij zijn weer naar het bos geweest. Ditmaal op de fiets (45 minuten) Heerlijk ! Wat leuk dat hij steeds meer ontdekt. Foto’s aan de muur ! Zo lief !
pi_129236197
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:37 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: Geen tanden inderdaad. 0 komma 0 hahaha. Ach het komt. We hadden met 4 maanden al VSM en Dentinox in huis gehaald, maar nee....

Loopt jouw mannetje al los ? Ja he ? Was op een filmpje toch ?

Hier nu echt 4 stapjes los ! en dansen met de armen omhoog. Zo super cute ! *;

Zoe: sorry, ben een muts wat foto’s betreft.
Wat is je meisje groot geworden. Dat haar ! Echt niet te geloven. Kan ze al praten ? En los lopen ?

Tinu: Goed dat je het zag. Lekker een badje in de tuin. Wij zijn weer naar het bos geweest. Ditmaal op de fiets (45 minuten) Heerlijk ! Wat leuk dat hij steeds meer ontdekt. Foto’s aan de muur ! Zo lief !
Ja hij loopt idd ook los. Vandaag echt al een meter ongeveer (6-8 stapjes?). Elke dag een klein stukje verder! Het ziet er zo koddig uit O+.

Goed van jouw dame, ze is er op tijd bij! Kruipen is voor baby's! ;) Sorry Kyara :@ :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129236243
KZ, wij willen binnenkort ook eens een zondag naar het bos, de veluwe.

Ja schattig isdat met de foto's, dan wijs ik aan en zeg: mama, papa, oma, opa. Geweldig vind hij dat.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129236347
Phaidra: Knap zeg ! 8-)
Ik had gelezen van de pollepel methode. Dacht dat kan ik ook vast wel met een haarborstel, hahaha. Ze weigerde :D Ze wil ook niet aan de hand. Alleen aan de bank, tafel enzulks.
Vandaag opeens 4 stapjes los van de kast naar het midden van de kamer. Ik schrok me rot :+ . Ik laat haar helemaal haar eigen manier en tempo bepalen. Vind het al zo hard gaan.

Wat leuk Tinu dat hij dat snapt ! En lekker naar een "echt" bos. Beter dan op zondag naar het Adamse bos. Dan is het echt te druk.
pi_129236473
Kyara: geef jij ook een seintje als de baby's van Troeta, Son, Soesa en SE jarig zijn ? Ik red 2 topics bijna niet :@ Hoe doe jij dat ?????
  maandag 22 juli 2013 @ 23:00:09 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129236622
Het is hier een stuk rustiger ;) ik verwelkom ze hier ook wel weer idd :Y

Ik meld me hier wel weer als mijn 'baby' ook loopt.
pi_129236666
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: geef jij ook een seintje als de baby's van Troeta, Son, Soesa en SE jarig zijn ? Ik red 2 topics bijna niet :@ Hoe doe jij dat ?????
Volgende week maandag is Elise.jarig.;)
En die van Soesa is volgende week woensdag jarig.

De dames van se en Troeta weet ik niet precies. Maar ook ergens in de buurt
  maandag 22 juli 2013 @ 23:07:18 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129236886
Ik geef wel een seintje zodra ze zich in t babytopic melden...
pi_129237238
Vanaf 3 augustus heb ik geen baby meer!
pi_129237975
w/
Hoe oud is M nu ? En wat maakt het uit ? Elke baby/dreumes zn/haar eigen tempo. In alles ! Ja ook met tandjes ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')