Betaalde dates, die heeft ze volgens mij wel vakerquote:Op woensdag 27 december 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
Ze had volgens mij laatst een date met een fokker. Wel betaald daar niet van.
Zij moest hem betalenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
Ze had volgens mij laatst een date met een fokker. Wel betaald daar niet van.
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:42 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Betaalde dates, die heeft ze volgens mij wel vaker.
nofi
Tientje is wel wat aan de lage kant hoor..quote:Op woensdag 27 december 2006 01:44 schreef Kieran het volgende:
Ik wist niet dat er nog zoveel tientjeshoeren waren eigenlijk![]()
Als je nog meer vraagt geeft niemand je meer een veegquote:Op woensdag 27 december 2006 01:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tientje is wel wat aan de lage kant hoor..
Hehehe.. de humor op fok ligt op straat.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:50 schreef Kieran het volgende:
[..]
Als je nog meer vraagt geeft niemand je meer een veeg
We hebben een hangjongeren probleem Jquote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. de humor op fok ligt op straat.
En waar lag jij netquote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. de humor op fok ligt op straat.
Waarschijnlijk kom je niet vaak genoeg, dan had je het wel gewetenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:54 schreef K33T het volgende:
Wie is janetje?
Kom al 7 jaar op fok, groot wonder dat ik die griet niet ken. Is ze nog doable?
Dat wist ik al lang.. maar meestal hangen die dan in PUB..quote:Op woensdag 27 december 2006 01:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
We hebben een hangjongeren probleem J
Nou.. een paar daagjes geleden lag ik met m'n snufferd op het ijs op een ijsbaan. Verder heb ik eigenlijk alleen op een logeerbed bij m'n moeder thuis geslapen.quote:
Je zit niet in FB hoor. Misschien dat je daar lekker irritant kan reageren voor een anderquote:Op woensdag 27 december 2006 01:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze lag jij vunzig type
Ach, ik doe alsof ik belangstelling toon en krijg een cliché antwoord waar niemand op zit te wachten. Voorspelbaar, dat wel uiteraardquote:Op woensdag 27 december 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
Nou.. een paar daagjes geleden lag ik met m'n snufferd op het ijs op een ijsbaan. Verder heb ik eigenlijk alleen op een logeerbed bij m'n moeder thuis geslapen.
Maar vanwaar die vraag?
Jij hebt blijkbaar een overschot aan fantasiequote:Op woensdag 27 december 2006 01:56 schreef Kieran het volgende:
[..]
Je zit niet in FB hoor. Misschien dat je daar lekker irritant kan reageren voor een ander
Besides, jij hebt daar blijkbaar een vunzige gedachte bij maar je zal dan ook wel genoeg tekort komen![]()
Nu wel:quote:Op woensdag 27 december 2006 01:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waarschijnlijk kom je niet vaak genoeg, dan had je het wel geweten
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:57 schreef K33T het volgende:
[..]
Nu wel:
[afbeelding]
Type br3Ez4h-SleT, onzeker, naïef. Dubbeldrank, ik daag je uit: wie haar het eerst weet te bezwangen, al dan niet vrijwillig.
Inzet: 10 lousy pleurrro
Jij bent hier de naïvelingquote:Op woensdag 27 december 2006 01:57 schreef K33T het volgende:
[..]
Nu wel:
[afbeelding]
Type br3Ez4h-SleT, onzeker, naïef. Dubbeldrank, ik daag je uit: wie haar het eerst weet te bezwangen, al dan niet vrijwillig.
Ik hou m'n tientje wel en ga daarvan wat leuks doen met Jquote:Op woensdag 27 december 2006 01:57 schreef K33T het volgende:
[..]
Nu wel:
[afbeelding]
Mwah..quote:Op woensdag 27 december 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
Tjonge, erg veel mensenkennis hebben ze hier niet huh?
Nee, ook geen humorquote:Op woensdag 27 december 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
Tjonge, erg veel mensenkennis hebben ze hier niet huh?
Probeer eens met iets origineels te komen dan.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:04 schreef Kieran het volgende:
[..]
Tuurlijk, je reageert in nagenoeg elk topic in FB, maar ik heb een grote fantasie
Ach, jij weer. Onze ONZ snol heeft wel veel eisen zegquote:Op woensdag 27 december 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Probeer eens met iets origineels te komen dan.
Lees je eens in knulquote:Op woensdag 27 december 2006 02:09 schreef Kieran het volgende:
[..]
Ach, jij weer. Onze ONZ snol heeft wel veel eisen zeg![]()
Komop Stu, na zolang afwezig te zijn heb je wel nieuw materiaal.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:09 schreef Kieran het volgende:
[..]
Wat is je punt precies?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:09 schreef Kieran het volgende:
[..]
Iets moet maar weer origineel zijn. Immers, het domme gedrag van dat pootje is dat natuurlijk ook
KLB-snol he.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:09 schreef Kieran het volgende:
[..]
Iets moet maar weer origineel zijn. Immers, het domme gedrag van dat pootje is dat natuurlijk ook
Lijkt me opgelost.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:24 schreef DarkManta het volgende:
Jah ze heeft een vriend, opgelost...
Helaas paultjuuuuh, ze doet geen mannen en vrouwen van fok!, alleen voor geld
Nog niet, er komt nog watquote:
Ruik ik daar jaloezie?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:24 schreef DarkManta het volgende:
Jah ze heeft een vriend, opgelost...
Helaas paultjuuuuh, ze doet geen mannen en vrouwen van fok!, alleen voor geld
Ga nou niet op die toer, ik weet wat jij probeert uit te lokken, dat we onze affaire, Janetje en ik gaan blootleggen.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:28 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ga nou niet op die toer, ik weet wat jij probeert uit te lokken, dat we onze affaire, Janetjje en ik gaan blootleggen.
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 27 december 2006 02:28 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ga nou niet op die toer, ik weet wat jij probeert uit te lokken, dat we onze affaire, Janetje en ik gaan blootleggen.
Sorry schat, ik liet me gaanquote:
Ze assembleerde je arm weer samen na al dat gekras?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Dat meisje met die leuke puzzel
Je hebt de verkeerde voor jequote:Op woensdag 27 december 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze assembleerde je arm weer samen na al dat gekras?
Puzzel in het Fobo doelt 'ie op.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze assembleerde je arm weer samen na al dat gekras?
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Puzzel in het Fobo doelt 'ie op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |