Dank jequote:
Hij zal niet tegenvallen; de spanning wordt erg goed opgebouwd naar mijn meningquote:Alleen nummer 5 heb ik niet bekeken. Dat ga ik op de dvd eerst bekijken.
Ik vond het een nogal zouteloze cliffhanger; het enige interessante was de komst van Stefano. Maar dat is ieders persoonlijke mening natuurlijkquote:Ik zelf vond de cliffhanger van seizoen 9 persoonlijk wel erg spannend vroeger!
Ik vind Tim ook niet veel aan. Maar hij heeft natuurlijk ook nog geen leuke verhaallijn gehad!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:27 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Ik vind Tim echt verschrikkelijk, vind hem ook niet echt een hunk wat ze zeggen.. Hij zeurt en is saai! Vind dan Sjoerd veel leuker
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Hij zal niet tegenvallen; de spanning wordt erg goed opgebouwd naar mijn mening![]()
[..]
Ik vond het een nogal zouteloze cliffhanger; het enige interessante was de komst van Stefano. Maar dat is ieders persoonlijke mening natuurlijk
Dat is waar, maar toch heb ik die cliff nooit zo bijzonder gevonden op de een of andere manierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Wat betreft seizoen 9: Stefano lag natuurlijk zwaar gewond in het water en Janine en Nina werden ontvoerd. Ik was heel benieuwd naar het vervolg toen.
Waar is de Frits krijgt een tv scherm in zijn badkuip scene in je top ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die vraag zou komen
Op 1:
Koosnaam had gelijk, die van seizoen 14 staat in de top 5. Tja, waarom op nr. 1? Heel simpel. Toen ik 'm destijds zag vond ik het super spannend, zowel de brand als de scènes met Ludo en dat geld. Toen die jaren later op YouTube kwam, heb ik de aflevering nog meerdere malen gekeken en iedere keer bleef ik het spannend vinden.
Op 2:
Hoewel ik niet zo'n fan ben van de jaren 1996-2000, is deze cliffhanger wel heel sterk. De laatste scène zorgt altijd voor kippenvel, vooral door het prachtige acteerwerk, de sublieme regie en sterke muziek.
Op 3:
Eén van de beste cliffhangers van de afgelopen jaren, een sterke mix van de cliffhangers van seizoen 8 en 14 als je het mij vraagt. Op een prachtige wijze in beeld gebracht, en het liet mij de hele zomer in spanning zitten. En ja, ook de laatste aflevering met de prachtige muziek van Ronald Schilperoort.
Op 4:
Volgens mij heb ik 'm destijds zelfs "live" op televisie gezien, in elk geval weet ik nog dat er een foto van stond in de Veronica-gids destijds. Het acteerwerk van Tanja en Erik is subliem, je ziet gewoon dat de angst van Tanja niet gespeeld is. En de muziek (is het nou van Ronald of niet?) zorgt ook voor de juiste reactie en sfeer.
Op 5:
Ik weet nog dat ik deze aflevering jarenlang in zijn geheel wilde zien en toen dat via het YouTube-account van GTST kon, was ik ook erg blij daarmee. Waarom deze cliff? Omdat het (naar mijn mening) de eerste echte spannende seizoensfinale is; die daarvoor waren nogal flauw of slaapverwekkend. En het acteerwerk van Paul Groot + de onheilspellende muziek laten je toch in spanning zitten: wie ligt daar en zal diegene het overleven?
Dat is geen zomercliffquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar is de Frits krijgt een tv scherm in zijn badkuip scene in je top ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:28 schreef fotostarter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik ook de 3 beste zomercliffhangers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die vraag zou komen
Op 1:
Koosnaam had gelijk, die van seizoen 14 staat in de top 5. Tja, waarom op nr. 1? Heel simpel. Toen ik 'm destijds zag vond ik het super spannend, zowel de brand als de scènes met Ludo en dat geld. Toen die jaren later op YouTube kwam, heb ik de aflevering nog meerdere malen gekeken en iedere keer bleef ik het spannend vinden.
Op 2:
Hoewel ik niet zo'n fan ben van de jaren 1996-2000, is deze cliffhanger wel heel sterk. De laatste scène zorgt altijd voor kippenvel, vooral door het prachtige acteerwerk, de sublieme regie en sterke muziek.
Op 3:
Eén van de beste cliffhangers van de afgelopen jaren, een sterke mix van de cliffhangers van seizoen 8 en 14 als je het mij vraagt. Op een prachtige wijze in beeld gebracht, en het liet mij de hele zomer in spanning zitten. En ja, ook de laatste aflevering met de prachtige muziek van Ronald Schilperoort.
Seizoen 13 vond ik nog een sterk seizoen. De opening was meteen geweldig met Janine die met Nina aan kwam lopen, terwijl Ludo met "Janine" stond te dansen. En de Ludo tune als cliff muziek.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:46 schreef GwaiLow het volgende:
De tijd met Ray (Sebastiaan Labrie) was een goede periode van GTST. En de tijd dat Ludo blind werd vond ik erg goed. Denk inderdaad dat GTST zeker betere tijden heeft gekend.
Ik vond die van seizoen 9 ook vreselijk spannend. De eerste Ludo zomercliff ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:27 schreef Koosnaam het volgende:
Mooie beelden Peter Kelder!
Alleen nummer 5 heb ik niet bekeken. Dat ga ik op de dvd eerst bekijken.![]()
Ik zelf vond de cliffhanger van seizoen 9 persoonlijk wel erg spannend vroeger!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:50 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze klonk érg overtuigd hoor. Ze zei dat ze die dag nog precies kon herinneren en Robert knikte.quote:
Ik vind het wel grappig dat we allemaal onze 'eigen' periode hebben die we sterk vinden. Bij mij is het sowieso seizoen 1 t/m 9. Daarbinnen vind ik seizoen 1 t/m 6 gelijk staan aan de echte hoogtijdagen, daarbinnen vind ik weer de 2 helft van seizoen 3 t/m 1e helft van seizoen 6 het meest leuks en spannend.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef LetsGame het volgende:
Naar mijn mening is eind seizoen 5 de meest sterke GTST-periode.
Jammer van het langdradig begin..
Wat maakt de cliff van seizoen 2 niet spannend (althans niet spannend genoeg voor de top 5) voor jou?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
Op 5:
Ik weet nog dat ik deze aflevering jarenlang in zijn geheel wilde zien en toen dat via het YouTube-account van GTST kon, was ik ook erg blij daarmee. Waarom deze cliff? Omdat het (naar mijn mening) de eerste echte spannende seizoensfinale is; die daarvoor waren nogal flauw of slaapverwekkend. En het acteerwerk van Paul Groot + de onheilspellende muziek laten je toch in spanning zitten: wie ligt daar en zal diegene het overleven?
Bij mij zou die ook niet in de top 5 staan denk ik, terwijl hij wel erg spannend was. Maar er zijn er gewoon die ik nog spannender vond.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat maakt de cliff van seizoen 2 niet spannend (althans niet spannend genoeg voor de top 5) voor jou?
Hmmm ja en je hebt nu natuurlijk toch wel de 'achteraf' factor. Toen dacht ik echt dat Herman Hogendoorn dood was. En ik was bang dat Arnie het gedaan had en dan misschien in de gevangenis zou verdwijnen of anders moest Frits het gedaan hebben en die zag ik ook niet graag in de gevangenis verdwijnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij mij zou die ook niet in de top 5 staan denk ik, terwijl hij wel erg spannend was. Maar er zijn er gewoon die ik nog spannender vond.
Harmsenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef Frey het volgende:
Dit vind ik echt hele mooie scènes.![]()
Met prachtige muziek ook weer.
Omdat ik die cliff pas veel later ben gaan waarderen; de eerste twee, drie keer dat ik 'm zag vond ik 'm niet zo heel erg sterk, dat is eigenlijk pas sinds anderhalf jaar of zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat maakt de cliff van seizoen 2 niet spannend (althans niet spannend genoeg voor de top 5) voor jou?
Inderdaad, hij heeft nog geen verhaallijn maar de rol dat die nu speelt vind ik echt zo saai! Er moet gewoon echt iets gebeuren het volgend seizoen anders ben ik op hem uitgekekenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind Tim ook niet veel aan. Maar hij heeft natuurlijk ook nog geen leuke verhaallijn gehad!
Het is dat het soap is. Maar de vriendin van je broer afpakken, waar hij een kind mee heeft.![]()
Aan zo'n iemand krijg ik dan van zelf al een hekel!
Geloof me vrij: de eerste aflevering van seizoen 10, dáár draait het allemaal omquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond het een nogal zouteloze cliffhanger; het enige interessante was de komst van Stefano. Maar dat is ieders persoonlijke mening natuurlijk
Och het kan best kloppen aangezien er op de Ludo-verhaallijnen in seizoen 10 niets aan te merken viel, sterker nog, het bleef voor mij de enige reden om te kijken. De rest veranderde zo radicaal, zo abrupt en zo absurd dat ik daar niet zoveel meer mee had.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geloof me vrij: de eerste aflevering van seizoen 10, dáár draait het allemaal om![]()
![]()
Ik vond een incomplete opname van deze van de week bij toeval terug op een ouwe tape (ja, deze ga ik wél online proberen te krijgen
) en die sfeer, meesterlijk
Dat is wel een beetje knullig dan ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze klonk érg overtuigd hoor. Ze zei dat ze die dag nog precies kon herinneren en Robert knikte.![]()
Ik vond de cliffhanger van seizoen 2 ook wel sterk ja! Een mooie climax.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm ja en je hebt nu natuurlijk toch wel de 'achteraf' factor. Toen dacht ik echt dat Herman Hogendoorn dood was. En ik was bang dat Arnie het gedaan had en dan misschien in de gevangenis zou verdwijnen of anders moest Frits het gedaan hebben en die zag ik ook niet graag in de gevangenis verdwijnen.
Dat was nog eens een jubileumaflevering.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:55 schreef superniger het volgende:
Tony fuentes in de jubileum cliff was ook wel tof.
Daar moet ik nog een afbeelding van hebben... Even opzoekenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Interessante castfoto bij GTST, daar.Mid-seizoen 1, Gaby en David staan erop
Heb de ontknoping van die aflevering, ook maar weer eens bekeken!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was nog eens een jubileumaflevering.![]()
![]()
Yep, stond een tijdje terug op Marktplaatsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is dat nou een poster uit de Hitkrant?![]()
Welke vrouw? Ik zie alleen Barbara met hem meegaan en dat is geen vrouw maar een tang.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Heb de ontknoping van die aflevering, ook maar weer eens bekeken!![]()
Die prachtige verbaasde blik van Ludo, als hij weer kan zien.![]()
Maar als er dan toch een slachtoffer moest vallen. Waarom niet die vrouw die met Jef mee was!![]()
Dan hadden wij 10 jaar na dato, waarschijnlijk een hele andere mening over haar gehad.
Aah nicequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, stond een tijdje terug op Marktplaats
Van seizoen 13 is er volgens mij ook geen officiële castfoto, alleen die foto die voor de 2500ste is gemaakt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah niceEn dan is er van seizoen 5 geen castfoto
I mean, it's almost certain dat die weldegelijk gemaakt zijn.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welke vrouw? Ik zie alleen Barbara met hem meegaan en dat is geen vrouw maar een tang.
In seizoen 13 begon het al een beetje, maar in seizoen 14 werd ze pas echt vreselijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Heel vervelend vond ik haar toen nog niet. In tegenstelling tot de jaren daarna!
Leuk! Door wie zijn die foto's eigenlijk gemaakt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb trouwens nog wat leuke foto's uit de eerste opnameweken gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leuk! Door wie zijn die foto's eigenlijk gemaakt?
De identieke tweelingbroer van Simon Dekker, die carrière heeft gemaakt als fotograafquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Leuk! Door wie zijn die foto's eigenlijk gemaakt?
Ik ben er haast zeker van dat er van íeder seizoen wel castfoto's zijn gemaakt, al is het maar voor een perspresentatie van de zender. Van ieder programma wordt wel onder het mom van promotie een fotoshoot gehouden. Er zijn officiële castfoto's, ze zijn alleen niet meer onder de mensen beschikbaar en liggen enkel ergens opgeslagen in een archief bij RTL/Endemolquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van seizoen 13 is er volgens mij ook geen officiële castfoto, alleen die foto die voor de 2500ste is gemaakt.
Bwhehequote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De identieke tweelingbroer van Simon Dekker, die carrière heeft gemaakt als fotograaf
Maar dan is de vraag: waarom zijn ze nooit gepubliceerd, en waarom hangen ze dan niet in één van die kamers bij de GTST-afdeling van Endemol?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben er haast zeker van dat er van íeder seizoen wel castfoto's zijn gemaakt, al is het maar voor een perspresentatie van de zender. Van ieder programma wordt wel onder het mom van promotie een fotoshoot gehouden. Er zijn officiële castfoto's, ze zijn alleen niet meer onder de mensen beschikbaar en liggen enkel ergens opgeslagen in een archief bij RTL/Endemol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |