Ook als ze je niet zouden aannemen zouden ze antwoord moeten geven, dus wat dat betreft is nog niks zeker.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True maar het is demotiverend als je niks hoort.
Het is de keiharde realiteit. Vergeet niet dat vele mensen in UK op zoek zijn naar werk.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True maar het is demotiverend als je niks hoort.
Ze hebben 65 vacatures openstaanquote:Op maandag 22 juli 2013 16:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is de keiharde realiteit. Vergeet niet dat vele mensen in UK op zoek zijn naar werk.
Misschien reageren er wel 50+ mensen op die ene baan
Nee dit is überhaupt pas het eerste interview dat ik nog moet krijgen dusquote:Op maandag 22 juli 2013 16:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ook als ze je niet zouden aannemen zouden ze antwoord moeten geven, dus wat dat betreft is nog niks zeker.
Waar ga je heen?!quote:Op maandag 22 juli 2013 17:03 schreef nodig het volgende:
Even wat films binnenslepen voor op vakantie
Leukquote:Op maandag 22 juli 2013 17:03 schreef nodig het volgende:
Even wat films binnenslepen voor op vakantie
Ik ga nodig het meest missenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar ga je heen?!
We gaan je missen! En met we, bedoel ik alleen ik!
Duitslandquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar ga je heen?!
We gaan je missen! En met we, bedoel ik alleen ik!
Mij danquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
DuitslandVrijdag weg
![]()
Ik ga jou ook missen
Nee, nodig en ik zijn als yin & yangquote:
jochie tochquote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik jou ook
Niet meer SSSSSSSTTTTTUUUUUUUUAAAAAAARRRRRTTTTTT kunnen schreeuwen![]()
Nodig en ik zijn samen ehh samen yang! (dat overtreft jouw ding toch wel? )quote:
Ik ga dat zooooooo missenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik jou ook
Niet meer SSSSSSSTTTTTUUUUUUUUAAAAAAARRRRRTTTTTT kunnen schreeuwen![]()
Ik woon in London maar nu ben ik in Nederlandquote:Op maandag 22 juli 2013 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Stu, waar woon je nu eigenlijk? In een huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |