Prom en ik zijn gelukkig met alles tussen de 8 en 18 gradenquote:
Ik heb zeker fouten gemaakt. Ik heb alleen nooit iemand fatale kanker toegewenst.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is 7 jaar geleden en ik ben daar toch voor gestraft? Heb jij nooit fouten gemaakt in je leven?
Het was in ONZ. Jij zit toch ook al jaren op dit forum? Dan weet je dat dergelijke uitspraken ELKE dag wel werden gemaakt door gebruikers.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb zeker fouten gemaakt. Ik heb alleen nooit iemand fatale kanker toegewenst.
Jij hebt alleen de pech dat het op het internet staat en dat die persoon daadwerkelijk doodging aan kanker
gewoon doen yoloswekkerquote:Op maandag 22 juli 2013 16:01 schreef Dearest het volgende:
Wil mijn haar verven maar mag niet van moeder, wtf
Ik heb mijn haar 100x geverfd, soms zonder het überhaupt van tevoren te vertellen en dan gaat ze nu bitchen
ja heb geld van haar nodig :s anders moet ik wachten tot augustus tot ik mn geld heb maar heb ik geen zin inquote:
Moet je ook niet doen.wat gebeurd is is gebeurd en toen was het nog helemaal niet ter sprake dat hij kanker had.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
Ik hou er verder over op ook. Ik ga me niet verder verdedigen tegen iets van 7 jaar geleden uit ONZ waarvoor ik spijt heb betuigd en bestraft ben.
omgquote:
Omdat het aantal tr's hier echt ziekelijk hoog is. En dat is een constant probleem. Net kon ik die topickaap met een dmmetje af. Nothing on the hand.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom ben jij steeds zo vijandig? Jij komt door mijn TR over de topickaap hier nu posten, anders zien we je nooit en vervolgens vind je mijn TR blijkbaar een groter probleem dan de topickaap.
Precies. Ik zou zoiets NOOIT in een serieus onderdeel van het forum roepen en al helemaal niet als ik weet dat iemand dat echt heeft. Daarnaast ben ikzelf honderden malen dood gewenst in ONZ.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.wat gebeurd is is gebeurd en toen was het nog helemaal niet ter sprake dat hij kanker had.
Nou prima toch dat je dat kon met een DM? Maar je doet alsof ik hier tientallen TR's per week plaats en we weten allebei dat daar absoluut geen sprake van is.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat het aantal tr's hier echt ziekelijk hoog is. En dat is een constant probleem. Net kon ik die topickaap met een dmmetje af. Nothing on the hand.
De moraal was op fok toen heel anders. Dat klopt. Er hebben mensen live zelfmoordpogingen gedaan. En eens was naakt overal toegestaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was in ONZ. Jij zit toch ook al jaren op dit forum? Dan weet je dat dergelijke uitspraken ELKE dag wel werden gemaakt door gebruikers.
Ik praat het verder niet goed, zeg herhaaldelijk dat ik er spijt van heb en jij wilt me nu toch nog even laten weten hoe stom ik 7 jaar geleden ben geweest?
Je weet ook dat ik maandenlang zo niet jarenlang leuk met Sebasser heb gepost in zowel ONZ als PUB![]()
7 jaar geleden was jij 12, ik denk dat niemand het je kwalijk neemt als je 12 was...quote:Op maandag 22 juli 2013 16:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
De moraal was op fok toen heel anders. Dat klopt. Er hebben mensen live zelfmoordpogingen gedaan. En eens was naakt overal toegestaan.
Het is een kwestie van bad luck en een minder succesvolle opmerking. Ik weet dat het 7 jaar geleden.
7 jaar geleden postte ik ook complete bagger. Daarom weet ook niemand wie ik was.
Waarom noem je mij dan schijnheilig? Ik loop toch niet weg voor mijn gemaakte fouten?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
De moraal was op fok toen heel anders. Dat klopt. Er hebben mensen live zelfmoordpogingen gedaan. En eens was naakt overal toegestaan.
Het is een kwestie van bad luck en een minder succesvolle opmerking. Ik weet dat het 7 jaar geleden.
7 jaar geleden postte ik ook complete bagger. Daarom weet ook niemand wie ik was.
Weetje hoeveel ik er bij een lapohunt of topickaap gemiddeld krijg? En dat is niet zo erg. Maar de reacties die hier daarna komen. "TR GEMACHT", "OMGWTFBBQ MONGOOL KUTUSER" en vul het zelf verder maar in. Dit is gewoon niet grappig voor een slowchat.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou prima toch dat je dat kon met een DM? Maar je doet alsof ik hier tientallen TR's per week plaats en we weten allebei dat daar absoluut geen sprake van is.
Had je ook de topic kaap gezien zonder mijn TR? Het is toch een hulpmiddeltje?
True, maar ik plaats dergelijke posts niet. Ik heb een TR gemaakt over de topickaap ja, dat klopt. Maar je spreekt mij er continu op aan terwijl je je meer lijkt te storen aan andere TR's en opmerkingen daaromtrent. Ik vraag me gewoon af waarom ik steeds de gebeten hond moet zijn bij jequote:Op maandag 22 juli 2013 16:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje hoeveel ik er bij een lapohunt of topickaap gemiddeld krijg? En dat is niet zo erg. Maar de reacties die hier daarna komen. "TR GEMACHT", "OMGWTFBBQ MONGOOL KUTUSER" en vul het zelf verder maar in. Dit is gewoon niet grappig voor een slowchat.
Het was een vraag. Want het zou toch kunnen dat je nog steeds zo bent en zo doet? Maar dat je hier een voorbeeldige user (en dat is niet sarcastisch) bent.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom noem je mij dan schijnheilig? Ik loop toch niet weg voor mijn gemaakte fouten?
En jijzelf geeft nu aan dat je om je verleden een ander account hebt aangemaakt.
Nogmaals, ik heb er spijt van maar ONZ was destijds zo en ik kan honderden posts hier plaatsen met de meest gruwelijke verwensingen.
Laat die mensen dan weten dat het onnodig is om daar TR's van te maken?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje hoeveel ik er bij een lapohunt of topickaap gemiddeld krijg? En dat is niet zo erg. Maar de reacties die hier daarna komen. "TR GEMACHT", "OMGWTFBBQ MONGOOL KUTUSER" en vul het zelf verder maar in. Dit is gewoon niet grappig voor een slowchat.
Ja, volgens mij ben je wel veranderd zegquote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
Okay, misschien was ik wel erg in die tijd als ik teruglees
ONZ / half 2 alweer.
Ik schaam me diep![]()
Mensen veranderen, ook ik. Ik was in het verleden irl overigens ook niet zo asociaal maar vond het wel leuk in die tijd om een beetje gek te doen op het forum. Die tijd heb ik inmiddels wel gehadquote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was een vraag. Want het zou toch kunnen dat je nog steeds zo bent en zo doet? Maar dat je hier een voorbeeldige user (en dat is niet sarcastisch) bent.
Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat die mensen dan weten dat het onnodig is om daar TR's van te maken?
Het gaat meer om de posts die in de SC worden gemaakt na een ''gevalletje''quote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat die mensen dan weten dat het onnodig is om daar TR's van te maken?
Wow Stu, jij bent een moordenaar!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Krijg de kanker"
Is gebeurd en zijn dood geworden though..
Voorkomen dat het een volgende keer weer gebeurd.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgen
Nee hoef ik ook niet. Ik heb verder ook niet op de TR knop gekliktquote:Op maandag 22 juli 2013 16:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgen
En de hoeveelheid TR's zegt ze netquote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Het gaat meer om de posts die in de SC worden gemaakt na een ''gevalletje''
Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZINquote:
Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
True, maar ik plaats dergelijke posts niet. Ik heb een TR gemaakt over de topickaap ja, dat klopt. Maar je spreekt mij er continu op aan terwijl je je meer lijkt te storen aan andere TR's en opmerkingen daaromtrent. Ik vraag me gewoon af waarom ik steeds de gebeten hond moet zijn bij je
Toch juist alleen maar goed dat de users de mods een handje willen helpenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoef ik ook niet. Ik heb verder ook niet op de TR knop geklikt
[..]
En de hoeveelheid TR's zegt ze net
Wanneer er iets niet door de beugel kan en dat normaal als er een mod online is aangepakt word.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef TienVingers het volgende:
Wanneer moet je een TR maken dan? Heb nog nooit de neiging gehad om dat te doen eigenlijk
Dat laatste mag een grapje zijn, ik heb die opmerking gemaakt over een kledingstuk ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.
Dat laatste is een grapje. Ik zal erop letten.
als iemand het doet doet hij het puur om te stangen. een DM met stop daar eens mee gaat niet helpen echt niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Voorkomen dat het een volgende keer weer gebeurd.
Oké, maar er was nu toch een mod online?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Wanneer er iets niet door de beugel kan en dat normaal als er een mod online is aangepakt word.
Ik lulde ook maar ONZIN, niet zo serieus nemen!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZIN![]()
Je gaat nu wel heel erg ver hoor
Hey het is Spatie maarquote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZIN![]()
Je gaat nu wel heel erg ver hoor
Ja klopt. Maar zo'n probleem van een topic kaap/lapo hunt maken is wel iets te veel van het goedequote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Toch juist alleen maar goed dat de users de mods een handje willen helpen
Het waren 2 kaaps achter elkaar. Lijkt me redelijk logisch dat er dan TR's volgen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.
Dat laatste is een grapje. Ik zal erop letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |