abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2013 @ 18:41:26 #76
30252 Soempie
Procreating
pi_129338992
En nu kan ik via de babyfoon horen hoe m'n man een verhaal aan het voorlezen is, terwijl hij denkt dat ik de stad al in ben. Zooo lief samen. *;

En toen ik net zei dat ik weg zou gaan trok M. een pruillip. Ook wel weer heel schattig. Dat was ook over zodra ik uit zicht was, want ik hoorde allemaal gelach op de trap. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129339076
quote:
5s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Wat voor activiteiten/ spelletjes doen jullie met je dreumes ?
Buiten:
Naar de kinderboerderij, wandelen, wipkip, glijbaan, schommelen, met water spelen, achter een bal aan kruipen, bloemetjes en takjes bestuderen.

Binnen:
puzzel, vormenstoof, duplo, blokken, auto's rijden, zelf bladeren in boekjes, oven open en dicht doen, tijd in de oven instellen, laden open trekken, inhoud van laden op de grond gooien, lege flessen door het huis slepen, achter een bal aan, met de trein spelen, knuffels knuffelen, met zusjes klooien.

Samen binnen:
Verstoppertjes, in de lucht gooien, voorlezen, toren bouwen, kiekeboe, liedjes zingen, kietelen, dansen.
pi_129339093
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:41 schreef Soempie het volgende:
En nu kan ik via de babyfoon horen hoe m'n man een verhaal aan het voorlezen is, terwijl hij denkt dat ik de stad al in ben. Zooo lief samen. *;

En toen ik net zei dat ik weg zou gaan trok M. een pruillip. Ook wel weer heel schattig. Dat was ook over zodra ik uit zicht was, want ik hoorde allemaal gelach op de trap. :D
O+

veel plezier in de stad!
pi_129339813
Super ! ^O^
Vooral leuk omdat jullie ook "gewone" activiteiten benoemen bij het onderwerp "spelen". Dus boodschappen doen, met lege flessen slepen etc. Erg leuk !
En "met zusjes klooien" _O-
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129340760
quote:
5s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Heb je tips ? In Amsterdam bitterend ?
In welke stadsdeel woon je?

Ik woon in Noord. We gaan vaak hier in de buurt naar de speeltuin, kinderboerderij, gewoon boodschappen doen (vindt ze erg leuk :D) afspreken met andere moeders die ook mama dag hebben op dinsdag en donderdag, naar het Twiske, naar het zwembad, naar de OBA (kinderen mogen daar op de jeugd afdeling heerlijk spelen, rond rennen enzo...)

En idd voor de rest mag ze met verf kliederen, met de bal spelen, gewoon met mama stoeien (op bed gaat ze vaak als ik mijn benen op trek, onder mijn knieën door), haar knuffels eten geven..
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129340821
Soempie, een meisje *O*. Soemp wat O+ van je man.

KZ *O*. Hier net ook 6 losse stapjes naar mij toe. Ben zo trots.

Spelletjes binnen: duplo, torens bouwen auto rijden, loopwagen, kasten en laden opentrekken en uit- inruimen...

Buiten: in badje, kruipen in de tuin, bloemen en blaadjes aaien en uittrekken, glijden, zandbak, poes van zwager aaien ...

KZ was gisteren met collega's bij Cafe Strand West, tussen Cs en Sloterdijk Station. Daar was een stel met een baby, maar lijkt me ook echt super voor met een dreumes.

Morgen zie ik mijn nichtje voor het eerst, zo'n zin in. Ben ook superbenieuwd hoe mijn zoons hun nichtje vinden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129340847
Ja, wij doen idd ook boodschappen samen, hond van m'n moeder uitlaten 1of 2x per week (kan ze zelf niet meer), kinder- of geitenboerderij, wandelen, fietsen, ijsje eten bij de ijsjeswinkel en laatst voor het eerst op de wip (I. en ik aan de ene kant, papa aan de andere). Helemaal het einde!

Dansen en springen nog niet zo, wel leuk om te oefenen nu hij ook stabieler staat!

Voorlezen wel veel, hij vindt vooral Gonnie het gansje leuk O+.

Oh en een nieuwe hobby: vegen :D

http://i277.photobucket.c(...)30E0_zpsb734c723.mp4
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129341065
Ik kan het filmpje niet kijken!

Voorlezen is het enige wat we niet doen want mevrouw trekt het boek uit mijn handen :D Ze zit wel zelf vaak met boeken (kookboeken vooral) op de bank en vertelt hele verhalen O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129341072
bitterend ik woon centrum/oost. Leuke dingen !
Tinu: Super ! 6 stapjes ^) En dank voor de tip !
Phaidra: Ik zie je filmpje niet :?

Erg leuk al die dingen die jullie beschrijven.
pi_129341114
Er zijn in Amsterdam (wellicht ook in andere stadsdelen) erg leuke buurtspeeltuinen!
pi_129341330
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129341405
Ik krijg dit te zien:

pi_129341644
Dan weet ik gewoon niet hoe je een video kan uploaden met een iPhone :P. Andere keer even op de laptop kijken...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129341914
Phaidra, ik zie de video op. De tablet wel en kan hem prima bekijken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129343337
Ik zie hem ook hoor. Maar ik heb wel een photobucket account. Misschien dat dat het probleem is?

Leuk filmpje in elk geval O+
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:43:40 #91
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_129345961
Oh Bitterend en Kleinzusje, nu mis ik Amsterdam :{ Mijn favoriete plek in Amsterdam was Terrasmus in het Erasmuspark. De enigs plek die ik ken waar ze koffie in de zandbak serveren O+
Oude (on)bekende.
pi_129346050
Leuk soempie, meisjesnaam bedenken ook! Ik heb gisteren nog mijn/onze keuzestress in het namentopic gezet :D
pi_129346055
Dan spreken we toch af O+
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:58:08 #94
30252 Soempie
Procreating
pi_129346569
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef Jipster het volgende:
Leuk soempie, meisjesnaam bedenken ook! Ik heb gisteren nog mijn/onze keuzestress in het namentopic gezet :D
We hebben hier al een naam, gelukkig. Was wel keuze- en bedenkstress geweest als het een jongetje was geweest. :D

Zo even in het namentopic spieken. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_129346877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Dan spreken we toch af O+
:Y
pi_129347217
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
Oh Bitterend en Kleinzusje, nu mis ik Amsterdam :{ Mijn favoriete plek in Amsterdam was Terrasmus in het Erasmuspark. De enigs plek die ik ken waar ze koffie in de zandbak serveren O+
Kende het niet ( uit de buurt) maar leuk ! ^O^
pi_129350340
Eind augustus toch? *O*
pi_129363133
Mus wat lees ik nu ? O+
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:21:38 #99
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_129366098
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:04 schreef kleinzusje het volgende:
Mus wat lees ik nu ? O+
Dat ik deze week opeens vond dat mijn kind naar natte hond rook? :') 8-)
Oude (on)bekende.
pi_129366119
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')