slap hoor van die kijkers, daarvoor hadden we volgens mij al een keer een andere jock en een andere miss-ellie gehadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, was ook het begin van het einde voor die serie toen, omdat de kijkers het te ongeloofwaardig vonden
En daarnaast klaagden de kijkers er zelf over dat Bobby uit de serie was verdwenen en hem terug wilden zienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
slap hoor van die kijkers, daarvoor hadden we volgens mij al een keer een andere jock en een andere miss-ellie gehad
Dit was ook prachtig, bracht je al helemaal in de juiste stemming:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
Eigenlijk zou het wel gaaf zijn als de eerste recap van het komende seizoen wordt ondersteund met deze muziek:![]()
![]()
Dat zeker, al vind ik de latere/huidige recaps, toegespitst op de verhaallijnen van de aflevering die komen ging/gaat + de speciale recap-muziek net iets beter.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit was ook prachtig, bracht je al helemaal in de juiste stemming:
Hmmm ja ik vond die onvoorspelbaarheid juist wel leuker, later had ik soms zoiets: ah die scenes, die verhaallijnen vandaag dus, saai en geen zin om te kijken. Voorheen kwam het ook weleens voor dat de hele aflevering draaide om Daniël/Suzanne bij Flash, af en toe Robert/Laura/Jef en je op het laatst ineens Frits van Houten in zijn kantoor bezig zag. Dat vond ik juist prettig, wat afwisseling.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zeker, al vind ik de latere/huidige recaps, toegespitst op de verhaallijnen van de aflevering die komen ging/gaat + de speciale recap-muziek net iets beter.
Ik kan me herinneren dat bij de recap voor de laatste aflevering van seizoen 6 er een scène bij zat tussen Kim en Sylvia, terwijl die verhaallijn totaal niet in de cliffaflevering voorkwam. Ongeveer sinds 2000 is het in dat opzicht veel overzichtelijker. Althans, zo zie ik dat
Die afwisseling is zeker prettig, maar als je eerst de recap ziet die terugblikt op bijvoorbeeld de verhaallijn tussen Arnie/Linda, Arthur/Jessica en Dian/Remco (toevallig de verhaallijnen die je als kijker het leukste vindt), en in de aflevering die volgt heb je vervolgens 23 minuten alleen de verhaallijnen tussen Ludo en Janine en Rik en Anita, dan voel ik me als kijker toch een klein beetje belazerdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm ja ik vond die onvoorspelbaarheid juist wel leuker, later had ik soms zoiets: ah die scenes, die verhaallijnen vandaag dus, saai en geen zin om te kijken. Voorheen kwam het ook weleens voor dat de hele aflevering draaide om Daniël/Suzanne bij Flash, af en toe Robert/Laura/Jef en je op het laatst ineens Frits van Houten in zijn kantoor bezig zag. Dat vond ik juist prettig, wat afwisseling.
De 2 versies bij de eerste helft van seizoen 10 vond ik ook nog wel sterk met de saxofoonquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:20 schreef Frey het volgende:
Van de aftiteling hadden ze echter af moeten blijven. Bij seizoen 9 werd die al ingekort omdat het scrollen van de tekst sneller ging, maar toen hadden we in ieder geval nog de tune op het eind.
Jammer dat die aftiteling maar een half jaar ofzo is gebruikt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De 2 versies bij de eerste helft van seizoen 10 vond ik ook nog wel sterk met de saxofoon![]()
![]()
Echt een half jaar ja, bij het vertrek van Suzanne hadden ze de vooruitblik-aftiteling al.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Jammer dat die aftiteling maar een half jaar ofzo is gebruikt.
Dat zou echt een anticlimax zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat er niemand dood is en we gewoon bezig gehouden worden.
het blijkt een nachtmerrie van een van de spelers te zijn en iedereen gaat weer gewoon (en springlevend) verder met waar hij vorig seizoen mee bezig was.
Vind persoonlijk die eerste het beste met de tune nog tijdens het eindshot.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:30 schreef PeterKelder het volgende:
Eerst was er deze:
Daarna deze:
En toen deze:
Die tweede blijf ik ook best wel sterk vinden, al ben ik niet zo kapot van die fade-out naar zwart. Maar die laatste is pas echtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Vind persoonlijk die eerste het beste met de tune nog tijdens het eindshot.
Onder het mom dat de zender hip moest en worden en moest verjongen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die tweede blijf ik ook best wel sterk vinden, al ben ik niet zo kapot van die fade-out naar zwart. Maar die laatste is pas echt![]()
![]()
Ook heel passend dat we net Robert zien met zijn korte kapsel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onder het mom dat de zender hip moest en worden en moest verjongen.
Dat jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onder het mom dat de zender hip moest en worden en moest verjongen.
De midlife crisis waar hij niet meer uitkwam.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook heel passend dat we net Robert zien met zijn korte kapsel.
en rikki dus ook uitgeslotenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:56 schreef Koosnaam het volgende:
Ik lees zelfs op nu.nl dat Nuran (Toprak Yalciner) niet het slachtoffer is van de parachutesprong!
Leuk om te weten voor de kijkers, die het pas aan het begin van het komende seizoen willen weten.![]()
Hij leek ook ineens een heel ander gezicht te hebben. Duidelijk niet meer de Robert die Arnie en Julian altijd zo streng toesprak.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De midlife crisis waar hij niet meer uitkwam.
Ludoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |