Zal eens wat proberenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:45 schreef nodig het volgende:
[..]
hmmmm
zoeken op best zeroes
of best 90's ofzo
WHO WTF... die gast is ook echt overledne aan kanker..quote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
Okay, misschien was ik wel erg in die tijd als ik teruglees
ONZ / half 2 alweer.
Ik schaam me diep![]()
Oh wowquote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
Okay, misschien was ik wel erg in die tijd als ik teruglees
ONZ / half 2 alweer.
Ik schaam me diep![]()
Ja, daarom schaam ik me nu dus ookquote:Op maandag 22 juli 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WHO WTF... die gast is ook echt overledne aan kanker..
Het was ONZ en ik kende TS uit onder meer ONZ en PUB maar nu dit zo teruglezende snap ik wel dat ik destijds een ban kreeg. Het kan gewoon echt nietquote:
I know. Overigens was ik best vriendelijk met hem hoor, in vele andere topicsquote:Op maandag 22 juli 2013 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die was ook wel heel, heel erg hard hoor
Die ban was zwaar terecht dan ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was ONZ en ik kende TS uit onder meer ONZ en PUB maar nu dit zo teruglezende snap ik wel dat ik destijds een ban kreeg. Het kan gewoon echt niet![]()
Die ban op Kieran is voor altijd en op Stu zit ook een ban. Alleen op deze niet.quote:
Je was toen ouder dan ik en ik heb nog nooit zoiets gezegdquote:Op maandag 22 juli 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die ban op Kieran is voor altijd en op Stu zit ook een ban. Alleen op deze niet.
Heey, ik was jong en stom en het is 6 of 7 jaar geleden. Ik heb er toch spijt van
In ONZ mocht je destijds dat soort dingen nog zeggen. Dat werd ook door niemand serieus genomenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je was toen ouder dan ik en ik heb nog nooit zoiets gezegd
Maar je wist niet dat hij kanker had?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ONZ mocht je destijds dat soort dingen nog zeggen. Dat werd ook door niemand serieus genomen
Nee en dat had hij toen ook niet!quote:
You cuntquote:Op maandag 22 juli 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
Het spijt me dat ik vroeger zo'n rotjoch was
HAHAH CRIMINEELquote:Op zondag 27 juni 2004 16:06 schreef Stuart het volgende:
TS Begint:
Ik heb wel eens een kayak vest (soort van zwemvest dus) gestolen tijdens een survival activiteit, omdat ik deze graag wilde hebben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |