abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129427758
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:20 schreef bitterend het volgende:
Tinu *O* goed zeg!!
Ik was op kraamvisite en de baby had op mijn schoot gepoept :') wist niet hoe snel ik haar aan haar moeder moest terug geven :+

Ook voor de kleintje van kz een *O* *O*
Je vond bv-poep toch zo lekker ruiken? (of krijgt ze fv?) :P

Tinu en KZ, wat goed van het stappen! Ziet er schattig uit hè?

Ik telde vrijdag 22 stapjes achter elkaar, ik denk dat ik nu maar stop met tellen. Mijn uk loopt gewoon :o. Hij doet het nu ook al vaker dan kruipen. Hij kruip alleen nog als hij na het stappen op z'n bips ploft :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129427793
Phaidra :D klopt, ze krijgt kv. Maar ik vind alleen de bv poep van mijn eigen kind lekker sowieso :6

Wat goed zeg van je kleintje *O*

Heb heel veel zin om jullie te zien 24 augustus! (wie kan komen bedoel ik)

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterend op 28-07-2013 12:28:22 (spelfout) ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129428775
Is er meer info over de meet ? Plaats/tijd etc. ? Ergens ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129428800
Knap Phaidra _O_
Hoeveel tijd zat er tussen het begin en nu bij jullie ? En wat merk je praktisch voor verschil met kruipen ? Waar je extra op moet letten ? veiligheid ?

Ik telde 20 stapjes ! 20 whahahaha. Maar ze kruipt nog meer dan ze stapt, dus noem het nog geen lopen :D En ik tel ook de schuivende tussenpasjes :7
Zodra het kan/lukt een filmpje !
pi_129428924
quote:
5s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Is er meer info over de meet ? Plaats/tijd etc. ? Ergens ?
http://www.recreatieschap(...)nd.asp?Gebied=Twiske
Doesstrand!

Met ov:

Bereikbaarheid per openbaar vervoer
Vanuit Amsterdam CS en Zaandam CS kunt u bus 392 (Connexxion) nemen: uitstappen in Oostzaan halte Kolkweg (voor de hoofdingang) of halte Kerkbuurt (voor bezoekerscentrum Het Twiske en Twiske Haven). Vanaf de Kerkbuurt in Oostzaan loopt u in ongeveer 20 minuten naar het bezoekerscentrum. Bus 124 (EBS) van Amsterdam CS naar het busstation in Purmerend v.v. rijdt langs de oostkant van Het Twiske. Voor de vertrektijden kunt u kijken op http://www.9292ov.nl/.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129428976
pi_129429523
*O* lopende kindjes!

En als ze kunnen lopen gaan ze opeens rennen :9 en dan zijn ze snel van A naar B :D haha
S wil niet aan de hand lopen en gaat dan 'hangen' en op de grond zitten. Kleine dwarskop O+ maar het moet toch.. Voor de veiligheid!
pi_129429548
Parkeren is 3.50 en de automaten accepteren contant geld, chip en cc.
Zelf dacht ik tussen 10 en 11 ontmoeten maar weet niet wat jullie hadden in gedachten?

Als iemand trouwens een andere plek wil of weet dan is het ook goed!

Bij het kiosk daar zijn trouwens WC's!
pi_129429662
pi_129429915
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:59 schreef kleinzusje het volgende:
Knap Phaidra _O_
Hoeveel tijd zat er tussen het begin en nu bij jullie ? En wat merk je praktisch voor verschil met kruipen ? Waar je extra op moet letten ? veiligheid ?

Ik telde 20 stapjes ! 20 whahahaha. Maar ze kruipt nog meer dan ze stapt, dus noem het nog geen lopen :D En ik tel ook de schuivende tussenpasjes :7
Zodra het kan/lukt een filmpje !
10 juli was het eerste voorzichtige stapje los! Ging best snel volgens mij :).

Enige verschil vind ik dat hij sneller en makkelijker naar buiten stapt, dus houden we de schuifpui wat meer dicht. Eerst bleef hij toch binnen omdat de drempel wat te hoog was om overheen te kruipen. Hij stond natuurlijk wel al even, dus dan kroop hij ergens heen om vervolgens te gaan staan. Ik til hem wel wat minder vaak op, ik pak hem nu bij de hand om een stukje te lopen (van fiets naar deur bijv), dat vind ik wel prettig (en lieffffff O+).
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 28 juli 2013 @ 12:52:10 #161
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129430047
Strandje ziet er leuk uit :). Weet nog steeds niet zeker of wij komen, maar ik hou het even in de gaten hier. (Moet nog steeds moed verzamelen om te gaan rijden :@ )

O en *O* voor alle losse stapjes!

S is vanochtend op z'n loopfietsje van de (hoge) drempel van onze voordeur afgereden, of nouja, afgekukeld moet ik zeggen... Heel hard op z'n gezicht gevallen, de stumper. Grote bult op z'n voorhoofd en allemaal schaafplekjes op neus/lippen/kin. Hij is ook een beetje uit z'n doen nu. Maar lekker broodje eten en dan naar bed.
  zondag 28 juli 2013 @ 12:57:08 #162
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129430147
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:30 schreef bitterend het volgende:
Parkeren is 3.50 en de automaten accepteren contant geld, chip en cc.
Zelf dacht ik tussen 10 en 11 ontmoeten maar weet niet wat jullie hadden in gedachten?

Als iemand trouwens een andere plek wil of weet dan is het ook goed!

Bij het kiosk daar zijn trouwens WC's!
Dat klinkt op zich goed maar ik wil liever niet met al die kindjes dicht bij het water zitten. Even afgeleid en je kind kan verzuipen :{
  zondag 28 juli 2013 @ 13:13:16 #163
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129430541
Ja dat ben ik ook wel weer met Kyara eens. Op t strand zul je super goed op moeten letten, dus minder tijd voor kletsen.
pi_129431221
Ik ben er heel vaak geweest...het water is ondiep en loopt geleidelijk af, ik heb nooit een onveilige gevoel gehad. Maar we kunnen ook op het gras zitten en niet naast het water. Ik stelde het voor omdat mijn kind gek is op zand en water :9
pi_129431480
We kunnen ook bij de speelsloot afspreken.

Beschrijving
De Speelsloot ligt aan de kant van Den Ilp en is bereikbaar via ingang Lange Jap. Het is een kinderspeelplaats op en rond het water met een kabelbaan over het water en een pontje dat kinderen zelf kunnen bedienen. Er zijn verschillende speelwerktuigen in het water. Aan de kant staan schommels en een klimtoren. Rond de Speelsloot is een ligweide vanwaar u de kinderen goed in de gaten kunt houden. De Speelsloot is vrij toegankelijk en is het hele jaar geopend. Er is geen toezicht.

Daar ben ik ook geweest, er is een grote grasveld onder de bomen en je kan als je wilt naar het water.
Is dat wat?

Ik zoek of ik een foto hiervan heb
pi_129431547
Of we kunnen ook in het Amsterdamse bos afspreken? alleen daar ben ik minder bekend dus moet iemand even een plekje verzinnen :Y
  zondag 28 juli 2013 @ 14:44:48 #167
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129432975
Ik vind het ook leuk om te kletsen en met water in de buurt zit ik persoonlijk een stuk minder rustig. Plus dat ik misschien ook nog een baby mee wil/moet nemen (of een kolfapparaat).

Mijn kind is zelf al blij met gras en een bal... :')
  zondag 28 juli 2013 @ 14:48:23 #168
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_129433120
Ik vind alles prima eigenlijk. Water vind ik leuk omdat mijn S. heel graag aan de waterkant speelt, maar met grotere groep en jongere kindjes is het idd minder handig misschien :)
Oude (on)bekende.
pi_129433221
Kyara, bij het speelveld/sloot heb je schommels en gras en een picknick tafel. Om bij het water te komen moet je over een brug heen..

Is dat wat?
  zondag 28 juli 2013 @ 14:52:28 #170
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129433244
Klinkt prima!
pi_129433427

Op dat veldje zijn er dus schommels en een picknicktafel! en veel schaduw :)
  zondag 28 juli 2013 @ 15:03:12 #172
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129433601
Oh dat is wel fijn! Klinkt goed! En welke datum staat nu gepland? Moeten we daar ook even een apart topic voor aanmaken zodat we straks alles nog terug kunnen vinden?

Ik heb me zojuist aangemeld voor een cursus eerst hulp bij kinderongevallen. Leek me met 3 kinderen geen overbodige luxe...
pi_129437023
Klinkt super leuk bitterend ! ^O^
pi_129437068
Knap Phaidra ! Snel al zo echt he !
Fee-nix: Sneu ventje :*
pi_129442740
We waren vandaag op verjaardagsvisite en nichtjes (7 mnd en 3jr) waren er ook. S was dol op babynichtje O+ knuffelen en kusjes geven.. 'aai' , worst en rozijntjes voeren :+ ze zou een lieve grote zus zijn :+

Leuke locatie bitterend! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')