Ik zou ook best jonger willen zijn nog hoorquote:
Ik verzin de maatregelen niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als iemand het doet doet hij het puur om te stangen. een DM met stop daar eens mee gaat niet helpen echt niet.
haha, 17 is de beste leeftijdquote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou ook best jonger willen zijn nog hoor
Ja pas na de TR geloof ik. Het is een middel om mods een seintje te geven dat er wat niet door de beugel kan zodat ze het achteraf kunnen oplossen wanneer ze weer online zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oké, maar er was nu toch een mod online?
Nee dan rammen we met z'n alle op die knop.. Gewoon de laatste en verder geen probleem van makenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef TienVingers het volgende:
Waarom moet het eigenlijk degene zijn die als laatste post die een nieuwe mag maken, want wat boeit het eigenlijk nou?
Gewoon zo snel mogelijk een nieuwe openen toch?
Regels zijn regels.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar zo'n probleem van een topic kaap/lapo hunt maken is wel iets te veel van het goede
Maar ik bedoelde het niet zo!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een snijdende opmerking was hoor
Ook goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan rammen we met z'n alle op die knop.. Gewoon de laatste en verder geen probleem van maken
En lapohunters lekker laten hunten
Dat verklaard nu een hoopquote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
mods krijgen ook pushberichten op hun telefoon als er in het betreffende forum een TR geplaatst word
Oke, stel, er post op het moment geen mod mee en er is een topic kaap.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Het waren 2 kaaps achter elkaar. Lijkt me redelijk logisch dat er dan TR's volgen.
Alsof het zin heeft om een kaper aan te spreken als user.. Die weten dondersgoed wat ze doen hoor dat is echt geen ''ongelukje''.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, stel, er post op het moment geen mod mee en er is een topic kaap.
Post eerst gewoon op een normale manier mee. Als degene met lapo het niet erg vindt -> niks aan de hand
Als degene met lapo het wel erg vindt -> spreek de user er op een normale manier op aan.
Heeft de topickaper daar schijt aan -> tr
Maar toch werd deze kaap met een korreltje zout genomen. Dan ga ik ook kapen aangezien ik er met een DM vanaf komquote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Regels zijn regels.
Als je er niet consequent mee bent gaat iedereen kapen
Dat dus. Mijn opmerking naar Cees was ook wel genoegquote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, stel, er post op het moment geen mod mee en er is een topic kaap.
Post eerst gewoon op een normale manier mee. Als degene met lapo het niet erg vindt -> niks aan de hand
Als degene met lapo het wel erg vindt -> spreek de user er op een normale manier op aan.
Heeft de topickaper daar schijt aan -> tr
Dat nog net niet, maar ik kijk vaak mee. Ook nu ik geen internet heb en nog steeds bezig ben met verhuizenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
mods krijgen ook pushberichten op hun telefoon als er in het betreffende forum een TR geplaatst word
Waarom lukt het mij dan wel? Jullie deinzen ook niet terug omdat ik blauw ben. Gewoon ruuustigquote:Op maandag 22 juli 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft om een kaper aan te spreken als user.. Die weten dondersgoed wat ze doen hoor dat is echt geen ''ongelukje''.
Kom op zeg, jij weet zelf ook wel dat omdat je blauw bent veel succesvoller iemand kunt aanspreken. Niet eens zozeer om wie je bent maar puur om je kleurtje en tag. Dat is toch gewoon zo?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom lukt het mij dan wel? Jullie deinzen ook niet terug omdat ik blauw ben. Gewoon ruuustig
oh ik heb een hekel aan FOK!en op mijn mobiel. teksten tikken op dat toetsenbordje lukt meestal maar half en als ik hem schuin leg is mijn telefoon te langquote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar ik kijk vaak mee. Ook nu ik geen internet heb en nog steeds bezig ben met verhuizen
[ afbeelding ]
Maar ik heb wel dit
Ik gebruik het nooit op mijn telefoonquote:Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh ik heb een hekel aan FOK!en op mijn mobiel. teksten tikken op dat toetsenbordje lukt meestal maar half en als ik hem schuin leg is mijn telefoon te lang
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom lukt het mij dan wel? Jullie deinzen ook niet terug omdat ik blauw ben. Gewoon ruuustig
Dit dus jaquote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij weet zelf ook wel dat omdat je blauw bent veel succesvoller iemand kunt aanspreken. Niet eens zozeer om wie je bent maar puur om je kleurtje en tag. Dat is toch gewoon zo?
De gene met post #301 heeft het recht om een nieuw topic te openen. De gene die dat recht niet heeft maar het toch doet kaapt een topic.quote:
If only I had that power.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij weet zelf ook wel dat omdat je blauw bent veel succesvoller iemand kunt aanspreken. Niet eens zozeer om wie je bent maar puur om je kleurtje en tag. Dat is toch gewoon zo?
Oh, op die fiets.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
De gene met post #301 heeft het recht om een nieuw topic te openen. De gene die dat recht niet heeft maar het toch doet kaapt een topic.
Nou ja, in zo'n geval kun je daar toch een note van maken? En bij herhaaldelijk gedrag van zo'n user kun je toch een ban verzoek indienen? Ik neem aan dat als je eindelijk besloot zo'n aanvraag te doen die vaker wel dan niet worden gehonoreerdquote:Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
If only I had that power.
Lang niet altijd. Tijdje geleden kreeg via dm een grote bek terug. Tja
Crew bash noemen ze dat danquote:Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
If only I had that power.
Lang niet altijd. Tijdje geleden kreeg via dm een grote bek terug. Tja
Waarom moet het zo lang duren joh? Je verteld ons wel dat je aan het verhuizen bent maar wij weten toch niet dat je dan maar liefst een maand geen internet hebt?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Een maand niet online zijn?
vertelt, vindt *quote:Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet het zo lang duren joh? Je verteld ons wel dat je aan het verhuizen bent maar wij weten toch niet dat je dan maar liefst een maand geen internet hebt?
Ik snap heus wel dat je verhuizen niet leuk vind. Ik ben zelf ook 4x verhuisd in de afgelopen 10 jaar dus weet wel wat er bij komt kijken
Mooi. Ik heb geen eindexamen in Nederland gedaan. Zal ik jou voortaan op elke fout in het Engels aanspreken?quote:
We kunnen internet nog niet betalen. We krijgen alleen loon nu, ook nog geen huurtoeslag. En vanwege vakantie kunnen we niet veel werken. Want al onze uren worden gejat door 16 jarigen. We hebben even een moeilijke maand en daarna gaat leven weer door.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet het zo lang duren joh? Je verteld ons wel dat je aan het verhuizen bent maar wij weten toch niet dat je dan maar liefst een maand geen internet hebt?
Ik snap heus wel dat je verhuizen niet leuk vind. Ik ben zelf ook 4x verhuisd in de afgelopen 10 jaar dus weet wel wat er bij komt kijken
Dat is klote dat je daar de middelen niet voor hebtquote:Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
We kunnen internet nog niet betalen. We krijgen alleen loon nu, ook nog geen huurtoeslag. En vanwege vakantie kunnen we niet veel werken. Want al onze uren worden gejat door 16 jarigen. We hebben even een moeilijke maand en daarna gaat leven weer door.
Mijn vriend is al 3 weken niet op fok geweest
Bovendien vind ik dat ik er als mod zijnde gewoon moet zijn. Dan maar kribbigquote:Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Graag, leer ik er nog wat van.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb geen eindexamen in Nederland gedaan. Zal ik jou voortaan op elke fout in het Engels aanspreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |