abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129224053
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
mods krijgen ook pushberichten op hun telefoon als er in het betreffende forum een TR geplaatst word
Dat nog net niet, maar ik kijk vaak mee. Ook nu ik geen internet heb en nog steeds bezig ben met verhuizen



Maar ik heb wel dit
#TeamMiley
pi_129224090
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:22 schreef nodig het volgende:

[..]

Alsof het zin heeft om een kaper aan te spreken als user.. Die weten dondersgoed wat ze doen hoor dat is echt geen ''ongelukje''.
Waarom lukt het mij dan wel? Jullie deinzen ook niet terug omdat ik blauw ben. Gewoon ruuustig
#TeamMiley
pi_129224110
Iedereen, take a chill pill :') 't is al warm genoeg
i still see your shadows in my room
pi_129224128
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef arachide. het volgende:

[..]

Waarom lukt het mij dan wel? Jullie deinzen ook niet terug omdat ik blauw ben. Gewoon ruuustig
Kom op zeg, jij weet zelf ook wel dat omdat je blauw bent veel succesvoller iemand kunt aanspreken. Niet eens zozeer om wie je bent maar puur om je kleurtje en tag. Dat is toch gewoon zo? :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129224152
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef arachide. het volgende:

[..]

Dat nog net niet, maar ik kijk vaak mee. Ook nu ik geen internet heb en nog steeds bezig ben met verhuizen

[ afbeelding ]
Maar ik heb wel dit
oh ik heb een hekel aan FOK!en op mijn mobiel. teksten tikken op dat toetsenbordje lukt meestal maar half en als ik hem schuin leg is mijn telefoon te lang :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129224156
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

oh ik heb een hekel aan FOK!en op mijn mobiel. teksten tikken op dat toetsenbordje lukt meestal maar half en als ik hem schuin leg is mijn telefoon te lang :')
Ik gebruik het nooit op mijn telefoon :N :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129224169
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:22 schreef DrNick het volgende:
Wat is topickaap in een sc?
pi_129224188
Op school hebben de kinderen ook schijt aan wat de juf die hun helpt oversteken zegt of wat de lunchdames roepen. Roept een leraar dat dan heeft dat gewoon een heel ander effect :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 22 juli 2013 @ 16:33:06 #184
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129224189
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef arachide. het volgende:

[..]

Waarom lukt het mij dan wel? Jullie deinzen ook niet terug omdat ik blauw ben. Gewoon ruuustig
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:

[..]

Kom op zeg, jij weet zelf ook wel dat omdat je blauw bent veel succesvoller iemand kunt aanspreken. Niet eens zozeer om wie je bent maar puur om je kleurtje en tag. Dat is toch gewoon zo? :)
Dit dus ja :o
pi_129224196
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef DrNick het volgende:

[..]

De gene met post #301 heeft het recht om een nieuw topic te openen. De gene die dat recht niet heeft maar het toch doet kaapt een topic.
pi_129224201
Niet luisteren naar een mod is niet zo slim.
pi_129224206
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef Stuart het volgende:

[..]

Kom op zeg, jij weet zelf ook wel dat omdat je blauw bent veel succesvoller iemand kunt aanspreken. Niet eens zozeer om wie je bent maar puur om je kleurtje en tag. Dat is toch gewoon zo? :)
If only I had that power.

Lang niet altijd. Tijdje geleden kreeg via dm een grote bek terug. Tja
#TeamMiley
pi_129224207
Dit toetsenbord plus mijn dikke vingers is een combi uit hel
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_129224217
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef xcachet het volgende:

[..]

De gene met post #301 heeft het recht om een nieuw topic te openen. De gene die dat recht niet heeft maar het toch doet kaapt een topic.
Oh, op die fiets.
pi_129224226
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef arachide. het volgende:

[..]

If only I had that power.

Lang niet altijd. Tijdje geleden kreeg via dm een grote bek terug. Tja
Nou ja, in zo'n geval kun je daar toch een note van maken? En bij herhaaldelijk gedrag van zo'n user kun je toch een ban verzoek indienen? Ik neem aan dat als je eindelijk besloot zo'n aanvraag te doen die vaker wel dan niet worden gehonoreerd :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129224227
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:34 schreef DrNick het volgende:

[..]

Oh, op die fiets.
:?
pi_129224228
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik gebruik het nooit op mijn telefoon :N :)
Wat moet ik anders? Een maand niet online zijn?
#TeamMiley
  maandag 22 juli 2013 @ 16:35:47 #193
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129224240
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef arachide. het volgende:

[..]

If only I had that power.

Lang niet altijd. Tijdje geleden kreeg via dm een grote bek terug. Tja
Crew bash noemen ze dat dan :)
Als ik dan een grote bek krijg en dat aankaart krijg ik wss een emogif.
pi_129224246
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:34 schreef arachide. het volgende:

[..]

Wat moet ik anders? Een maand niet online zijn?
Waarom moet het zo lang duren joh? Je verteld ons wel dat je aan het verhuizen bent maar wij weten toch niet dat je dan maar liefst een maand geen internet hebt?

Ik snap heus wel dat je verhuizen niet leuk vind. Ik ben zelf ook 4x verhuisd in de afgelopen 10 jaar dus weet wel wat er bij komt kijken :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129224273
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom moet het zo lang duren joh? Je verteld ons wel dat je aan het verhuizen bent maar wij weten toch niet dat je dan maar liefst een maand geen internet hebt?

Ik snap heus wel dat je verhuizen niet leuk vind. Ik ben zelf ook 4x verhuisd in de afgelopen 10 jaar dus weet wel wat er bij komt kijken :)
vertelt, vindt * :@
i still see your shadows in my room
pi_129224294
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:37 schreef Dearest het volgende:

[..]

vertelt, vindt * :@
Mooi. Ik heb geen eindexamen in Nederland gedaan. Zal ik jou voortaan op elke fout in het Engels aanspreken? :')
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129224302
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom moet het zo lang duren joh? Je verteld ons wel dat je aan het verhuizen bent maar wij weten toch niet dat je dan maar liefst een maand geen internet hebt?

Ik snap heus wel dat je verhuizen niet leuk vind. Ik ben zelf ook 4x verhuisd in de afgelopen 10 jaar dus weet wel wat er bij komt kijken :)
We kunnen internet nog niet betalen. We krijgen alleen loon nu, ook nog geen huurtoeslag. En vanwege vakantie kunnen we niet veel werken. Want al onze uren worden gejat door 16 jarigen. We hebben even een moeilijke maand en daarna gaat leven weer door.

Mijn vriend is al 3 weken niet op fok geweest :')
#TeamMiley
pi_129224319
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef arachide. het volgende:

[..]

We kunnen internet nog niet betalen. We krijgen alleen loon nu, ook nog geen huurtoeslag. En vanwege vakantie kunnen we niet veel werken. Want al onze uren worden gejat door 16 jarigen. We hebben even een moeilijke maand en daarna gaat leven weer door.

Mijn vriend is al 3 weken niet op fok geweest :')
Dat is klote dat je daar de middelen niet voor hebt -O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129224327
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom moet het zo lang duren joh? Je verteld ons wel dat je aan het verhuizen bent maar wij weten toch niet dat je dan maar liefst een maand geen internet hebt?

Ik snap heus wel dat je verhuizen niet leuk vind. Ik ben zelf ook 4x verhuisd in de afgelopen 10 jaar dus weet wel wat er bij komt kijken :)
Bovendien vind ik dat ik er als mod zijnde gewoon moet zijn. Dan maar kribbig
#TeamMiley
pi_129224331
quote:
7s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef Stuart het volgende:

[..]

Mooi. Ik heb geen eindexamen in Nederland gedaan. Zal ik jou voortaan op elke fout in het Engels aanspreken? :')
Graag, leer ik er nog wat van.
i still see your shadows in my room
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')