abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129486815
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
Welkom met je vrolijke meisje Sonnetje! Ik moest laatst zo lachen om die foto van haar in het oerwoud :D
Ik ook :D
Ik moest echt zo lachen (ook om de aankondiging van Floris).
Deze foto had ik net ervoor gemaakt met mijn fototoestel (de andere mobiel), inclusief ev0l lachje :P
(en dan inclusief dr maffe tanden, ze mist de middelste tanden boven en heeft daar alleen hoektanden die steeds verder eruit komen... :') al zie je ze niet op de foto hoor, maar toch)
pi_129486899
Beterschap Jipster

*O* wat knap mevr mus!

Kleinzusje
Hangt er een beetje vanaf hoe laat ze smorgens wakker is geworden. Als ze rond 8 of 9u wakker is, gaat ze meestal rond 13u op bed. Rond 6/7u wakker dan gaat ze 11:30 ongv op bed. Ik heb niet echt hele vaste tijden. S slaapt het best als ze moe is en dit zelf aangeeft.

Sonnetje
Mooi overzicht, wat een leukerd zeg O+
pi_129487572
Goed om te horen Zoe ! Zo doen wij het hier ook !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129490084
Jelle gaat meestal tussen 1 en 2 naar bed afhankelijk hoe moe hij is. De laatste tijd 'wil' hij niet naar bed, maar als ie er eenmaal in ligt dan slaapt ie vaak zo en lang..

Wel weer in z'n ledikant trouwens, peuterbed was toch weer moeilijk laatste tijd. Dus die staat voorlopig weer even op zolder. Baby slaapt eerste tijd toch in de wieg en anders halen we een ledikantje bij als het moeilijk blijft.. Ti's niet dat ie niet wou (als ik er bij zat op z'n kamer tenminste) maar hij ligt gewoon ruim een uur te draaien en te woelen en s middags ging het helemaal niet, alles was interessant behalve z'n bed.. Nu slaapt ie weer heerlijk in z'n ledikant ;)
pi_129495874
Bij ons wisselt slaaptijd ook, afhankelijk van hoe laat meneer (of beter hoe vroeg :X )wakker was. Meestal tussen 11u13 uur naar bed toe.

Muziek op schoot heel leuk, kyara! Liedjes zingen, spel met rammelaars, etc. Dreumesgroep allemaal even oud ongeveer. Als een kindje niet mee wil doen of afgeleid geen probleem. Wij willen in sept weer starten, ook wel goed als quality time voor J alleen als de baby er is straks.
pi_129495881
Oh ja kyara, seisoensgericht is het ook hier. In de winter zingen over sneeuw en kou, en spelacticiteit met sneeuw wollenpompoentjes gooien en daarover zingen etc. In de lente lammetjes en vogeltjes etc. Erg leuk! :)
pi_129495962
Fee, fijn, dat het zo goed ging.

Sonnetje leuke fotospam. Die middelste foto en die tuinfoto idd.

Hillie, hij is waarschijnlijk nog niet echt aan peuterbedje toe.

Jipster, muziek op schoot klinkt leuk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129496278
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:02 schreef Tinuviel het volgende:
Fee, fijn, dat het zo goed ging.

Sonnetje leuke fotospam. Die middelste foto en die tuinfoto idd.

Hillie, hij is waarschijnlijk nog niet echt aan peuterbedje toe.

Jipster, muziek op schoot klinkt leuk.
denk het ook dat ie er nog niet aan toe was, en in het begin ook misschien te vrijblijvend laten wennen :? Maar goed we willen niet forceren ofzo dus vandaar ook niet moeilijk over gedaan het bed weer weg te zetten

Muziek op schoot klinkt erg leuk!! Maar ben bang dat het niet iets is voor m'n kindje dat niet stil kan zitten of op schoot kan zitten als hij dat niet wil :P
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:18:53 #234
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129496900
Klinkt leuk Jipster!
pi_129501369
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:17 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

denk het ook dat ie er nog niet aan toe was, en in het begin ook misschien te vrijblijvend laten wennen :? Maar goed we willen niet forceren ofzo dus vandaar ook niet moeilijk over gedaan het bed weer weg te zetten

Muziek op schoot klinkt erg leuk!! Maar ben bang dat het niet iets is voor m'n kindje dat niet stil kan zitten of op schoot kan zitten als hij dat niet wil :P
Maar zitten op schoot is ook niet heel letterlijk eigenlijk hoor :P En bij ons is het dus heel vrij, ze blijven tenslotte zo klein en eigenwijs, dat het ook niet erg is als een dreumes wegloopt.. het is meer voor jezelf rot :9
pi_129501537
Nou bij ons was het wel degelijk letterlijk op schoot :{
We moesten op de grond zitten in een circle en de juf/docent zat in het midden met instrumenten.
Toen gingen we zingen en zij voor doen bepaalde dingen. Mijn kind vond het niks sowieso stil zitten, zij wou de instrumenten pakken (mocht later pas) dus ik heb de hele tijd achter haar gezeten wat ik dus niet leuk vond (nee, kom hier. straks mag je pakken, even rustig bij mama zitten)
Daarna mochten ze wel dansen enzo maar mijn kind ging op stoelen klimmen ;) en dan kreeg ik opmerkingen van de andere moeders (je kind is weer vandoor, kijk uit dat ze niet valt.) JA DUH! ik kan zien dat mijn kind er van door is, nee ze gaat niet vallen ze klimt vaker op stoelen en sowieso bemoei je met je eigen zaken :(
En dus voor ons geen succes :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:29:06 #237
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129501598
Zo deed O. ook als enige bij muziek op schoot maar ik heb stug doorgezet want duur :P . Maar zat er wel ook elke keer met een hoofd als een boei :@ want hij was de enige die niet bleef zitten.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129501640
Tis toch ook veel leuker als ze mogen bewegen op muziek ? :?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:31:53 #239
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129501695
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
Er is niet continue muziek. Er is ook met instrumenten leren spelen en omgaan. En een opening en afsluiting waarbij een kind persoonlijk benaderd wordt door de juf maar dan wel in de kring zittend.

Er is nooit gezegd dat hij verplicht moest blijven zitten op de kring momenten maar hij ging vooral aan spullen in de woonkamer van de juf zitten en de andere kinderen bleven wel zitten dus dat voelt best ongemakkelijk hoor.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129501696
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef laziness het volgende:
Zo deed O. ook als enige bij muziek op schoot maar ik heb stug doorgezet want duur :P . Maar zat er wel ook elke keer met een hoofd als een boei :@ want hij was de enige die niet bleef zitten.
Klopt R was ook als enige zo :@ Ik heb maar 2 lessen gedaan, gelukkig hoefde ik niet hele bedrag te betalen.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129501725
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:30 schreef kleinzusje het volgende:
Ze kwamen ook met veertjes langs en mocht je kindje beetje mee spelen bijvoorbeeld.
En ja af en toe bewegen maar meestal was het echt op schoot terwijl de mevrouw iets vertelde met behulp van instrument/knuffel
pi_129501741
Tsja het zal ook wel leeftijd afhankelijk zijn.
Ik had vroeger een bloedhekel aan muziekles :D
Lekker dansen op muziek lijkt me voor mijn dreumes nu erg leuk.
pi_129501800
Ja ik moest vroeger op piano les van mijn moeder, maar de docent zei na 2-3 keer tegen mams dat ze mij hier geen plezier mee doet :P en toen mocht ik paardrijden O+
pi_129501802
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:31 schreef laziness het volgende:

[..]

Er is niet continue muziek. Er is ook met instrumenten leren spelen en omgaan. En een opening en afsluiting waarbij een kind persoonlijk benaderd wordt door de juf maar dan wel in de kring zittend.

Er is nooit gezegd dat hij verplicht moest blijven zitten op de kring momenten maar hij ging vooral aan spullen in de woonkamer van de juf zitten en de andere kinderen bleven wel zitten dus dat voelt best ongemakkelijk hoor.
Hahahaha ! Ja dat snap ik ! Leuk nieuwsgierig jongetje en jij met een rood hoofd. :D
pi_129501833
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:35 schreef bitterend het volgende:
Ja ik moest vroeger op piano les van mijn moeder, maar de docent zei na 2-3 keer tegen mams dat ze mij hier geen plezier mee doet :P en toen mocht ik paardrijden O+
Ik na het verplichte fluiten :r op gitaarles. Heb 4 maanden geoefend op "Yesterday" en toen mocht ik er af *O*
Ik wilde harp _O-
pi_129501845
Haha idd, die rood hoofd heb ik ook gehad. R wou graag de knuffel hebben waarmee de juf iets aan het vertellen was :@ ze ging echt constant naartoe kruipen en ik maar achteraan
pi_129501873
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:36 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik na het verplichte fluiten :r op gitaarles. Heb 4 maanden geoefend op "Yesterday" en toen mocht ik er af *O*
_O-

Ik ga mijn kind niet verplichten zulke dingen te doen! ik ga haar een keus geven van een paar dingen die wel betaalbaar zijn en niet ver bijvoorbeeld paardlessen, dansen, judo, zwemmen en ze mag kiezen wat haar het leukst lijkt!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:44:06 #248
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_129502071
Hier is het ook geen verplichting, maar zoals ik haar nu in kan schatten zie ik in Draakje wel een autosport/motorsporttype. Zal wel in de genen zitten zullen we maar zeggen haha!

Maar als ze wil dansen/tennissen/blokfluiten/dammen of wat dan ook, kan dat ook gewoon. De enige veto die ik geef is voetbal. Ik heb er gewoon een stervenshekel aan ;).
pi_129503377
Peuterdansen lijkt me erg leuk voor S.

Vanmorgen een potje gekocht en S wilde erop klimmen dus luier uit. Deed ze een plasje! :D
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:27:59 #250
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_129503411
Wow da's knap Zoë!

Ik had hier vanochtend een nudist rondlopen, ze had haar luier uitgetrokken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')