abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juli 2013 @ 20:18:46 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129442854
Nou, al jullie dreumesjes kunnen dan wel even komen babyknuffelen bij de meet als ik een van de meisje meeneem. Hoewel dat natuurlijk geen pasgeboren grut meer is.
pi_129443040
Een *O* voor KZ haar stappende meid.

Phaidra, dat ging snel bij jullie!

Zoe, gaat die van jou al rennen?

Fee wat sneu. Beterschap voor S!

Hier heeft het echt langer geduurd, een maand of anderhalf. Lekker net thuis. En samen met de stapjes kwam hier stiekem achterin ook al een kiesje door. Dat verklaart het gemopper de laatste tijd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129443110
Tinu
Ja S rent op de stoep of als ze iets pakt wat niet mag.. Rent ze ook weg. Gaat behoorlijk snel.
Oei kiezen, bij S voel ik er ook 2. Snijtanden boven zijn nu eindelijk door. Vind het wel sneu..tandjesleed.

Kyara
Babyknuffelen O+
Helaas kan ik niet zo ver autorijden :(
pi_129443640
Wij staarden dus steeds naar die doorkomende snijtanden en kregen pas door dat er een kies door was.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129452591
Ik had de hele afgelopen week een nogal sneu meisje. Tot ik gister ineens twee kiesjes zag, al behoorlijk door. En de derde is onderweg. Tanden komen ook met meerdere tegelijk, ze hebben haast blijkbaar.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_129456139
Oh jee Clauwee en Tinu: al toe aan kiesjes :D Wel sneu hoor dat tandjes/kiesjes gebeuren.
Hier nog 0

Hier de hele avond gehuild :{ :? :?
Doet ze NOOIT !
Echt van pijn denk ik ? Kunnen tandjes zijn ? Of buikpijn ? Werkelijk geen idee ?
Was in staat om de dokterdienst te bellen, maar nu heb ik haar in slaap gemasseerd.
Kan ook overprikkeld zijn ? Hulpeloos gevoel zeg, bah ! Lang geleden zo gevoeld.

Slapen jullie dreumessen nog 1 of 2 x per dag ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129459434
Ach KZ, je arme meisje! ;( Zo sneu idd. Kunnen heel goed tanden zijn, maar lastig dat je het nooit zeker weet...

Tanden en kiezen komen met bosjes tegelijk idd. Hier 4 kiezen die in minder dan een maand opeens door waren. Ik vermoed dat ze heel wat slechte nachten veroorzaakt hebben :X Ik had ze ook nog niet verwacht.

Zoë, wat lief!

KZ, de mijne slaapt al een tijdje 1x nog (tenzij bizar vroeg wakker). Meestal ligt hij tussen 11 en 12 in bed en slaapt dan 2-3 uur. Het middagslaapje was al een tijdje moeilijk, dan duurde het lang voor hij sliep en was hij na 30-45 min alweer wakker. Toen geprobeerd om het ochtendslaapje te verplaatsen, en dat ging eigenlijk best goed :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129459558
Goedemorgen, Elise en ik mogen ons hier melden. Ze is vandaag 1 O+
Mn kleine baby ;( :D

Nu moet ik me hier inlezen :P
pi_129459565
Welkom *O*
pi_129459593
En gefeliciteerd met je dreumes *O* w/
pi_129459732
Son, gefeliciteerd met je mooie meisje!! En welkom :W
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129459756
Gefeliciteerd met je mooie dame, Son! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_129459792
Welkom Son! Gefeliciteerd!!

Hier 1 slaapje. Ze ligt er meestal tussen 12 en 12.30 in en dan slaapt ze ongeveer 2,5/3 uur. En dan savonds ligt ze er tussen 19 en 19.30.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_129460029
Gefeliciteerd Son met je dametje!! :)

Klinkt leuk die meet :) Ik zit liever ook niet aan het water, al die enge verhalen... brrrrr...

KZ, hier slaapt ze nog 1x per dag, vaak tussen half 1 en half 4. Kan ook korter zijn. (en vaak, als ik ook thuis ben, tuk ik lekker even mee :) )
Tralalalaaa
pi_129460061
Clauwhee, sneu zoveel tandjes tegelijkertijd.

KZ, wat sneu. Hopelijk voelt ze zich vandaag beter. Wij hadden het gisteren ook, ook nog op de snelweg. Hij was zo aan het huilen. Gestopt en geprobeerd te voeden, wilde hij niet. Gepoept had hij niet. Terug in de auto huilde hij weer. Volgende stop pcm gegeven. Terug in de auto weer zielig huilen. Volgende stop gepland, maar toen sukkelde hij in slaap. Toch maar gestopt en slapend gevoed en toen sliep hij tot we thuis waren.

Sonnetje gefeliciteerd met je dreumes *O*

Hier meestal 2 slaapjes al is het de laatste tijd een rommeltje en verschilt de tijd per slaapje tussen 15 minuten en 1,5/ 2 uur.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 29 juli 2013 @ 08:41:00 #191
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129460114
Welkom Sonnetje *O*

Wat sneu KZ.

M slaapt 2 keer per dag. Zeker met dit weer. Hij kan soms wel zonder zijn ochtendslaapje als hij lang genoeg geslapen heeft s ochtends en er ook de nodige entertainment is.
pi_129460469
Welkom !! Son *O*
En nogmaals hier:
Gefeliciteerd met je mooie lieve vrolijke dreumes *O*
pi_129460567
Wat een lieve reacties en herkenning ! Fijn !
Ze heeft gelukkig goed geslapen maar te kort. Dus nu ( hyper) aan het spelen maar erg moe. Probeer haar vandaag vroeg terug te leggen. Wat het nou was ???? Echt geen idee ?? Bizar.
Misschien ook wel een reactie op al haar groeiontwikkelingen. Bij jullie dus ook Tinu. Ik ken dit gehuil alleen van het aller eerste begin toen ze krampjes had :( :'(

Wat slapen er veel van jullie dreumesjes al 1 keer !
Slapen is hier nog 2 x per dag. De ochtend slaap is het belangrijjkste. Als ze die niet heeft merk je dat de hele dag. Smiddag wisselt. Soms kort, soms lang. Maar als ik haar na 16.00 uur op bed leg slaapt ze te laat in savonds. Dan kan ik haar beter wakker houden met badje, spelen, lezen enzo.
pi_129460654
Kz hier nog 2 soms 3 slaapjes. Zeheeft het blijkbaar echt nodig. Ze kan op 1 of geen slaapjesmaar is dan niet te genieten

Sonnetje gefeliciteerd!

Hier het weekend na de kermis geweest. Mn klimgeit kon bijna nergens in omdat we bang waren dat ze niet bleef zitten. Dus uiteindelijk op de nostalgie in de bootjes met grote zus wat een plezier had ze. 4 rondjes en geen een keer opgestaan. Grote smile en glunderoogjes.
Zondag na t zwembad en mevr kan met ba djes aan zelf drijven en na de kant spartelen <3 fotos volgen nog
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_129461281
KZ bij ons was het echt pijn. Daarbij kwam ook ontzettende vermoeidheid, want het was na 17 uur en hij had maar 30 minuten geslapen op de dag en kon door pijn niet slapen of eraan toegeven.

Sam, fijn dat ze zo heeft genoten.

[ Bericht 62% gewijzigd door Tinuviel op 29-07-2013 20:15:36 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129461495
Oh super knap en schattig Tinu ! 8-) O+
Leuk Sam, wat gaat jouw meisje toch hard O+
pi_129461596
Dank Kz. Ik vind de handjes in de lucht zo schattig. Net een boxer ofzo.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129462845
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
Oh super knap en schattig Tinu ! 8-) O+
Leuk Sam, wat gaat jouw meisje toch hard O+
Ik merk ook dat ik sinds 2 maanden ook echt pas vollop geniet! Ze is ineens zon lieverd. Voor de goede orde daaarvoor ook al maar e was zo moeilijk. Dt ik mezelf beter voel werkt waarschijnlijk ook mee :-)

Tinu wat goed van je kleine!

[ Bericht 6% gewijzigd door Sam1993 op 29-07-2013 11:11:42 ]
pi_129462870

[ Bericht 100% gewijzigd door Sam1993 op 29-07-2013 11:11:17 ]
  maandag 29 juli 2013 @ 11:28:52 #200
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_129463544
Tinu wat knap,
Son gefeliciteerd met je meisje !
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')