Er zijn er zelfs tweequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:49 schreef CherryOnTop het volgende:
Er is een GTST topic.
Deze dus SHO / GTST #499: Met chickie bonus: Celine Purcell
Deze dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:49 schreef CherryOnTop het volgende:
Er is een GTST topic.
Deze dus SHO / GTST #499: Met chickie bonus: Celine Purcell
Mwah, laten we het op een oud meningsverschil tussen een aantal users houden over wat er in het "gewone" topic werd besprokenquote:
Welnee joh, dat is wel heel erg ver gezocht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef JamFlava het volgende:
Ik denk dat er iemand tijdens een parachutesprong dood gaat doordat de parachute gesaboteerd is
Dat is wel een heel overtrokken en achterlijk argument.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef deniq het volgende:
Die gaan niet over de cliffhanger
Wie denken jullie dat er valt?
Nou, dat is ook weer onnodig zeg... Er wordt even over gediscussieerd na hele pagina's vol theorieën en gesprekken over de cliffhanger. Er is momenteel verder niets te bespreken en als het heel even niet over de cliff gaat kunnen we zo'n reactie verwachten. Ook niet echt chique.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:35 schreef AudreyParker het volgende:
Deniq,
Als je nog wil kletsen over de cliffhanger.. Graag!;) In het andere GTST reageren ze niet eens op me en gaat het voornamelijk over de muziek in de soap. Vind ik weer totaal niet interessant.
Speel je ook de App Springlevend?
Dat had je misschien ook in het andere topic kunnen zeggen tegen me? Was wel zo chique geweest?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou, dat is ook weer onnodig zeg... Er wordt even over gediscussieerd na hele pagina's vol theorieën en gesprekken over de cliffhanger. Er is momenteel verder niets te bespreken en als het heel even niet over de cliff gaat kunnen we zo'n reactie verwachten. Ook niet echt chique.
Zeg, kijk anders even in het andere topic. Sorry dat tussen de vele, vele posts jouw berichtje toevallig niet wordt opgemerkt en we niet meteen klaarstaan met een antwoord op je vraag.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:24 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Dat had je misschien ook in het andere topic kunnen zeggen tegen me? Was wel zo chique geweest?
In plaats daarvan wordt er gewoon nergens op in gegaan. Nieuwe filmpjes leveren toch nieuwe bevindingen en aanwijzingen op? Ik dacht dat dat in dit topic besproken werd dus stelde ik gewoon wat vragen waar vervolgens niet op gereageerd wordt. Geeft niks natuurlijk maar dan ga ik even verder kijken waar ik wel kan kletsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |