SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
ShitDat zei ik toch, dat zei ik toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Devil010 op 21-07-2013 11:27:48 ]Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
ShitHoe weetje dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
ShitLaat dat filmpje alsjeblieft van een oefensprong zijn ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat iemand gewoon een lullige landing maakt en even met z'n been naar de dokter moet voor de zekerheid.
Nou ja, het blijft wel spannend zo.
quote:Op zondag 21 juli 2013 10:32 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja prachtig, Ludo nog meer verpesten.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:58 schreef flanken het volgende:
het mooiste zou zijn is dat ludo iemand heeft iemand ingehuurd op mike te vermoorden maar per ongeluk nina. dan krijg je volgens mij echt een fantastisch verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat kan ik mij ook niet voorstellen.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 12:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat kan ik mij ook niet voorstellen.eigenlijk is alleen de rol van lorena uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, die heeft nog met Mike af te rekenen..quote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef flanken het volgende:
[..]
eigenlijk is alleen de rol van lorena uitgespeeld
Precies! Die strijd mag van mij nog wel even doorgaan, volgend seizoen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft nog met Mike af te rekenen..
Jup, ik denk dat de vergiftiging ook zeker boven water gaat komen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Precies! Die strijd mag van mij nog wel even doorgaan, volgend seizoen.
Mike tegen Lorena en Laura!
Als het Noud is verwacht ik wel dat er 2 personen even uit Tokio terug zullen komen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup, ik denk dat de vergiftiging ook zeker boven water gaat komen.
Ik begin eigenlijk steeds meer te vrezen dat Noud het slachtoffer wordt.
Wiet is uitgespeeld.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef flanken het volgende:
[..]
En was het wat?quote:Op zondag 21 juli 2013 13:19 schreef superniger het volgende:
Enige goede aan Nina is dat ze haar tieten heeft laten zien in Verliefd op Ibiza
Zagen er prima uit. Volgens mij is ze ook wel een stuk afgevallen ten opzichte van een tijd geleden. Niet dat ze toen wel heel dik was, maar ze ziet er iig veel beter uit tegenwoordig. ze had ook altijd van die wallen in gtst vroeger, en dat zie ik nu niet meer.quote:
Dat hadden ze Ludo ook met Martijn moeten laten doen door hem z'n vingers laten breken. Ook niet netjes, maar beter dan 'handmatig'.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
* PeterKelder ziet ArnieAlberts al bij alle users van de GTST fanclub langsgaan met een piano
De rol van Lorena is nooit uitgespeeld.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef flanken het volgende:
[..]
Als het dan toch moest, dan liever door een mannetjequote:Op zondag 21 juli 2013 14:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat hadden ze Ludo ook met Martijn moeten laten doen door hem z'n vingers laten breken. Ook niet netjes, maar beter dan 'handmatig'.
True. Maar ik beredeneer enkel in het denkvermogen van het huidige schrijversensemble.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als het dan toch moest, dan liever door een mannetje
Ingrid van Berkum nu ruim een jaar, Martin van Steijn al sinds 2008, Simone Duwel sinds ongeveer 2 jaar volgens mij. En dat zijn dan de hoofdschrijversquote:Op zondag 21 juli 2013 14:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
True. Maar ik beredeneer enkel in het denkvermogen van het huidige schrijversensemble.
Een ensemble wat overigens gebruik maakt van machtsmisbruik. Vroeger switchten die ensembles nog wel eens volledig, hoelang zitten de huidige schrijvers al daar?
Sinds 2008 pas? Lijkt veel langer. Maar ja, Martin van Steijn is eigenlijk al veel langer bij de serie betrokken, en dan heb ik het nog niet eens over zijn tijd dat hij erin speelde.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ingrid van Berkum nu ruim een jaar, Martin van Steijn al sinds 2008, Simone Duwel sinds ongeveer 2 jaar volgens mij. En dat zijn dan de hoofdschrijvers
Té langquote:Op zondag 21 juli 2013 15:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En hoelang hangt Rohan er eigenlijk al rond?
Nok eens.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onredelijk, ik heb je toch niets misdaan?![]()
Ik ga echt met buikpijn naar bed sinds je mijn vriend niet meer wilt zijn.
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:43 schreef JamFlava het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Hij werkt sinds 1994 voor Doctor Proctor/Script Studio, eerst als dialoogschrijver van GTST en Goudkust, later bij die laatste als hoofdschrijver. Van 2001 tot 2004 was hij hoofdschrijver bij GTST, waarna hij een tijdje heeft gewerkt voor ONM, Julia's Tango etc. Sinds 2008 werkt hij weer bij GTST, eerst als projectleider (in feite assistent hoofdschrijver) en nu weer al een aantal jaar sinds hoofdschrijver.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sinds 2008 pas? Lijkt veel langer. Maar ja, Martin van Steijn is eigenlijk al veel langer bij de serie betrokken, en dan heb ik het nog niet eens over zijn tijd dat hij erin speelde.
Volgens Wikipedia sinds 2000, eerst als dialoogschrijver, later als assistent producer en hoofdschrijver. En sinds een jaar als uitvoerend producent.quote:En hoelang hangt Rohan er eigenlijk al rond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Dat is ook wel supersnel gegaan, binnen 1 week zijn ze van milde vijandschap naar koppel gegaan, ik heb seizoen 3 laatst nog zitten kijken en ik ben erop gaan letten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje knullig dan ja!
[..]
Ik vond de cliffhanger van seizoen 2 ook wel sterk ja! Een mooie climax.![]()
En het vervolg als Herman heel droog weer opstaat en zegt dat het spel over is!![]()
![]()
Toen had ik nog niet verwacht dat Frits en Martine al in het 3e seizoen bij elkaar kwamen.
Had gedacht dat, dat pas in later in seizoen 4 zou komen!
nu hoop ik op ninaquote:Op zondag 21 juli 2013 10:55 schreef Redbullkid het volgende:
Zolang Wiet en Mike het maar overleven vind ik alles best. Noud is ook een baas, dus beter hij ook niet. Al denk ik toch dat het Noud of Nina is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:00 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:04 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |