quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Lekker voor zequote:Op maandag 22 juli 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, al die leuke jongens die daar werken ook
De laatste post(lapo) moet een nieuw topic aan maken, en mag dus de TT verzinnen, dat was xcachet, jij niet!quote:
hoi ik deed lief maar dat zie je nietquote:
quote:
Alsof je nu nog steeds niet weet dat je niet hoort te kapenquote:
Oh geldt dat hier?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De laatste post(lapo) moet een nieuw topic aan maken, en mag dus de TT verzinnen, dat was xcachet, jij niet!
Zag het wel, ging jou naam in de TT doen. Bedank cees maar.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik deed lief maar dat zie je niet
val van een steiger maar
nu werken
Dat staat al weet ik veel hoe lang in de topic pointer. Als je dat nog nooit gezien hebt ben je blindquote:
Dus moet je maar gaan schelden?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja er is toch ook 15000 keer gezegd dat er geen topics gekaapt mogen worden,hater_
Ik voel zelf de liefde die ik hier geefquote:Op maandag 22 juli 2013 15:40 schreef nodig het volgende:
Stuart en ik blijven de gezelligheid verzorgen hier
Ik heb het ook al een beetje gehad met de hittequote:Op maandag 22 juli 2013 15:40 schreef Taexon het volgende:
Enige cd die ik tot nu toe vandaag heb gebrand is een kerstcd omdat Prom en ik weer zin hadden in kerstliedjes
Ja wij hebben een hekel aan deze warmte
Gewoon lekker in de zon in de tuin liggen met ijskoude Aquarius en water!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:40 schreef Taexon het volgende:
Enige cd die ik tot nu toe vandaag heb gebrand is een kerstcd omdat Prom en ik weer zin hadden in kerstliedjes
Ja wij hebben een hekel aan deze warmte
Stuart liefdequote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik voel zelf de liefde die ik hier geef![]()
Dat vat cees ook allemaal zooooooo persoonlijk opquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik deed lief maar dat zie je niet
val van een steiger maar
nu werken
Spring maar van een daler af, is veel makkelijker.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat vat cees ook allemaal zooooooo persoonlijk op
Ik ga toch ook niet van een stijger afspringen nu?
[..]
Wat mankeert er aan? Vond je me niet lief?quote:
Bedankt voor de ophelderingquote:Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef arachide. het volgende:
Rustig rustig.
Er is een topic gekaapt. TS is oenemeloen van de dag (en krijgt daarvoor een prachtige prijs: een dm van niet meer doen.)
En nu ademen en doorleven
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan? Vond je me niet lief?
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:09 schreef Kieran het volgende:
[..]
Ach, jij weer. Onze ONZ snol heeft wel veel eisen zeg![]()
Jammere aan hitzone is dat het altijd liedjes over een bepaald aantal maanden zijn, zoek meer cd's over de laatste 15 jaarquote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een beetje gehad met de hitteLekker films kijken op de bank
![]()
Als je snel klaar wilt zijn met een muziek cd gewoon een hitzone downloaden of iets dergelijks?
Heb de hele dag op mijn werk in de zon gestaan, dus nee dankjequote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de zon in de tuin liggen met ijskoude Aquarius en water!
hmmmmquote:Op maandag 22 juli 2013 15:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jammere aan hitzone is dat het altijd liedjes over een bepaald aantal maanden zijn, zoek meer cd's over de laatste 15 jaar
ik heb het echt gehad.. in het de vliegtuigen is het gewoon rond de 40 graden
[..]
Heb de hele dag op mijn werk in de zon gestaan, dus nee dankje
Ze zijn achter je internetleven gekomen en willen niet meer met je werkenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ze zijn achter je internetleven gekomen en willen niet meer met je werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |