Ik had het ook niet echt verwacht natuurlijk, wat betreft seizoen 2!quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, heb die box nu al zolang liggen... Plus ik heb hem gekocht van een oplichterHeb er lang genoeg iedere dag voor moeten blijven mailen tot ik hem ook echt kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zelf verbaas me nu steeds meer over Simon in seizoen 4:Oh ja, dat momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, dat momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Die sympathie kan je wel weer afschrijven in seizoen 5/6... Wat een bitch zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Mwah, in seizoen 5 was ze inderdaad een bitch, maar om de een of andere reden had ik best wel sympathie voor haar in seizoen 6 met de verhaallijn met Arnie en Roos. Mijn sympathie voor Arnie was toen echt tot het nulpunt gezaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die sympathie kan je wel weer afschrijven in seizoen 5/6... Wat een bitch zeg...
Mja, heb het vooralsnog over het begin van seizoen 6. Aangevallen worden en daardoor een mening vellen is één ding, maar zelf aanzet tot een aanval geven en dat verzwijgen is wat mij betreft not done.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, in seizoen 5 was ze inderdaad een bitch, maar om de een of andere reden had ik best wel sympathie voor haar in seizoen 6 met de verhaallijn met Arnie en Roos. Mijn sympathie voor Arnie was toen echt tot het nulpunt gezakt
Ik weet niet hoe ver je bent met seizoen 6, maar het gaat nog smeuïger wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja, heb het vooralsnog over het begin van seizoen 6. Aangevallen worden en daardoor een mening vellen is één ding, maar zelf aanzet tot een aanval geven en dat verzwijgen is wat mij betreft not done.
Tja...quote:...Meh, het is te warm om serieus in te gaan op een gebeurtenis uit een soap.
Uhm, ik heb de eerste week inmiddels afgerond. Met een SMEUÏG weerzien tussen Peter en Suzanne, een ruzie waarin Peter precies de woorden zegt die menig kijker seizoenen lang haar al wilde zeggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je bent met seizoen 6, maar het gaat nog smeuïger worden
[..]
Tja...
Die scène is inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Uhm, ik heb de eerste week inmiddels afgerond. Met een SMEUÏG weerzien tussen Peter en Suzanne, een ruzie waarin Peter precies de woorden zegt die menig kijker seizoenen lang haar al wilde zeggenOok zo mooi hoe hij inderdaad zoals hij aangeeft kalm begint maar het na amper een minuut, in mijn opzicht vooral weer door Suzannes onredelijkheid, weer ouderwets knallende bonje is.
Aah dus dáár ken ik die scène van! Ik herkende hem, jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die scène is inderdaad![]()
![]()
Ik vond 'm al geweldig op de CD-ROM
Maar goed, niet alleen dat zal nog smeuïger worden; ook de verhaallijn tussen Laura en Linda gaat nog wel eventjes door
Hahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah dus dáár ken ik die scène van! Ik herkende hem, ja
ik moet vanaf 4 nog kopen. Niet om te kijken maar om te hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens, seizoen 3 is intussen niet meer verkrijgbaar bij Bol.com. Ja, tweedehands, voor 95 () euro.
Had ik het afgelopen jaar. eigenlijk geen moeite mee!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet vanaf 4 nog kopen. Niet om te kijken maar om te hebben.
Eerste seizoen is zo moeilijk doorheen te komen
Kopen maar, zou ik zeggen!quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die sympathie kan je wel weer afschrijven in seizoen 5/6... Wat een bitch zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laura zal zich vergist hebben!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:15 schreef LetsGame het volgende:
Ook wordt er in seizoen 8 nog naar Onno, Helen, Frits, Arnie, Sylvia, Sophia, Stefano en mevr. Bleeker gerefereerd. Ook is de foto van Robert en Laura uit seizoen 1 een lange tijd in de woonkamer van Albertjes blijven staan. Volgens Laura is de foto gemaakt vlak voordat Lotje stierf.?
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:39 schreef Hicham. het volgende:
[..]Nina is nu blond..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:29 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me super om ze allemaal te hebben !quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Had ik het afgelopen jaar. eigenlijk geen moeite mee!![]()
Vond de begin periode bij het bureau van Nico Stenders persoonlijk erg leuk. Net als Arnie later bij de familie Dalstra en later in het seizoen had je ook nog ene Maurice de Bruijn.
Al had het 1e seizoen ook zijn minder leuke periodes. Dat zeker!
Ik had pas bij dvd 6/7 van seizoen 2 moeite om er doorheen te komen. Maar vond het eind van het 2e seizoen wel weer leuk. Net als bijna het hele 3e seizoen!
[..]
Kopen maar, zou ik zeggen!![]()
Ik ben bijna halverwege het 4e seizoen.
Maar seizoen 5,6,7 en 8 heb ik ook al gekocht!![]()
Dan kun je altijd nog zien, of je het wil bekijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:07 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Lijkt me super om ze allemaal te hebben !
Hahaha, het is wel grappig want zover ik weet kijk ik het al van dat ik een kind was, maar heb geen idee meer waar GTST 10 jaar geleden bijvoorbeeld nou over ging..!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog zien, of je het wil bekijken natuurlijk.![]()
Ik ben overigens wel benieuwd of ze straks nog verder gaan met uitbrengen van seizoen 21 en 22.
Niet dat ik van plan ben om die te kopen overigens!
Ja, ik onthoud ook zeker niet alles.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:31 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Hahaha, het is wel grappig want zover ik weet kijk ik het al van dat ik een kind was, maar heb geen idee meer waar GTST 10 jaar geleden bijvoorbeeld nou over ging..!
Kan me het niet heel goed herinneren meer maar volgens mij was GTST toen stukken leuker als nu..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, ik onthoud ook zeker niet alles.
Maar als ik weet welke personages er een jaar of 10 geleden precies inzaten! Denk ik al vaak van 'oh ja'.
Zoals seizoen 13 de 2500ste aflevering had! Die kan ik mij nog wel goed herinneren!
Ja, dat vind ik zeker. Veel meer leuke verhaallijnen in het seizoen zelf! De laatste jaren, vind ik het bij hoge uitzondering alleen nog leuk als het seizoen tegen het einde aanloopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:44 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Kan me het niet heel goed herinneren meer maar volgens mij was GTST toen stukken leuker als nu..
Ja inderdaad, ze gaan heel lang door op onderwerpen die nergens op slaan.. Ik weet nog dat er toen een cliffhanger was met dat Bowien van een cliff ofzoiets af viel, dat vond ik zo eng haha!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zeker. Veel meer leuke verhaallijnen in het seizoen zelf! De laatste jaren, vind ik het bij hoge uitzondering alleen nog leuk als het seizoen tegen het einde aanloopt.
De cliffhanger van seizoen 10 ja! Toen zat ik waarschijnlijk ook wel op het puntje van mijn stoel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:52 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze gaan heel lang door op onderwerpen die nergens op slaan.. Ik weet nog dat er toen een cliffhanger was met dat Bowien van een cliff ofzoiets af viel, dat vond ik zo eng haha!
Een blinde Ludo, zag er toen ook wel eng uit! Maar Erik de Vogel speelde het wel erg goed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:46 schreef GwaiLow het volgende:
De tijd met Ray (Sebastiaan Labrie) was een goede periode van GTST. En de tijd dat Ludo blind werd vond ik erg goed. Denk inderdaad dat GTST zeker betere tijden heeft gekend.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:52 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze gaan heel lang door op onderwerpen die nergens op slaan.. Ik weet nog dat er toen een cliffhanger was met dat Bowien van een cliff ofzoiets af viel, dat vond ik zo eng haha!
Ludo vind ik geweldig, blijf ik ook leuk vinden. Beter als Janine, die begint nu wel erg te zeuren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De cliffhanger van seizoen 10 ja! Toen zat ik waarschijnlijk ook wel op het puntje van mijn stoel.
[..]
Een blinde Ludo, zag er toen ook wel eng uit! Maar Erik de Vogel speelde het wel erg goed!
Super !quote:
Nou ja, het zal je maar gebeurenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:03 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Super !Dat ik dat toen zo eng vond hahah
Absoluut! Al vind ik het wel weer super irritant dat ze uit elkaar zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:02 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Ludo vind ik geweldig, blijf ik ook leuk vinden. Beter als Janine, die begint nu wel erg te zeuren.
Wat is jouw top 5?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Staat bij mij op plaats 4 in de cliffhanger Top 5
Ik weet zeker dat daar de cliffhanger van seizoen 14 bij staat.quote:
Inderdaad dat vind ik ook wel leuk, en de bitch van een Lorena kan ik soms ook erg om lachen, maar het Rikki en Tim gezeur mag nu wel eens ophouden..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut! Al vind ik het wel weer super irritant dat ze uit elkaar zijn.
Janine, mag nu steeds het gezeur van Lucas aanhoren.![]()
Gelukkig heeft ze nog wel een redelijke leuke band met Bianca vind ik!
Ik vrees dat het Rikki en Tim gezeur volgend seizoen rustig doorgaat, als Sjoerd weer terugkomt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:08 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Inderdaad dat vind ik ook wel leuk, en de bitch van een Lorena kan ik soms ook erg om lachen, maar het Rikki en Tim gezeur mag nu wel eens ophouden..
Ik dacht al dat die vraag zou komenquote:
Ik vind Tim echt verschrikkelijk, vind hem ook niet echt een hunk wat ze zeggen.. Hij zeurt en is saai! Vind dan Sjoerd veel leukerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vrees dat het Rikki en Tim gezeur volgend seizoen rustig doorgaat, als Sjoerd weer terugkomt.
Aangezien het wel een beetje in de lijn der verwachting ligt, dat Sjoerd en Rikki wel weer bij elkaar zullen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |