Ik heb mij ingesmeerd met nutella, dus ik heb mezelf bruin gemaakt.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je bent de zon niet ofzo
De zon heeft jou bruin gemaakt
Jij bent nutella niet ofzo!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb mij ingesmeerd met nutella, dus ik heb mezelf bruin gemaakt.
Eerst pics dan gelovenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb mij ingesmeerd met nutella, dus ik heb mezelf bruin gemaakt.
Voor werkwoordspelling:quote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn er uitzonderingen? Voltooid deelwoorden?
Ik ben een man van de cijfers namelijk. Ik heb geen talenknobbel en ben blij dat ik nooit examen heb hoeven doen voor Nederlands
Dan moet je ook niet met je shirt aan in de zon lopenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
Als ik mijn shirt uitdoe zie je alsnog een shirt, een witte met bruine armen
Duo penottiequote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
Hoezo heb je daar geen eindexamen in gedaan dan? Ging je in Engeland naar schoolquote:Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb geen eindexamen in Nederland gedaan. Zal ik jou voortaan op elke fout in het Engels aanspreken?
Ik ga proberen mijn leven te beterenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor werkwoordspelling:
Werkwoord na onderwerp
Ik: stam
Jij: stam+t
Hij/zij/het: stam+t
Werkwoord voor onderwerp
Ik: stam
Jij: stam
Hij/zij/het: stam+t
Tot mijn 15e in Nederland en daarna in Engeland. In Nederland had ik ALTIJD moeite met Nederlandsquote:Op maandag 22 juli 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar geen eindexamen in gedaan dan? Ging je in Engeland naar school
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef TienVingers het volgende:
Jaquote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..], omdat je armen gebruind zijn, en de rest niet?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |