abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129223552
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef arachide. het volgende:

[..]

Het was een vraag. Want het zou toch kunnen dat je nog steeds zo bent en zo doet? Maar dat je hier een voorbeeldige user (en dat is niet sarcastisch) bent.
Mensen veranderen, ook ik. Ik was in het verleden irl overigens ook niet zo asociaal maar vond het wel leuk in die tijd om een beetje gek te doen op het forum. Die tijd heb ik inmiddels wel gehad :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129223555
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:

[..]

Laat die mensen dan weten dat het onnodig is om daar TR's van te maken? :)
Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgen
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  maandag 22 juli 2013 @ 16:13:04 #128
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129223568
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:

[..]

Laat die mensen dan weten dat het onnodig is om daar TR's van te maken? :)
Het gaat meer om de posts die in de SC worden gemaakt na een ''gevalletje'' :P
pi_129223576
Pff :{ wordt niet gereageerd op mails en telefoon krijg ik ook mooi niet of zo :(

I need patience

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2013 16:13:39 ]
  maandag 22 juli 2013 @ 16:13:31 #130
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129223577
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

"Krijg de kanker"

Is gebeurd en zijn dood geworden though..
Wow Stu, jij bent een moordenaar!
Spatieboos
  maandag 22 juli 2013 @ 16:13:45 #131
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129223584
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:12 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgen
Voorkomen dat het een volgende keer weer gebeurd.
pi_129223587
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Wow Stu, jij bent een moordenaar!
Ja uh hou nu maar op.
pi_129223590
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:12 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Lijkt me bij voorbaat al een zinloze opgave. je gaat je topic niet terugkrijgen
Nee hoef ik ook niet. Ik heb verder ook niet op de TR knop geklikt :)
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef nodig het volgende:

[..]

Het gaat meer om de posts die in de SC worden gemaakt na een ''gevalletje'' :P
En de hoeveelheid TR's zegt ze net ;)
  maandag 22 juli 2013 @ 16:14:12 #134
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129223597
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Wow Stu, jij bent een moordenaar!
Ga weg.
pi_129223600
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Wow Stu, jij bent een moordenaar!
Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZIN :?
Je gaat nu wel heel erg ver hoor :{
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129223609
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef Stuart het volgende:

[..]

True, maar ik plaats dergelijke posts niet. Ik heb een TR gemaakt over de topickaap ja, dat klopt. Maar je spreekt mij er continu op aan terwijl je je meer lijkt te storen aan andere TR's en opmerkingen daaromtrent. Ik vraag me gewoon af waarom ik steeds de gebeten hond moet zijn bij je :)
Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.

Dat laatste is een grapje. Ik zal erop letten.
#TeamMiley
  maandag 22 juli 2013 @ 16:14:47 #137
402239 TienVingers
kumi vidole
pi_129223618
Wanneer moet je een TR maken dan? Heb nog nooit de neiging gehad om dat te doen eigenlijk
  maandag 22 juli 2013 @ 16:14:54 #138
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129223624
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:

[..]

Nee hoef ik ook niet. Ik heb verder ook niet op de TR knop geklikt :)

[..]

En de hoeveelheid TR's zegt ze net ;)
Toch juist alleen maar goed dat de users de mods een handje willen helpen :)
pi_129223640
Spatie houd eens op
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129223651
quote:
13s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Spatie houd eens op
  maandag 22 juli 2013 @ 16:15:55 #141
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129223654
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef TienVingers het volgende:
Wanneer moet je een TR maken dan? Heb nog nooit de neiging gehad om dat te doen eigenlijk
Wanneer er iets niet door de beugel kan en dat normaal als er een mod online is aangepakt word.
pi_129223656
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef arachide. het volgende:

[..]

Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.

Dat laatste is een grapje. Ik zal erop letten.
Dat laatste mag een grapje zijn, ik heb die opmerking gemaakt over een kledingstuk ja.
Misschien ben ik niet hypocriet genoeg maar ik ben wel eerlijk :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129223674
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:13 schreef nodig het volgende:

[..]

Voorkomen dat het een volgende keer weer gebeurd.
als iemand het doet doet hij het puur om te stangen. een DM met stop daar eens mee gaat niet helpen echt niet.
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  maandag 22 juli 2013 @ 16:16:33 #144
402239 TienVingers
kumi vidole
pi_129223678
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef nodig het volgende:

[..]

Wanneer er iets niet door de beugel kan en dat normaal als er een mod online is aangepakt word.
Oké, maar er was nu toch een mod online? :')
  maandag 22 juli 2013 @ 16:16:49 #145
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129223688
quote:
15s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:

[..]

Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZIN :?
Je gaat nu wel heel erg ver hoor :{
Ik lulde ook maar ONZIN, niet zo serieus nemen!
Spatieboos
pi_129223692
Ik ben inderdaad de oudste hier ;(
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 22 juli 2013 @ 16:17:10 #147
402239 TienVingers
kumi vidole
pi_129223701
quote:
15s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:

[..]

Heb je enig idee waar ONZ voor staat? ONZIN :?
Je gaat nu wel heel erg ver hoor :{
Hey het is Spatie maar :P
pi_129223705
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef nodig het volgende:

[..]

Toch juist alleen maar goed dat de users de mods een handje willen helpen :)
Ja klopt. Maar zo'n probleem van een topic kaap/lapo hunt maken is wel iets te veel van het goede :P
  maandag 22 juli 2013 @ 16:17:20 #149
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129223708
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:14 schreef arachide. het volgende:

[..]

Omdat jij 1. Het oudst bent 2. Wel weet dat echt niet ieder wissewasje een tr nodig heeft 3. Me walgelijk hebt genoemd en daarom ben je voor altijd de sjaak.

Dat laatste is een grapje. Ik zal erop letten.
Het waren 2 kaaps achter elkaar. Lijkt me redelijk logisch dat er dan TR's volgen.
pi_129223723
Heethoofden :( Het mag dan 35 graadjes warm zijn maar roeshtig allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')