right. iedereen jat wel eens ietsquote:Op zondag 27 juni 2004 16:11 schreef RaymanNL het volgende:
niks
Bij mij NOG nietquote:Op zondag 27 juni 2004 16:14 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
right. iedereen jat wel eens iets
is voor jou jatten hetzelfde als stelen?quote:Op zondag 27 juni 2004 16:14 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
right. iedereen jat wel eens iets
ja of nee?quote:Op zondag 27 juni 2004 16:21 schreef Sazzefraz het volgende:
duh
Dus je hebt je maagdelijkheid nog?quote:Op zondag 27 juni 2004 16:17 schreef bloedneus.com het volgende:
[..]
Bij mij NOG niet![]()
dat vind ik overal die bordjes van het nummer wat je bij de mac krijgt als het er nog niet is. en de stickers bij de edah met wij verkopen geen alcohol aan > 16. en allemaal prijskaartjes enzo... en is de prijzen verschuiven van het 1ene producht naar het andere ook onder dit onderwerpquote:Op zondag 27 juni 2004 16:23 schreef Stuart het volgende:
Oja, ik vind inderdaad ook wel eens must-haves in restaurants![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dus je hebt je maagdelijkheid nog?
Wahahahahahahaquote:Op zondag 27 juni 2004 16:32 schreef Conflict het volgende:
een fruitautomaat
in een busje homo!quote:Op zondag 27 juni 2004 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wahahahahahahazo op je rug meegenomen
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:34 schreef SexyRomeo het volgende:
Yoooo,Romeo heeft al vele harten gestolen weetje. En er zullen er nog vele volgen, ya'll know wut ï'm sayin'???????????????????????? YYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
ook slim, da's het goedkoopste wat ze hebben :')quote:Op zondag 27 juni 2004 16:36 schreef Gianluca het volgende:
lucifers bij de AH
toch niet de mijne hequote:Op zondag 27 juni 2004 16:08 schreef Golf het volgende:
Een pakje shag en een fiets.
ik was 6quote:Op zondag 27 juni 2004 16:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
ook slim, da's het goedkoopste wat ze hebben
Kan je beter een gokautomaat jatten, die openbreken... Dan heb je geld en kan je lekker gokken
ik heb ook weleens met lucifers gespeeld toen ik klein was, toen stond ineens het winkelcentrum in de fikquote:Op zondag 27 juni 2004 16:44 schreef Gianluca het volgende:
[..]
ik was 6
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:08 schreef GizartFRL het volgende:
Ik heb wel eens een fiat tipo gestolen en em voor 450 euro aan zo;'n zak hooi verkocht.
Vertel maar hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 17:19 schreef N.icka het volgende:
Ik eigenlijk best wel veel![]()
slijmbalquote:Op zondag 27 juni 2004 17:53 schreef TallMan het volgende:
Het hart van mijn vriendin.
Ze leest niet op fok.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:54 schreef N.icka het volgende:
[..]
slijmbal
slijmbalquote:Op zondag 27 juni 2004 17:54 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ze leest niet op fok.
Bij de MC-Drive hea? doe ik ook wel eensquote:Op zondag 27 juni 2004 16:14 schreef bugeye het volgende:
ik heb wel eens een zak friet gestolen bij de Mcdonalds
wat heb je allemaal gestolen dan ???quote:Op zondag 27 juni 2004 16:11 schreef bloedneus.com het volgende:
I'm The Son Of God![]()
hahaquote:Op zondag 27 juni 2004 21:23 schreef speezend het volgende:
ook nog 3 van die balkes die je bij kassa op de lopende band tussen de boodschappen doet, hebben die dingen eigenlijk een naam?
daar deed ik het ook om, leek me vet gwn zo'n onzinnig iets voor de neus van een cassiere te jatten. Als het druk is pakte ik het, ging het bekijken gwn en dan liet ik het in een tasje glijden wat ik bij me had, heel simpel, gwn niet sneaky doen maar doen alsof er nix aan de hand isquote:Op zondag 27 juni 2004 21:26 schreef crossover het volgende:
[..]
hahahoe krijg je die in godsnaam mee
haha, dat heten beurtbalkjes volgens mij.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:23 schreef speezend het volgende:
bonusaanbiedingbordjes van de ah, vond leuk om rijtje ervan om me kamer te hebben dus maar enkele tientallen meegenomen. ze lagen meestal tog al op de grond ofzo, dus of het nou egt stelen is. ook nog 3 van die balkes die je bij kassa op de lopende band tussen de boodschappen doet, hebben die dingen eigenlijk een naam?
* vinger omhoog steekt!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:07 schreef Adfundum het volgende:
Iemand nog interesse in 50 verschillende bierglazen, uit 50 verschillende cafe's?
dat ben je toch nog steeds?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:04 schreef BMWM3 het volgende:
1 keer een snoepje bij Jamin! (toen was ik een klein onschuldig jongetje )
Kloptquote:Op zondag 27 juni 2004 23:09 schreef bugeye het volgende:
[..]
dat ben je toch nog steeds?
Als ik in NL ben steel ik nog steeds snoepjes bij Jaminquote:Op maandag 28 juni 2004 00:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Klopt
Nu wel wat groter geworden. Zo groot dat ik Jamin niet meer binnenloop![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik in NL ben steel ik nog steeds snoepjes bij Jamin![]()
![]()
Grote meidquote:Op maandag 28 juni 2004 00:43 schreef LiNDz het volgende:
snoep ooit, vroeger, verder durf ik nooit te jatten
Je mag dat volgens mij wel noemenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:48 schreef McKillem het volgende:
euhmz
..
..
..
*ratel ratel*
voor 10000en euro's aan illegaal spul van internet downloaden?telt dat mee? (ze noemen het diefstal)
Je eigen CD's zekerquote:Op maandag 28 juni 2004 01:28 schreef PrivateRyan het volgende:
Twee CD's van mijn ex..
Verder nog nooooooit iets.
Dat is toch geen jatten?quote:Op maandag 28 juni 2004 01:29 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Je eigen CD's zeker![]()
Ow jaquote:Op maandag 28 juni 2004 01:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat is toch geen jatten?.
Zo van, soz, ik heb deze ring gisteren gejat, maar hier heb je 'em weer terugquote:Op maandag 28 juni 2004 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
een ring bij V en D toen ik 13 jaar oud was :$
Volgende dag weer terug gebracht omdat ik me doodongelukkig voelde
Nope, zo stiekem als ik hem had gestolen zo stiekem heb ik hem ook weer terug gelegdquote:Op maandag 28 juni 2004 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo van, soz, ik heb deze ring gisteren gejat, maar hier heb je 'em weer terug![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 02:36 schreef BrownSugar het volgende:
Het hart van ene schone vrouwe..
Haha, over smaken valt niet te twistenquote:Op zondag 27 juni 2004 16:29 schreef luciferist het volgende:
en het verkeerdbord: duitsland 1 km![]()
vet hij is trugquote:Op zondag 27 juni 2004 16:34 schreef SexyRomeo het volgende:
Yoooo,Romeo heeft al vele harten gestolen weetje. En er zullen er nog vele volgen, ya'll know wut ï'm sayin'???????????????????????? YYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
quote:Op maandag 28 juni 2004 06:58 schreef TiMmS het volgende:
- kauwgom
- een hub
- vlaggen van bedrijven
- een wegwerk-flits-lamp
- verkeersborden
- straattegels
- psx-cd hoesjes
- t-shirt
- software![]()
- muziek/mp3's
- het hardst heb ik Microsoft genaaid
Ik ben een slecht mens
en wie heeft jou hersens gestolen?quote:Op zondag 27 juni 2004 16:34 schreef SexyRomeo het volgende:
Dezzzelfde persoon die jouw taalgevoel heeft afgepakt, yo.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:42 schreef AirRaid het volgende:
[..]
en wie heeft jou hersens gestolen?
wat een fatser joowquote:Op maandag 28 juni 2004 14:44 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Dezzzelfde persoon die jouw taalgevoel heeft afgepakt, yo.
waar was dat? Het hemeltje?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:11 schreef Valar het volgende:
- een wegwerk-flits-lamp (maar ik kreeg dat verrekte ding maar niet uit)
- verkeersborden en andere bordjes
- 2 vatten pils (café was afgebrand en alles stond nog in het keldertje) + een heleboel glazen.
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:07 schreef luciferist het volgende:
verkeersborden en andere weg werkzaamheden gevallen. vlaggen van bedrijven.
Welke, de opblaasbare Unox winterweken-pinguin uit de supermarkt?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:21 schreef The_Langolier het volgende:
een 1,5 meter hoge pinguin![]()
Nee... ik kende je nog nietquote:Op maandag 28 juni 2004 20:35 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ook voor mij
hehe nee, ergens in Zeeuws Vlaanderenquote:Op maandag 28 juni 2004 15:16 schreef Luukzor het volgende:
[..]
waar was dat? Het hemeltje?
haha, dat met die automaat deden wij ook wel eens op schoolquote:Op maandag 28 juni 2004 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb wel eens een honk gestolen bij het honkbal![]()
Telt het springen tegen de snoepautomaat, omdat er iets 'los' ligt ook mee? zo ja, dan in het verleden ooit nog een aantal marsen, twixen, gevulde koeken, enz
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:20 schreef Pharrell het volgende:
Ehm ghehe.....te veel om op te noemen. Ik ben ooit is 'ingewijd' door een paar foute vriendinnen en dat waren dan lolly's bij de jamin en langzaamaan worden het dan steeds grotere dingen. Het is echt verbazingwekkend hoe makkelijk het gaat en het scheelt zoveel geld en het is echt leuk. Vaak sieraden, make-up soms kleren schoenen, eten nouja van alles. Ik ben 1 keer betrapt en dat had geen gevolgen, één vriendin die is echt afgevoerd met een politieauto en nog 2 die werden ongeveer in elkaar geslagen door een nogal woeste verkoper maar daar werd uiteindelijk ook geen politie bijgehaald. Het is echt onwijs gevaarlijk en als je betrapt wordt heb je nogal een big probleem als de politie erbij komt, maar op de een of andere manier blijf je het toch doen, gewoon omdat het zo makkelijk is en goedkoop en nja je krijgt er een of andere kick van.
Ik nomineer u tot Fokker van het jaar 2004quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:54 schreef speezend het volgende:
ook al gedaan, zelf in het politiebureau agenten doodgeschoten*
* in gta vice city dan
Die was ik nog vergeten! Een nummerbord van een politieauto, op zondagmorgen, een uur voor ze met de dienst begonnen. Tis helemaal stoer als je die dan 's maandags ook gewoon weer terugbrengt naar het polititeburo.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:42 schreef Markonator het volgende:
Je maak jezelf pas onsterfelijk als je iets jat uit het politie bureau
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:54 schreef speezend het volgende:
ook al gedaan, zelf in het politiebureau agenten doodgeschoten*
* in max payne![]()
is ie vol?quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:05 schreef Captain_Chaos het volgende:
Een reusachtige opblaaspinquin vanaf de luifel van een benzinepomp... maar da's al lang en breed verjaard
Was-ie alquote:Op woensdag 30 juni 2004 01:08 schreef kadoter het volgende:
[..]
is ie vol?![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:19 schreef aKra het volgende:
Ja laatst nog een mooie auto in de buurt van Den Haag gestolen, damn wat was hij traag... Hij zag er namelijk wel snel uit; Opel blijft Opel...:'):')
Foto van mijn prooi (snel gemaakt voor mijn matties van 14):
[afbeelding]
van de hema ofzo? foto?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:31 schreef EmmYKuHh het volgende:
een ringmaar die was maar heel goedkoop.. 8 euro ofzo
hehe
wtf, hoe!!!!quote:Op zondag 27 juni 2004 16:14 schreef bugeye het volgende:
ik heb wel eens een zak friet gestolen bij de Mcdonalds
cool een tram-, trein- of busrit stelen vind ik best knap.... Is dat neit gewoon de wet overtreden. heeft toch geen kont met jatten te makenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:30 schreef mwh het volgende:
Kerstbomen en plantjes, snoep, pennen, potloden drinken, eten, verkeersborden (en uiteraard software, muziek en films), tram-, trein- en busrit, maar voor de rest geen grote dingen ...
oh sorry ik wist niet dat dat geen bips met jatten te maken heeft...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:32 schreef Outckast het volgende:
[..]
cool een tram-, trein- of busrit stelen vind ik best knap.... Is dat neit gewoon de wet overtreden. heeft toch geen kont met jatten te maken![]()
Ik vind mezelf al best netjes door niet geen reet maar geen kont te zeggenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:45 schreef mwh het volgende:
[..]
oh sorry ik wist niet dat dat geen bips met jatten te maken heeft...
*ik lig helemaal in een deuk* notquote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:53 schreef Outckast het volgende:
[..]
Ik vind mezelf al best netjes door niet geen reet maar geen kont te zeggen![]()
Scighera ziet het al voor zich: klein jochie op een driewieler met een gokkast op sleeptouwquote:Op zondag 27 juni 2004 16:44 schreef Gianluca het volgende:
[..]
ik was 6
Waarom niet gelijk een heteluhtballon?quote:Op zondag 18 juli 2004 17:38 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik een luchtkussen ga stelen![]()
Omdat ik die niet leuk vindquote:Op zondag 18 juli 2004 19:25 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een heteluhtballon?
Hoe is het met je gebit?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:23 schreef dingendoener het volgende:
¤2400 aan snoep.
Beurtbalkjequote:Op zondag 27 juni 2004 21:23 schreef speezend het volgende:
bonusaanbiedingbordjes van de ah, vond leuk om rijtje ervan om me kamer te hebben dus maar enkele tientallen meegenomen. ze lagen meestal tog al op de grond ofzo, dus of het nou egt stelen is. ook nog 3 van die balkes die je bij kassa op de lopende band tussen de boodschappen doet, hebben die dingen eigenlijk een naam?
Hoelang weet je dat al?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef TheIceWarrior het volgende:
de auto waar ik in rond rijd is gestolen
Laat me raden, je werkt bij de plisie?quote:
Warm, recherche.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:46 schreef -SL- het volgende:
[..]
Laat me raden, je werkt bij de plisie?
owowowh is ga het vertelen jogy jogy!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:37 schreef opgebaarde het volgende:
Ik herinner het me als de dag van gisteren, 5 oktober 1970, het was koud en het regende zachtjes. Ik heb toen een concorde gestolen en dat kon toen echt nog niet in die tijd![]()
Verfoksake, begrijp jij je eigen tekst wel?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:59 schreef master_X het volgende:
[..]
owowowh is ge het vertelen jogy jogy!!!!!!!!!!!!!!![]()
jaja hoor jij ook ? anders kan je me prive spreken dan leg ik alles uitquote:Op donderdag 21 december 2006 17:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verfoksake, begrijp jij je eigen tekst wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |