Ik heb ze hier van huggies liggen en pampers easy pants. Maar die zijn volgens mij uit het assortiment. Van die van huggies weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb met peuterbed bij oudste gewacht tot bijna 3 jaar en toen ging het heel makkelijk.
Met zindelijkheid ben ik ook voor wachten tot ze er echt klaar voor zijn. Mijn manneke plast soms nog steeds zodra de luier open gaat en hij draait er niet naar om, dus besef is er echt nog niet.
Zoe, gaaf dat je meid dat al zo door heeft
PE, je nudist.
Weten jullie van welk merk er nog luierbroekjes bestaan zonder klittenband aan de zijkant. Ik zoek echt eentje, die je als een broekje optrekt en niet open/ dicht kunt maken met klittenband.
aldi/lidl...kruidvat volgens mij ook wel. Trek je aan als een onderbroek, en je kan de zijkant openscheuren geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:49 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb met peuterbed bij oudste gewacht tot bijna 3 jaar en toen ging het heel makkelijk.
Met zindelijkheid ben ik ook voor wachten tot ze er echt klaar voor zijn. Mijn manneke plast soms nog steeds zodra de luier open gaat en hij draait er niet naar om, dus besef is er echt nog niet.
Zoe, gaaf dat je meid dat al zo door heeft
PE, je nudist.
Weten jullie van welk merk er nog luierbroekjes bestaan zonder klittenband aan de zijkant. Ik zoek echt eentje, die je als een broekje optrekt en niet open/ dicht kunt maken met klittenband.
Ja precies die zoek ik. Dankje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:56 schreef PureEvil het volgende:
[..]
aldi/lidl...kruidvat volgens mij ook wel. Trek je aan als een onderbroek, en je kan de zijkant openscheuren geloof ik
Jumbo etc ook.quote:
Is dan handiger dan gewone luiers dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:56 schreef PureEvil het volgende:
[..]
aldi/lidl...kruidvat volgens mij ook wel. Trek je aan als een onderbroek, en je kan de zijkant openscheuren geloof ik
Ze sluiten minder goed aan want één pasvorm. Ik heb ze geprobeerd maar als je kind niet daadwerkelijk op het potje gaat is het risico op lekken vrij groot vond ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Is dan handiger dan gewone luiers dan?
Oh maar ik vind het geen probleem hoorquote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:49 schreef Tinuviel het volgende:
Bitterend ik vind het handig met aan en uittrekken omdat L niet wil liggen op de commode. Bij deze kan hij blijven staan en hoeft er alleen in te stappen. Als je kind stabiel staat en los loopt is het nog beter te doen. Dan hoeft hij alleen te liggen als hij gepoept heeft.
Wij ook niet. Het komt wanneer het komt. Voorlopig zet hij het potje alleen op zijn hoofd. Ook primaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:52 schreef bitterend het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het geen probleem hoorhet potje is aan mij gegeven door een collega en staat hier in de woonkamer omdat er geen andere plek voor is
wij doen er verder niks mee.
De mijne van 3 begint nu een beetje interesse te krijgenquote:
je moet zeker wennen, je zit de helft van de tijd in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Handig dat soort acties ja
Ik moet nog wennen aan mijn dreumes, maar heb dr vandaag amper gezien want moest werken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:48 schreef Xanteh het volgende:
Ze hebben weer leuke potjes bij de Lidl deze week, en wc verkleiners. Zat gisteren te twijfelen om een potje mee te nemen maar kan nog wel een jaar wachten. Vorig jaar hadden ze ze ook te koop dus neem aan volgend jaar weer.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij ook niet. Het komt wanneer het komt. Voorlopig zet hij het potje alleen op zijn hoofd. Ook prima
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn neefjes begonnen vlaams te praten door die 3 meiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |