Ik wilde net zeggen: Hogendoorn wéér niet op een castfoto!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar helaas zonder Arnie
Het valt me trouwens op dat Casper, Tom en Paul niet op de foto staan
Hij staat wel op deze foto:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: Hogendoorn wéér niet op een castfoto!
Hoe zonde ook enerzijds, ik vind het het personage Herman Hogendoorn er wel iets enorm legendarisch aan meegeven, dat hij ook echt enkel in de afleveringen zelf terug te vinden is
Ik zie het, wat kijkt Hilde ernstig zegquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij staat wel op deze foto:
[ afbeelding ]
Ik hoop vooral dat het waar is dat hij op DVD komt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zie het, wat kijkt Hilde ernstig zegZoals ik al zei: ik denk dat Bridge via Endemol een foto zoals een van deze krijgt aangeleverd om de cover en dergelijke mee te creëren. Zelf hoop ik gewoon op een zwart/bruin getinte cover, gewoon dezelfde tinten die de hele special lang te merken waren
Als het niet zo is ga ik hoogstpersoonlijk die fansite spammen met de vraag waar ze die onzin vandaan hebben. En daarna zorg ik dat een pianoklep de rest doet. Dan houden misschien ook ineens al die geruchten over Martine Hafkamp op.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het waar is dat hij op DVD komt.
Nou, als hij op DVD komt dan ga ik niet wachten tot de kerst met kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Wij zijn verschrikkelijk, de mussen vallen van het dak en wij zitten hier te discussiëren over een kerstspecial.
En dat terwijl ik een bloedhekel heb aan de kerstdagen en kerst in het algemeenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Wij zijn verschrikkelijk, de mussen vallen van het dak en wij zitten hier te discussiëren over een kerstspecial.
Oh, ik vind het altijd gezellig. Lekker met de kerstboom en cadeautjes. Vind de versieringen er altijd mooi uitzien, vooral in Amerika enzo. Maar ik heb helemaal niks met het feest zelf en met de kerstman.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl ik een bloedhekel heb aan de kerstdagen en kerst in het algemeen![]()
* PeterKelder ziet ArnieAlberts al bij alle users van de GTST fanclub langsgaan met een pianoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als het niet zo is ga ik hoogstpersoonlijk die fansite spammen met de vraag waar ze die onzin vandaan hebben. En daarna zorg ik dat een pianoklep de rest doet. Dan houden misschien ook ineens al die geruchten over Martine Hafkamp op.
Tja, als ik moet kiezen tussen Sinterklaas of Kerst, dan toch maar Sinterklaasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Oh, ik vind het altijd gezellig. Lekker met de kerstboom en cadeautjes. Vind de versieringen er altijd mooi uitzien, vooral in Amerika enzo. Maar ik heb helemaal niks met het feest zelf en met de kerstman.
Sinterklaasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, als ik moet kiezen tussen Sinterklaas of Kerst, dan toch maar SinterklaasNiet dat ik daar nog veel mee heb overigens, maar ik vind dat toch iets leuker.
Die muziek ookquote:
Waarom doe je zo onredelijk, ik heb je toch niets misdaan?quote:
Vind dat ze voor het eerst in jaaaaren weer een cliff hebben waar iedereen het weer over heeft. Is ze goed geluktquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond 'm 100x beter dan deze:
Over suffe cliffhangers gesproken
Dat waren nog is tijden dat gtst echt goed wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
Iets opmerkelijks over GTST: De Reünie:
[..]
Bron
Ik hoop echt dat hij komt. Seizoen 9 wordt al een feest en de film zou een prachtige bonus zijn.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:08 schreef LetsGame het volgende:
Die kerstspecial móet ik hebben, desnoods reserveer ik 'm of sta ik 's morgens voor de Blokker.
Zeker!quote:Op zondag 21 juli 2013 02:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij komt. Seizoen 9 wordt al een feest en de film zou een prachtige bonus zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |