SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
ShitDat zei ik toch, dat zei ik toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Devil010 op 21-07-2013 11:27:48 ]Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
ShitHoe weetje dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
ShitLaat dat filmpje alsjeblieft van een oefensprong zijn ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat iemand gewoon een lullige landing maakt en even met z'n been naar de dokter moet voor de zekerheid.
Nou ja, het blijft wel spannend zo.
quote:Op zondag 21 juli 2013 10:32 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja prachtig, Ludo nog meer verpesten.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:58 schreef flanken het volgende:
het mooiste zou zijn is dat ludo iemand heeft iemand ingehuurd op mike te vermoorden maar per ongeluk nina. dan krijg je volgens mij echt een fantastisch verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat kan ik mij ook niet voorstellen.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 12:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat kan ik mij ook niet voorstellen.eigenlijk is alleen de rol van lorena uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, die heeft nog met Mike af te rekenen..quote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef flanken het volgende:
[..]
eigenlijk is alleen de rol van lorena uitgespeeld
Precies! Die strijd mag van mij nog wel even doorgaan, volgend seizoen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft nog met Mike af te rekenen..
Jup, ik denk dat de vergiftiging ook zeker boven water gaat komen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Precies! Die strijd mag van mij nog wel even doorgaan, volgend seizoen.
Mike tegen Lorena en Laura!
Als het Noud is verwacht ik wel dat er 2 personen even uit Tokio terug zullen komen.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup, ik denk dat de vergiftiging ook zeker boven water gaat komen.
Ik begin eigenlijk steeds meer te vrezen dat Noud het slachtoffer wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |