We hebben hier al een naam, gelukkig. Was wel keuze- en bedenkstress geweest als het een jongetje was geweest.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef Jipster het volgende:
Leuk soempie, meisjesnaam bedenken ook! Ik heb gisteren nog mijn/onze keuzestress in het namentopic gezet
quote:
Kende het niet ( uit de buurt) maar leuk !quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Oh Bitterend en Kleinzusje, nu mis ik AmsterdamMijn favoriete plek in Amsterdam was Terrasmus in het Erasmuspark. De enigs plek die ik ken waar ze koffie in de zandbak serveren
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Dat ik deze week opeens vond dat mijn kind naar natte hond rook?![]()
Als je ook de prullenbak buiten hebt gezet omdat die opeens heel erg stinkt zou ik er een test aan wagenquote:
Is hier ook twee keer gelukt hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:48 schreef NotTheSame het volgende:
De pil gebruik ik niet meer na m'n vorige zwangerschap maar door m'n PCOS zal ik hoogstwaarschijnlijk toch niet zwanger raken. En als het wel zo is is het zeker welkom.
Heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
Al kan ik me helemaal geen ander kindje dan S. voorstellen nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |