Ik ookquote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
Welkom met je vrolijke meisje Sonnetje! Ik moest laatst zo lachen om die foto van haar in het oerwoud
denk het ook dat ie er nog niet aan toe was, en in het begin ook misschien te vrijblijvend laten wennenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:02 schreef Tinuviel het volgende:
Fee, fijn, dat het zo goed ging.
Sonnetje leuke fotospam. Die middelste foto en die tuinfoto idd.
Hillie, hij is waarschijnlijk nog niet echt aan peuterbedje toe.
Jipster, muziek op schoot klinkt leuk.
Maar zitten op schoot is ook niet heel letterlijk eigenlijk hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:17 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
denk het ook dat ie er nog niet aan toe was, en in het begin ook misschien te vrijblijvend laten wennenMaar goed we willen niet forceren ofzo dus vandaar ook niet moeilijk over gedaan het bed weer weg te zetten
Muziek op schoot klinkt erg leuk!! Maar ben bang dat het niet iets is voor m'n kindje dat niet stil kan zitten of op schoot kan zitten als hij dat niet wil![]()
Er is niet continue muziek. Er is ook met instrumenten leren spelen en omgaan. En een opening en afsluiting waarbij een kind persoonlijk benaderd wordt door de juf maar dan wel in de kring zittend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
Tis toch ook veel leuker als ze mogen bewegen op muziek ?
Klopt R was ook als enige zoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef laziness het volgende:
Zo deed O. ook als enige bij muziek op schoot maar ik heb stug doorgezet want duur. Maar zat er wel ook elke keer met een hoofd als een boei
want hij was de enige die niet bleef zitten.
Ze kwamen ook met veertjes langs en mocht je kindje beetje mee spelen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
Tis toch ook veel leuker als ze mogen bewegen op muziek ?
Hahahaha ! Ja dat snap ik ! Leuk nieuwsgierig jongetje en jij met een rood hoofd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Er is niet continue muziek. Er is ook met instrumenten leren spelen en omgaan. En een opening en afsluiting waarbij een kind persoonlijk benaderd wordt door de juf maar dan wel in de kring zittend.
Er is nooit gezegd dat hij verplicht moest blijven zitten op de kring momenten maar hij ging vooral aan spullen in de woonkamer van de juf zitten en de andere kinderen bleven wel zitten dus dat voelt best ongemakkelijk hoor.
Ik na het verplichte fluitenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:35 schreef bitterend het volgende:
Ja ik moest vroeger op piano les van mijn moeder, maar de docent zei na 2-3 keer tegen mams dat ze mij hier geen plezier mee doeten toen mocht ik paardrijden
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik na het verplichte fluitenop gitaarles. Heb 4 maanden geoefend op "Yesterday" en toen mocht ik er af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |