Misschien leg je de lat wel tijdelijk te hoog voor jezelfquote:Op maandag 22 juli 2013 16:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bovendien vind ik dat ik er als mod zijnde gewoon moet zijn. Dan maar kribbig
en 24/7 verhuizen en druk zijn is ook niet fijnquote:Op maandag 22 juli 2013 16:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bovendien vind ik dat ik er als mod zijnde gewoon moet zijn. Dan maar kribbig
Dat doe ik altijd.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien leg je de lat wel tijdelijk te hoog voor jezelf
Het zal nooit gebeuren. Ik vind het namelijk zelf buitengewoon storend als mensen het nodig achten een punt te maken van een paar fouten.quote:
I'll keep that in mind.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal nooit gebeuren. Ik vind het namelijk zelf buitengewoon storend als mensen het nodig achten een punt te maken van een paar fouten.
Leg dan dagelijks uit waarom het een T is totdat ik het nooit meer fout doe
Nouja, het is een T omdat je "je verteld" zei. Bij "je" is het stam + t, dus vertel + t.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal nooit gebeuren. Ik vind het namelijk zelf buitengewoon storend als mensen het nodig achten een punt te maken van een paar fouten.
Leg dan dagelijks uit waarom het een T is totdat ik het nooit meer fout doe
Lovelyquote:Op maandag 22 juli 2013 16:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, het is een T omdat je "je verteld" zei. Bij "je" is het stam + t, dus vertel + t.
Vertelt.
Je zou eens kunnen proberen wat minder streng voor jezelf te zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 16:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meestal lukt het ook wel op stelten. Ik ben niet zo goed in niets doen.
Zijn er uitzonderingen? Voltooid deelwoorden?quote:
Ik leer.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen proberen wat minder streng voor jezelf te zijn
Ja, en dat was lekker zoet!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt je ingesmeerd met nutella?
Toch spreek je goed Engels neem ik aanquote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn er uitzonderingen? Voltooid deelwoorden?
Ik ben een man van de cijfers namelijk. Ik heb geen talenknobbel en ben blij dat ik nooit examen heb hoeven doen voor Nederlands
Wel aardig anders zou ik daar vast niet mijn huidige baan hebbenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toch spreek je goed Engels neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |