Mensen veranderen, ook ik. Ik was in het verleden irl overigens ook niet zo asociaal maar vond het wel leuk in die tijd om een beetje gek te doen op het forum. Die tijd heb ik inmiddels wel gehadquote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was een vraag. Want het zou toch kunnen dat je nog steeds zo bent en zo doet? Maar dat je hier een voorbeeldige user (en dat is niet sarcastisch) bent.
Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat die mensen dan weten dat het onnodig is om daar TR's van te maken?
Het gaat meer om de posts die in de SC worden gemaakt na een ''gevalletje''quote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laat die mensen dan weten dat het onnodig is om daar TR's van te maken?
Wow Stu, jij bent een moordenaar!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Krijg de kanker"
Is gebeurd en zijn dood geworden though..
Voorkomen dat het een volgende keer weer gebeurd.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgen
Nee hoef ik ook niet. Ik heb verder ook niet op de TR knop gekliktquote:Op maandag 22 juli 2013 16:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgen
En de hoeveelheid TR's zegt ze netquote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Het gaat meer om de posts die in de SC worden gemaakt na een ''gevalletje''
Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZINquote:
Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
True, maar ik plaats dergelijke posts niet. Ik heb een TR gemaakt over de topickaap ja, dat klopt. Maar je spreekt mij er continu op aan terwijl je je meer lijkt te storen aan andere TR's en opmerkingen daaromtrent. Ik vraag me gewoon af waarom ik steeds de gebeten hond moet zijn bij je
Toch juist alleen maar goed dat de users de mods een handje willen helpenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoef ik ook niet. Ik heb verder ook niet op de TR knop geklikt
[..]
En de hoeveelheid TR's zegt ze net
Wanneer er iets niet door de beugel kan en dat normaal als er een mod online is aangepakt word.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef TienVingers het volgende:
Wanneer moet je een TR maken dan? Heb nog nooit de neiging gehad om dat te doen eigenlijk
Dat laatste mag een grapje zijn, ik heb die opmerking gemaakt over een kledingstuk ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.
Dat laatste is een grapje. Ik zal erop letten.
als iemand het doet doet hij het puur om te stangen. een DM met stop daar eens mee gaat niet helpen echt niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Voorkomen dat het een volgende keer weer gebeurd.
Oké, maar er was nu toch een mod online?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Wanneer er iets niet door de beugel kan en dat normaal als er een mod online is aangepakt word.
Ik lulde ook maar ONZIN, niet zo serieus nemen!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZIN![]()
Je gaat nu wel heel erg ver hoor
Hey het is Spatie maarquote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZIN![]()
Je gaat nu wel heel erg ver hoor
Ja klopt. Maar zo'n probleem van een topic kaap/lapo hunt maken is wel iets te veel van het goedequote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Toch juist alleen maar goed dat de users de mods een handje willen helpen
Het waren 2 kaaps achter elkaar. Lijkt me redelijk logisch dat er dan TR's volgen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.
Dat laatste is een grapje. Ik zal erop letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |