Ik spreek wel aardig Engels hoor maar ook daarin maak ik wel eens fouten.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn dat ze in het Engels daar niet zo moeilijk mee zijn
Dan nog beter alleen wit zoals jijquote:Op maandag 22 juli 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo zagen mijn (ex)vrienden er ook uit
Ik beide wel, maar als ik moet kiezen ook cijfersquote:Op maandag 22 juli 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek wel aardig Engels hoor maar ook daarin maak ik wel eens fouten.
Ik vind talen ook helemaal niet leuk. Ik heb meer met cijfertjes
Ik dacht al...quote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dit
[ afbeelding ]
Ik eet het echt nog elke ochtend op mijn brood
Hahaha, moet altijd een beetje giechelen om die clip. Baardmannen.quote:
Nee, ik ben een koe, ik ben 90% bruin, en heb witte plekken!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan nog beter alleen wit zoals jij
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik beide wel, maar als ik moet kiezen ook cijfers
Wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
16.52 en nog stééds niks gehoordop mail wordt ook niet gereageerd
Weet je zeker dat ze deze week maandag bedoelden?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
16.52 en nog stééds niks gehoordop mail wordt ook niet gereageerd
Ow hahaquote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben een koe, ik ben 90% bruin, en heb witte plekken!
ja duhquote:Op maandag 22 juli 2013 16:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze deze week maandag bedoelden?
Ja kloptquote:Op maandag 22 juli 2013 16:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, je had het over 2 kleuren in een potje
Nee, dat is juist helemaal wit, ik ben maar 10% wit!quote:
Ik denk helemaal niks op 't moment want ook mails krijg ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 16:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bellen vlak voor etenstijd of vlak erna.
Het komt goed jongen, mogelijk niet meteen met deze baan maar niet opgeven hoor!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou de moed zakt me toch echt in m'n schoenenzeker met deze hitte
True maar het is demotiverend als je niks hoort.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het komt goed jongen, mogelijk niet meteen met deze baan maar niet opgeven hoor!
Ook als ze je niet zouden aannemen zouden ze antwoord moeten geven, dus wat dat betreft is nog niks zeker.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True maar het is demotiverend als je niks hoort.
Het is de keiharde realiteit. Vergeet niet dat vele mensen in UK op zoek zijn naar werk.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True maar het is demotiverend als je niks hoort.
Ze hebben 65 vacatures openstaanquote:Op maandag 22 juli 2013 16:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is de keiharde realiteit. Vergeet niet dat vele mensen in UK op zoek zijn naar werk.
Misschien reageren er wel 50+ mensen op die ene baan
Nee dit is überhaupt pas het eerste interview dat ik nog moet krijgen dusquote:Op maandag 22 juli 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ook als ze je niet zouden aannemen zouden ze antwoord moeten geven, dus wat dat betreft is nog niks zeker.
Waar ga je heen?!quote:Op maandag 22 juli 2013 17:03 schreef nodig het volgende:
Even wat films binnenslepen voor op vakantie
Leukquote:Op maandag 22 juli 2013 17:03 schreef nodig het volgende:
Even wat films binnenslepen voor op vakantie
Ik ga nodig het meest missenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar ga je heen?!
We gaan je missen! En met we, bedoel ik alleen ik!
Duitslandquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar ga je heen?!
We gaan je missen! En met we, bedoel ik alleen ik!
Mij danquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
DuitslandVrijdag weg
![]()
Ik ga jou ook missen
Nee, nodig en ik zijn als yin & yangquote:
jochie tochquote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik jou ook
Niet meer SSSSSSSTTTTTUUUUUUUUAAAAAAARRRRRTTTTTT kunnen schreeuwen![]()
Nodig en ik zijn samen ehh samen yang! (dat overtreft jouw ding toch wel? )quote:
Ik ga dat zooooooo missenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik jou ook
Niet meer SSSSSSSTTTTTUUUUUUUUAAAAAAARRRRRTTTTTT kunnen schreeuwen![]()
Ik woon in London maar nu ben ik in Nederlandquote:Op maandag 22 juli 2013 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Stu, waar woon je nu eigenlijk? In een huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |