Of de leeftijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan zijn stippen lijken lichter te worden. Maar hij heeft nog wel een kort lontje soms. Al kan dat ook het weer zijn..
Superstoer! Heel erg leuk, daar gaat Cas vast heel veel plezier mee hebben.quote:
Mijn zusje whatsapp-te net ook al een foto van mijn neefje. Net zo'n stippenmans. Ze hebben elkaar vorige week dinsdag gezien, dus blijkbaar ook nog besmettelijk. Eens kijken of ze er daar achter kunnen komen wat het is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:32 schreef Soempie het volgende:
Beterschap voor Daan, Df. Lijkt me gek om niet te weten wat het nu precies is.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Zoe, ik heb ook geen grote drinkers hier. Ik ook niet trouwens, zolang de ontlasting zacht bij, en zij er verder geen last van hebben, dan geloof ik het wel..
Daan krijgt het wel aangeboden, maar als hij het niet wil, dan niet. Met dit warme weer probeer ik dan nog eens een keer sap extra, maar vaak doet hem dat ook weinig.
Ja dan is het fijn dat er bv isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef bitterend het volgende:
Soms als ik merk dat ze niet lekker is (veel huilen snachts) dan geef ik dr nog de borst maar dat is nu meer een uitzondering(je zal zien dat ze vannacht 5 keer wakker gaat worden lol)
Daarnaast krijgt hij nog vocht binnen met fruit en avondeten dus dat is toch prima. Heb de afgelopen tijd regelmatig info opgezocht over drinken & hoeveel. Maar meer dan wat S nu drinkt krijg ik er eigenlijk niet in.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:47 schreef Kyara het volgende:
Ik vind 2 liter voor een dreumes echt heel erg veel en ik kan me niet voorstellen dat dat gezond is.
Ik vind zelf dat M goed drinkt. Hij krijgt een volle beker (150 ml) bij ontbijt, lunch en avondeten. En bij zijn fruit en snack drinkt hij ook wel een paar slokken. Misschien totaal meer richting 600 ml.
Dat zou kunnen. Ik ben misschien na het maandenlang overgeven van S en het om het uur/2uur bv drinken ook wel wat onzeker. Wil graag dat ze goed eet en drinkt en na die maanden is wat ze nu drinkt opeens zo weinig. Maargoed daarnaast geeft ze ook bijna niet meer over.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef clauwheee het volgende:
Maar Zoe, als ze vier keer per nacht drinkt, ook al weet je niet hoeveel misschien, compenseert ze dan niet wat ze overdag mist? Mijne krijgt tussen 19 en 7 bijvoorbeeld niks. Vaak regelen ze het zelf, en volgens mij zijn de luiers van S prima.
I. slaapt in een heel dun pakje van H&M:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:56 schreef bitterend het volgende:
OH wat schattigmisschien kan je S meer overdag aanbieden dat ze snachts minder drinkt??
Hoe slapen jullie kleintjes nu? R is alleen met luier en slaapzak in bed! het is 29c op onze slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |