quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:57 schreef AudreyParker het volgende:
Nou ja, hij kon het natuurlijk niet aanzien dat zijn kleine prinsesje zoveel verdriet had dus ik sloot zoiets niet bijvoorbaat uit, al lag het er wel erg dik op natuurlijk;)
Zelf denk ik dat Maxime de saboteur is en dat ze de parachute van Mike onklaar wilde maken maar die controleerde als ervaren springer zijn parachute voor de sprong en zag dat deze gesaboteerd was. Hij dacht waarschijnlijk dat Ludo daar achterzat en heeft zijn parachute verwisseld met die van Nina. Nina raakt in coma door de val en Lorena krijgt eerst de schuld ivm de vingerafdrukken op de tang (maar kan met die foto van Wiet bewijzen dat ze de tang heeft gebruikt om haar rits open te knippen) en daarna krijgt Wiet de schuld (die heeft toch tegen haar hulpverlener verteld, en tegen Nuran trouwens, dat ze bang was Nina iets aan te doen?). Uiteindelijk komt toch de waarheid boven tafel en komt uit dat Maxime het gedaan heeft. In een ruzie met Ludo gooit ze er uit dat zij achter zijn huwelijksproblemen zit en dan komen Ludo en Janine weer bij elkaar.
Maar waarschijnlijk heb ik iets te veel fantasie;)
Als neerploffend lichaam aka lijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Als dader, als slachtoffer of als overlevende?
Zou idd ook kunnen maar ik denk dat zij eerst nog met Mike de strijd aangaat om haar hotel...quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als neerploffend lichaam aka lijk
Dat denk ik ook. Maar niet dat Ludo er achter zit, dat is zo voor de handliggend, daarom denk ik dat Maxime de saboteur is! Wiet is ook te voor de handliggend door die droom enzo en het is toch meestal iets wat je niet verwacht?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:33 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat de beste verhaallijnen tot stand komen als Nina sterft door een aanslag die voor Mike was bedoeld.
Dat zou helemaal mooi zijn, haha! Ik zou er bijna mijn eigen theorie voor inruilen;)quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:46 schreef Frey het volgende:
Of dat Nina dan de saboteur zelf bleek te zijn.
Dat ze dus zelf verantwoordelijk blijkt voor haar doodquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:46 schreef Frey het volgende:
Of dat Nina dan de saboteur zelf bleek te zijn.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:57 schreef AudreyParker het volgende:
Nou ja, hij kon het natuurlijk niet aanzien dat zijn kleine prinsesje zoveel verdriet had dus ik sloot zoiets niet bijvoorbaat uit, al lag het er wel erg dik op natuurlijk;)
Zelf denk ik dat Maxime de saboteur is en dat ze de parachute van Mike onklaar wilde maken maar die controleerde als ervaren springer zijn parachute voor de sprong en zag dat deze gesaboteerd was. Hij dacht waarschijnlijk dat Ludo daar achterzat en heeft zijn parachute verwisseld met die van Nina. Nina raakt in coma door de val en Lorena krijgt eerst de schuld ivm de vingerafdrukken op de tang (maar kan met die foto van Wiet bewijzen dat ze de tang heeft gebruikt om haar rits open te knippen) en daarna krijgt Wiet de schuld (die heeft toch tegen haar hulpverlener verteld, en tegen Nuran trouwens, dat ze bang was Nina iets aan te doen?). Uiteindelijk komt toch de waarheid boven tafel en komt uit dat Maxime het gedaan heeft. In een ruzie met Ludo gooit ze er uit dat zij achter zijn huwelijksproblemen zit en dan komen Ludo en Janine weer bij elkaar.
Maar waarschijnlijk heb ik iets te veel fantasie;)
Ik denk dat Nina (in eerste instantie) niet dood is maar inderdaad in een coma raakt want de instructeur Leo van Wamel schrijft 2 weken ná de sprong op zijn FBpagina dat het 'wel eens tot een uitvaart zou kunnen leiden'.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef flanken het volgende:
nina rikkie bing en de ouders van sjoerd lopen hun contracten af en moet ze drie maanden eruit voor dat ze weer een nieuwe contract krijgen. bing is al opgepakt wegens mishandeling van monica. die gaat drie maanden de bak in. rikkie en de ouders van sjoerd die gaan naar vs op hem te steunen. nina gaat dood of 3 maanden in coma. ik denk niet dat iemand dood/ gewond raakt anders gaan er teveel eruit
En Mike raakt alles kwijt (Lorena krijgt haar hotel weer terug door de bloeduitslagen waarmee ze kan aantonen dat ze gedrogeerd werd) en vertrekt naar het buitenland. Als Nina na een coma van 3 maanden toch overlijdt komt Mike even terug om zijn dochter Nola op te halen?;)quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef flanken het volgende:
nina rikkie bing en de ouders van sjoerd lopen hun contracten af en moet ze drie maanden eruit voor dat ze weer een nieuwe contract krijgen. bing is al opgepakt wegens mishandeling van monica. die gaat drie maanden de bak in. rikkie en de ouders van sjoerd die gaan naar vs op hem te steunen. nina gaat dood of 3 maanden in coma. ik denk niet dat iemand dood/ gewond raakt anders gaan er teveel eruit
ik bedoel. ik denk niet dat iemand anders dood/gewond raakt anders gaan er te veel eruitquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:55 schreef flanken het volgende:
Zeg een beetje kalm aan hè Meneer Albertsquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
We discussiëren in een cirkeltje geloof ikHebben we dit niet al eens besproken?
Diezelfde dag heeft hij Yasmin toch ondanks alles ook nog uit het water proberen te redden?quote:
Toen ik dit las moest ik meteen aan een bepaalde man denken:quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeg een beetje kalm aan hè Meneer Alberts
Nee, zeker niet, sommige momenten/fragmenten hebben we hier meer dan eens besproken, maar het blijft altijd leuk moet ik zeggen, zeker in deze maandenquote:Uiteraard zal het weleens voorkomen dat er wat herhaling plaatsvindt, zie ik niet als een minpunt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen ik dit las moest ik meteen aan een bepaalde man denken:
[ afbeelding ]
[..]
Dat inderdaad.quote:Nee, zeker niet, sommige momenten/fragmenten hebben we hier meer dan eens besproken, maar het blijft altijd leuk moet ik zeggen, zeker in deze maanden
Hehe, het is ook niet per definitie een slecht iets hoorquote:
Bwhehequote:Op woensdag 24 juli 2013 16:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over warm weer gesproken, ik vroeg me begin seizoen 7 af of de airconditioning was uitgevallen daar iedere ruimte vol met ventilatoren stond.
De ventilatoren-fabriek was ineens bereid tot sponsoringquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over warm weer gesproken, ik vroeg me begin seizoen 7 af of de airconditioning was uitgevallen daar iedere ruimte vol met ventilatoren stond.
seizoen 8 is ook best langdradig vind ik vaak, Anita's verhaallijn bijv. met dat ze kinderen wil, vind ik erg vervelend en de scènes lijken wel telkens in herhaling te vallen qua inhoud.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bwhehe
Zeg, over in een cirkeltje discussiëren gesproken... Hoezo loopt men dat continue te doen aan het begin van Seizoen 6, wanneer het gaat over Linda's rechtzaak? Iedereen loopt alsmaar Linda duidelijk te maken dat ze veel te veel vraagt (vaak met exact dezelfde argumenten), maar het voelt echt continue als precies één en dezelfde scène met steeds een ander personageArnie, Roos, Robert, Stan, Anita, allemaal zeggen ze Linda dat ze veel teveel geld vraagt en Linda antwoordt dat haar advocaat het een redelijke eis vond en dat ze de familie Alberts een keer wil zien hangen voor hun daden. Elke. Aflevering. Opnieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |