SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ik niet willen zeggen... Ik denk alleen wel dat ze allemaal high waren toen het werd opgenomen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Zeg Arnie, ben je nog steeds een beetje boos op mij?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat zou ik niet willen zeggen... Ik denk alleen wel dat ze allemaal high waren toen het werd opgenomen.![]()
Ik vind het zo erg als je m'n vriendje niet meer wilt zijn.
pindazakje![]()
De spanning was om te snijden. Ik kwam die zomer echt bijna niet door.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond 'm 100x beter dan deze:
Over suffe cliffhangers gesprokenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Sarcasme-mode onquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
De spanning was om te snijden. Ik kwam die zomer echt bijna niet door.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
De spanning was om te snijden. Ik kwam die zomer echt bijna niet door.![]()
Toch was ik blij, dat het kind niet van Bing was!![]()
Ik was blij dat ze een jaar later lieten zien dat ze het toch nog steeds konden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Toch was ik blij, dat het kind niet van Bing was!Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En weer een jaar later was het opnieuw flutquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was blij dat ze een jaar later lieten zien dat ze het toch nog steeds konden.Zeker omdat Marcus en Kimberly niet terugkwamen, zoals door de Televizier (
![]()
![]()
) beweerd werd
![]()
![]()
Ik word ook moe van die Martine Hafkamp geruchten. Al sinds haar exit wordt bij elk nieuwtje dat verschijnt weer geroepen dat Martine terugkomt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En weer een jaar later was het opnieuw flutZeker omdat Marcus en Kimberly niet terugkwamen, zoals door de Televizier (
![]()
![]()
) beweerd werd
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ach, daar maak ik me niet eens meer druk om. Als ik eerlijk ben heb ik ook liever dat ze wegblijft. Niet omdat ik haar niet terug wil zien in de serie, maar meer omdat ik op voorhand al weet dat het karakter dan gruwelijk verpest wordt en veranderd in een mislukte huisvrouw zonder enige verhaallijn. Ja, hoogstens een affaire met Anton of Jef, maar dat is het ook welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik word ook moe van die Martine Hafkamp geruchten. Al sinds haar exit wordt bij elk nieuwtje dat verschijnt weer geroepen dat Martine terugkomt.![]()
![]()
Iets opmerkelijks over GTST: De Reünie:Bronquote:Op 20 augustus verschijnt seizoen 9 op DVD! Dit jaar was er ook een kerstspecial, maar die zal apart op DVD verschijnen en exclusief bij Blokker te koop zijn!![]()
Als dat zo is, dan wordt dat dus ook een bezoekje aan Blokker.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef Frey het volgende:
Als dat zo is, dan wordt dat dus ook een bezoekje aan Blokker.Eerlijk gezegd denk ik dat ik 'm wel aanschaf, ik heb die special nooit volledig gezien (was daar te lui voor) en het is wel een leuke special met al die oude bekenden
![]()
![]()
Maar is er ook ergens een bevestiging van?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad jaEerlijk gezegd denk ik dat ik 'm wel aanschaf, ik heb die special nooit volledig gezien (was daar te lui voor) en het is wel een leuke special met al die oude bekenden
Nope, naar mijn weten nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar is er ook ergens een bevestiging van?Ik denk dat ik JustBridge maar bel van de week, misschien dat ze meer weten
![]()
![]()
...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zeg Arnie, ben je nog steeds een beetje boos op mij?![]()
Ik vind het zo erg als je m'n vriendje niet meer wilt zijn.
Nee! Néé! NÉÉ!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
Iets opmerkelijks over GTST: De Reünie:
[..]
Bron![]()
![]()
![]()
![]()
Toch blijft die zomercliff van seizoen 21 geweldig, zeker na die mislukkig van seizoen 20. Behalve het geweldige slot en de prachtige muziek nog, had je ook al die dingen tijdens de aflevering. Wiet die Nina wilde vermoorden, Lorena die ontdekt had dat Tineke Tanya was, Nick die terug was. De hele sfeer in de aflevering.
Laura die Tanya confronteerdequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:31 schreef Frey het volgende:
Toch blijft die zomercliff van seizoen 21 geweldig, zeker na die mislukkig van seizoen 20. Behalve het geweldige slot en de prachtige muziek nog, had je ook al die dingen tijdens de aflevering. Wiet die Nina wilde vermoorden, Lorena die ontdekt had dat Tineke Tanya was, Nick die terug was. De hele sfeer in de aflevering.![]()
![]()
![]()
![]()
Komt er toch nog een special op dvdquote:
Trouwens, dan zullen ze deze foto wel gebruiken voor de cover, dunkt me:![]()
![]()
Gelukkig nog in het oude huis.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Komt er toch nog een special op dvd
Trouwens, dan zullen ze deze foto wel gebruiken voor de cover, dunkt me:
[ afbeelding ]
Maar helaas zonder Arniequote:
Het valt me trouwens op dat Casper, Tom en Paul niet op de foto staan![]()
![]()
Ik wilde net zeggen: Hogendoorn wéér niet op een castfoto!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar helaas zonder Arnie
Het valt me trouwens op dat Casper, Tom en Paul niet op de foto staan
Hoe zonde ook enerzijds, ik vind het het personage Herman Hogendoorn er wel iets enorm legendarisch aan meegeven, dat hij ook echt enkel in de afleveringen zelf terug te vinden is
EDIT: Overigens betwijfel ik of het deze foto wordt; het contact tussen Bridge en het ANP-archief is nooit echt zo super geweest... Ik kan me een box van Spijkerhoek herinneren waar ze in een klein plaatje rechtsonder op de box gewoon een ANP-foto van internet hadden geplukt waar nog zelfs het grote ANP-watermerk doorheen stond gedrukt
Ik denk wel dat ze een foto als deze zullen gebruiken maar uit het archief van Endemol ze~ ik zie ineens de nieuwe post en denk, holy crap I stand corrected.
En look, he's even smiling!
Hij staat wel op deze foto:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: Hogendoorn wéér niet op een castfoto!
Hoe zonde ook enerzijds, ik vind het het personage Herman Hogendoorn er wel iets enorm legendarisch aan meegeven, dat hij ook echt enkel in de afleveringen zelf terug te vinden is![]()
![]()
Ik zie het, wat kijkt Hilde ernstig zegquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij staat wel op deze foto:
[ afbeelding ]Zoals ik al zei: ik denk dat Bridge via Endemol een foto zoals een van deze krijgt aangeleverd om de cover en dergelijke mee te creëren. Zelf hoop ik gewoon op een zwart/bruin getinte cover, gewoon dezelfde tinten die de hele special lang te merken waren
Ik hoop vooral dat het waar is dat hij op DVD komt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zie het, wat kijkt Hilde ernstig zegZoals ik al zei: ik denk dat Bridge via Endemol een foto zoals een van deze krijgt aangeleverd om de cover en dergelijke mee te creëren. Zelf hoop ik gewoon op een zwart/bruin getinte cover, gewoon dezelfde tinten die de hele special lang te merken waren
...Wij zijn verschrikkelijk, de mussen vallen van het dak en wij zitten hier te discussiëren over een kerstspecial.
Als het niet zo is ga ik hoogstpersoonlijk die fansite spammen met de vraag waar ze die onzin vandaan hebben. En daarna zorg ik dat een pianoklep de rest doet. Dan houden misschien ook ineens al die geruchten over Martine Hafkamp op.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het waar is dat hij op DVD komt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Nou, als hij op DVD komt dan ga ik niet wachten tot de kerst met kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Wij zijn verschrikkelijk, de mussen vallen van het dak en wij zitten hier te discussiëren over een kerstspecial.
En dat terwijl ik een bloedhekel heb aan de kerstdagen en kerst in het algemeenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Wij zijn verschrikkelijk, de mussen vallen van het dak en wij zitten hier te discussiëren over een kerstspecial.![]()
![]()
![]()
Oh, ik vind het altijd gezellig. Lekker met de kerstboom en cadeautjes. Vind de versieringen er altijd mooi uitzien, vooral in Amerika enzo. Maar ik heb helemaal niks met het feest zelf en met de kerstman.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl ik een bloedhekel heb aan de kerstdagen en kerst in het algemeen![]()
* PeterKelder ziet ArnieAlberts al bij alle users van de GTST fanclub langsgaan met een pianoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als het niet zo is ga ik hoogstpersoonlijk die fansite spammen met de vraag waar ze die onzin vandaan hebben. En daarna zorg ik dat een pianoklep de rest doet. Dan houden misschien ook ineens al die geruchten over Martine Hafkamp op.![]()
![]()
Tja, als ik moet kiezen tussen Sinterklaas of Kerst, dan toch maar Sinterklaasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Oh, ik vind het altijd gezellig. Lekker met de kerstboom en cadeautjes. Vind de versieringen er altijd mooi uitzien, vooral in Amerika enzo. Maar ik heb helemaal niks met het feest zelf en met de kerstman.Niet dat ik daar nog veel mee heb overigens, maar ik vind dat toch iets leuker.
![]()
Sinterklaasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, als ik moet kiezen tussen Sinterklaas of Kerst, dan toch maar SinterklaasNiet dat ik daar nog veel mee heb overigens, maar ik vind dat toch iets leuker.
![]()
Die muziek ookquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom doe je zo onredelijk, ik heb je toch niets misdaan?quote:![]()
Ik ga echt met buikpijn naar bed sinds je mijn vriend niet meer wilt zijn.pindazakje![]()
Vind dat ze voor het eerst in jaaaaren weer een cliff hebben waar iedereen het weer over heeft. Is ze goed geluktquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond 'm 100x beter dan deze:
Over suffe cliffhangers gesproken![]()
![]()
Dat waren nog is tijden dat gtst echt goed wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
Iets opmerkelijks over GTST: De Reünie:
[..]
Bron![]()
Sinds de terugkeer worden ook Koossie en Remco genoemd.![]()
Best grappig dat Ellen Röhrman dramacoach was rond deze periode
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Die kerstspecial móet ik hebben, desnoods reserveer ik 'm of sta ik 's morgens voor de Blokker.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ik hoop echt dat hij komt. Seizoen 9 wordt al een feest en de film zou een prachtige bonus zijn.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef LetsGame het volgende:
Die kerstspecial móet ik hebben, desnoods reserveer ik 'm of sta ik 's morgens voor de Blokker.
Zeker!quote:Op zondag 21 juli 2013 02:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij komt. Seizoen 9 wordt al een feest en de film zou een prachtige bonus zijn.
Btw: Stan en Peter worden ook best vaak genoemd de laatste tijd in seizoen 8. (met de laatste tijd bedoel ik de afleveringen rond afl 1500)
Afl 1500 is btw echt! (al kende ik 'm al van vroeger en 't GTSTarchief
)
P.S. ik moest echt lachen om de onrealistische reactie van zowel Janine als de havenmeester in een scène. "misschien is 't relevant, maar er is vanochtend wel een boot gestolen. (vertelt 't zo van dat het de normaalste zaak van de wereld is.)" Janine's reactie: "oh, bedankt, ik ga er meteen heen." Want hoe moest zij nou weten dat het Suzanne was? Ik bedoel, Suzanne die steelt is toch ook niet de normaalste zaak van de wereld?
Beetje domme scène naar mijn mening![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door LetsGame op 21-07-2013 02:23:29 ]Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
OMG wat zijn jullie slecht in voorspellen. Zie nieuwe content app.
Doet me denken aan het conformiteitsexperiment van Asch.![]()
ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
ShitDat zei ik toch, dat zei ik toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Devil010 op 21-07-2013 11:27:48 ]Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
ShitHoe weetje dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ShitLaat dat filmpje alsjeblieft van een oefensprong zijn ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat iemand gewoon een lullige landing maakt en even met z'n been naar de dokter moet voor de zekerheid.
Nou ja, het blijft wel spannend zo.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 10:32 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Zolang Wiet en Mike het maar overleven vind ik alles best. Noud is ook een baas, dus beter hij ook niet. Al denk ik toch dat het Noud of Nina is..![]()
het mooiste zou zijn is dat ludo iemand heeft iemand ingehuurd op mike te vermoorden maar per ongeluk nina. dan krijg je volgens mij echt een fantastisch verhaallijn.![]()
Ja prachtig, Ludo nog meer verpesten.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:58 schreef flanken het volgende:
het mooiste zou zijn is dat ludo iemand heeft iemand ingehuurd op mike te vermoorden maar per ongeluk nina. dan krijg je volgens mij echt een fantastisch verhaallijn.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat kan ik mij ook niet voorstellen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 12:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat kan ik mij ook niet voorstellen.eigenlijk is alleen de rol van lorena uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, die heeft nog met Mike af te rekenen..quote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef flanken het volgende:
[..]
eigenlijk is alleen de rol van lorena uitgespeeld![]()
Precies! Die strijd mag van mij nog wel even doorgaan, volgend seizoen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft nog met Mike af te rekenen..
Mike tegen Lorena en Laura!![]()
![]()
Jup, ik denk dat de vergiftiging ook zeker boven water gaat komen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Precies! Die strijd mag van mij nog wel even doorgaan, volgend seizoen.
Mike tegen Lorena en Laura!
Ik begin eigenlijk steeds meer te vrezen dat Noud het slachtoffer wordt.![]()
Als het Noud is verwacht ik wel dat er 2 personen even uit Tokio terug zullen komen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup, ik denk dat de vergiftiging ook zeker boven water gaat komen.
Ik begin eigenlijk steeds meer te vrezen dat Noud het slachtoffer wordt.![]()
Robert![]()
Dennis![]()
![]()
Wiet is uitgespeeld.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef flanken het volgende:
[..]
eigenlijk is alleen de rol van lorena uitgespeeld![]()
![]()
En was het wat?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:19 schreef superniger het volgende:
Enige goede aan Nina is dat ze haar tieten heeft laten zien in Verliefd op IbizaNiets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Zagen er prima uit. Volgens mij is ze ook wel een stuk afgevallen ten opzichte van een tijd geleden. Niet dat ze toen wel heel dik was, maar ze ziet er iig veel beter uit tegenwoordig. ze had ook altijd van die wallen in gtst vroeger, en dat zie ik nu niet meer.quote:
Verder heeft ze wel een heel irritant karakter in gtst. Al kan ze soms ook wel weer heel lief zijn voor mensen. Toen Noud zn geheugen kwijt was en ze hem weer voor zich terug wilde winnen bijvoorbeeld.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hadden ze Ludo ook met Martijn moeten laten doen door hem z'n vingers laten breken. Ook niet netjes, maar beter dan 'handmatig'.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
* PeterKelder ziet ArnieAlberts al bij alle users van de GTST fanclub langsgaan met een pianoNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
De rol van Lorena is nooit uitgespeeld.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef flanken het volgende:
[..]
eigenlijk is alleen de rol van lorena uitgespeeldLand of the free. Home of the brave.![]()
Als het dan toch moest, dan liever door een mannetjequote:Op zondag 21 juli 2013 14:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat hadden ze Ludo ook met Martijn moeten laten doen door hem z'n vingers laten breken. Ook niet netjes, maar beter dan 'handmatig'.![]()
![]()
True. Maar ik beredeneer enkel in het denkvermogen van het huidige schrijversensemble.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als het dan toch moest, dan liever door een mannetje
Een ensemble wat overigens gebruik maakt van machtsmisbruik. Vroeger switchten die ensembles nog wel eens volledig, hoelang zitten de huidige schrijvers al daar?
Ingrid van Berkum nu ruim een jaar, Martin van Steijn al sinds 2008, Simone Duwel sinds ongeveer 2 jaar volgens mij. En dat zijn dan de hoofdschrijversquote:Op zondag 21 juli 2013 14:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
True. Maar ik beredeneer enkel in het denkvermogen van het huidige schrijversensemble.
Een ensemble wat overigens gebruik maakt van machtsmisbruik. Vroeger switchten die ensembles nog wel eens volledig, hoelang zitten de huidige schrijvers al daar?![]()
![]()
Sinds 2008 pas? Lijkt veel langer. Maar ja, Martin van Steijn is eigenlijk al veel langer bij de serie betrokken, en dan heb ik het nog niet eens over zijn tijd dat hij erin speelde.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ingrid van Berkum nu ruim een jaar, Martin van Steijn al sinds 2008, Simone Duwel sinds ongeveer 2 jaar volgens mij. En dat zijn dan de hoofdschrijvers
En hoelang hangt Rohan er eigenlijk al rond?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Té langquote:Op zondag 21 juli 2013 15:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En hoelang hangt Rohan er eigenlijk al rond?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Nok eens.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onredelijk, ik heb je toch niets misdaan?![]()
Ik ga echt met buikpijn naar bed sinds je mijn vriend niet meer wilt zijn.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:43 schreef JamFlava het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Hij werkt sinds 1994 voor Doctor Proctor/Script Studio, eerst als dialoogschrijver van GTST en Goudkust, later bij die laatste als hoofdschrijver. Van 2001 tot 2004 was hij hoofdschrijver bij GTST, waarna hij een tijdje heeft gewerkt voor ONM, Julia's Tango etc. Sinds 2008 werkt hij weer bij GTST, eerst als projectleider (in feite assistent hoofdschrijver) en nu weer al een aantal jaar sinds hoofdschrijver.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sinds 2008 pas? Lijkt veel langer. Maar ja, Martin van Steijn is eigenlijk al veel langer bij de serie betrokken, en dan heb ik het nog niet eens over zijn tijd dat hij erin speelde.Volgens Wikipedia sinds 2000, eerst als dialoogschrijver, later als assistent producer en hoofdschrijver. En sinds een jaar als uitvoerend producent.quote:En hoelang hangt Rohan er eigenlijk al rond?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Dat is ook wel supersnel gegaan, binnen 1 week zijn ze van milde vijandschap naar koppel gegaan, ik heb seizoen 3 laatst nog zitten kijken en ik ben erop gaan letten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje knullig dan ja!
[..]
Ik vond de cliffhanger van seizoen 2 ook wel sterk ja! Een mooie climax.![]()
En het vervolg als Herman heel droog weer opstaat en zegt dat het spel over is!![]()
![]()
Toen had ik nog niet verwacht dat Frits en Martine al in het 3e seizoen bij elkaar kwamen.
Had gedacht dat, dat pas in later in seizoen 4 zou komen!
Een heer met stijl![]()
nu hoop ik op ninaquote:Op zondag 21 juli 2013 10:55 schreef Redbullkid het volgende:
Zolang Wiet en Mike het maar overleven vind ik alles best. Noud is ook een baas, dus beter hij ook niet. Al denk ik toch dat het Noud of Nina is..![]()
https://maps.google.nl/ma(...)l=52.221622,4.671859
Grappig dat het originele café van De Koning dus Keijzer blijkt te heten![]()
![]()
Hier overigens de link van het filmpje met Nuran:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:00 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:04 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Hier overigens de link van het filmpje met Nuran:DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, hou gewoon op.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oké, maar dan moet Arnie eerst even bevestigen dat hij mijn vriend weer is.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Over het filmpje en wie het heeft overleefd (mensen, even: als er kijkers zijn die niet willen weten wie het heeft overleefd tot 2 september, wees dan zo netjes alles in spoilers te zetten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk Mike of Wiet. Vooral Mike. Al kan Nina ook Wiet's parachute gesaboteerd hebben en komt stampvoetje daar na een natuurlijk ellenlange verhaallijn gewoon mee weg.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
![]()
Nina![]()
![]()
![]()
Ze vroeg er gewoon om om vermoord te worden.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Die blik van Wiet op het eindequote:Op zondag 21 juli 2013 19:33 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
![]()
Ze vroeg er gewoon om om vermoord te worden.![]()
![]()
Ja en dan is er iemand in de comments die vind dat Nina groot gelijk heeft en Wiet echt vervelend isquote:Op zondag 21 juli 2013 19:33 schreef Frey het volgende:
Nina![]()
![]()
![]()
Ze vroeg er gewoon om om vermoord te worden.
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Hier overigens de link van het filmpje met Nuran:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof zeg op Nina na zijn alle vervelende of niks zeggende personages veilig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jammer dat Lucas niet mee sprong en doodvalt... die is nog irritanter dan Nina...quote:Op zondag 21 juli 2013 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tof zeg op Nina na zijn alle vervelende of niks zeggende personages veilig.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Misschien dat Lucas wel op de plek des onheils stond en degene die is gevallen bovenop hem is gevallen, met een fatale dood voor Lucas als gevolg?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:30 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Jammer dat Lucas niet mee sprong en doodvalt... die is nog irritanter dan Nina...
Kan natuurlijk niet, maar ach![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:15 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is echter wel een ongeloofwaardige gebeurtenis waarvan ik best wil doen alsof ik het geloofquote:Op zondag 21 juli 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat Lucas wel op de plek des onheils stond en degene die is gevallen bovenop hem is gevallen, met een fatale dood voor Lucas als gevolg?
Kan natuurlijk niet, maar ach![]()
.
![]()
Over dat filmpje van Aysen (week 3). Daarin zie je Aysen die haar parachute controleert. Daarna gaat ze zich in een naastgelegen ruimte verkleden. Het pak dat ze aantrekt is blauw. Op 36 sec zie je hoe haar arm een paar schoenen pakt. Je ziet dat het haar arm is omdat je een gedeelte van haar blote pols en spijkerjasje ziet. Op 40 sec zie je een hand die handschoenen pakt en dat is niet haar arm denk ik want die heeft een zwarte trui aan. Ik denk dus dat ze niet alleen was in die ruimte dus een eventuele verwisseling zou mogelijk zijn? Of draaf ik nu door?;)![]()
Nina dood nadat ze per ongeluk de gesaboteerde parachute van Mike heeft gekregen, dat zou de beste verhaallijnen opleveren.
Helemaal als Ludo iets met die sabotage te maken lijkt te hebbenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:00 schreef Frey het volgende:
Nina dood nadat ze per ongeluk de gesaboteerde parachute van Mike heeft gekregen, dat zou de beste verhaallijnen opleveren.![]()
Man, wat had Ronald daar prachtige muziek onder gezet![]()
![]()
Frey
Mike was het doelwit maar die is ook niet gek natuurlijk en voelde de bui al hangen. Als ervaren springer heeft hij zijn parachute voor vertrek gecontroleerd en geconstateerd dat die gesaboteerd was en hem toen verwisseld met die van Nina?![]()
Nee dat juist niet, maar hij wordt dan wel verdacht.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helemaal als Ludo iets met die sabotage te maken lijkt te hebben![]()
Man, wat had Ronald daar prachtige muziek onder gezet
Maar meest van al: niemand kan Ludo Sanders nog stoppen bij de zoektocht naar de moordenaar van zijn dochter.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat bedoelde ik ook, dat hij één van de (hoofd)verdachten isquote:Op zondag 21 juli 2013 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee dat juist niet, maar hij wordt dan wel verdacht.Nogmaals: wat had Ronald daar prachtige muziek onder gezetquote:Maar meest van al: niemand kan Ludo Sanders nog stoppen bij de zoektocht naar de moordenaar van zijn dochter.Als die scènes er al komen, mag Servies toch eens wat productiever gaan worden
![]()
![]()
De Ludo tune terug.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, dat hij één van de (hoofd)verdachten is
[..]
Nogmaals: wat had Ronald daar prachtige muziek onder gezetAls die scènes er al komen, mag Servies toch eens wat productiever gaan worden
Dat jaquote:Al zal het óf een typisch Servies-muziekje worden met wat vage tonen, óf het wordt een bestaand muziekje van die Ludovico Einaudi of Eliah Maynard.
![]()
Het eerste de beste muziekje wat je op Youtube aanklikt klinkt vaak al vele malen beter dan die troep van Servies.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat jaAl zal het óf een typisch Servies-muziekje worden met wat vage tonen, óf het wordt een bestaand muziekje van die Ludovico Einaudi of Eliah Maynard.
Helaas kan ik dat alleen maar beamenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Het eerste de beste muziekje wat je op Youtube aanklikt klinkt vaak al vele malen beter dan die troep van Servies.![]()
![]()
Na een wekenlange zoektocht komt Ludo achter de identiteit van de saboteur. En dat is iemand van wie niemand het verwacht had...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achtergrondmuziek wordt vaak zwaar onderschat. Wat verheug ik mij op de Ludo tune in seizoen 9.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas kan ik dat alleen maar beamen![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:26 schreef PeterKelder het volgende:
Na een wekenlange zoektocht komt Ludo achter de identiteit van de saboteur. En dat is iemand van wie niemand het verwacht had...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Inderdaad ja. Gelukkig zijn er nog componisten als Ronald Schilperoort of Martijn Schimmer die tenminste weten waar ze mee bezig zijn en ook nog iets kunnen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Achtergrondmuziek wordt vaak zwaar onderschat.Eindelijk zal deze te horen zijnquote:Wat verheug ik mij op de Ludo tune in seizoen 9.![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken: Waar maken ze zich druk over?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Gelukkig zijn er nog componisten als Ronald Schilperoort of Martijn Schimmer die tenminste weten waar ze mee bezig zijn en ook nog iets kunnen.
Maar ik erger me er echt kapot aan.
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]En dat is niet het enige; Ludo schakelt tevens een "schoonmaakbedrijf" in om dit vuile werkje op te laten knappen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat is niet het enige; Ludo schakelt tevens een "schoonmaakbedrijf" in om dit vuile werkje op te laten knappen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met een Vlaamse divisie: Rap & Proper![]()
Ik miste een borstel in de vuist.
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat is niet het enige; Ludo schakelt tevens een "schoonmaakbedrijf" in om dit vuile werkje op te laten knappen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die kunnen ook meteen wat doen aan dat gepingel van Servies.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Bij sommige series of films boeit de muziek me echt niets, dan gaat het me om het verhaal en de karakters. Maar er zijn ook bij waar de muziek of heel goed bij de scènes past, of juist niet. En als ik dan zie dat Servies een veelgevraagd componist is...quote:Op zondag 21 juli 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken: Waar maken ze zich druk over?
Maar ik erger me er echt kapot aan.![]()
![]()
![]()
![]()
* PeterKelder denkt aan een eerdere post van ArnieAlberts; iets met de klep van een piano of zoiets...?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:36 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die kunnen ook meteen wat doen aan dat gepingel van Servies.![]()
![]()
Proper heeft zich al eerder begeven op de Vlaamse dramamarkt, helaas zonder succesquote:Op zondag 21 juli 2013 22:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
![]()
Met een Vlaamse divisie: Rap & Proper
Of een schort, een bezem, een emmer met sop...quote:Ik miste een borstel in de vuist.![]()
Ik let de laatste jaren juist vaak op de muziek. Bij films, series, tekenfilms(series), anime series enz.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij sommige series of films boeit de muziek me echt niets, dan gaat het me om het verhaal en de karakters. Maar er zijn ook bij waar de muziek of heel goed bij de scènes past, of juist niet. En als ik dan zie dat Servies een veelgevraagd componist is...![]()
![]()
En vaak vind ik de muziek prachtig en zoek ik meteen de OST.
En soms baal ik enorm als die nooit uitgebracht blijkt te zijn. Van Servies kun je met dit warme weer misschien een bandje maken met geluid dat de muggen weghoudt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Bij Kameleon 2 zit een prachtige score van Ronald onder de scène waarin de tweeling in de storm een schippersknecht probeert te redden. Helaas staat die niet op de officiële cd, waar ik nog steeds enorm van baal want het is echt een prachtige, bombastische scorequote:Op zondag 21 juli 2013 22:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik let de laatste jaren juist vaak op de muziek. Bij films, series, tekenfilms(series), anime series enz.
En soms baal ik enorm als die nooit uitgebracht blijkt te zijn.quote:Van Servies kun je met dit warme weer misschien een bandje maken met geluid dat de muggen weghoudt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ook ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Toch geloof ik totaal niet in een dode Wiet. We merkte wel in de afleveringen dat Nina boos was op Wiet natuurlijk. Maar toch is er nergens een moment geweest dacht je echt dacht van ''Nina zou Wiet nu zo kunnen vermoorden''. Dus dat scenario verwacht ik echt niet. Maar als iemand de verkeerde parachute heeft gepakt, tja dan kan het iedereen zijn.![]()
Ja ik kan het mij ook nog goed herinneren.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is ook wel supersnel gegaan, binnen 1 week zijn ze van milde vijandschap naar koppel gegaan, ik heb seizoen 3 laatst nog zitten kijken en ik ben erop gaan letten.![]()
Van Frits verbaasde het mij eigenlijk niet. Maar van Martine eigenlijk wel!
Al was het niet geheel onlogisch dat ze vooral een hekel aan Herman had. En niet zozeer aan Frits!![]()
![]()
Maakt de muziek jou echt wat uit in gtst.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken: Waar maken ze zich druk over?
Maar ik erger me er echt kapot aan.
Liever dat Sjors gewoon dood gaat en niet Mike of Wiet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:18 schreef roos85 het volgende:
[..]zal zij het zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n app is gecrasht. Moest alles weer opnieuw invullen.
Trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
M'n app is gecrasht. Moest alles weer opnieuw invullen.
Trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:03 schreef roos85 het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zou pas een plottwist zijn als de instructeur Lorena's parachute heeft gesaboteerd omdat zij al een diploma had en hij hierdoor een beetje butthurt had dat hij haar niet kon inpalmen niets kon bijbrengen
Dat zou echt een heel slecht motief zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 17:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het zou pas een plottwist zijn als de instructeur Lorena's parachute heeft gesaboteerd omdat zij al een diploma had en hij hierdoor een beetje butthurt had dat hij haar niet kon inpalmen niets kon bijbrengen![]()
![]()
![]()
Of het is de kompaan van Mike, die hem heeft geholpen met het overnemen van de Rozenboom.
En hierdoor zelf eigenaar wil worden van de Rozenboom!![]()
Heel slecht, maar ik zie de schrijvers er voor aan. De follow up van de tent-cliff was ook maar zo-zo en...quote:Op maandag 22 juli 2013 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zou echt een heel slecht motief zijn![]()
Ik ben eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heel slecht, maar ik zie de schrijvers er voor aan. De follow up van de tent-cliff was ook maar zo-zo en...
Ik ben eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk nog steeds dat Monica de dader is (heeft een motief om zowel Bing als Aysen iets aan te doen), maar bij de sabotage per ongeluk de verkeerde parachute heeft gemold.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:57 schreef Koosnaam het volgende:
Of het is de kompaan van Mike, die hem heeft geholpen met het overnemen van de Rozenboom.
En hierdoor zelf eigenaar wil worden van de Rozenboom!
Maar die kompaan zou ook een mogelijkheid kunnen zijn...![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Monica de dader is (heeft een motief om zowel Bing als Aysen iets aan te doen), maar bij de sabotage per ongeluk de verkeerde parachute heeft gemold.![]()
Arme Wiet.![]()
![]()
Zou een goeie oplossing zijn, Al hoop ik nog steeds dat het Mike niet is.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:57 schreef Koosnaam het volgende:
En hierdoor zelf eigenaar wil worden van de Rozenboom!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Monica zou goed kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Monica de dader is (heeft een motief om zowel Bing als Aysen iets aan te doen), maar bij de sabotage per ongeluk de verkeerde parachute heeft gemold.
Maar die kompaan zou ook een mogelijkheid kunnen zijn...
Maar zou Bing eigenlijk wel mee springen? Heb maar een klein stukje gezien van de voorlaatste aflevering namelijk..![]()
Bing zou mee springen ja, maar die kon er door zijn arrestatie op het laatste moment niet bij zijn; instructeur Leo vroeg namelijk nog of Bing nog zou komen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Monica zou goed kunnen natuurlijk.
Maar zou Bing eigenlijk wel mee springen? Heb maar een klein stukje gezien van de voorlaatste aflevering namelijk..![]()
Ja, was ook zo ja!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bing zou mee springen ja, maar die kon er door zijn arrestatie op het laatste moment niet bij zijn; instructeur Leo vroeg namelijk nog of Bing nog zou komen.
Nee, ik ook zeker niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou een goeie oplossing zijn, Al hoop ik nog steeds dat het Mike niet is.
Maar die kompaan zal vast en zeker ook wel een Belg zijn. Die zich vergist heeft.![]()
![]()
Zoiets moet je ook niet aan Belgen overlaten.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, was ook zo ja!
[..]
Nee, ik ook zeker niet.
Maar die kompaan zal vast en zeker ook wel een Belg zijn. Die zich vergist heeft.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook niet aan Belgen overlaten.
Screenshot van filmpje uit de app:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef roos85 het volgende:
Screenshot van filmpje uit de app:Ik zie er eerlijk gezegd niets bijzonders aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie er eerlijk gezegd niets bijzonders aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:34 schreef roos85 het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef roos85 het volgende:
wat ik niet snap waarom maxime rik en rikki niet naar de persoon gaat die gevallen is. maxime zie je met nuran praten net als ze geland zijn en rikkie en rik zitten hangar.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:46 schreef Frey het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:49 schreef roos85 het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:52 schreef Frey het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 21 juli 2013 22:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik let de laatste jaren juist vaak op de muziek. Bij films, series, tekenfilms(series), anime series enz.
En soms baal ik enorm als die nooit uitgebracht blijkt te zijn. Van Servies kun je met dit warme weer misschien een bandje maken met geluid dat de muggen weghoudt.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef roos85 het volgende:
[..]is het al op internet geplaatst? ik kan de filmpjes namelijk niet op mijn tel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet dat ik weet.. en weet zelf niet hoe het moet..quote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef milaya het volgende:
[..]
is het al op internet geplaatst? ik kan de filmpjes namelijk niet op mijn tel zien![]()
Toen was het nog nieuw.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zat daar niet een eentonig Servies-muziekje onder?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Inderdaad, en volgens mij zaten er toen zelfs nog wat leuke variaties bij. Ik herinner mij ook nog dat muziekje bij de verhaallijn van Jef en Tanya/Tineke, vond ik ook nog wel leuk.quote:![]()
De tijd dat ze tegen Maxime waren en Nick er weer bij hoorde.![]()
![]()
![]()
Jammer dat het niet zo kon blijven.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat snap ik ook niet. Je gaat toch kijken of je iemand kan helpen?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:47 schreef flanken het volgende:
wat ik niet snap waarom maxime rik en rikki niet naar de persoon gaat die gevallen is. maxime zie je met nuran praten net als ze geland zijn en rikkie en rik zitten hangar.![]()
Inderdaad jammer, al biedt het nog altijd mogelijkheden voor een laatste slag van Nick, die fataal zal worden voor Tante Heksquote:Op maandag 22 juli 2013 20:56 schreef Frey het volgende:
De tijd dat ze tegen Maxime waren en Nick er weer bij hoorde.![]()
![]()
![]()
Jammer dat het niet zo kon blijven.![]()
![]()
Nu zit ik bij de 20 jaar week met onder andere de GTST tune, de Ludo tune en de herdenking.![]()
![]()
Is het nou dezelfde tang die Lorena(?) gebruikt om haar jasje open te knippen als de tang die gebruikt is bij de sabotage? Zij vond de tang per toeval leek het omdat ze iets zocht om haar rits mee open te krijgen maar hoe zit dat dan bij de dader? Wist die ook waar die tang lag? Was het wellicht iemand van de springschool?![]()
De flashbacksquote:Op maandag 22 juli 2013 21:07 schreef Frey het volgende:
Nu zit ik bij de 20 jaar week met onder andere de GTST tune, de Ludo tune en de herdenking.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Tante Heks was die andere tang.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef AudreyParker het volgende:
Is het nou dezelfde tang die Lorena(?) gebruikt om haar jasje open te knippen als de tang die gebruikt is bij de sabotage? Zij vond de tang per toeval leek het omdat ze iets zocht om haar rits mee open te krijgen maar hoe zit dat dan bij de dader? Wist die ook waar die tang lag? Was het wellicht iemand van de springschool?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Was er toen niet een speciale flashback-tune of zoiets? Ik kan me nog vaag een tune horen die je die week iedere keer hoordequote:![]()
![]()
De tune bij de beelden uit seizoen 1 en 2 werd in ieder geval ook weer gebruikt bij de herdenking.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was er toen niet een speciale flashback-tune of zoiets? Ik kan me nog vaag een tune horen die je die week iedere keer hoordeJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ah ja, dat was het. Bij de flashbacks van Rik en Anita en de andere mensen die Meerdijk verlaten hadden werden er liedjes gebruikt. Bij de beelden van Rik en Anita vond ik dat echt zonde, had daar veel liever hun tune nog gehoord.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
De tune bij de beelden uit seizoen 1 en 2 werd in ieder geval ook weer gebruikt bij de herdenking.![]()
Waar kijk jij die week dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:07 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef Frey het volgende:
En dan voornamelijk de filmpjes die ik vroeger online had staan, want daar kan ik het snelst en het makkelijkst bij.
En dat brengt ons ook weer bij:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb toen niet alles gezien van die jubileumweek in 2010.
Ik denk dat ik die dvd nog maar eens keer moet gaan kopen!![]()
![]()
Je bedoelt die 20 jaar GTST-dvd? Laat dat maar zitten, is echt zonde van je geld. Het meeste wat er op staat komt van de laatste tien jaar en de afleveringen uit de jubileumweek staan er geeneens op.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef Koosnaam het volgende:
Ik heb toen niet alles gezien van die jubileumweek in 2010.
Ik denk dat ik die dvd nog maar eens keer moet gaan kopen!![]()
Dan ga ik dat zeker niet doen nee.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt die 20 jaar GTST-dvd? Laat dat maar zitten, is echt zonde van je geld. Het meeste wat er op staat komt van de laatste tien jaar en de afleveringen uit de jubileumweek staan er geeneens op.
Ik kan me nu ook wel weer herinneren eigenlijk, dat een aantal van jullie daar toen erg kritisch over waren geloof ik.![]()
![]()
In het 'cliffhangertopic':Gaat over deze post:quote:Op maandag 22 juli 2013 21:35 schreef AudreyParker het volgende:
Deniq,
Als je nog wil kletsen over de cliffhanger.. Graag!;) In het andere GTST reageren ze niet eens op me en gaat het voornamelijk over de muziek in de soap. Vind ik weer totaal niet interessant.
Speel je ook de App Springlevend?Ik vind dat deze reactie erop toch wel een volwaardige reactie is:quote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef AudreyParker het volgende:
Is het nou dezelfde tang die Lorena(?) gebruikt om haar jasje open te knippen als de tang die gebruikt is bij de sabotage? Zij vond de tang per toeval leek het omdat ze iets zocht om haar rits mee open te krijgen maar hoe zit dat dan bij de dader? Wist die ook waar die tang lag? Was het wellicht iemand van de springschool?Maar om een échte reactie erop te geven: Dat weten wij ook niet, of dat dezelfde tang is.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik lees zelfs op nu.nl dat Nuran (Toprak Yalciner) niet het slachtoffer is van de parachutesprong!
Leuk om te weten voor de kijkers, die het pas aan het begin van het komende seizoen willen weten.![]()
![]()
Dat is wel het nadeel van die app ja.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Absoluut!quote:
Maar ik vind het ook raar eigenlijk, dat ze het al mag zeggen.
Alsof al die 1,5 miljoen kijkers die ze zo ongeveer zullen hebben, allemaal die app hebben gedownload!
Ik zelf in elk geval niet. Maar lees het dan ook hier wel!![]()
![]()
Maar als je kijkt wie er al bekendt zijn die zijn bij de hudige gtst kijker ook niet echt kanshebbers natuurlijk.
De rest wat nog over is daar draaide de verhalen om.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Na het zien van de cliffhanger, dacht ik zelf echt aan Nuran.
De enige 2 die ik bij voorbaat eigenlijk uitsloot waren Rikki en Nina.
[ Bericht 1% gewijzigd door Koosnaam op 23-07-2013 00:25:58 ]![]()
Vind ik ook wel raar ja. Op die manier kun je net zo goed elke week een acteur laten verklappen dat ie nog meespeelt in plaats van zo'n app te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut!
Maar ik vind het ook raar eigenlijk, dat ze het al mag zeggen.
Alsof al die 1,5 miljoen kijkers die ze zo ongeveer zullen hebben, allemaal die app hebben gedownload!
Ik zelf in elk geval niet. Maar lees het dan ook hier wel!![]()
Zoals ik eerder al zei: Ik vind het te makkelijk en eigenlijk wel lame dat je iedere week definitief iemand kunt wegstrepen als slachtoffer.
Hoop eigenlijk dat we ergens in de zeik genomen worden en iemand die levend verklaard was toch ineens dood blijkt te zijn. (Wel met geloofwaardige uitleg erbij natuurlijk)![]()
ik denk nog steeds dat er niemand dood is en we gewoon bezig gehouden worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind ik ook wel raar ja. Op die manier kun je net zo goed elke week een acteur laten verklappen dat ie nog meespeelt in plaats van zo'n app te ontwikkelen.![]()
Zoals ik eerder al zei: Ik vind het te makkelijk en eigenlijk wel lame dat je iedere week definitief iemand kunt wegstrepen als slachtoffer.
Hoop eigenlijk dat we ergens in de zeik genomen worden en iemand die levend verklaard was toch ineens dood blijkt te zijn. (Wel met geloofwaardige uitleg erbij natuurlijk)
het blijkt een nachtmerrie van een van de spelers te zijn en iedereen gaat weer gewoon (en springlevend) verder met waar hij vorig seizoen mee bezig was.
![]()
Denk je dat echt ja!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat er niemand dood is en we gewoon bezig gehouden worden.
het blijkt een nachtmerrie van een van de spelers te zijn en iedereen gaat weer gewoon (en springlevend) verder met waar hij vorig seizoen mee bezig was.
![]()
Ik geloof niet dat we zo voor de gek gehouden zullen worden.![]()
Dat geloof ik ook niet. Zo diep kunnen ze zelfs met deze schrijvers toch niet vallen zinken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Denk je dat echt ja!![]()
Ik geloof niet dat we zo voor de gek gehouden zullen worden.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet. Zo diep kunnen ze zelfs met deze schrijvers toch niet vallen zinken.![]()
Maar inderdaad, ik denk ook niet dat het een droom zal zijn. Ferri Somogyi gaf laatst in het AD aan dat de makers de serie nóg realistischer willen maken komend seizoen, dan zouden ze wel gek zijn om het seizoen te beginnen met een personage die wakker wordt en dit gedroomd heeft.![]()
In de eerste aflevering van seizoen 24:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, ik denk ook niet dat het een droom zal zijn. Ferri Somogyi gaf laatst in het AD aan dat de makers de serie nóg realistischer willen maken komend seizoen, dan zouden ze wel gek zijn om het seizoen te beginnen met een personage die wakker wordt en dit gedroomd heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:16 schreef Frey het volgende:
[..]
In de eerste aflevering van seizoen 24:Dat zou een stunt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was toch in Dallas gebeurd, waarbij zelfs een compleet seizoen een droom bleek te zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Een heer met stijl![]()
jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was toch in Dallas gebeurd, waarbij zelfs een compleet seizoen een droom bleek te zijn.dat was pamela die wakker schrok en bobby die gewoon in de douche stond terwijl zij had gedroomd dat hij dood was (als ik me goed herinner tenminste
)
![]()
Yep, was ook het begin van het einde voor die serie toen, omdat de kijkers het te ongeloofwaardig vondenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was toch in Dallas gebeurd, waarbij zelfs een compleet seizoen een droom bleek te zijn.![]()
![]()
ik vind het speculeren over wie doodvalt best grappig om te volgen en misschien is er ook wel iemand die volgende keer niet meer meedoet, maar de optie dat we compleet in de maling worden genomen en dat iedereen springlevend blijkt, vind ik ook wel komisch![]()
![]()
Eigenlijk zou het wel gaaf zijn als de eerste recap van het komende seizoen wordt ondersteund met deze muziek:![]()
![]()
![]()
![]()
slap hoor van die kijkers, daarvoor hadden we volgens mij al een keer een andere jock en een andere miss-ellie gehadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, was ook het begin van het einde voor die serie toen, omdat de kijkers het te ongeloofwaardig vonden![]()
En daarnaast klaagden de kijkers er zelf over dat Bobby uit de serie was verdwenen en hem terug wilden zienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
slap hoor van die kijkers, daarvoor hadden we volgens mij al een keer een andere jock en een andere miss-ellie gehad![]()
![]()
![]()
Dit was ook prachtig, bracht je al helemaal in de juiste stemming:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
Eigenlijk zou het wel gaaf zijn als de eerste recap van het komende seizoen wordt ondersteund met deze muziek:![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Dat zeker, al vind ik de latere/huidige recaps, toegespitst op de verhaallijnen van de aflevering die komen ging/gaat + de speciale recap-muziek net iets beter.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit was ook prachtig, bracht je al helemaal in de juiste stemming:
Ik kan me herinneren dat bij de recap voor de laatste aflevering van seizoen 6 er een scène bij zat tussen Kim en Sylvia, terwijl die verhaallijn totaal niet in de cliffaflevering voorkwam. Ongeveer sinds 2000 is het in dat opzicht veel overzichtelijker. Althans, zo zie ik dat![]()
![]()
Hmmm ja ik vond die onvoorspelbaarheid juist wel leuker, later had ik soms zoiets: ah die scenes, die verhaallijnen vandaag dus, saai en geen zin om te kijken. Voorheen kwam het ook weleens voor dat de hele aflevering draaide om Daniël/Suzanne bij Flash, af en toe Robert/Laura/Jef en je op het laatst ineens Frits van Houten in zijn kantoor bezig zag. Dat vond ik juist prettig, wat afwisseling.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zeker, al vind ik de latere/huidige recaps, toegespitst op de verhaallijnen van de aflevering die komen ging/gaat + de speciale recap-muziek net iets beter.
Ik kan me herinneren dat bij de recap voor de laatste aflevering van seizoen 6 er een scène bij zat tussen Kim en Sylvia, terwijl die verhaallijn totaal niet in de cliffaflevering voorkwam. Ongeveer sinds 2000 is het in dat opzicht veel overzichtelijker. Althans, zo zie ik dat
Een heer met stijl![]()
Die afwisseling is zeker prettig, maar als je eerst de recap ziet die terugblikt op bijvoorbeeld de verhaallijn tussen Arnie/Linda, Arthur/Jessica en Dian/Remco (toevallig de verhaallijnen die je als kijker het leukste vindt), en in de aflevering die volgt heb je vervolgens 23 minuten alleen de verhaallijnen tussen Ludo en Janine en Rik en Anita, dan voel ik me als kijker toch een klein beetje belazerdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm ja ik vond die onvoorspelbaarheid juist wel leuker, later had ik soms zoiets: ah die scenes, die verhaallijnen vandaag dus, saai en geen zin om te kijken. Voorheen kwam het ook weleens voor dat de hele aflevering draaide om Daniël/Suzanne bij Flash, af en toe Robert/Laura/Jef en je op het laatst ineens Frits van Houten in zijn kantoor bezig zag. Dat vond ik juist prettig, wat afwisseling.
Overigens was GTST de laatste die de recaps heeft afgestemd op de verhaallijnen in de aflevering die volgt; ONM was daar al mee begonnen in zijn tweede seizoen en Goudkust zelfs vanaf het begin. GTST is dat volgens mij gaan doen vanaf seizoen 10, maar dat kan ik mis hebben natuurlijk![]()
![]()
Van de aftiteling hadden ze echter af moeten blijven. Bij seizoen 9 werd die al ingekort omdat het scrollen van de tekst sneller ging, maar toen hadden we in ieder geval nog de tune op het eind.
De 2 versies bij de eerste helft van seizoen 10 vond ik ook nog wel sterk met de saxofoonquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:20 schreef Frey het volgende:
Van de aftiteling hadden ze echter af moeten blijven. Bij seizoen 9 werd die al ingekort omdat het scrollen van de tekst sneller ging, maar toen hadden we in ieder geval nog de tune op het eind.![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat die aftiteling maar een half jaar ofzo is gebruikt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De 2 versies bij de eerste helft van seizoen 10 vond ik ook nog wel sterk met de saxofoon![]()
Echt een half jaar ja, bij het vertrek van Suzanne hadden ze de vooruitblik-aftiteling al.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat die aftiteling maar een half jaar ofzo is gebruikt.![]()
Dat zou echt een anticlimax zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Sowieso is dit weer voer voor een 'wie heeft het gedaan'-verhaallijn. (lijkt me sterk dat de app dat gaat verklappen.)![]()
Vind persoonlijk die eerste het beste met de tune nog tijdens het eindshot.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:30 schreef PeterKelder het volgende:
Eerst was er deze:
Daarna deze:
En toen deze:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Die tweede blijf ik ook best wel sterk vinden, al ben ik niet zo kapot van die fade-out naar zwart. Maar die laatste is pas echtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Vind persoonlijk die eerste het beste met de tune nog tijdens het eindshot.![]()
![]()
![]()
![]()
Onder het mom dat de zender hip moest en worden en moest verjongen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die tweede blijf ik ook best wel sterk vinden, al ben ik niet zo kapot van die fade-out naar zwart. Maar die laatste is pas echt![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Ook heel passend dat we net Robert zien met zijn korte kapsel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onder het mom dat de zender hip moest en worden en moest verjongen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onder het mom dat de zender hip moest en worden en moest verjongen.Helaas moest ook de inhoud van de serie steeds hipper en jonger
![]()
![]()
De midlife crisis waar hij niet meer uitkwam.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook heel passend dat we net Robert zien met zijn korte kapsel.
Een heer met stijl![]()
en rikki dus ook uitgeslotenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:56 schreef Koosnaam het volgende:
Ik lees zelfs op nu.nl dat Nuran (Toprak Yalciner) niet het slachtoffer is van de parachutesprong!
Leuk om te weten voor de kijkers, die het pas aan het begin van het komende seizoen willen weten.![]()
![]()
Hij leek ook ineens een heel ander gezicht te hebben. Duidelijk niet meer de Robert die Arnie en Julian altijd zo streng toesprak.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De midlife crisis waar hij niet meer uitkwam.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
![]()
![]()
![]()
En dit later in diezelfde aflevering.![]()
![]()
[ Bericht 35% gewijzigd door Frey op 23-07-2013 17:42:18 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ludoquote:![]()
![]()
Maar dit blijft toch het meest geniale moment uit die aflevering:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg ook nog steeds kippenvel bij die cliffhanger op het eind. Die "Nee!" met galm, het eindshot en dat eind van het muziekje van Ronald. Alles komt perfect samen op dat moment.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo![]()
![]()
Maar dit blijft toch het meest geniale moment uit die aflevering:![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is dan wel een stukje dat ik graag weer eens terug wil zien.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]dat was bij rtl boulevard dacht ik, lieten ze een stukje van zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was bij rtl boulevard dacht ik, lieten ze een stukje van zienje bedoelt waarschijnlijk hangkar met rikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was bij rtl boulevard dacht ik, lieten ze een stukje van zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ze stiekem toch met John Alberts mee naar Amerika zijn gegaan!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
Bianca maakt hier toch wel een aardig benauwd moment mee![]()
![]()
Kan de muziek van de eerste 2 aftitelingen niet eens meer herinneren eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:30 schreef PeterKelder het volgende:
Eerst was er deze:
Daarna deze:
En toen deze:
Maar inderdaad, die was wel beter dan nummer 3. Die me nog wel erg bekend klinkt en herken.![]()
Alleen de aftiteling.![]()
Dat valt toch niet te lezen.![]()
We discussiëren in een cirkeltje geloof ikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was toch in Dallas gebeurd, waarbij zelfs een compleet seizoen een droom bleek te zijn.Hebben we dit niet al eens besproken?
Overigens schijnt er een complete jarenlang lopende sitcom te zijn geweest van Amerikaanse comedian Bob Newhart (ik ken hem verder niet), waar aan het eind van de laatste aflevering bleek dat het een droom was van een ander personage van 'm: hij werd wakker als dokter Robert Hartley, zijn karakter waar hij bekend mee werd in zijn vorige sitcom, The Bob Newhart Show.
[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 24-07-2013 02:19:48 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Nieuwe code 1106
Maar weer geen bruibare aanwijzingen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2013 10:05:31 ]![]()
Niet echt bruikbaar nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou Mike, je plannetje is mooi misluktquote:'Gigi Ravelli valt voor multimiljonair'
Gigi Ravelli zou een nieuwe liefde hebben. De actrice is gezien met multimiljonair Roger Hodenius. Weekend heeft foto's van het nieuwe liefdeskoppel. Quote schat het vermogen van zakenman Hodenius op 75 miljoen euro.
De 31-jarige Ravelli verbrak in mei na drie jaar haar relatie met Rik. Tegen Peter van der Vorst liet ze zich toen ontvallen dat ze 'nog één keer heel erg verliefd wilde worden'.![]()
![]()
Is het jullie eigenlijk al opgevallen dat seizoen 23 het eerste GTST seizoen is waarin niet 1 nieuw, vast personage werd geïntroduceerd?![]()
Nou ja, Tim in principe een beetje. En Wiet, alhoewel die al eerder een vaste aanstelling in de serie hadquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef DSMichaelfan het volgende:
Is het jullie eigenlijk al opgevallen dat seizoen 23 het eerste GTST seizoen is waarin niet 1 nieuw, vast personage werd geïntroduceerd?![]()
![]()
Wat ze met Menno en Monica van plan zijn is nog onzeker toch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef DSMichaelfan het volgende:
Is het jullie eigenlijk al opgevallen dat seizoen 23 het eerste GTST seizoen is waarin niet 1 nieuw, vast personage werd geïntroduceerd?
Zijn beide wel toffe personages waar ze wat mee kunnen. Alleen jammer dat die Menno homo is en daardoor belachelijke YMCA scenes moet doen met Lucas, De acteur heeft best wel een goeie chemie met Carloline de Bruijn, Ik had liever gezien dat ze daar iets mee doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aangezien de gastpersonages de laatste jaren toch vaak meer toevoegen dan de hoofdpersonages, kun je je afvragen of dat zo erg is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef DSMichaelfan het volgende:
Is het jullie eigenlijk al opgevallen dat seizoen 23 het eerste GTST seizoen is waarin niet 1 nieuw, vast personage werd geïntroduceerd?
Tim werd eind seizoen 22 geïntroduceerd, dus die telt niet. En Wiet is niet nieuwquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, Tim in principe een beetje. En Wiet, alhoewel die al eerder een vaste aanstelling in de serie had![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Maxime zei dat Rikki met Rik naar de hangar was gegaan. Het woord ambulance heb ik haar niet horen zeggen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Femke is toch nieuw? Die zal in het nieuwe seizoen wel achter Rik aangaan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:04 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Tim werd eind seizoen 22 geïntroduceerd, dus die telt niet. En Wiet is niet nieuw![]()
Ik krijg het stille vermoeden dat het toch gewoon Lorena blijkt te zijn...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Niet echt bruikbare aanwijzingen inderdaad maar misschien toch wel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwe code 1106
Maar weer geen bruibare aanwijzingen
In week 3 kwam je er achter dat Nuran nog leefde en in de filmpjes zag je haar zelf niet. Wel de mensen die dicht bij haar staan. Aysen die haar parachute controleert, Rikki die in haar dagboek over Nuran schrijft, Bing die ruzie heeft met haar zus Aysen en het voicemailgesprek van Rik.
In week 4 zie je telkens Wiet voorbijkomen dus ik denk zelf niet dat zij de overlevende van deze week zal zijn. Eerder dus iemand waar zij 'iets mee heeft (gehad)' zoals Lorena, Nina of Noud. Persoonlijk denk ik dat Noud de overlevende van deze week zal zijn;)![]()
En die tang (het moordwapen volgens de app) uit het eerste filmpje van deze week zie je al liggen op de eerste groepsfoto (links aan de zijkant) dus die tang heeft daar al die tijd gelegen. Daarom heb ik ook mijn theorie over een 'mannetje van Ludo' laten varen. Die zou zelf een tang hebben meegenomen en niet een tang gebruikt hebben die daar al lag?![]()
Als dader, als slachtoffer of als overlevende?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg het stille vermoeden dat het toch gewoon Lorena blijkt te zijn...![]()
Ludo als dader geloof ik sowieso niet. Dan zou hij doelbewust iemand hebben willen laten vermoorden en juist dat wil Erik de Vogel niet.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nou ja, hij kon het natuurlijk niet aanzien dat zijn kleine prinsesje zoveel verdriet had dus ik sloot zoiets niet bijvoorbaat uit, al lag het er wel erg dik op natuurlijk;)
Zelf denk ik dat Maxime de saboteur is en dat ze de parachute van Mike onklaar wilde maken maar die controleerde als ervaren springer zijn parachute voor de sprong en zag dat deze gesaboteerd was. Hij dacht waarschijnlijk dat Ludo daar achterzat en heeft zijn parachute verwisseld met die van Nina. Nina raakt in coma door de val en Lorena krijgt eerst de schuld ivm de vingerafdrukken op de tang (maar kan met die foto van Wiet bewijzen dat ze de tang heeft gebruikt om haar rits open te knippen) en daarna krijgt Wiet de schuld (die heeft toch tegen haar hulpverlener verteld, en tegen Nuran trouwens, dat ze bang was Nina iets aan te doen?). Uiteindelijk komt toch de waarheid boven tafel en komt uit dat Maxime het gedaan heeft. In een ruzie met Ludo gooit ze er uit dat zij achter zijn huwelijksproblemen zit en dan komen Ludo en Janine weer bij elkaar.
Maar waarschijnlijk heb ik iets te veel fantasie;)![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:57 schreef AudreyParker het volgende:
Nou ja, hij kon het natuurlijk niet aanzien dat zijn kleine prinsesje zoveel verdriet had dus ik sloot zoiets niet bijvoorbaat uit, al lag het er wel erg dik op natuurlijk;)
Zelf denk ik dat Maxime de saboteur is en dat ze de parachute van Mike onklaar wilde maken maar die controleerde als ervaren springer zijn parachute voor de sprong en zag dat deze gesaboteerd was. Hij dacht waarschijnlijk dat Ludo daar achterzat en heeft zijn parachute verwisseld met die van Nina. Nina raakt in coma door de val en Lorena krijgt eerst de schuld ivm de vingerafdrukken op de tang (maar kan met die foto van Wiet bewijzen dat ze de tang heeft gebruikt om haar rits open te knippen) en daarna krijgt Wiet de schuld (die heeft toch tegen haar hulpverlener verteld, en tegen Nuran trouwens, dat ze bang was Nina iets aan te doen?). Uiteindelijk komt toch de waarheid boven tafel en komt uit dat Maxime het gedaan heeft. In een ruzie met Ludo gooit ze er uit dat zij achter zijn huwelijksproblemen zit en dan komen Ludo en Janine weer bij elkaar.
![]()
En mocht Nina de overlevende van deze week blijken te zijn verzin ik maar gewoon weer wat nieuws;)
Maar in het filmpje van de 'fatale sprong' dacht ik (de lichtroze) lippenstift (van Nina?) te zien bij degene die viel en ook een enorme centenbak maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd gezien hebben. Misschien was het wel een opname van een stuntman of vrouw;)![]()
Als neerploffend lichaam aka lijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Als dader, als slachtoffer of als overlevende?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zou idd ook kunnen maar ik denk dat zij eerst nog met Mike de strijd aangaat om haar hotel...quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als neerploffend lichaam aka lijk![]()
Ik blijf erbij dat de beste verhaallijnen tot stand komen als Nina sterft door een aanslag die voor Mike was bedoeld.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
marly heeft in een interview aangeven dat ze wil presenteren vertelde ze in Mikro Gids. misschien gaat zij wel eruit![]()
Dat denk ik ook. Maar niet dat Ludo er achter zit, dat is zo voor de handliggend, daarom denk ik dat Maxime de saboteur is! Wiet is ook te voor de handliggend door die droom enzo en het is toch meestal iets wat je niet verwacht?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:33 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat de beste verhaallijnen tot stand komen als Nina sterft door een aanslag die voor Mike was bedoeld.![]()
Of dat Nina dan de saboteur zelf bleek te zijn.
Dat zou helemaal mooi zijn, haha! Ik zou er bijna mijn eigen theorie voor inruilen;)quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:46 schreef Frey het volgende:
Of dat Nina dan de saboteur zelf bleek te zijn.![]()
Dat ze dus zelf verantwoordelijk blijkt voor haar doodquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:46 schreef Frey het volgende:
Of dat Nina dan de saboteur zelf bleek te zijn.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:57 schreef AudreyParker het volgende:
![]()
![]()
nina rikkie bing en de ouders van sjoerd lopen hun contracten af en moet ze drie maanden eruit voor dat ze weer een nieuwe contract krijgen. bing is al opgepakt wegens mishandeling van monica. die gaat drie maanden de bak in. rikkie en de ouders van sjoerd die gaan naar vs op hem te steunen. nina gaat dood of 3 maanden in coma. ik denk niet dat iemand dood/ gewond raakt anders gaan er teveel eruit![]()
Ik denk dat Nina (in eerste instantie) niet dood is maar inderdaad in een coma raakt want de instructeur Leo van Wamel schrijft 2 weken ná de sprong op zijn FBpagina dat het 'wel eens tot een uitvaart zou kunnen leiden'.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef flanken het volgende:
nina rikkie bing en de ouders van sjoerd lopen hun contracten af en moet ze drie maanden eruit voor dat ze weer een nieuwe contract krijgen. bing is al opgepakt wegens mishandeling van monica. die gaat drie maanden de bak in. rikkie en de ouders van sjoerd die gaan naar vs op hem te steunen. nina gaat dood of 3 maanden in coma. ik denk niet dat iemand dood/ gewond raakt anders gaan er teveel eruit![]()
En Mike raakt alles kwijt (Lorena krijgt haar hotel weer terug door de bloeduitslagen waarmee ze kan aantonen dat ze gedrogeerd werd) en vertrekt naar het buitenland. Als Nina na een coma van 3 maanden toch overlijdt komt Mike even terug om zijn dochter Nola op te halen?;)quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef flanken het volgende:
ik bedoel. ik denk niet dat iemand anders dood/gewond raakt anders gaan er te veel eruitquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef flanken het volgende:
Zeg een beetje kalm aan hè Meneer Albertsquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
We discussiëren in een cirkeltje geloof ikHebben we dit niet al eens besproken?
Uiteraard zal het weleens voorkomen dat er wat herhaling plaatsvindt, zie ik niet als een minpunt.
Een heer met stijl![]()
Diezelfde dag heeft hij Yasmin toch ondanks alles ook nog uit het water proberen te redden?quote:Een heer met stijl![]()
Toen ik dit las moest ik meteen aan een bepaalde man denken:quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeg een beetje kalm aan hè Meneer AlbertsNee, zeker niet, sommige momenten/fragmenten hebben we hier meer dan eens besproken, maar het blijft altijd leuk moet ik zeggen, zeker in deze maandenquote:Uiteraard zal het weleens voorkomen dat er wat herhaling plaatsvindt, zie ik niet als een minpunt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen ik dit las moest ik meteen aan een bepaalde man denken:
[ afbeelding ]
[..]
Dat inderdaad.quote:Nee, zeker niet, sommige momenten/fragmenten hebben we hier meer dan eens besproken, maar het blijft altijd leuk moet ik zeggen, zeker in deze maanden
Een heer met stijl![]()
Hehe, het is ook niet per definitie een slecht iets hoorquote:Moest gewoon lachen dat het gebeurde
Het valt te wijten aan het warme weer
Over warm weer gesproken, ik vroeg me begin seizoen 7 af of de airconditioning was uitgevallen daar iedere ruimte vol met ventilatoren stond.
Een heer met stijl![]()
Bwhehequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over warm weer gesproken, ik vroeg me begin seizoen 7 af of de airconditioning was uitgevallen daar iedere ruimte vol met ventilatoren stond.
Zeg, over in een cirkeltje discussiëren gesproken... Hoezo loopt men dat continue te doen aan het begin van Seizoen 6, wanneer het gaat over Linda's rechtzaak? Iedereen loopt alsmaar Linda duidelijk te maken dat ze veel te veel vraagt (vaak met exact dezelfde argumenten), maar het voelt echt continue als precies één en dezelfde scène met steeds een ander personageArnie, Roos, Robert, Stan, Anita, allemaal zeggen ze Linda dat ze veel teveel geld vraagt en Linda antwoordt dat haar advocaat het een redelijke eis vond en dat ze de familie Alberts een keer wil zien hangen voor hun daden. Elke. Aflevering. Opnieuw.
De ventilatoren-fabriek was ineens bereid tot sponsoringquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over warm weer gesproken, ik vroeg me begin seizoen 7 af of de airconditioning was uitgevallen daar iedere ruimte vol met ventilatoren stond.Net als dat ze in De Koning ineens mosselen serveerden (al gebeurde dat in ONM's café De Engel en Goudkust's strandpaviljoen Hardebol ook) of dat ze in de eerste seizoenen alleen maar producten van Super de Boer hadden
Trouwens, was het niet in seizoen 8? Ik kan mij een post van Frey daarover herinneren...![]()
seizoen 8 is ook best langdradig vind ik vaak, Anita's verhaallijn bijv. met dat ze kinderen wil, vind ik erg vervelend en de scènes lijken wel telkens in herhaling te vallen qua inhoud.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bwhehe
Zeg, over in een cirkeltje discussiëren gesproken... Hoezo loopt men dat continue te doen aan het begin van Seizoen 6, wanneer het gaat over Linda's rechtzaak? Iedereen loopt alsmaar Linda duidelijk te maken dat ze veel te veel vraagt (vaak met exact dezelfde argumenten), maar het voelt echt continue als precies één en dezelfde scène met steeds een ander personageArnie, Roos, Robert, Stan, Anita, allemaal zeggen ze Linda dat ze veel teveel geld vraagt en Linda antwoordt dat haar advocaat het een redelijke eis vond en dat ze de familie Alberts een keer wil zien hangen voor hun daden. Elke. Aflevering. Opnieuw.
-_-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: