quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Lekker voor zequote:Op maandag 22 juli 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, al die leuke jongens die daar werken ook
De laatste post(lapo) moet een nieuw topic aan maken, en mag dus de TT verzinnen, dat was xcachet, jij niet!quote:
hoi ik deed lief maar dat zie je nietquote:
quote:
Alsof je nu nog steeds niet weet dat je niet hoort te kapenquote:
Oh geldt dat hier?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De laatste post(lapo) moet een nieuw topic aan maken, en mag dus de TT verzinnen, dat was xcachet, jij niet!
Zag het wel, ging jou naam in de TT doen. Bedank cees maar.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik deed lief maar dat zie je niet
val van een steiger maar
nu werken
Dat staat al weet ik veel hoe lang in de topic pointer. Als je dat nog nooit gezien hebt ben je blindquote:
Dus moet je maar gaan schelden?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja er is toch ook 15000 keer gezegd dat er geen topics gekaapt mogen worden,hater_
Ik voel zelf de liefde die ik hier geefquote:Op maandag 22 juli 2013 15:40 schreef nodig het volgende:
Stuart en ik blijven de gezelligheid verzorgen hier
Ik heb het ook al een beetje gehad met de hittequote:Op maandag 22 juli 2013 15:40 schreef Taexon het volgende:
Enige cd die ik tot nu toe vandaag heb gebrand is een kerstcd omdat Prom en ik weer zin hadden in kerstliedjes
Ja wij hebben een hekel aan deze warmte
Gewoon lekker in de zon in de tuin liggen met ijskoude Aquarius en water!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:40 schreef Taexon het volgende:
Enige cd die ik tot nu toe vandaag heb gebrand is een kerstcd omdat Prom en ik weer zin hadden in kerstliedjes
Ja wij hebben een hekel aan deze warmte
Stuart liefdequote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik voel zelf de liefde die ik hier geef![]()
Dat vat cees ook allemaal zooooooo persoonlijk opquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik deed lief maar dat zie je niet
val van een steiger maar
nu werken
Spring maar van een daler af, is veel makkelijker.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat vat cees ook allemaal zooooooo persoonlijk op
Ik ga toch ook niet van een stijger afspringen nu?
[..]
Wat mankeert er aan? Vond je me niet lief?quote:
Bedankt voor de ophelderingquote:Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef arachide. het volgende:
Rustig rustig.
Er is een topic gekaapt. TS is oenemeloen van de dag (en krijgt daarvoor een prachtige prijs: een dm van niet meer doen.)
En nu ademen en doorleven
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan? Vond je me niet lief?
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:09 schreef Kieran het volgende:
[..]
Ach, jij weer. Onze ONZ snol heeft wel veel eisen zeg![]()
Jammere aan hitzone is dat het altijd liedjes over een bepaald aantal maanden zijn, zoek meer cd's over de laatste 15 jaarquote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een beetje gehad met de hitteLekker films kijken op de bank
![]()
Als je snel klaar wilt zijn met een muziek cd gewoon een hitzone downloaden of iets dergelijks?
Heb de hele dag op mijn werk in de zon gestaan, dus nee dankjequote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de zon in de tuin liggen met ijskoude Aquarius en water!
hmmmmquote:Op maandag 22 juli 2013 15:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jammere aan hitzone is dat het altijd liedjes over een bepaald aantal maanden zijn, zoek meer cd's over de laatste 15 jaar
ik heb het echt gehad.. in het de vliegtuigen is het gewoon rond de 40 graden
[..]
Heb de hele dag op mijn werk in de zon gestaan, dus nee dankje
Ze zijn achter je internetleven gekomen en willen niet meer met je werkenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ze zijn achter je internetleven gekomen en willen niet meer met je werken
Zal eens wat proberenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:45 schreef nodig het volgende:
[..]
hmmmm
zoeken op best zeroes
of best 90's ofzo
WHO WTF... die gast is ook echt overledne aan kanker..quote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
Okay, misschien was ik wel erg in die tijd als ik teruglees
ONZ / half 2 alweer.
Ik schaam me diep![]()
Oh wowquote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
ONZ / half 2 alweer.
Ik schaam me diep![]()
Ja, daarom schaam ik me nu dus ookquote:Op maandag 22 juli 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WHO WTF... die gast is ook echt overledne aan kanker..
Het was ONZ en ik kende TS uit onder meer ONZ en PUB maar nu dit zo teruglezende snap ik wel dat ik destijds een ban kreeg. Het kan gewoon echt nietquote:
I know. Overigens was ik best vriendelijk met hem hoor, in vele andere topicsquote:Op maandag 22 juli 2013 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die was ook wel heel, heel erg hard hoor
Die ban was zwaar terecht dan ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was ONZ en ik kende TS uit onder meer ONZ en PUB maar nu dit zo teruglezende snap ik wel dat ik destijds een ban kreeg. Het kan gewoon echt niet![]()
Die ban op Kieran is voor altijd en op Stu zit ook een ban. Alleen op deze niet.quote:
Je was toen ouder dan ik en ik heb nog nooit zoiets gezegdquote:Op maandag 22 juli 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die ban op Kieran is voor altijd en op Stu zit ook een ban. Alleen op deze niet.
Heey, ik was jong en stom en het is 6 of 7 jaar geleden. Ik heb er toch spijt van
In ONZ mocht je destijds dat soort dingen nog zeggen. Dat werd ook door niemand serieus genomenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je was toen ouder dan ik en ik heb nog nooit zoiets gezegd
Maar je wist niet dat hij kanker had?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ONZ mocht je destijds dat soort dingen nog zeggen. Dat werd ook door niemand serieus genomen
Nee en dat had hij toen ook niet!quote:
You cuntquote:Op maandag 22 juli 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
Het spijt me dat ik vroeger zo'n rotjoch was
HAHAH CRIMINEELquote:Op zondag 27 juni 2004 16:06 schreef Stuart het volgende:
TS Begint:
Ik heb wel eens een kayak vest (soort van zwemvest dus) gestolen tijdens een survival activiteit, omdat ik deze graag wilde hebben![]()
![]()
Hou opquote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Krijg de kanker"
Is gebeurd en zijn dood geworden though..
Nja is niet zo bedoeld hoor, vind het alleen lichtelijk ironisch zou ik haast zeggenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou op
Ik weet dat hij in 2009 is overleden en ik lees dit vandaag ook pas voor het eerst terug
Ik schrok er net van dat ik het lasquote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja is niet zo bedoeld hoor, vind het alleen lichtelijk ironisch zou ik haast zeggen
En jij plaatst al een tr voor een topic kaap. Ben je schijnheilig, heel erg veranderd of knopjesgeil.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
ONZ / half 2 alweer.
Ik schaam me diep![]()
2e gok ikquote:Op maandag 22 juli 2013 15:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
En jij plaatst al een tr voor een topic kaap. Ben je schijnheilig, heel erg veranderd of knopjesgeil.
Wtf man.
Het is 7 jaar geleden en ik ben daar toch voor gestraft? Heb jij nooit fouten gemaakt in je leven?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
En jij plaatst al een tr voor een topic kaap. Ben je schijnheilig, heel erg veranderd of knopjesgeil.
Wtf man.
Nee, dat weet ik natuurlijk omdat ik ook in de KSC post maar ik ben wel 3 jaar afwezig geweestquote:Op maandag 22 juli 2013 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je komt er nu pas achter dat ie dood is?
Vind het best eng eigenlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja is niet zo bedoeld hoor, vind het alleen lichtelijk ironisch zou ik haast zeggen
TR's worden niet besproken.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wtf man.
Ik vind het ook eng en nogmaals, ik heb er meer spijt van dan menigeen hier denkt.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Vind het best eng eigenlijk
Oké, misschien een beetje te persoonlijk nu, maar toen mijn moeder 14 was had ze ruzie met haar pa en schreeuwde ze ''ik hoop dat je dood neervalt''. Guess who ze de volgende dag dood en in elkaar gezakt aantroffen
Zo ver was ik al wel hoor, het deed me alleen daaraan denken.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng en nogmaals, ik heb er meer spijt van dan menigeen hier denkt.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Vind het best eng eigenlijk
Oké, misschien een beetje te persoonlijk nu, maar toen mijn moeder 14 was had ze ruzie met haar pa en schreeuwde ze ''ik hoop dat je dood neervalt''. Guess who ze de volgende dag dood en in elkaar gezakt aantroffen
Dat is jouw schuld niet hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 15:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
en alles omdat ik in de pohi zat te neuzen
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Plaats een TR. Misschien helpt het.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom ben jij steeds zo vijandig? Jij komt door mijn TR over de topickaap hier nu posten, anders zien we je nooit en vervolgens vind je mijn TR blijkbaar een groter probleem dan de topickaap.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Prom en ik zijn gelukkig met alles tussen de 8 en 18 gradenquote:
Ik heb zeker fouten gemaakt. Ik heb alleen nooit iemand fatale kanker toegewenst.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is 7 jaar geleden en ik ben daar toch voor gestraft? Heb jij nooit fouten gemaakt in je leven?
Het was in ONZ. Jij zit toch ook al jaren op dit forum? Dan weet je dat dergelijke uitspraken ELKE dag wel werden gemaakt door gebruikers.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb zeker fouten gemaakt. Ik heb alleen nooit iemand fatale kanker toegewenst.
Jij hebt alleen de pech dat het op het internet staat en dat die persoon daadwerkelijk doodging aan kanker
gewoon doen yoloswekkerquote:Op maandag 22 juli 2013 16:01 schreef Dearest het volgende:
Wil mijn haar verven maar mag niet van moeder, wtf
Ik heb mijn haar 100x geverfd, soms zonder het überhaupt van tevoren te vertellen en dan gaat ze nu bitchen
ja heb geld van haar nodig :s anders moet ik wachten tot augustus tot ik mn geld heb maar heb ik geen zin inquote:
Moet je ook niet doen.wat gebeurd is is gebeurd en toen was het nog helemaal niet ter sprake dat hij kanker had.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
Ik hou er verder over op ook. Ik ga me niet verder verdedigen tegen iets van 7 jaar geleden uit ONZ waarvoor ik spijt heb betuigd en bestraft ben.
omgquote:
Omdat het aantal tr's hier echt ziekelijk hoog is. En dat is een constant probleem. Net kon ik die topickaap met een dmmetje af. Nothing on the hand.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom ben jij steeds zo vijandig? Jij komt door mijn TR over de topickaap hier nu posten, anders zien we je nooit en vervolgens vind je mijn TR blijkbaar een groter probleem dan de topickaap.
Precies. Ik zou zoiets NOOIT in een serieus onderdeel van het forum roepen en al helemaal niet als ik weet dat iemand dat echt heeft. Daarnaast ben ikzelf honderden malen dood gewenst in ONZ.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.wat gebeurd is is gebeurd en toen was het nog helemaal niet ter sprake dat hij kanker had.
Nou prima toch dat je dat kon met een DM? Maar je doet alsof ik hier tientallen TR's per week plaats en we weten allebei dat daar absoluut geen sprake van is.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat het aantal tr's hier echt ziekelijk hoog is. En dat is een constant probleem. Net kon ik die topickaap met een dmmetje af. Nothing on the hand.
De moraal was op fok toen heel anders. Dat klopt. Er hebben mensen live zelfmoordpogingen gedaan. En eens was naakt overal toegestaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was in ONZ. Jij zit toch ook al jaren op dit forum? Dan weet je dat dergelijke uitspraken ELKE dag wel werden gemaakt door gebruikers.
Ik praat het verder niet goed, zeg herhaaldelijk dat ik er spijt van heb en jij wilt me nu toch nog even laten weten hoe stom ik 7 jaar geleden ben geweest?
Je weet ook dat ik maandenlang zo niet jarenlang leuk met Sebasser heb gepost in zowel ONZ als PUB![]()
7 jaar geleden was jij 12, ik denk dat niemand het je kwalijk neemt als je 12 was...quote:Op maandag 22 juli 2013 16:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
De moraal was op fok toen heel anders. Dat klopt. Er hebben mensen live zelfmoordpogingen gedaan. En eens was naakt overal toegestaan.
Het is een kwestie van bad luck en een minder succesvolle opmerking. Ik weet dat het 7 jaar geleden.
7 jaar geleden postte ik ook complete bagger. Daarom weet ook niemand wie ik was.
Waarom noem je mij dan schijnheilig? Ik loop toch niet weg voor mijn gemaakte fouten?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
De moraal was op fok toen heel anders. Dat klopt. Er hebben mensen live zelfmoordpogingen gedaan. En eens was naakt overal toegestaan.
Het is een kwestie van bad luck en een minder succesvolle opmerking. Ik weet dat het 7 jaar geleden.
7 jaar geleden postte ik ook complete bagger. Daarom weet ook niemand wie ik was.
Weetje hoeveel ik er bij een lapohunt of topickaap gemiddeld krijg? En dat is niet zo erg. Maar de reacties die hier daarna komen. "TR GEMACHT", "OMGWTFBBQ MONGOOL KUTUSER" en vul het zelf verder maar in. Dit is gewoon niet grappig voor een slowchat.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou prima toch dat je dat kon met een DM? Maar je doet alsof ik hier tientallen TR's per week plaats en we weten allebei dat daar absoluut geen sprake van is.
Had je ook de topic kaap gezien zonder mijn TR? Het is toch een hulpmiddeltje?
True, maar ik plaats dergelijke posts niet. Ik heb een TR gemaakt over de topickaap ja, dat klopt. Maar je spreekt mij er continu op aan terwijl je je meer lijkt te storen aan andere TR's en opmerkingen daaromtrent. Ik vraag me gewoon af waarom ik steeds de gebeten hond moet zijn bij jequote:Op maandag 22 juli 2013 16:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje hoeveel ik er bij een lapohunt of topickaap gemiddeld krijg? En dat is niet zo erg. Maar de reacties die hier daarna komen. "TR GEMACHT", "OMGWTFBBQ MONGOOL KUTUSER" en vul het zelf verder maar in. Dit is gewoon niet grappig voor een slowchat.
Het was een vraag. Want het zou toch kunnen dat je nog steeds zo bent en zo doet? Maar dat je hier een voorbeeldige user (en dat is niet sarcastisch) bent.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom noem je mij dan schijnheilig? Ik loop toch niet weg voor mijn gemaakte fouten?
En jijzelf geeft nu aan dat je om je verleden een ander account hebt aangemaakt.
Nogmaals, ik heb er spijt van maar ONZ was destijds zo en ik kan honderden posts hier plaatsen met de meest gruwelijke verwensingen.
Laat die mensen dan weten dat het onnodig is om daar TR's van te maken?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje hoeveel ik er bij een lapohunt of topickaap gemiddeld krijg? En dat is niet zo erg. Maar de reacties die hier daarna komen. "TR GEMACHT", "OMGWTFBBQ MONGOOL KUTUSER" en vul het zelf verder maar in. Dit is gewoon niet grappig voor een slowchat.
Ja, volgens mij ben je wel veranderd zegquote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
ONZ / half 2 alweer.
Ik schaam me diep![]()
Mensen veranderen, ook ik. Ik was in het verleden irl overigens ook niet zo asociaal maar vond het wel leuk in die tijd om een beetje gek te doen op het forum. Die tijd heb ik inmiddels wel gehadquote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was een vraag. Want het zou toch kunnen dat je nog steeds zo bent en zo doet? Maar dat je hier een voorbeeldige user (en dat is niet sarcastisch) bent.
Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat die mensen dan weten dat het onnodig is om daar TR's van te maken?
Het gaat meer om de posts die in de SC worden gemaakt na een ''gevalletje''quote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat die mensen dan weten dat het onnodig is om daar TR's van te maken?
Wow Stu, jij bent een moordenaar!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Krijg de kanker"
Is gebeurd en zijn dood geworden though..
Voorkomen dat het een volgende keer weer gebeurd.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgen
Nee hoef ik ook niet. Ik heb verder ook niet op de TR knop gekliktquote:Op maandag 22 juli 2013 16:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgen
En de hoeveelheid TR's zegt ze netquote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Het gaat meer om de posts die in de SC worden gemaakt na een ''gevalletje''
Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZINquote:
Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
True, maar ik plaats dergelijke posts niet. Ik heb een TR gemaakt over de topickaap ja, dat klopt. Maar je spreekt mij er continu op aan terwijl je je meer lijkt te storen aan andere TR's en opmerkingen daaromtrent. Ik vraag me gewoon af waarom ik steeds de gebeten hond moet zijn bij je
Toch juist alleen maar goed dat de users de mods een handje willen helpenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoef ik ook niet. Ik heb verder ook niet op de TR knop geklikt
[..]
En de hoeveelheid TR's zegt ze net
Wanneer er iets niet door de beugel kan en dat normaal als er een mod online is aangepakt word.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef TienVingers het volgende:
Wanneer moet je een TR maken dan? Heb nog nooit de neiging gehad om dat te doen eigenlijk
Dat laatste mag een grapje zijn, ik heb die opmerking gemaakt over een kledingstuk ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.
Dat laatste is een grapje. Ik zal erop letten.
als iemand het doet doet hij het puur om te stangen. een DM met stop daar eens mee gaat niet helpen echt niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Voorkomen dat het een volgende keer weer gebeurd.
Oké, maar er was nu toch een mod online?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Wanneer er iets niet door de beugel kan en dat normaal als er een mod online is aangepakt word.
Ik lulde ook maar ONZIN, niet zo serieus nemen!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZIN![]()
Je gaat nu wel heel erg ver hoor
Hey het is Spatie maarquote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZIN![]()
Je gaat nu wel heel erg ver hoor
Ja klopt. Maar zo'n probleem van een topic kaap/lapo hunt maken is wel iets te veel van het goedequote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Toch juist alleen maar goed dat de users de mods een handje willen helpen
Het waren 2 kaaps achter elkaar. Lijkt me redelijk logisch dat er dan TR's volgen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.
Dat laatste is een grapje. Ik zal erop letten.
Ik zou ook best jonger willen zijn nog hoorquote:
Ik verzin de maatregelen niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als iemand het doet doet hij het puur om te stangen. een DM met stop daar eens mee gaat niet helpen echt niet.
haha, 17 is de beste leeftijdquote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou ook best jonger willen zijn nog hoor
Ja pas na de TR geloof ik. Het is een middel om mods een seintje te geven dat er wat niet door de beugel kan zodat ze het achteraf kunnen oplossen wanneer ze weer online zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oké, maar er was nu toch een mod online?
Nee dan rammen we met z'n alle op die knop.. Gewoon de laatste en verder geen probleem van makenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
Waarom moet het eigenlijk degene zijn die als laatste post die een nieuwe mag maken, want wat boeit het eigenlijk nou?
Gewoon zo snel mogelijk een nieuwe openen toch?
Regels zijn regels.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar zo'n probleem van een topic kaap/lapo hunt maken is wel iets te veel van het goede
Maar ik bedoelde het niet zo!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een snijdende opmerking was hoor
Ook goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan rammen we met z'n alle op die knop.. Gewoon de laatste en verder geen probleem van maken
En lapohunters lekker laten hunten
Dat verklaard nu een hoopquote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
mods krijgen ook pushberichten op hun telefoon als er in het betreffende forum een TR geplaatst word
Oke, stel, er post op het moment geen mod mee en er is een topic kaap.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Het waren 2 kaaps achter elkaar. Lijkt me redelijk logisch dat er dan TR's volgen.
Alsof het zin heeft om een kaper aan te spreken als user.. Die weten dondersgoed wat ze doen hoor dat is echt geen ''ongelukje''.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, stel, er post op het moment geen mod mee en er is een topic kaap.
Post eerst gewoon op een normale manier mee. Als degene met lapo het niet erg vindt -> niks aan de hand
Als degene met lapo het wel erg vindt -> spreek de user er op een normale manier op aan.
Heeft de topickaper daar schijt aan -> tr
Maar toch werd deze kaap met een korreltje zout genomen. Dan ga ik ook kapen aangezien ik er met een DM vanaf komquote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Regels zijn regels.
Als je er niet consequent mee bent gaat iedereen kapen
Dat dus. Mijn opmerking naar Cees was ook wel genoegquote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, stel, er post op het moment geen mod mee en er is een topic kaap.
Post eerst gewoon op een normale manier mee. Als degene met lapo het niet erg vindt -> niks aan de hand
Als degene met lapo het wel erg vindt -> spreek de user er op een normale manier op aan.
Heeft de topickaper daar schijt aan -> tr
Dat nog net niet, maar ik kijk vaak mee. Ook nu ik geen internet heb en nog steeds bezig ben met verhuizenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
mods krijgen ook pushberichten op hun telefoon als er in het betreffende forum een TR geplaatst word
Waarom lukt het mij dan wel? Jullie deinzen ook niet terug omdat ik blauw ben. Gewoon ruuustigquote:Op maandag 22 juli 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft om een kaper aan te spreken als user.. Die weten dondersgoed wat ze doen hoor dat is echt geen ''ongelukje''.
Kom op zeg, jij weet zelf ook wel dat omdat je blauw bent veel succesvoller iemand kunt aanspreken. Niet eens zozeer om wie je bent maar puur om je kleurtje en tag. Dat is toch gewoon zo?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom lukt het mij dan wel? Jullie deinzen ook niet terug omdat ik blauw ben. Gewoon ruuustig
oh ik heb een hekel aan FOK!en op mijn mobiel. teksten tikken op dat toetsenbordje lukt meestal maar half en als ik hem schuin leg is mijn telefoon te langquote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar ik kijk vaak mee. Ook nu ik geen internet heb en nog steeds bezig ben met verhuizen
[ afbeelding ]
Maar ik heb wel dit
Ik gebruik het nooit op mijn telefoonquote:Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh ik heb een hekel aan FOK!en op mijn mobiel. teksten tikken op dat toetsenbordje lukt meestal maar half en als ik hem schuin leg is mijn telefoon te lang
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom lukt het mij dan wel? Jullie deinzen ook niet terug omdat ik blauw ben. Gewoon ruuustig
Dit dus jaquote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij weet zelf ook wel dat omdat je blauw bent veel succesvoller iemand kunt aanspreken. Niet eens zozeer om wie je bent maar puur om je kleurtje en tag. Dat is toch gewoon zo?
De gene met post #301 heeft het recht om een nieuw topic te openen. De gene die dat recht niet heeft maar het toch doet kaapt een topic.quote:
If only I had that power.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij weet zelf ook wel dat omdat je blauw bent veel succesvoller iemand kunt aanspreken. Niet eens zozeer om wie je bent maar puur om je kleurtje en tag. Dat is toch gewoon zo?
Oh, op die fiets.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
De gene met post #301 heeft het recht om een nieuw topic te openen. De gene die dat recht niet heeft maar het toch doet kaapt een topic.
Nou ja, in zo'n geval kun je daar toch een note van maken? En bij herhaaldelijk gedrag van zo'n user kun je toch een ban verzoek indienen? Ik neem aan dat als je eindelijk besloot zo'n aanvraag te doen die vaker wel dan niet worden gehonoreerdquote:Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
If only I had that power.
Lang niet altijd. Tijdje geleden kreeg via dm een grote bek terug. Tja
Crew bash noemen ze dat danquote:Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
If only I had that power.
Lang niet altijd. Tijdje geleden kreeg via dm een grote bek terug. Tja
Waarom moet het zo lang duren joh? Je verteld ons wel dat je aan het verhuizen bent maar wij weten toch niet dat je dan maar liefst een maand geen internet hebt?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Een maand niet online zijn?
vertelt, vindt *quote:Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet het zo lang duren joh? Je verteld ons wel dat je aan het verhuizen bent maar wij weten toch niet dat je dan maar liefst een maand geen internet hebt?
Ik snap heus wel dat je verhuizen niet leuk vind. Ik ben zelf ook 4x verhuisd in de afgelopen 10 jaar dus weet wel wat er bij komt kijken
Mooi. Ik heb geen eindexamen in Nederland gedaan. Zal ik jou voortaan op elke fout in het Engels aanspreken?quote:
We kunnen internet nog niet betalen. We krijgen alleen loon nu, ook nog geen huurtoeslag. En vanwege vakantie kunnen we niet veel werken. Want al onze uren worden gejat door 16 jarigen. We hebben even een moeilijke maand en daarna gaat leven weer door.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet het zo lang duren joh? Je verteld ons wel dat je aan het verhuizen bent maar wij weten toch niet dat je dan maar liefst een maand geen internet hebt?
Ik snap heus wel dat je verhuizen niet leuk vind. Ik ben zelf ook 4x verhuisd in de afgelopen 10 jaar dus weet wel wat er bij komt kijken
Dat is klote dat je daar de middelen niet voor hebtquote:Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
We kunnen internet nog niet betalen. We krijgen alleen loon nu, ook nog geen huurtoeslag. En vanwege vakantie kunnen we niet veel werken. Want al onze uren worden gejat door 16 jarigen. We hebben even een moeilijke maand en daarna gaat leven weer door.
Mijn vriend is al 3 weken niet op fok geweest
Bovendien vind ik dat ik er als mod zijnde gewoon moet zijn. Dan maar kribbigquote:Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Graag, leer ik er nog wat van.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb geen eindexamen in Nederland gedaan. Zal ik jou voortaan op elke fout in het Engels aanspreken?
Misschien leg je de lat wel tijdelijk te hoog voor jezelfquote:Op maandag 22 juli 2013 16:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bovendien vind ik dat ik er als mod zijnde gewoon moet zijn. Dan maar kribbig
en 24/7 verhuizen en druk zijn is ook niet fijnquote:Op maandag 22 juli 2013 16:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bovendien vind ik dat ik er als mod zijnde gewoon moet zijn. Dan maar kribbig
Dat doe ik altijd.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien leg je de lat wel tijdelijk te hoog voor jezelf
Het zal nooit gebeuren. Ik vind het namelijk zelf buitengewoon storend als mensen het nodig achten een punt te maken van een paar fouten.quote:
I'll keep that in mind.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal nooit gebeuren. Ik vind het namelijk zelf buitengewoon storend als mensen het nodig achten een punt te maken van een paar fouten.
Leg dan dagelijks uit waarom het een T is totdat ik het nooit meer fout doe
Nouja, het is een T omdat je "je verteld" zei. Bij "je" is het stam + t, dus vertel + t.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal nooit gebeuren. Ik vind het namelijk zelf buitengewoon storend als mensen het nodig achten een punt te maken van een paar fouten.
Leg dan dagelijks uit waarom het een T is totdat ik het nooit meer fout doe
Lovelyquote:Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, het is een T omdat je "je verteld" zei. Bij "je" is het stam + t, dus vertel + t.
Vertelt.
Je zou eens kunnen proberen wat minder streng voor jezelf te zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 16:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meestal lukt het ook wel op stelten. Ik ben niet zo goed in niets doen.
Zijn er uitzonderingen? Voltooid deelwoorden?quote:
Ik leer.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen proberen wat minder streng voor jezelf te zijn
Ja, en dat was lekker zoet!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt je ingesmeerd met nutella?
Toch spreek je goed Engels neem ik aanquote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn er uitzonderingen? Voltooid deelwoorden?
Ik ben een man van de cijfers namelijk. Ik heb geen talenknobbel en ben blij dat ik nooit examen heb hoeven doen voor Nederlands
Wel aardig anders zou ik daar vast niet mijn huidige baan hebbenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toch spreek je goed Engels neem ik aan
Ik heb mij ingesmeerd met nutella, dus ik heb mezelf bruin gemaakt.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je bent de zon niet ofzo
De zon heeft jou bruin gemaakt
Jij bent nutella niet ofzo!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb mij ingesmeerd met nutella, dus ik heb mezelf bruin gemaakt.
Eerst pics dan gelovenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb mij ingesmeerd met nutella, dus ik heb mezelf bruin gemaakt.
Voor werkwoordspelling:quote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn er uitzonderingen? Voltooid deelwoorden?
Ik ben een man van de cijfers namelijk. Ik heb geen talenknobbel en ben blij dat ik nooit examen heb hoeven doen voor Nederlands
Dan moet je ook niet met je shirt aan in de zon lopenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
Als ik mijn shirt uitdoe zie je alsnog een shirt, een witte met bruine armen
Duo penottiequote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
Hoezo heb je daar geen eindexamen in gedaan dan? Ging je in Engeland naar schoolquote:Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb geen eindexamen in Nederland gedaan. Zal ik jou voortaan op elke fout in het Engels aanspreken?
Ik ga proberen mijn leven te beterenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor werkwoordspelling:
Werkwoord na onderwerp
Ik: stam
Jij: stam+t
Hij/zij/het: stam+t
Werkwoord voor onderwerp
Ik: stam
Jij: stam
Hij/zij/het: stam+t
Tot mijn 15e in Nederland en daarna in Engeland. In Nederland had ik ALTIJD moeite met Nederlandsquote:Op maandag 22 juli 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar geen eindexamen in gedaan dan? Ging je in Engeland naar school
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
Jaquote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..], omdat je armen gebruind zijn, en de rest niet?!
Ik spreek wel aardig Engels hoor maar ook daarin maak ik wel eens fouten.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn dat ze in het Engels daar niet zo moeilijk mee zijn
Dan nog beter alleen wit zoals jijquote:Op maandag 22 juli 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo zagen mijn (ex)vrienden er ook uit
Ik beide wel, maar als ik moet kiezen ook cijfersquote:Op maandag 22 juli 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek wel aardig Engels hoor maar ook daarin maak ik wel eens fouten.
Ik vind talen ook helemaal niet leuk. Ik heb meer met cijfertjes
Ik dacht al...quote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ]
Ik eet het echt nog elke ochtend op mijn brood
Hahaha, moet altijd een beetje giechelen om die clip. Baardmannen.quote:
Nee, ik ben een koe, ik ben 90% bruin, en heb witte plekken!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan nog beter alleen wit zoals jij
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik beide wel, maar als ik moet kiezen ook cijfers
Wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
16.52 en nog stééds niks gehoordop mail wordt ook niet gereageerd
Weet je zeker dat ze deze week maandag bedoelden?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
16.52 en nog stééds niks gehoordop mail wordt ook niet gereageerd
Ow hahaquote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben een koe, ik ben 90% bruin, en heb witte plekken!
ja duhquote:Op maandag 22 juli 2013 16:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze deze week maandag bedoelden?
Ja kloptquote:Op maandag 22 juli 2013 16:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, je had het over 2 kleuren in een potje
Nee, dat is juist helemaal wit, ik ben maar 10% wit!quote:
Ik denk helemaal niks op 't moment want ook mails krijg ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 16:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bellen vlak voor etenstijd of vlak erna.
Het komt goed jongen, mogelijk niet meteen met deze baan maar niet opgeven hoor!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou de moed zakt me toch echt in m'n schoenenzeker met deze hitte
True maar het is demotiverend als je niks hoort.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het komt goed jongen, mogelijk niet meteen met deze baan maar niet opgeven hoor!
Ook als ze je niet zouden aannemen zouden ze antwoord moeten geven, dus wat dat betreft is nog niks zeker.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True maar het is demotiverend als je niks hoort.
Het is de keiharde realiteit. Vergeet niet dat vele mensen in UK op zoek zijn naar werk.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True maar het is demotiverend als je niks hoort.
Ze hebben 65 vacatures openstaanquote:Op maandag 22 juli 2013 16:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is de keiharde realiteit. Vergeet niet dat vele mensen in UK op zoek zijn naar werk.
Misschien reageren er wel 50+ mensen op die ene baan
Nee dit is überhaupt pas het eerste interview dat ik nog moet krijgen dusquote:Op maandag 22 juli 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ook als ze je niet zouden aannemen zouden ze antwoord moeten geven, dus wat dat betreft is nog niks zeker.
Waar ga je heen?!quote:Op maandag 22 juli 2013 17:03 schreef nodig het volgende:
Even wat films binnenslepen voor op vakantie
Leukquote:Op maandag 22 juli 2013 17:03 schreef nodig het volgende:
Even wat films binnenslepen voor op vakantie
Ik ga nodig het meest missenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar ga je heen?!
We gaan je missen! En met we, bedoel ik alleen ik!
Duitslandquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar ga je heen?!
We gaan je missen! En met we, bedoel ik alleen ik!
Mij danquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
DuitslandVrijdag weg
![]()
Ik ga jou ook missen
Nee, nodig en ik zijn als yin & yangquote:
jochie tochquote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik jou ook
Niet meer SSSSSSSTTTTTUUUUUUUUAAAAAAARRRRRTTTTTT kunnen schreeuwen![]()
Nodig en ik zijn samen ehh samen yang! (dat overtreft jouw ding toch wel? )quote:
Ik ga dat zooooooo missenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik jou ook
Niet meer SSSSSSSTTTTTUUUUUUUUAAAAAAARRRRRTTTTTT kunnen schreeuwen![]()
Ik woon in London maar nu ben ik in Nederlandquote:Op maandag 22 juli 2013 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Stu, waar woon je nu eigenlijk? In een huis?
Ja maar waar verblijf je dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon in London maar nu ben ik in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |